GR Airlines: Νέα δρομολόγια στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Tolis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
MIKE512":b8j942yq said:
Διότι δεν υπάρχει εξυπηρέτηση απευθείας από τις υπάρχουσες αεροπορικές εταιρείες

Μήπως κάτι παραπάνω ξερόυν και δεν έχουν?

Πάντως βρίσκω ενδιαφέρουσες τις interisland συνδέσεις που προτείνει η εταιρεία, τύπου JTR-HER, JMK-HER, JMK-RHO, JTR-RHO, JTR-JMK, συνδέσεις οι οποίες υπήρχαν για μια 20ετία περίπου από ΟΑ (80's και σχεδόν όλα τα 90's), και πιστεύω διεκόπησαν όχι τόσο λόγω μειωμένης κίνησης, όσο λόγω έλλειψης αεροσκαφών (όπως συνέβη και με άλλα δρομολόγια). Βέβαια από τότε έχουν κάπως αλλάξει οι συνθήκες στην ακτοπλοΐα αλλά πάντα είναι ενδιαφέρουσα η ύπαρξη και αεροπορικής σύνδεσης, ειδικά μεταξύ τόσο τουριστικών νησιών.
 
ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ

Αγαπητέ φίλε gonso,

Υπάρχουν πολλοί τρόποι απόκτησης αδείας, εμείς επιλέξαμε το τρόπο που θα μας κοστίση κάτι παραπάνω σε ότι αφορά την πλήρη βιβλιογραφία που θα καταθέσουμε στην ΥΠΑ με την υποστήριξη της Bombardier και γνωστών οίκων του εξωτερικού σε θέματα απόκτησης αδειών.

Βλέπεις υπάρχουν και άλλοι δρόμοι εκτός από τους περπατημένους για να φτάσεις στον προορισμό σου.

Η περίοδος έναρξης της εταιρείας δεν είναι κάτι που ονειρεύτηκα, είναι η περίοδος η οποία μας ανακοινώθηκε από επίσημα χείλη με την προυπόθεση ότι όλα θα είναι βάσει των κανονισμών.

Σε ότι αφορά το ειρωνικό σχόλιο σου σχετικά με την επωνυμία της εταιρείας και την αλλαγή πλευρού, καταλαβαίνω απόλυτα τους χαρακτηρισμούς σου, διότι πιστεψέμε ότι και εγώ τους ένοιωσα στο πετσί μου όταν βγήκα στη παγκόσμια αγορά για εύρεση επενδυτών.

Μόλις άκουγαν αεροπορική επένδυση στην Ελλάδα έκλειναν οι πόρτες.

Ξέρεις το συγκεκριμένο εγχείρημα έχει γεννηθεί μέσα μου πολύ πιό πρίν την υλοποίηση της easyjet, και επειδή αγαπώ πολύ τον χώρο (30 χρόνια στον χώρο) και πίστεψα σε αυτό κατάφερα να το φέρω εις πέρας.

Ξέρεις καμμιά φορά, όταν κάτι βγαίνει στην επιφάνεια που δεν ακολουθεί την μέχρι τώρα περπατημένη, είναι λίγο δύσκολο κανείς να το πιστέψει εάν ειδικά δεν το έχει ψάξει πρίν.

Ίσως και εγώ να είχα την άποψη την δικίά σου εάν δεν το έψαχνα.

Εμείς πιστεψέμε το ψάχνουμε εδώ και δύο χρόνια και ξέρουμε ακριβώς τι λέμε και τι κάνουμε!!!

Σε ευχαριστώ.
 
αγαπητέ Τolis
below the line mktg δεν είναι φυσικά διαφήμιση και φυσικά δεν είναι μόνο προωθητικές ενέργειες με κουπόνια για μαλακτικά μαλλιών. Είναι και η "φιλοξενία" 'ευαισθητοποίησης" δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ π.χ., το οποίο και δεν είναι διαφήμιση.
Επίσης δεν απευθύνεται μόνο στον τελικό καταναλωτή. Απευθύνεται και στους ενδιάμεσους καταναλωτές. Ένα Υπουργείο, μία εταιρία, έναν σύνδεσμο, ένα ίδρυμα, ένα ταξιδιωτικό γραφείο. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα είναι απίστευτα αποδοτική τεχνική, ειδικά όταν προσπαθείς σαν νεοεισερχόμενος να χτίσεις brand image. Αλλά όποιος σου υποστηρίζει ότι στην αεροπορική αγορά δεν παίζει το BtL.. απλά μην τον πληρώσεις... :idea:
Δεν σου λέμε να γίνεις και "αντάρτης" στην αγορά σου. Φυσικά και όχι. Η στρατηγική της ήπιας εισόδου μπορέι πολύ εύκολα να σε κολήσει στην παγίδα της πρόσκαιρης αποτελεσματικότητας (βλεπε high season entry) και μετά να σε σύρει στα βάραθρα. Γood luck
 
