Φωτογραφίες στο airliners.gr - I

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι φωτογραφίες είναι αντικειμενικά ωραίες και ενδιαφέρουσες-άν και ούτε εγώ ξέρω πώς ονομάζει τα ελικόπτερά της η IAF,η οποία εις την Εβραϊκήν λέγεται Hey'l ha avir,δηλαδή "τμήμα (στρατιωτικό) τού αέρα".Μιά απορία έχω μόνο,τί γυρεύει εκείνο το τρίκυκλο ποδήλατο πλάϊ στο Ελληνικό Apache;Δέν μού μοιάζει γιά όχημα τεχνικής εξυπηρέτησης.....
 
Κι όμως, τέτοιο είναι. Κυκλοφορεί στην πίστα γρήγορα, άνετα και χωρίς ειδικές άδειες και μπορεί να μεταφέρει λάδια, υδραυλικά και ό,τι άλλο χρειαστείς. Εδώ υπάρχουν και κάποιοι μη τεχνικοί που τα χρησιμοποιούν για να πηγαίνουν από και προς τα αεροσκάφη γρηγορότερα, όταν υπάρχει πίεση χρόνου :D
 
Μετά από μία εβδομάδα συνεργασίας, οι Ισραηλινοί ανοίχτηκαν πολύ περισσότερο από όσο αρχικά φανταζόμουν. Στα πλαίσια της συνεργασίας λοιπόν, εκτός από τις κοινές εξορμήσεις για πρωινό καφέ, εκτός από την απεριόριστη φιλοξενία τους, ειδικά σε θέματα φαγητού (το οποίο παρεπιμπτόντως βρήκα καταπληκτικό - και μπόλικο) και μάλιστα εντός έδρας για μένα :mrgreen: , όχι μόνο πλησίασα στα ελικόπτερα και τα φωτογράφισα, αλλά πέταξα και δύο πτήσεις μαζί τους - μία ημερήσια και μία νυκτερινή.
Καταπληκτική εμπειρία, ειδικά η νυκτερινή που περιελάμβανε προσγειώσεις στα 8000΄ (σημειωτέον, με το Puma φτάσαμε μέχρι τα 6000' αλλά εμείς είχαμε πρόσθετο βάρος λόγω έξτρα εξοπλισμού και πληρώματος -εμείς πετάγαμε 7 και αυτοί 4, οπότε υπάρχει ελαφρυντικό) με την χρήση NVG (στην χρήση των οποίων οι Ισραηλινοί είναι πολύ πιο εξοικειωμένοι από εμάς), όπου είδα το τεράστιο overpower αυτού του ελικοπτέρου και τις δυνατότητες που προσφέρει στην προσγείωση σε μη διαμορφωμένους χώρους το clean configuration (no readar/antennas/flir από κάτω) και το χαμηλό κέντρο βάρους του.
Την ημέρα, η πτήση στο UH-60 μου θύμισε τα νιάτα μου και την 10ετή θητεία μου στα UH-1H, με τον λιτό και απέριττο σχεδιασμό του εσωτερικού και την απαράμμιλη εργονομία στον πίνακα οργάνων (με μία ματιά, αναγνώρισα όλα τα όργανα χωρίς δυσκολία και μάλιστα από την καμπίνα... :thx: )
:arrow: -Εσωτερικό UH-60
:arrow: -Και ένα Apache στο βάθος...
:arrow: -Το Blackhawk που πέταξα μετά την προσγείωση
:arrow: -To Ισραηλινό C-130 περιμένει για την παραλαβή εξοπλισμού και προσωπικού
:arrow: -Το ίδιο C-130 με φόντο ένα Ελληνικό AH-64A Apache

Θα επανέλθω με μια σειρά από inflight photos, που τράβηξαν οι Ισραηλινοί χειριστές και με την συγκατάθεσή τους θα ανεβάσω εδώ. Η ποιότητα των λήψεων είναι πολύ καλή, αλλά δεν ξέρω ποιες να πρωτοδιαλέξω.... 8)
Και μετά θα ακολουθήσει το youtube, για μερικά πολύ ωραία πλάνα :shock:

Βρήκα μερικές ακόμα φωτό, στο έδαφος, που αξίζουν παράθεσης:

:arrow: - Το Super Puma στην πίστα. Παρατηρήστε την απόσταση που αφήνουν από το έδαφος τα διάφορα "καλούδια" (μεγαφωνική, ραντάρ κλπ)
:arrow: -Το ίδιο ελικόπτερο, στο βουνό.Επικίνδυνα κοντά στο έδαφος.
:arrow: -Και από την άλλη πλευρά
:arrow: -Blackhawk. Κοιτάξτε αντίστοιχα πόσο "καθαρό" είναι το blackhawk από κάτω και πόσο χαμηλότερα πέφτει το κέντρο βάρους του.
Αντίστοιχες διαφορές και στα Ελληνικά Apache με τα Ισραηλινά
:arrow: -Apache
:arrow: -Longbow #1
:arrow: -Lonbow #2
Τέλος, η
:arrow: σημαία της Ισραηλινής ΠΑ

Με μια πρόχειρη επιλογή, ξεσκάρταρα 10 φωτογραφίες που αξίζουν. Δύο για την ομαδική απογείωση, δύο για τον σχηματισμό, 2 για το πλάνο, 2 για διάφορους λόγους και δύο επειδή σε αυτές φαίνεται και το Super Puma :twisted:

Enjoy!

gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22113
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22114
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22115
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22116
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22117
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22118
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22119
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22120
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22121
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22122
 
Off topic: προχθές Πέμπτη που πήγαινα Λάρισα καθώς πλησίαζα την 110 ΠΜ είδα να περνούν χαμηλά 4 Ισραηλινά Απάτσι. Μου έκανε εντύπωση οι επιπλέον δεξαμενές καυσίμου που είχαν. Λογικό για το τόση απόσταση που είχαν να διανύσουν. Στη συνέχεια Απάτσι και Βlack Hawk πέρασαν πάνω από την Αγιά βγήκαν στο Αιγαίο και μάλλον θα πήγαν νότια για το Ισραήλ.
 
