Flightsim

Χμ, και μένα μου το είχε κάνει αυτό μερικές φορές. Να μην υπερβάλω, πάνω στην πτήση μου κόλλησε μόνο μια φορά.

Θα ψάξω να δω πως ζητάς support, αν είναι μέσω forum ή απευθείας μέσω mail.

Θανκ Γιου.
 
Αγαπητε nickp πανω απο τα 10000 ή πανω απο τα 12000 ποδια?
Αν το αεροπλανο δεν εχει presurization πχ τα cessna ή το dc3 φυσικα οι επιβατες θα αρχισουν να εχουν ενα μικροοοοοοο προβληματακι πανω απο τα 12000 ποδια... στο fspassengers τουλαχιστον....
Αλλα το να σου το κανει στα 10000 ειναι παρα πολυ περιεργο....
Χμμμ...
οσον αφορα το δικο σου προβλημα anasair, εγω δεν εχω το παραμικρο προβλημα με τα λαστιχα...
Σε μια φυσιολογικυη προσγειωση τουλαχιστον...
Και δεν νομιζω οτι εχω ακουσει και ποτε για παρομοιο προβλημα....
Χρησιμοποιεις το default 737?
Στο κανει με ολα τα αεροπλανα?
 
nickp":wz3181y9 said:
γεια σας.
προσφατα κατέβασα το Fspassengers και το κρακαρα ετσι ωστε να παιζει κανονικα-full version και οχι demo-.
καθε φορα που πεταω και ανεβαίνω πάνω απ τα 10.000 πόδια μου βγάζει πρόβλημα μ την πίεση του αεροσκάφους.
προσπάθησα ν βρω λύση αλλα δεν τα κατάφερα.
Εχετε καμιά λύση?????

Ευχαριστώ, nickp

Αν δουλεύεις το αεροπλάνο manual θα πρέπει να ρυθμίσεις χειροκίνητα την πίεση στην καμπίνα.
 
χμμμ....
Βασικα εχω την εντυπωση οτι το fspassengers δεν τσεκαρει αυτη τη παραμετρο....
Απλα ελεγχει ποτε εισαι πανω απο 12000 ποδια και θεωρει κατευθειαν οτι οι παντες παθαινουν υποξια.
 
Κάτι ανάλογο πρέπει να συμβαίνει και με το πρόβλημα της προσγείωσης! Όταν προσγειώνομαι με Auto-land δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όταν όμως κάνω ILS Approach και λίγο πριν το touchdown κλείνω το Autopilot για να ελέγχω μηxανές (reverse) και ailerons για τυχόν crosswinds, λίγο μετά την επαφή σκάνε τα λάστιχα! Άρα κάτι γίνεται με το manual control...
 
Γιατι το FsPassengers είναι λίγο περίεργο αλλά καλό χρειάζεται την πιο μαλακή προσγείωση , -300fpm νομίζω σκάνε τα λάστιχα.. καλύτερα να είσαστε χαμηλά και όχι ψυλά... και εγώ στην αρχή μου έσκαγαν συνεχώς. ;)
 
Χρησιμοποιώ και γω το Airbus X εδώ και 6 μήνες περίπου. Μου κάνει και μένα προβλήματα που και που. Μερικές φορές αμέσως μετά την απογείωση κάνω enable τον AP1 και γίνεται αυτόματα disabled. Και το αεροσκάφος κάνει ενα pitch γύρω στις 20 μοίρες, σπρόχνω το joystick για να ξαναπάρει pitch 15 μοίρες και να ξαναενεργοποιήσω τον AP1. Μερικές φορές δουλεύει, άλλες πάλι οχι και αναγκάζομαι να κάνω επανεκκίνηση. Όταν δουλέψει όμως μου βγάζει πάντα vertical speed +2000 (Ενώ εγώ το έχω αυτόματο, ανάλογα με τα knots μου) και τα flaps από 1+F γίνονται 1 με αποτέλεσμα να μην γίνονται αυτόματα retracted και άμα ξεχαστώ και λίγο πετάω στα 6-7000 πόδια με ταχύτητα 220 knots! Όταν το δω όμως τα κλείνω εγώ. Επίσης μερικές φορές στο ILS Approach (ειδικά στο LSZH!!!) ενώ είμαι στο final κάνει climb και stallαρει... Και τέλος, μου τυγχαίνει σχεδόν κάθε φορά στην απογείωση με ανέμους 6+ knots το αεροπλάνο δεν μένει ευθυγραμμισμένο στο runway σαφώς και στην προσπάθεια μου να το κρατήσω σε ευθεία με το tail rudder, κολλάει και μένει το rudder γυρισμένο με αποτέλεσμα μόλις κάνω rotation να γέρνει είτε δεξιά είτε αριστερά και να stallαρει πάλι!!! Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να γίνεται;!
 
Υπάρχει κανένα patch? Άν όχι - Ακούγεται λίγο χαζό αυτό, αλλα πήγαινες πιο ψηλά απο το stall speed? Μην έχεις την μύτη σου πολύ ψηλά...
 
Όντως! Μερικές φορές το FSX είναι υπερβολικό με το θέμα Stall.
:idea: Προτείνω να δοκιμάσεις (με κάθε αεροπλάνο ξεχωριστά) σε πια ταχύτητα αρχίζει το Stall. Την επόμενη φορά θα είσαι σίγουρος για την ταχύτητα και το μόνο που θα πρέπει να προσέχεις θα είναι το πόσο ανεβάζεις την μύτη!
 
Μηπως μπορει να μου πει καποιος καποια ιστοσελιδα που να εχει χαρτες διεθνων αεροδρομιων δωρεαν?
 
Top