File tolis den pisteuo i nea etaireia na exei kapoia sxesi me tin intersalonica?Ematha oti kynigage kapoies grammes me dash8.An einai auti blepeis oti tipota den menei kryfo.Telos panton kali tyxi me tin etaireia,makari ola na sas pane kala
 
Re: ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ

Tolis":6qa43mvu said:
Υπάρχουν πολλοί τρόποι απόκτησης αδείας, εμείς επιλέξαμε το τρόπο που θα μας κοστίση κάτι παραπάνω σε ότι αφορά την πλήρη βιβλιογραφία που θα καταθέσουμε στην ΥΠΑ με την υποστήριξη της Bombardier και γνωστών οίκων του εξωτερικού σε θέματα απόκτησης αδειών.
Εδώ ή έχουμε το ισχυρότερο management team στην ιστορία τής ελληνικής οικονομίας ή μια απίστευτα αφελή προσέγγιση. Καλά, πιστεύει κανείς ότι η ΥΠΑ θα συγκινηθεί με τη βιβλιογραφία της Bombardier ?

Εντάξει, τα περί διαφημίσεως τα κατανοώ, αν και δεν τα συμμερίζομαι, αλλά δεν είναι και δική μου η επιχείρηση!

Επίσης δεν πολυκαταλαβαίνω πότε θα αναλάβει ο διευθυντής πτητικού έργου, πότε θα προσλάβει τους 15-20 τουλάχιστον χειριστές που χρειάζεται και άλλα τόσα άτομα στην καμπίνα, συν τους μηχανικούς κλπ, και πότε θα τους έχει διαθέσιμους. Παρόλο που δεν είναι σπάνιος τύπος αεροσκάφους, το κατάλληλο προσωπικό δεν κρέμεται στα δένδρα έτοιμο για συγκομιδή... Μήπως πάμε για wet leasing στην αρχή ?
 
Πιστευω οτι η Ελλαδα δεν εχει αναγκη μεγαλη στις αερομεταφορες απο μια εταιρια μικρου τυπου η οποια θα κανει κυριως interisland πτησεις η για παραδειγμα αν και δεν φενεται στη συγκεκριμενη περπτωση να κυνηγαει τις αγονες γραμμες με τις ΟΑ.
Τα λεφτα που εσκασε η Α3 πραγματικα ηταν τεραστια.Μονο ενα θα σας πω.
Οταν αρχισε η λειτουργια της το 1999 στην Κυριατικη Ελευθεροτυπια ειχε μια γιγαντοαφισα ενος AR1,και στο πισω της μερος διαφημιζε σε στυλ τουριστικου οδηγου τους αρχικους τοτε 5 ελληνικους προορισμους,με πληρη παραθεση των πτησεων.Για την λειτουργια της ξεραμε μηνες πριν και απο ποιους προερχεται.
Τα Τιρανα δεν ειναι και ο πιο καταλληλος προορισμος,οπως και το Μπαρι,Μπριντεζι γιατι ολοι ξερουμε η η ιταλικη τουριστκη αγορα προερχεται κυριως απο τη Βορεια Ιταλια,δηλαδη απο το Μιλανο,τη Μπολονια,τη Βερονα,και κεντρικα κυριως Ρωμη και λιγο πιο νοτια Ναπολη.
Βεβαια δεν αποκλειεται μια καλη αρχη.
Μια εταιρια με μικρα αεροσκαφη δεν μπορει ευκολα να ανταπεξελθει στον ανταγωνισμο οταν στην ιδια βαση (Αθηνα) υπαρχουν αλλες δυο εταιριες(ΟΑ,Α3) μεγαλυτερες σε μεγεθος.Αθηνα-Θεσσαλονικη με Dash;Einai san thn hellenic star που πετουσε με S34 το Αθηνα-Ηρακλειο 2 φορες, οταν ΟΑ και Α3 πετανε με 737 κυριως 13 με 14 πτησεις ημερησιως.
Θελεις να εχεις επιτυχια;Γινε Carpatair η οποια ομως εχει δικη της βαση στη Ρουμανια(Τιμισοαρα) και επελεξε να εξηπηρετει τις αναγκες αυτης της πολης χωρις να μπλεκει σχεδον κανενας στα ποδια της,(πλην ελαχιστωνβλ.ΑΖ,OS,LH σε ενα δρομολογιο η καθε μια)και χωρις καθε δρομολογιο να πιανει 2-3 αεροδρομια ενδιαμεσα.
Θελεις βαση Αθηνα πρεπει να μεγαλωσεις τον τυπο των αεροσκαφων και να εκμεταλλευτεις τις εκπτωσεις του αεροδρομιου σε καλα δρομολογια με Low cost πολιτικη.
 