Βασίλη η φώτο με το Puma σε ορεινό πεδίο καθώς και η νυχτερινή στα 6000' και 8000' έγιναν στον Όλυμπο ? Σε ποιο σημείο? Όλες είναι el katapliktique!!
 
giorgosk":ajc6gocl said:
Off topic: προχθές Πέμπτη που πήγαινα Λάρισα καθώς πλησίαζα την 110 ΠΜ είδα να περνούν χαμηλά 4 Ισραηλινά Απάτσι. Μου έκανε εντύπωση οι επιπλέον δεξαμενές καυσίμου που είχαν. Λογικό για το τόση απόσταση που είχαν να διανύσουν. Στη συνέχεια Απάτσι και Βlack Hawk πέρασαν πάνω από την Αγιά βγήκαν στο Αιγαίο και μάλλον θα πήγαν νότια για το Ισραήλ.
Έτσι κι αλλιώς, δεν θα μπορούσαν να έρθουν οπλισμένα, οπότε θα έρχονταν με τους φορείς άδειους. Αντ' αυτού, ήρθαν με tank pods με λιγότερους ανεφοδιασμούς (ξέρω πως τα blackhawk ήρθαν direct από Τελ Αβίβ στο Καστέλι, αλλά αυτά είχαν μέσα μία ferry tank από σκληρό πλαστικό σε μέγεθος απίστευτο - την είδα μόνο "ξεφούσκωτη" αλλά με έπιασε δέος...)... Μτεά την Αγιά, συνέχισαν patterns Βορρά-Νότο, λόγω της άσκησης κ μετά ξαναμπήκαν προς την πλευρά του Ολύμπου μέσω χαράδρας Τεμπών. Έκαναν το ίδιο σκέλος 4 φορές, μεσημβρινές-απογευματινές ώρες Πέμπτης...

spinal":ajc6gocl said:
Βασίλη η φώτο με το Puma σε ορεινό πεδίο καθώς και η νυχτερινή στα 6000' και 8000' έγιναν στον Όλυμπο ? Σε ποιο σημείο? Όλες είναι el katapliktique!!
Όλες οι προσγειώσεις έγιναν βορειοδυτικά της Καλλιπεύκης. Χαμηλά ξεκινήσαμε από το χωριό Καρυά, μετά βόρεια από το χωριό Συκαμινέα και μετά για ψηλότερα πήγαμε νοτίως του Μύτικα και ανατολικά - βορειοανατολικά του στρατοπέδου που υπάρχει εκεί στα 5500' (φαίνεται κ στο G.Earth, βορειοανατολικά από τη "Μονή Σπαρμού"). Πραγματικά εντυπωσιακές πτήσεις και τις ευχαριστήθηκα. Ελπίζω να ξανασυμμετέχω του χρόνου που θα ξανάρθουν.
 
Την 1/8 ήταν κλειστά στο αεροδρόμιο της Ζακύνθου το πρωτότυπο Μ346 και το C-27J Spartan της Ιταλικής Αεροπορίας με το ειδικό sticker των 15 ετών. Το άλλο πρωί είχαν φύγει. Προφανώς πήγαιναν σε κάποια επίδειξη.

Εδώ το Μ346 gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=22292 με την σημείωση στην ουρά "initial production cn:00"
 
Όσο άντεξε άντεξε η μικρή compact panasonic μου, αλλά δεν έχω καταφέρει ακόμα να την αλλάξω. Η ποιότητα του φακού μπορεί να χαρακτηρισθεί απογοητευτική, αλλά με αυτήν πορεύομαι εως ότου καταφέρω να πάρω κάτι καλύτερο (ή κάποιος από εσάς που με αγαπάει πολύ, μου πάρει μία δώρο στα γενέθλιά μου - μεθαύριο, ή όποτε σας βολεύει :lol: ).
Για την ώρα, μερικές φωτό από χτεσινή μου "εκδρομή" σε Κάλυμνο-Ηράκλειο:

:arrow: Η τελική του 30 στην Κάλυμνο.
:arrow: Η ίδια τελική με την πόλη στα δεξιά.
:arrow: Ο ΠΕΠ κ ο Τερματικός της Καλύμνου.

:arrow: To SX-SMS με τα Thrust-Reversers εκτεταμένα,στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
:arrow: Το ίδιο αεροσκάφος "από πίσω".
:arrow: Λεπτομέρεια του Κ/Τ με τα reversers.

Οι 3 τελευταίες φωτό, λόγω βιασύνης μπήκαν στα hellenic airports. Αν κάποιος mod δεν είναι σε άδεια, ας τις βάλει παρακαλώ στο hellenic airlines. Ευχαριστώ.


Edit: sv1xv , ευχαριστώ για την βελτίωση... έχεις τα pm απενεργοποιημένα και έτσι δεν μπορώ να απαντήσω στα δύο που μου έστειλες :mrgreen:
 
Φίλε vassdel από τι αεροπλάνο είναι τραβηγμένες οι φώτο?
 
Top