Goldair Handling

ελενη 73

αυτη τη στιγμη τρεχει διαγωνισμος για 34 αεροδρομια στην ελλαδα(μεσα και η σαντορινη).

η σαντορινη δικαιουτε να εχει μονο 1 χαντλερ.

οποια εταιρεια-χαντλερ κερδισει τη σαντορινη ,θα τα παρει ολα.
 
Νομιζω οτι το οτι θα κερδισει καποιος το handling σε καποιο νησι δε σημαινει οτι δε μπορει να εχει καποια εταιρια self handling...Απλα δεν θα μπορει να κανει σε αλλους..Εκτος αν εχει αλλαξει κατι.
 
Δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα self handling τοτε τι νοημα εχει ο διαγωνισμος δικαιωματων απο την ΥΠΑ .Αυτη η εταιρεια που αναλαμβανει το handling το εχει εξ ολοκληρου τωρα το πως θα ανταποκριθει αυτο ειναι ενα θεμα :cry: :cry: :cry: .
 
Μα και τωρα ισχυει αυτο. Το δικαιωμα handling ειχε η ΟΑ-Υ η οποια ηταν η μονη που μπορουσε να εχει το handling σε αλλες εταιριες στα περισσοτερα περιφεριακα νησια. Ομως η Α3 ειχε δικους της υπαλληλους (εκανε δηλαδη self handling) εκτος απο μερικα αεροδρομια οπου υπηρχε αλλος handler, η δεν ειχε προλαβει να οργανωθει και της παρειχε για λιγο η ΟΑ-Υ (αυτο με επιφυλαξη, νομιζω ομως οτι ειχε συμβει καποιες φορες).
 
αποτι εχω ακουσει/διαβασει αυτη τη στιγμη σε 2 περιφερειακα αεροδρομια η ολυμπικ αιρ δεν αυτοεξυπηρετειτε ,το ιδιο και η αιτζιαν σε αλλα 2.

οποτε, ισως, ακομα και αν υπαρξει η σχετικη ρυθμιση για αυτοεξυπηρετηση, να μην θελησουν οι ιδιες οι εταιρειες να κρατησουν καποιους επιγειους σταθμους..

θα δειξει..
 
NFEEFE":296vdb45 said:
Μα και τωρα ισχυει αυτο. Το δικαιωμα handling ειχε η ΟΑ-Υ η οποια ηταν η μονη που μπορουσε να εχει το handling σε αλλες εταιριες στα περισσοτερα περιφεριακα νησια. Ομως η Α3 ειχε δικους της υπαλληλους (εκανε δηλαδη self handling) εκτος απο μερικα αεροδρομια οπου υπηρχε αλλος handler, η δεν ειχε προλαβει να οργανωθει και της παρειχε για λιγο η ΟΑ



Αυτο ακριβως ειναι και το νοημα τις διαδικασιας να αλαξη αυτο που υπηρχε πριν .Εαν σε αεροδρομια οπως η Σαντορινη υπηρχαν δυο εταιρειες handling τωρα θα γινει μια και ο θεος βοηθος.Το ολο θεμα μαλλον εχει να κανει για μικρα περιφερειακα αεροδρομια στα οποια το κοστος συνυπαρξεις δυο handling εταιριων ειναι δισβαστακτο , απο τη μια υπαρχει θεμα αποκλειστικοτητας και δεν γνωριζω τι συμβαινει στην περιπτωση αυτη με την νομοθεσια αλλα απο την αλλη τα στελεχη δεν μπορει να ειναι εποχικα και κατ' επεκταση θα ειναι ανθρωπη τις δουλειας με οτι αυτο εχει σαν επακολουθο.Αγαπητε NFEEFE σε καθε περιπτωση υπαρχουν τα θετικα και τα αρνητικα τα γραφωμενα σου ειναι παντος γεγονος.Και για οποια ορθογραφικα προκαταβολικα ζητω συγνωμη.....Με εκτιμηση.
 
Παιδια μη με περασετε για μελος του παμε, αλλα ολο ο ριζοσπαστης γραφει για τη Goldair :p
Και εδω μαλιστα μιλανε για νουμερα που δεν μπορω να πω οτι ειμαι πεπεισμενος οτι ισχυουν, γιατι μιλαμε για καταστροφη της Goldair...
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=5799383&publDate=21/8/2010
Κατά τη διάρκεια της χτεσινής παρέμβασης, οι εκπρόσωποι των ταξικών δυνάμεων συναντήθηκαν με την διευθύντρια προσωπικού, Φ. Μελέτη. Η διευθύντρια επιβεβαίωσε τις απολύσεις, οι οποίες θα είναι εκατοντάδες. Οπως είπε, στη Ρόδο από τους 68 εργαζόμενους που απασχολεί η «Goldair Handling» θα μείνουν στη δουλειά μόνο πέντε, στην Κέρκυρα από τους 15 εργαζόμενους μόνο τέσσερις και στη Θεσσαλονίκη όπου υπολογίζεται ότι απασχολούνται περίπου 70 εργαζόμενοι θα μείνουν μόνο έξι. Ακόμα στην Αθήνα οι εργαζόμενοι, που φθάνουν τους 400, θα μειωθούν κατά 40%.
 
Τα νουμερα ισως ειναι υπερβολικα ομως απολυσεις γινονται αφου στην αρχη τις τουριστικης περιοδου προσλαμβανονται για να καλυψουν τις αναγκες των τσαρτερ και τον οκτωμβριο που περιοριζονται οι πελατες τις εν λογω εταιρειας(και οχι μονο) το περισευμα παει στα σπιτια του...... :( :( αυτο διστυχος ειναι το μελλον εργαζομενων (σκληρα)σε εταιρειες επιγειας εξυπηρετησεις αεροσκαφων.
 
NFEEFE":8q9egs5h said:
Αρθρο που επεσε μπροστα μου αναφερει οτι η Goldair θα σταματησει λογω συγχωνευσης τη συνεργασια με την Α3 και ατα προχωρα σε απολυσεις:
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=5797725&publDate=20/8/2010
Δυστυχώς το άρθρο (αν και του Ριζοσπαστη) είναι αληθές. Έχει ήδη ανακοινωθεί στους εργαζόμενους ότι απολύονται τέλος Οκτωβρίου λόγω κλεισίματος της Goldair εξ' αιτίας της επικείμενης συγχώνευσης.
 
Top