MIKE512":31vms5pz said:
Οπότε εγώ, αν μου επιτρέπεις την παράθεση γνώμης, για ένα τόσο σοβαρό εγχείρημα δεν θα περίμενα τι γνώμη ενός φόρουμ ειδικά όταν πρόκειται για κάποιο ανοιχτό σε οποιονδήποτε επιθυμεί να απαντήσει. Αλώστε όπως έχω ξαναγράψει εφόσον η μέθοδος είναι γνωστή σε εσάς, την σιγουριά την έχετε, αν όχι δεν την ψάχνετε σε δημοσιά φόρουμ!
Δεν νομίζω ότι ο Tolis και η νέα εταιρεία εκτενέστερα περιμένει τη γνώμη του φορουμ για να σχεδιάσει τα επόμενα βήματά της. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι η εταιρεία έχει κατασταλάξει στα σχέδιά της και απλά ο Τόλης κάνει ενός είδους "δημοσκόπηση" σχετικά με αυτά, σε μία ομάδα ανθρώπων που ξέρουν 5-10 πραγματάκια (ο καθένας λιγότερα ή περισσότερα) απο αεροπορία. 'Ισως κάποιες υποδείξεις - ιδέες μας να του φανούν ενδιαφέρουσες για διορθωτικές κινήσεις σε κάποια θέματα, που μπορεί και να μην είχαν σκεφτεί. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά παραπέμπει σε ένα είδος "συμβουλίου" που μπορούν να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Και σαφώς είναι πολύ καλύτερο απο μια δημοσκόπηση έξω απο τους σταθμούς του Μετρό με ερώτηση πχ "Νομίζετε θα κλεισει η ΟΑ?" ή "Ποια είναι η γνώμη σας για την Aegean?" κλπ.
 
Λόγω του οτι το topic αυτό ασχολείται με νέα ελληνική αεροπορική εταιρεία, μεταφέρεται στην αντίστοιχη κατηγορία. Όταν το όνομα της εταιρείας γίνει γνωστο, θα αλλάξουμε και τον τίτλο!
 
ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Φίλοι μου,
captainjumbo - faapilot - sv1xv - jetflight - gp707 και σε όλο το FORUM καλημέρα.

Σας ευχαριστώ πολύ για όλα όσα γράφετε, είναι πραγματικά όμορφα να μπορείς να ανταλάξεις ιδέες και σχολιάζεις θέματα στο αντικείμενο που σε αφορά από σχετικούς και μη ανθρώπους, πάντα κάτι καλό μπορεί να αποκομίσεις από οποιανδήποτε συζήτηση.

Θα ήθελα να απαντήσω στα θέματα των παραπάνω συνδρομητών, ήθελα να ζητήσω συγνώμη εαν έδωσα την εντύπωση ότι τα ξέρω όλα, κανείς δεν τα γνωρίζει όλα και κάθε ημέρα που περνάει μαθαίνουμε.

GP707
Συμφωνώ μαζί σου και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Σίγουρα η εταιρεία έχει καταλήξει στα σχεδιά της και αυτά απορρέουν έσα από ενδελεχή έρευνα. Πάντα μου άρεσε να ακούω γνώμες και να υλοποιώ το καλύτερο.

jetflight
Κάποιες από τις κινήσεις διαφίμησης τις Α3 σκοπεύουμε να κάνουμε και εμείς.
Οι προορισμοί BDS - BRI αφορούν μόνον τους καλοκαιρινούς μήνες με προορισμό την Κέρκυρα και τον χειμώνα, μόνον Σαββατο-Κύριακο.

Δεν θέλουμε να ανταγωνιστούμε κανέναν από τους υπάρχοντες αεροπορικούς φορείς, είμαστε μία εταιρεία μικρή και ευέλικτη σε πολλά θέματα προσδοκώντας την πληρότητα των αεροσκαφών στο ποσοστό που έχουμε σχεδιάσει στα επόμενα πέντε χρόνια με γνώμονα το χαμηλό προφίλ και τα σταθερά βήματα για να μην φτάσουμε στο σημείο να κλείσουμε μέσα από τα μεγάλα άλματα.

