Global Aviation Academy

  • Thread starter Thread starter tasaras
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
DLH εννοεί ο μακεδόνας και αφορά την DEUTSCHE LUFTHANSA.Ξεφεύγοντας από το θέμα της GLOBAL,να αναφέρω ότι η LUFTHANSA πληρώνει ολόκληρο το πτυχίο με την προϋπόθεση να δουλεύεις γι αυτούς!εάν μέσα σε 5 μήνες δεν σε εχουν αποκαταστήσει επαγγελματικά,σου επιτρέπουν να δουλέψεις όπου επιθυμείς χωρίς καμία υποχρέωση απέναντι τους.Εάν προσληφθείς,για κάποιο διάστημα τους δινεις πίσω ενα ποσό (γίνεται κράτηση από τον μισθό σου).Έτσι ουτε δάνειο χρειάζεσαι ούτε τίποτα.Βασική προϋπόθεση να μιλάς τα γερμανικά σαν να είναι η μητρική σου γλώσσα.Επειδή είσαι μικρος προλαβάνεις να τελειοποιήσεις τα γερμανικά σου και να πας εκεί!Δυστηχώς εγώ όταν εμαθα αυτή την δυνατότητα της LH δεν προλαβαίνα να μαθω τα γερμανικά τόσο καλά....Υπάρχει όριο ηλικίας μέχρι τα 27.
Όσο για την GLOBAL ειναι ίσως η μοναδική που θα μπορούσα και εγω να ακολουθήσω προκειμένου να αποκτήσω το πτυχίο.Αλλά και εμένα με βασανίζουν τα ίδια ερωτήματα(Να πάρω δάνειο???Ποιά ειναι η επαγγελματική αποκατάσταση μετά??Το πιο πιθανό είναι εξωτερικό.Που με τους μισθούς που υπάρχουν έξω ξεπληρώνεις και το δάνειο ταχύτερα.Θα βρώ δουλειά στο εξωτερικό???).Ομως το να ρωτησει κανείς μία σχολή για το εάν αξίζει να γίνει πιλότος και εάν υπάρχει αποκατάσταση μετά το πτυχίο νομίζω ότι είναι επιεικώς κουτό..Και οι λόγοι δεν νομίζω ότι είναι άξιοι αναφοράς.
Εάν λοιπόν γνωρίζει κανείς κατι που θα μπορούσε να μας βοηθήσει ας το πει και από εκεί και έπειτα η απόφαση θα είναι δική μας.Αλλά πρέπει να έχουμε κάποιες πληροφορίες παραπάνω για να καταλήξουμε σε μια απόφαση. :roll:
 
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Απλά θα ήθελα να μου πει κάποιος που μπορώ να μάθω περισσότερα για την DLΗ. Γιατί για δάνειο κτλ δε παίζει. Μου είπαν και κάτι για την easy jet. Ξέρει κανείς τίποτα?
 
Καλημέρα. Όλα τα προβλήματα που περνούν απο το χέρι μας είναι προσπελάσιμα γιατί θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύση. Το οικονομικό όμως θα ήθελα να ρωτήσω πως μπορούμε να το ξεπεράσουμε, και κακά τα ψέματα το δάνειο δεν είναι και η καλύτερη λύση στο πρόβλημα. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω φάει τον τόπο να ψάχνω για υποτροφία για να πραγματοποιήσω την επιθυμία μου να γίνω πιλότος αλλά μάταια. Τώρα έχω αποταθεί στην global αλλά πολύ φοβάμαι οτι και εδώ δεν θα καταφέρουμε τίποτα.
 
geo81":1qeznuyr said:
DLH εννοεί ο μακεδόνας και αφορά την DEUTSCHE LUFTHANSA.



Τωρα που το διαβαζω πιο προσεκτικα εχεις δικιο... :wall: DLH ηθελα να γραψω..

Ατιμα γεραματα.. :mrgreen:
 
ρε παιδια τελικα α3ιζει τον κοπο να γραφτω στην Global ή οχι?>>>
 
Για nikosoik, Mπές στην Oxford Aviation Academy , έχει cadet προγράμματα για εταιρίες με sponsorship !

