Χωρίς να παραβλέπω το γεγονός ότι στις μέρες μας μπορείς να βρείς ότι φωτογραφία θέλεις στο ίντερνετ, όπως επίσης ότι υπάρχει το google-earth, να θυμίσω ότι το αεροδρόμιο του Ηρακλείου είναι στρατιωτικό αεροδρόμιο, και οι αεροσυνοδοί υποχρεούνται να κάνουν αυτό που έκαναν σε εσένα. Δεν το κάνουν για να σου σπάσουν τα νεύρα. 
Παράλληλα όμως, οι κάμερες (βάσει των κανονισμών JAA, στους οποίους υπόκειται και η Ελλάδα, άρα και η Αιγαίου), απαγορεύονται κατά την "δυναμική" ΄φαση της πτήσης (τροχοδρόμηση-απογείωση-προσέγγιση-προσγείωση) και σε καταστάσεις ανάγκης.
Οι κάμερες ανήκουν στην κατηγορία των συσκευών που παρόλο ότι δεν εκπέμπουν σήμα (όπως τα κινητά πχ), έχουν κάποια ακτινοβολία έστω και αμελητέα. Η δουλειά των αρχών είναι να προβλέπουν πιθανούς κινδύνους για την ασφάλεια των πτήσεων, όσο αμελητέοι και να είναι. "Δυστυχώς", δεν υπάρχει πρόβλεψη για την ικανοποίηση του χόμπυ του καθενός.
Αυτά λέει ο νόμος. Αν έχεις προσέξει στο εισητήριό σου (ή το ε-ticket), υπάρχουν κάτι τεράστια κατεβατά με μικρά γραμματάκια που λέγονται όροι ταξιδίου. Εκεί μέσα λέει όλα αυτά (και άλλα πολλά).
Η κοπέλα την δουλειά της έκανε. Τώρα αν στο παρελθόν έχεις χρησιμοποιήσει κάμερα στην προσγείωση και την απογείωση και το πλήρωμα ή έκανε το κορόιδο ή δεν το είδε, τότε μάλλον αυτοί δεν κάναν καλά την δουλειά τους, και ας νόμιζες εσύ ότι ήταν cool πλήρωμα
Φίλε μου MerNion, αν οι αρχές θεωρήσουν ότι οι μπαταρίες των ρολογιών είναι επικίνδυνες, οφείλεις να ακολουθήσεις τις οδηγίες τους όσο και αν φαίνονται παράλογες. Τα χρήματα που πληρώνεις για ένα αεροπορικό εισητήριο, σου δίνει το δικαίωμα να μπείς σε ένα αεροπλάνο και να πάς από το Α στο Β. Δεν σουν δίνει το δικαίωμα να κάνεις ότι γουστάρεις στη διαδρομή. Θα κάνεις ότι γουστάρουν αυτοί. Έτσι παίζεται το παιχνίδι.

Παράλληλα όμως, οι κάμερες (βάσει των κανονισμών JAA, στους οποίους υπόκειται και η Ελλάδα, άρα και η Αιγαίου), απαγορεύονται κατά την "δυναμική" ΄φαση της πτήσης (τροχοδρόμηση-απογείωση-προσέγγιση-προσγείωση) και σε καταστάσεις ανάγκης.
Οι κάμερες ανήκουν στην κατηγορία των συσκευών που παρόλο ότι δεν εκπέμπουν σήμα (όπως τα κινητά πχ), έχουν κάποια ακτινοβολία έστω και αμελητέα. Η δουλειά των αρχών είναι να προβλέπουν πιθανούς κινδύνους για την ασφάλεια των πτήσεων, όσο αμελητέοι και να είναι. "Δυστυχώς", δεν υπάρχει πρόβλεψη για την ικανοποίηση του χόμπυ του καθενός.
Αυτά λέει ο νόμος. Αν έχεις προσέξει στο εισητήριό σου (ή το ε-ticket), υπάρχουν κάτι τεράστια κατεβατά με μικρά γραμματάκια που λέγονται όροι ταξιδίου. Εκεί μέσα λέει όλα αυτά (και άλλα πολλά).
Η κοπέλα την δουλειά της έκανε. Τώρα αν στο παρελθόν έχεις χρησιμοποιήσει κάμερα στην προσγείωση και την απογείωση και το πλήρωμα ή έκανε το κορόιδο ή δεν το είδε, τότε μάλλον αυτοί δεν κάναν καλά την δουλειά τους, και ας νόμιζες εσύ ότι ήταν cool πλήρωμα

Φίλε μου MerNion, αν οι αρχές θεωρήσουν ότι οι μπαταρίες των ρολογιών είναι επικίνδυνες, οφείλεις να ακολουθήσεις τις οδηγίες τους όσο και αν φαίνονται παράλογες. Τα χρήματα που πληρώνεις για ένα αεροπορικό εισητήριο, σου δίνει το δικαίωμα να μπείς σε ένα αεροπλάνο και να πάς από το Α στο Β. Δεν σουν δίνει το δικαίωμα να κάνεις ότι γουστάρεις στη διαδρομή. Θα κάνεις ότι γουστάρουν αυτοί. Έτσι παίζεται το παιχνίδι.