Re: Σxολή Flight training europe Jerez
promytheus, δεν γνωρίζω προσωπικά, αλλά ξέρω πολλά παιδιά που πήγαν εκεί τα τελευταία 3-4 χρόνια και έχουν μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις . Απλά σημείωσε ότι είναι α) είναι Βρετανοί και β) δεν πληρώσανε από την τσέπη τους (airline sponsorship), πράγμα που ίσως ενισχύει το "feel good factor".
Αν θές κάποια ποιό συγκεκριμένη πληροφορία (όχι γενικά πράγματα), μπορώ εύκολα να τους ρωτήσω και να σου πώ.
Τασάρα, θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω στο κομμάτι που λές :" (οι καιροί των 250 ωρών που σε έβαζαν ΒΑ, ΟΑ, LH κτλπ. πέρασαν ανεπιστρεπτεί)." .
Αυτό δεν μπορεί να το ξέρει κανείς. Οι ανάγκες της αγοράς για χειριστές, εδώ και δεκαετίες, είναι άλλοτε μικρές και άλλοτε πολύ μεγάλες. Αυτήν την στιγμή υπάρχει κρίση, η οποία αργά η γρήγορα θα ξεπεραστεί.
Οι εταιρείες το γνωρίζουν καλά και γι'αυτό αυτή τη στιγή (στην Ευρώπη τουλάχιστον) φοβούνται να κάνουν απολύσεις του πλεονάζοντος ιπτάμενου προσωπικού, μην τυχόν και γυρίσει γρήγορα ο τροχός και βρεθούν με κατεβασμένα τα παντελόνια.
Αν κάποιοι μή αεροπορικοί μάνατζερ αναλάμβαναν τα ηνία πολλών αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη, μή γνωρίζοντας το πώς δουλεύει η αεροπορική βιομηχανία και με καθαρά ψυχρή επιχειρηματική λογική, θα απολύονταν αύριο το πρωί 4000 χειριστές. Αυτοί που ξέρουν, δεν το τολμούν. Το έχουν ξαναδεί το έργο. Κανένας δεν θα μπορούσε να προβλέψει αυτήν την κρίση, όταν προσλήφθηκαν χιλιάδες πιλότοι από το 2003 και μετά.
Η μοναδική εταιρεία στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή που βάσει του πτητικού της έργου και των πιλότων που έχει, έχει έλλειμα πιλότων, είναι η Easyjet. Γιατί? Γιατί έτσι έτυχε. Αν δεν υπήρχε η κρίση, το πρόβλημά τους θα ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ το 2009. Γιατί δεν προσλαμβάνουν? Για τον ίδιο λόγο που οι άλλοι δεν απολύουν. Πρώτον, φοβούνται μήπως η κρίση επιρρεάσει περισσότερο την αεροπορική βιομηχανία από όσο υπολογίζεται και δεύτερον, θα πρέπει να "ξηλωθούν" γενναία για προσλήψεις και δεν είναι καιροί τώρα για αιμοραγίες μετρητού.