Μια συμβουλη σε όλους τους ενδιαφερόμενους υποψήφιους πιλότους , από μέσα και απέξω στο χώρο της Αεροπορίας και ειδικώτερα για Ελλάδα !

Δυστυχώς/δυστυχέστατα η πραγματικότητα του Δυτικού και όχι μόνο Κόσμου , ανεξαρτήτως κρατών σε μια σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία που αφορά όλους τους τομείς η αλήθεια είναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ!! ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ!!Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ, οπως κι άλλοι συνφορμίτες εδώ έχουν διαξοδικα αναλύσει σε πολλά τόπικς ( nikos_k, eco κα )!!

Με λίγα λόγια και λαμβανομένων υπόψη όλων των παραμέτρων που όλοι σας έχετε εκθέσει στο παρόν και άλλα περί Σχολών τόπικς , απασχόλησης , καριέρας κλπ.ΚΑΙ αφού έχετε όλα τα απαραίτητα ΠΡΟΣΟΝΤΑ , επαναλαμβάνω ΟΛΑ με αυτογνωσία / όχι θέλω να γίνω πιλότος διότι έτσι μούρθε, λόγω γκλαμουριάς και παιδικού ονείρου ( ΔΗΛ πολύ καλό επίπεδο γνώσεων θετικής κατεύθυνσης , ψυχ/σωμ/κή υγεία, όρεξη για παρα πολύ διάβασμα δια βίου κλπ. ) και πάσχεται μόνο στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ , Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ >>

1) ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΗΜΗΣ , ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ( ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΑΔΑ/ ΙΣΩΣ ΣΕΧΟΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΥΝΙΣΤΩ) ΣΧΟΛΕΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΑΣ / ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ!!!
2) ΒΡΕΣ ΤΕ ΛΥΣΗ ΔΑΝΕΙΣΜΝΟΥ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΑ,ΑΠΟ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΕΡ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ??
3) ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΗΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ( ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΑΡΧΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ )
4) ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ Ή ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΗΜΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ( Ή ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΗΠΑ)
5) ΘΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ
6) ΘΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( ΟΠΟΤΕ Η ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΘΕΤΙΚΑ / ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΕΚΤΟΣ ΣΕΧΟΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Ή ΤΑΧΥΦΑΓΕΙΩΝ ΗΠΑ)
κλπ..
 
Συμπληρώνω , διότι είχα επέιγουσα εργασία, προσπαθώντας να βοηθήσω κι εγώ ΄"ζεστούς" νέους υποψήφιους!

Για όσους φυσικά νέους δεν γνωρίζουν και όσους έχουν ξεχάσει τους πληροφορώ και τους υπενθυμίζω αντίστοιχα, ότι στην δική μου εποχή αυτό που κάνουν πολλές εταιρίες σήμερα, μεταξύ των οποίων η LH ( Luf Academy + Intercockpit )+ BA( Oxford Aviation Academy ), το είχε κάνει ο Ωνάσης στην δική μου εποχή των ένδοξων ημερών της ΟΑ. Είχε την διορατικότητα της εξέλιξης των αερομεταφορών , βεβαίως των αεροσκαφών κλπ,της διαχρονικής έλλειψης πιλότων που θα προέκυπτε , της παρακμής και αυξημένου κόστους μετεκπαίδευσης των εκ της Πολεμικής Αεροπρίας ( που σιγά σιγά αποχωρούν απο το χώρο της Πολτικής.Αεροπορίας διεθνώς ) και τι έκανε ??

Προκήρυτε διαγωνισμό αριστούχων αποφοίτων πρακτικής κατέυθυνσης 8ης Γυμνασίου ( 3ης σημερινού Λυκείου ) , έκανε διαγωνισμό Μαθηματικών/Φυσικής / Αγγλικών / Τέστ Υγείας κλπ και οι ΑΡΙΣΤΑ επιτυχόντες με απόλυτη σειρά βαθμολογίας τους έστελνε στην Οξφόρδη ( που από τότε και πολύ πιό πρίν και βέβαια σήμερα είχε βαθμό βάσης επιδόσεων classroom + flying 80%, δηλαδή τους άριστους, γισα να είναι σίγουρος για την επένδυση σ'αυτούς και για να "σκίζονται" στο διάβασμα οι υποψήφιοι, διότι είχαν ρήτρες) κι έτσι έιχε κάνει τον μέχρι σήμερα δυνατό Πυρήνα Χειριστών που στη συνέχεια όταν η ΟΑ πέρασε στο Δημόσιο , έγινε περίπου το ίδιο με άλλους όρους από την Flight Safety , όταν έστειλε εκεί με μικρότερο κόστος όλους τους Μηχανικούς της ( λόγω εξέλιξης των αεροσκαφών ) για εκπαίδευση Πιλότων.

