Re: Νέα ελληνική εταιρεία με 757;
Συγκρινεις ανομοια μεγεθη. Οι πρωτη κατηγορια που συμφωνω οτι κουτσοδουλευουν ειναι τσαρτερ εταιριες με καποια αεροπλανα ενος σημαντικου μεγεθους. Η αλλη κατηγορια ειναι εταιριες κυριως για VIP πτησεις με μικρα αεροπλανα και ελικοπτερα. Τι σχεση εχουν;
Το αν οι τσαρτερ εταιριες στην Ελλαδα ειναι υποβαθμισμενες , αυτο ειναι δικο τους προβλημα. Γιατι στο εξωτερικο ειναι οργανομενες; Για οσους βεβαια ισχυριζονται ορθα οτι δεν υπαρχει μεγαλο Tour operating οπως στο εξωτερικο θα τους αναφερω οτι εκτος απο συνεπεια στα τακτικα , αναλογη συνεπεια εχει η Aegean και στα τσαρτερ κυριως με πακετα ιταλικων και γαλλικων Τ.Ο.Αρα γιατι μια εταιρια και μαλιστα με το πλεον καταλληλο τσαρτερ αεροπλανο (757) να μην δημιουργηθει;Εξαλλου λιγες VIP εταιριες διαθετουν μεγαλα αεροπλανα.
Συγκρινεις ανομοια μεγεθη. Οι πρωτη κατηγορια που συμφωνω οτι κουτσοδουλευουν ειναι τσαρτερ εταιριες με καποια αεροπλανα ενος σημαντικου μεγεθους. Η αλλη κατηγορια ειναι εταιριες κυριως για VIP πτησεις με μικρα αεροπλανα και ελικοπτερα. Τι σχεση εχουν;
Το αν οι τσαρτερ εταιριες στην Ελλαδα ειναι υποβαθμισμενες , αυτο ειναι δικο τους προβλημα. Γιατι στο εξωτερικο ειναι οργανομενες; Για οσους βεβαια ισχυριζονται ορθα οτι δεν υπαρχει μεγαλο Tour operating οπως στο εξωτερικο θα τους αναφερω οτι εκτος απο συνεπεια στα τακτικα , αναλογη συνεπεια εχει η Aegean και στα τσαρτερ κυριως με πακετα ιταλικων και γαλλικων Τ.Ο.Αρα γιατι μια εταιρια και μαλιστα με το πλεον καταλληλο τσαρτερ αεροπλανο (757) να μην δημιουργηθει;Εξαλλου λιγες VIP εταιριες διαθετουν μεγαλα αεροπλανα.