Μέσα από την προσπάθεια των νέων δρομολογίων που χαράξαμε να εξυπηρετήσουμε, φιλοδοξούμε την εδραίωση μας σε αυτή την αγορά όπου μελλοντικά είναι δύσκολο να μας ανταγωνιστούν.

Θέλουμε οι άνθρωποι που θα δουλέψουν μαζί μας, να μπορέσουν να συνταξιοδοτηθούν χωρίς το άγχος του αύριο.

Θα σου αναφέρω μόνον τούτο, οι στατιστικές του 2006 έδειξαν ότι, καθημερινά από Κέρκυρα για Αγίους Σαράντα με βαποράκι μετακινόντουσαν 400-450 Αλβανοί με τελικό προορισμό τα Τίρανα. Το κόστος μέχρι τον τελικό προορισμό τους 180 Ευρώ μετά επιστροφής. Στην Κέρκυρα εγεγραμένοι Αλβανοί 7.500, στο Ηράκλειο 25.000. Πές μου έναν καλό λόγο γιατί να μην υλοποίηθεί το δρομολόγιο ΤΙΑ σε εβδομαδιαία βάση?

Σε παραπέμπω να διαβάσεις λίγο για το Q300 - Q400 ως επίσης και για τα Performance αυτών των αεροσκαφών www.bombardier.com και εαν έχεις πρόσβαση να ρωτήσεις τους πιλότους της ΟΑ που πετούν το Dash8-S100 και μετά να μου πείς πιό είναι το ιδανικό αεροσκάφος για Regional Airline!!!!

Επίσης πρέπει να ξέρεις ότι η χαμηλού κόστους πολιτική δεν εξαρτάται από την βάση της εταιρείας αλλά από το χάμηλό λειτουργικό κόστος και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο εργαλείο που έχεις επιλέξει να δουλέψεις.

Πιστεύω ότι θα ήταν πιό καλύτερα πριν γράψουμε για οτιδήποτε να είμαστε λίγο ψαγμένοι από πρίν. Η ανωνυμία που σου παρέχει ένα ψευδώνυμο σε ένα FORUM δεν πάυει να φανερώνει τις γνώσεις και τον χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου.

sv1xv
Φίλε μου, όπως προανέφερα η ομάδα που θα πλαισιώσει την εταιρεία έχει την εμπειρεία και τις γνώσεις ως επίσης και την αποδοχή της ΥΠΑ.

ΝΑΙ έχουμε ένα πολύ ισχυρό management και επίσης την πρώτη ομάδα κυβερνητών, συγκυβερνητών και μηχανικών αεροσκαφών που θα φύγει πρώτη για εκαπαίδευση στον Καναδά (Bombardier).
Τους ευχαριστώ για την εχεμύθεια τους!!!
Σε ότι αφορά τις αεροσυνοδούς η πρόσληψη αυτών θα γίνει 2 μήνες πριν από την έναρξη δρομολόγίων.

faapilot
ΟΧΙ η εταιρεία δεν έχει καμμία σχέση με την Intersalonica. Η εταιρεία μας είναι καινούργια στον χώρο χωρίς καμμία προιστορία.

Σας ευχαριστώ όλους θερμά.
 
Φιλε Απoστoλη εxω μια αλλη απoρια: Τα Dash Q-ειναι μεν καλα αερoπλανα αλλα σε συγηκριση με ενα ΑΤΡ42-500 ειναι πιo αντιoικoνoμικα σε μακραν πρoβλεψη. Και αυτo γιατι ειναι πιo πoλυπλoκα και συνδθετα. Τo ATR δεν εxει oυτε ενεργη συμπιεεση θορυβoυ, oυτε 40 ηxεια γιαυτo τoν λoγo αλλα oυτε και τo oλo ηλεκτρoνικo συστημα. Τo ΑΤR καταναλωνει πιo λιγo, λoγω της νεας γενιας πρoπελων και συγxρoνισμoυ τoυς ειναι πιo αθορυβo ακoμα και απo τo Dash. Λoγω τoυ oτι δεν εxει πoλλα πoλυπλoκα συστηματα ειναι και πιo φτηνo στo κoστoς xρησης και συντηρησης. Γιατι λoιπoν Dash και oxι ATR??
 
Top