Αυτά τα ολίγα και μην ξεχνάτε ΠΑΝΤΑ σωστή επιλογή Σχολής και καλύτερα Ab Initio ATPL , FROZEN / Πακέτο, διότι το συνολοκό τελικό κόστος για φοίτηση, ώρες, MCC, conversion FAA/JAR etc..ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ!

Γειά σας
 
φιλε ΑΟΑ τελικα αξιζει τον κοπο ι οχι ι Global? Ρωταω ξανα και συγνωμη για το πρ,,,,ξ..μο αλλα εχω συγχιστει..

ευχαριστω
 
1)Ε, δεν ήταν κι όόόόόλοι αριστούχοι οι Ωνασικοί Οξφορδιανοί. Ειδικά στη σειρά 73...
2) Αφού ήταν βαρβατοσχολή η Oξφόρδη γιατί η ΟΑ έστειλε τους μηχανικούς στην FlighSafety? Aπλώς διότι διαπίστωσε οτι οι πολύ διαβασμένοι χειριστές (και οι μηχανικοί ήταν ) μπορούν να εκπαιδεύονται παντού και να γίνονται τέλειοι σε επιχειρησιακό επίπεδο παντού.Γύρισαν από την FlightSafety αψογοι και αντιμετώπισαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι εκπαιδευόμενοι χειριστές του line. Ουδέν κακόν...Και οικονομία έγινε και δουλειά σωστή!
3) Αφού η Οξφόρδη σκίζει, φυσάει, δεν παλεύεται κλπ γιατί η ΟΑ δεν έβγαλε ποτέ ποσόστωση σε προσλήψεις Οξφορδιανών?Γιατί δεν έκανε μια πρόσληψη μόνο Οξφορδιανών αφού το ΕΠΕ μέχρι το 1985 προέβλεπε προσλήψεις από Οξφόρδη και Πολεμική?
4) Γιατί οι αγγλικές εταιρίες παίρνουν χειριστές από οποιαδήποτε σχολή και δεν κατεβάζουν ρολά στους μη Οξφορδιανούς? Δεν βλέπω πχ την RYANAIR που είναι ιδιωτική να παίρνει μόνο Οξφορδιανούς ούτε υπερβολικό αριθμό Οξφορδιανών σε σχέση με αποφοίτους άλλων σχολών..
5) Ποιά έλλειψη χειριστών προέβλεψε ο Ωνάσης? Απλώς του είχε στείλει τα χαιρετίσματα η χούντα ότι η στρόφιγγα που λέγεται Πολεμική κλείνει οσονούπω και να κάνει το κουμάντο του να βρει ή να κάνει χειριστές για το μαγαζί του. Αλλωστε η ΟΑ δούλευε ρολόι με τους αποστράτους της Ικάρων και του ΕΚΕΧ. Αν είχε πρόβλημα χειριστών η ΟΑ δεν θα απέλυε τους τελειόφοιτους 73 της Οξφόρδης για 2 χρόνια ούτε θα έκλεινε τις πόρτες της χωρίς να κάνει ούτε μια πρόσληψη χειριστού από το 1978 μέχρι το 1984. Ούτε και τώρα υπάρχει στη χώρα μας έλλειψη χειριστών, αντιθέτως αυτή τη στιγμή οι άνεργοι πολίτες χειριστές ξεπερνούν τους 1200 και μαζί με τους αποστράτους που διεκδικούν θέση στις ιδιωτικές εταιρίες ξεπερνούν τις 3000! Ρωτήστε την ΥΠΑ που έχει ακριβέτερη εικόνα της ανεργίας ,των εκδιδόμενων πτυχίων κλπ

Αυτά, χωρίς αντιπαραθετική διάθεση, διάλογο κάνουμε και επειδή έχω σαν αρχή να μην προκαλώ με τον λόγο μου κανέναν συμφορουμίτη, ζητώ συγγνώμη αν ήγειρα οργή και ερωτηματικά..
 
