seven4seven
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2004
- Μηνύματα
- 5.288
- Likes
- 842
- Περιοχή
- Airside
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KLM
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- VHHH
ΟΚ,το τι κανει εντυπωση στον καθενα ειναι τελειως υποκειμενικο. Σεβαστο το οτι ειναι εντυπωσιακο το FBW,το ETOPS κλπ κλπ κλπ. Εντυπωσιακο ειναι και το 747 που αρχες δεκαετιας του 70 μετεφερε 2μιση φορες περισσοτερους επιβατες απο το τοτε μεγαλυτερο αεροσκαφος. Το ιδιο και το Α380 στις μερες μας (αν πεταξει και πετυχει).
Θα διαφωνησω ομως με οσους λενε οτι το Concorde ηταν αποτυχια και δεν επρεπε να φτιαχτει in the first place επειδη θα ηταν προσιτο σε λιγους. Αυτο δεν πρεπει να αφαιρει κατι απο το ΤΙ ΗΤΑΝ και ΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕ το αεροπλανο αυτο για την αεροπορικη τεχνολογια (και την τεχνολογια γενικοτερα). Και ο Armstrong στο Φεγγάρι ηταν γιγάντιο επιτευγμα. Για να "αξιζει τον κοπο" θα πρεπει να ειναι το ταξιδι στο Φεγγαρι προσιτό σε ολους? ΟΧΙ!
Στην τελικη,ρε παιδια,το ταξιδι με το Α380 με τα γυμναστηρια,τα κρεβατια,τις σαουνες,τα καζινο,κλπ κλπ κλπ σε ποσους θα ειναι προσιτο???? Για τον μεσο επιβατη, που ειτε σε 380 ειναι ειτε σε 737 στην οικονομικη θα στριμωχτει, νομιζω δεν θα εχει καμια διαφορα. Οι τρελλες ανεσεις που υποσχεται το 380 παλι στους λιγους απευθυνοναι.
Αυτό ομως μειωνει το Α380 σαν τεχνολογικο επιτευγμα? Δεν νομιζω!
......................................................................
Ναι,δεχομαι το οτι ισως η Ευρωπη ηθελε να κανει λιγο show off φτιαχνοντας το Concorde, να δωσει ενα παρον. Αλλα πιστευω οτι το πετυχε! Και το οτι το Concorde χαντακωθηκε, οφειλεται αποκλειστικα στην ζηλεια,το φθονο,την υποκρισια και το κομπλεξ κατωτεροτητας της αλλης πλευρας του Ατλαντικου, που τους εφαγε το σαρακι (οριστε,η Ευρωπη το εφτιαξε, κι εμεις με το Β2707 αυνανιστηκαμε). Γι αυτο και το μποϋκοταρισαν με καθε μεσο (βαλανε και την ταμπελα της οικολογιας-παντα πιασαρικη-και τα καταφεραν). Ας ηταν το Concorde Aμερικανικο επιτευγμα, και θα σας ελεγα εγω για ποτε θα πετουσαν εκατονταδες. ΑΦΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ Α380! Τους τρωει...
Θα διαφωνησω ομως με οσους λενε οτι το Concorde ηταν αποτυχια και δεν επρεπε να φτιαχτει in the first place επειδη θα ηταν προσιτο σε λιγους. Αυτο δεν πρεπει να αφαιρει κατι απο το ΤΙ ΗΤΑΝ και ΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕ το αεροπλανο αυτο για την αεροπορικη τεχνολογια (και την τεχνολογια γενικοτερα). Και ο Armstrong στο Φεγγάρι ηταν γιγάντιο επιτευγμα. Για να "αξιζει τον κοπο" θα πρεπει να ειναι το ταξιδι στο Φεγγαρι προσιτό σε ολους? ΟΧΙ!
Στην τελικη,ρε παιδια,το ταξιδι με το Α380 με τα γυμναστηρια,τα κρεβατια,τις σαουνες,τα καζινο,κλπ κλπ κλπ σε ποσους θα ειναι προσιτο???? Για τον μεσο επιβατη, που ειτε σε 380 ειναι ειτε σε 737 στην οικονομικη θα στριμωχτει, νομιζω δεν θα εχει καμια διαφορα. Οι τρελλες ανεσεις που υποσχεται το 380 παλι στους λιγους απευθυνοναι.
Αυτό ομως μειωνει το Α380 σαν τεχνολογικο επιτευγμα? Δεν νομιζω!
......................................................................
Ναι,δεχομαι το οτι ισως η Ευρωπη ηθελε να κανει λιγο show off φτιαχνοντας το Concorde, να δωσει ενα παρον. Αλλα πιστευω οτι το πετυχε! Και το οτι το Concorde χαντακωθηκε, οφειλεται αποκλειστικα στην ζηλεια,το φθονο,την υποκρισια και το κομπλεξ κατωτεροτητας της αλλης πλευρας του Ατλαντικου, που τους εφαγε το σαρακι (οριστε,η Ευρωπη το εφτιαξε, κι εμεις με το Β2707 αυνανιστηκαμε). Γι αυτο και το μποϋκοταρισαν με καθε μεσο (βαλανε και την ταμπελα της οικολογιας-παντα πιασαρικη-και τα καταφεραν). Ας ηταν το Concorde Aμερικανικο επιτευγμα, και θα σας ελεγα εγω για ποτε θα πετουσαν εκατονταδες. ΑΦΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ Α380! Τους τρωει...