GainJet

3 G-200 1 G450 1 G-550 1 B757 1 Falcon 2000 EX !!!!!!!!!!!!!!!
 
...να και μια πρόσφατη φωτογραφία του SX-SEA στο LGAV! :cool:
 
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες (αυστριακή ΥΠΑ), η Gainjet θα παραλάβει στο άμεσο μέλλον 2 MD-83 ex Austrian:
το OE-LMH (49933) και το OE-LMM (53377). Και τα 2 είναι stored στο Linz.
 
Πόσο έγκυρη είναι η πληροφορία για τα 2 MD-83 από Αυστρία, μπορεί κάποιος από τη GainJet να μας πει αν αληθεύει?
Θα είναι VIP όπως το πρώτο ή ετοιμάζονται για κάτι καινούργιο?
 
GP707 καταλαβαινουμε ολοι εδω οτι γνωριζεις πολλα, ξερεις αν θα προσλαβει καμπινα?μου ειπανε κοριτσια απο Gain οτι ηρθε η ΥΠΑ και
καθηλωσε την καμπινα διοτι ολες ηταν ανεκπαιδευτες μετα τα γεγονοτα που γινανε με κατι κινιτηρες που καταστρεψανε.
Επισης παραιτηθηκανε σχεδον ολοι οι κυβερνητες. Εχει ερθει καποιος που παλια ητανε στην ΥΠΑ υπαλληλος για ενα διαστημα και διευθηντης στην Gain τωρα.
Με τοσα πολλα αεροπλανα θα κανει προσληψεις καμπινας?Παντως λενε οτι φουσκα, ελπιζω να πανε καλα με τοσα αεροπλανα που ερχονται.
αν εχεις νεα γραψε μας μας ενδιαφερει ολες μας.
 
Η ΥΠΑ καθήλωσε την καμπίνα? Ποια καμπίνα, σε ποια αεροπλάνα ;
Τώρα ανακάλυψε η ΥΠΑ ότι "είναι ανεκπαίδευτες" ; Πώς πετάνε τόσον καιρό;
Τα "κορίτσια" καταστρέψανε κινητήρες; Πως έγινε αυτό;
Πρώην υπάλληλος της ΥΠΑ είναι τώρα διευθυντής;
Αν παραιτήθηκαν σχεδόν όλοι οι κυβερνήτες πως πετάνε τα αεροπλάνα; (γιατί ξέρω ότι πετάνε τώρα).
Φούσκα;

Πολύ μπερδεμένα μας τα λες, δεν μας τα κάνεις λίγο πιο λιανά :?: :doubt:
 
Δεν γνωρίζω κάτι για τα εσωτερικά της εταιρείας. Οι πληροφορίες που παρέθεσα είναι (όπως είπα) απο την Αυστριακή ΥΠΑ.
 
Μετά το G450 SX-SEE της GainJet, έρχεται και το 2ο MD-83. Όπως είχα γράψει 4 posts πιο πάνω, το OE-LMM έφυγε απο το Linz και πήγε ARN στις 22/6 για μετατροπές και παράδοση στην GainJet σε VIP configuration.
 
Top