Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Phantom Phixer":1ngss4tf said:
flying_sotoman":1ngss4tf said:
αυτο προέρχεται οτι το βαρύ χρησιμοποιεί περισσότερη ισχύ απο ότι το ελαφρύ για να πετάνε στην ίδια ταχύτητα.

Και γιατι συμβαινει αυτο?



Διοτι λογω βαρους χρειαζεται ενα πιο "χοντρο" στρωμα αερα για την πλευση, το οποιο επιτυγχανεται με πιο υψηλη ταχυτητα. Αλλιως θα επερνε "φουντο" ... ;) (απωλεια στηριξης)
 

Phantom Phixer

First-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2004
Μηνύματα
653
Likes
0
Περιοχή
Over and above.
Website
community.webshots.com
Διοτι λογω βαρους χρειαζεται ενα πιο "χοντρο" στρωμα αερα για την πλευση, το οποιο επιτυγχανεται με πιο υψηλη ταχυτητα. Αλλιως θα επερνε "φουντο" ... (απωλεια στηριξης)

Προσεξε τι γραφει σε αυτα που εχεις παραθεσει Μακ...

Η απορια μου απο τα λεγομενα σας ειναι γιατι θελει περισσοτερη ισχυ για να πετανε στην ιδια ταχυτητα. Και οχι το εαν χρειαζεται υψηλοτερη ταχυτητα για να πετανε.

Και να ρωτησω και για αυτο το στρωμα αερος η να το αφησουμε για αργοτερα?
 

gioannis

First-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2005
Μηνύματα
897
Likes
0
Περιοχή
Kiato (KOR-PIKAD)
Παμε για αλλη απορια-ερωτηση τωρα ,ενα 737 (μην αρχισετε οι specialistes και ρωτατε 200αρι,400αρι,800αρι κλπ,ενα οτι να ναι 737)ποσα μιλια (με νορμαλ συνθηκες)και απο καποιο level μεγαλο 350-370 μπορει να κανει σαν ανεμοπλανο χωρις μηχανες και φυσικα χωρις να στολαρει ,ωστε να φτασει σε καποιο αεροδρομιο...................?THANK'S
 

flying_sotoman

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/02/2006
Μηνύματα
155
Likes
0
τι 737? :D
σοβαρα τι 737 αλλες αεροδυναμικές επιδόσεις εχει ενα 200 αλλες ενα 700 αλλες ενα 600 με winglets

αλλα για να μήν στεναχωριέσαι....
ας παρουμε ενα 737 με μεσαίο φορτίο και τα μισά καυσιμα, stallαρει περιπου στoyw 160 κόμβους. Ας πούμε για να διατηρήσουμε 160 κόμβους κατεβαίνουμε με μία ταχύτητα 1400 ft/min (μπορεί να λέω πολλά).
οποτε απο τα 3500 θα φτασουμε στα 0 σε 35000/1400=25 λεπτάκια.
σε αυτα τα 25 λεπτα αν η μέση ταχύτητα μας ειναι περίπου 200 κόμβοι εχουμε διανύσει 3,3 χ 25 = 82,5 ναυτικά μίλια. αστο λαθος βγαινει :rolleyes:
παντως το μακρύτερο glide στην ιστορία τον heavy jets ειναι ενα Α330 της air transat περιπου 65 ναυτικά μίλια
 

flying_sotoman

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/02/2006
Μηνύματα
155
Likes
0
Phantom Phixer":t8mu594p said:
Διοτι λογω βαρους χρειαζεται ενα πιο "χοντρο" στρωμα αερα για την πλευση, το οποιο επιτυγχανεται με πιο υψηλη ταχυτητα. Αλλιως θα επερνε "φουντο" ... (απωλεια στηριξης)

Προσεξε τι γραφει σε αυτα που εχεις παραθεσει Μακ...

Η απορια μου απο τα λεγομενα σας ειναι γιατι θελει περισσοτερη ισχυ για να πετανε στην ιδια ταχυτητα. Και οχι το εαν χρειαζεται υψηλοτερη ταχυτητα για να πετανε.