Φίλε Scavanos καταρχήν όταν υπάρχει σεβασμός με αντιπαραθέσεις και σωστός διάλογος με επιχειρήματα ποτέ δεν δημιουργούνται προβλήματα, παρεξηγήσεις , θυμός κλπ.απεναντίας βοηθάμε πολύ τους υποψήφιους!

Πρώτον καλά τα λές ίσως λίγο μπερδεμένα αλλά σίγουρα είσαι νεότερος εμού και στη συνέχεια της πιο πάνω τοποθέτησής μου προσθέτω τα κάτωθι, πέραν των όποιων σκοπιμοτήτων πολιτικών και μη της τότε εποχής ΟΑ

Η διακοπή συνέχισης της αδιάβλητης και αξιοκρατικής πρόσληψης χειριστών κατά το σύστημα εποχής Ωνάση οφείλεται στους Χειριστές Οξφόρδης και μέρους της Πολεμικής, ασχέτως της μετεκπαίδευσης των Μηχανικών που προτίμησαν την Flight Safety τότε!
Σκέφθηκαν λίγο πονηρά διότι οι περισσότεροι αυτών στη συνέχεια της ανάπτυξης της εταιρίας ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ σχεδόν όλα τα πόστα και βεβαίως των Επιτροπών πρόσληψης χειριστών κλπ
Σκεπτόμενοι λοιπόν πρωτίστως να ευλογήσουν τα γένια τους τόσο οι ίδιοι όσο και τους περί αυτών στην εταιρία συγγενείς τους κλπ….έστελναν τα παιδιά τους κυρίως στις ΗΠΑ ( η Ευρώπη πάντα ήταν ακριβότερη και δυσκολότερη ) / πριν ή και μετά τη δημιουργία της ΣΕΧΟΑ ) / για τους κάτωθι λόγους
1) Να σιγουρέψουν την εκπαίδευσή και αποφοίτησή τους από οιαδήποτε Σχολή
2) Ισως ευκολότερη και συντομότερη εκπαίδευση
3) Σίγουρα φθηνότερη
4) Να αποφύγουν οποιαδήποτε δεδομένα αδιάβλητης αξιοκρατικής αξιολόγησης τύπου Ωνάση ,όπως σήμερα άλλων εταιρών LH BA και πολλών άλλων , διότι θα ελαχιστοποιούσαν την επιτυχία πρόσληψης των
5) Είχαν τα «μέσα» μετά τη πρόσληψή τους να τους εκπαιδεύουν τζαμπέ όσο χρειαζόταν για να ολοκληρωθούν θεωρητικά και πτητικά να βγούν αργότερα line

Κατά τα λοιπά συμφωνούμε , αλλά πιστεύω για τα σημερινά δεδομένα σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά όπως βέβαια και στην Ελλάδα η επιλογή Σχολής και τα ουσιαστικά προσόντα/προϋποθέσεις των υποψηφίων είναι τα σημαντικώτερα στοιχεία για έναν υποψήφιο Πιλότο.
Και κάτι ακόμα οι Πιλότοι πλέον είναι οι CEO των αιθέρων / Συνεχές διάβασμα και δια βίου εξετάσεις πάσης μορφής. Πάνε οι εποχές τόλμης και μαγκιάς τόσο στη Πολιτική όσο περισσότερο στη Πολεμική Αεροπορία.

Όσο για σένα φίλε Λεωνίδα, για να μην στεναχωρηθείς απο την άποψή μου προσπάθησε να καταλάβεις συνολικά την σκέψη μου και τις εμπειρίες μου ΑΦΟΥ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕΙΣ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΡΩΤΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΠΟΥΔΩΝ /ΣΩΣΤΟ ΜΕΝ ΛΑΘΟΣ ΔΕ/ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ
Πρώτα θα μετρήσεις τις "ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ / ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
Γειά χαρά
 
Top