Συμφωνώ κι εγώ ότι η Hellenic Star δεν είναι και τόσο γνωστή στο κοινό. Είχε κάνει μια διαφημιστική εκστρατεία στην Ελλάδα όταν ξεκινούσε τις πτήσεις με τα Saab340 σε εφημερίδες, ραδιόφωνο και τηλεόραση, αλλά το δίκτυο πωλήσεων ήταν έως ανύπαρκτο

Δεν είναι τυχαίο ότι όταν η Aegean πρωτομπήκε στην αγορά, έκανε τα πάντα αφενός για να γίνει το όνομά της γνωστό και αφετέρου για να μπορεί κανείς εύκολα να κλείσει εισιτήριο (καθιέρωσε εξαρχής εύκολο αριθμό τηλεφώνου που το διαφήμισε έντονα, συνεργάστηκε με όλους τους πράκτορες και καθιέρωσε την αποστολή του εισιτηρίου μέσω courier). Τη Hellenic Star πρέπει να ψάξεις για να τη βρεις...
Μετά, είναι γεγονός ότι ο Έλληνας δε θέλει να πετά ATH-SKG με ελικοφόρο 30 θέσεων, ιδίως αν σκεφτούμε ότι ΟΑ και Aegean έριξαν και εκείνες τις τιμές τους όταν η Hellenic Star άρχισε να προσφέρει χαμηλούς ναύλους. Η Hellenic Star ήταν ακόμα φθηνότερη, αλλά ο Έλληνας προτιμά τα jet, γιατί αισθάνεται ότι είναι ασφαλέστερα.
Και, τέλος, η Hellenic Star δεν μπορούσε παρά να αποσπάσει ένα πολύ μικρό κομμάτι της αγοράς για ATH-SKG με 2-3 πτήσεις μόνο την ημέρα, τη στιγμή που πρόκειται για ένα δρομολόγιο όπου πολλοί ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς και προτιμούν την άνεση των πολλών διαθέσιμων δρομολογίων.
Συνοψίζοντας, δε νομίζω ότι υπήρχε κανένας άλλος λόγος να προτιμήσει κανείς τη Hellenic Star για ATH-SKG, εκτός από τη χαμηλή τιμή...
Τα υπόλοιπα δρομολόγια που έκανε σε νησιά είναι μια άλλη ιστορία, για την οποία δε γνωρίζω και πολλά πράγματα.