Και να ρωτησω και για αυτο το στρωμα αερος η να το αφησουμε για αργοτερα?
εχουμε 2 ανθρώπους.
εναν χαλαρο και εναν φορτομένο με 2 βαλίτσες
ποιος θα σπαταλήσει περισσότερη ενέργεια αν περπατανε στην ίδια ταχύτητα? ;)
 

Phantom Phixer

First-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2004
Μηνύματα
653
Likes
0
Περιοχή
Over and above.
Website
community.webshots.com
Λοιπον...

Σε καθε α/φος εν πτηση ασκουνται 4 δυναμεις ωση, οπισθελκουσα, αντωση, βαρος. Μεχρι εδω δεν υπαρχει η ταχυτητα ως συντελεστης... ή μηπως υπαρχει καπου?

Για να πεταει το α/φος ευθεια & οριζοντια με σταθερη ταχυτητα οι δυναμεις ανα δυο πρεπει να ειναι ισες, ωση = οπισθελκουσα, βαρος = αντωση.

Στο θεμα μας τωρα, αυξανωντας το βαρος πρεπει να αυξησουμε και την αντωση. Για να γινει το τελευταιο εχοντας δυο ιδια α/φη εχουμε τις εξης πρακτικες επιλογες

:arrow: Να αυξησουμε την ταχυτητα πτησης. (Το ζητουμενο του προβληματος ειναι να διατηρησουμε την ταχυτητα ιδια στα δυο υποθετικα α/φη)
:arrow: Να κανουμε τον αερα πιο πυκνο. Δηλαδη να πεταξουμε χαμηλωτερα. Αλλα αυτο αυξανει και την οπισθελκουσα. Αρα πρεπει να αυξησουμε και την ωση...
:arrow: Να αυξησουμε την γωνια προσβολης. Αλλα αυτο παλι αυξανει την οπισθελκουσα οποτε αυξανουμε την ωση...

Λυπαμαι, αλλα κανεις δεν κερδισε το λουκουμι...

Η ιστορια μας εχει και διδαγμα... προσεξτε ποιες απαντησεις κρατατε ως σωστες απο ενα internet forum ανωνυμων.
 

flying_sotoman

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/02/2006
Μηνύματα
155
Likes
0
ναι αλλα καταλαβες τι ενοοώ με το ευστοχο παραδειγμα. αφου ειδα οτι τσίγκλισες με τον μακεδόνα ειπα να το κάνω οσο απλό γινεται. αν θες να τοπ αναλύσο και αλλο μπορώ, 5 λεπτάκια στο google θα πάρει ;)
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.184
Likes
535
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Γενική (αεροπορική) απορία:

Σε ένα αεροπορικό forum μπορώ να ενημερωθώ σωστά και να μάθω πράγματα, ή θα διαβάζω ό,τι π@π@ριά του κατέβει του καθενός στο κεφάλι και θα ψάχνομαι για το σωστό? :rolleyes: :?

ΥΓ:phixer τι μιλάς κι εσύ? Εδώ μιλάει το Γκούγκλ._
 

flying_sotoman

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/02/2006
Μηνύματα
155
Likes
0
καλώς η κακώς το ιντερνετ διδάσκει
 

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.074
Likes
237
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Δεν βλέπω το νόημα αυτού του θέματος. Όποιος έχει ερωτήσεις ας τις κάνει, αλλά ένα "γενικό" θέμα δεν ωφελεί κανέναν, μιας και οι πληροφορίες μετά από καιρό θα χαθούν και ούτε η αναζήτηση δεν θα βοηθάει. Και επίσης το ένα θέμα θα μπλέκετε με ένα άλλο, κάτι που σίγουρα δεν βοηθάει στην γρήγορη ενημέρωση.-

--------------------------------------------------

edit: Μετά από σχετικό ΠΜ που έλαβα ανοίγω πάλι το σχετικό θέμα.
 
Top