H OA sto Hong Kong?

  • Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Φτερά για το Χονγκ Κονγκ ανοίγουν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τρίτη, 29 Αυγούστου 2006 09:46
Τελευταία Ενημέρωση : 29/08/2006 09:48

ΜΗΝΑΣ εξελίξεων αναμένεται ο Οκτώβριος για την Ολυμπιακή, καθώς εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν θετικά για την ελληνική πλευρά οι διαπραγματεύσεις με τις Βρυξέλλες σχετικά με τις χαρακτηριζόμενες ως κρατικές ενισχύσεις.

Την ίδια περίοδο οι Ολυμπιακές Αερογραμμές επεκτείνουν το δίκτυό τους, ανοίγοντας φτερά για το Χονγκ Κονγκ, όπου αύριο μεταβαίνει ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Λιάπης.

Ειδικότερα, στο υπουργείο Μεταφορών είναι χαρακτηριστική η αισιοδοξία που επικρατεί, καθώς θεωρείται βέβαιο ότι η Επιτροπή Διαιτησίας θα κρίνει υπέρ της εταιρείας στις αξιώσεις της έναντι του Δημοσίου που ανέρχονται στα 820 εκατ. ευρώ.

Εν τω μεταξύ, η διοίκηση της εταιρείας προχωρεί σε επιχειρησιακή ενδυνάμωση των Ολυμπιακών Αερογραμμών με την ενοικίαση πέντε νέων αεροσκαφών από το καινούργιο έτος. Οι αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΜΕ προβλέπουν την απευθείας σύνδεση Χονγκ Κονγκ - Αθήνας με τρεις πτήσεις εβδομαδιαίως, οι οποίες θα εκτελούνται με αεροσκάφη τύπου Α 340. Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν με το χειμερινό πρόγραμμα στα τέλη του Οκτωβρίου, ενώ η εταιρεία θα προχωρήσει και στην ενοικίαση πέντε νέων αεροσκαφών τύπου Airbus 310. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συμβάσεις με τη Hola δεν θα ανανεωθούν.

Παράλληλα, προχωρά και η αναβάθμιση του συστήματος μηχανοργάνωσης προϋπολογισμού 1 εκατ. ευρώ


naftemporiki
 
Ειχα γραψει στο τοπικ των νοικιασμενων αεροσκαφων της ΟΑ οτι η εταιρεια προτιθεται να νοικιασει τα πρωην SX-BEK & SX-BEL απο την Iran Air προκειμενου να καλυψει το νεο προορισμο της απω Ανατολης.

https://www.airliners.gr/community/viewt ... 3095#43095

Απο πληροφοριες λοιπον εμαθα οτι η Iran Air δεν προτιθεται να νοικιασει τα συγκεκριμενα αεροσκαφη λογω ελλειψης αεροσκαφων. Τους τελευταιους μηνες τα A310 της εταιρειας καθηλωνονται το ενα μετα το αλλο, λογω ελλειψης ανταλλακτικων (ισως και λογω ελλειψης χρηματων :rolleyes: ) γι' αυτο και πηρε τα 2 Α300 απο την ΟΑ, ωστε να καλυψει τις πτητικες της αναγκες.
Μετα λοιπον την παραπανω ανακοινωση περι χρησιμοποιησης Α310, ελπιζω να μην προχωρησαν οι 2 εταιρειες σε συμφωνια και νοικιασει η ΟΑ τα εν λογω αεροσκαφη απο την Iran Air!!! :oops:
 
Η ενοικίαση (leasing) των Α310 θα είναι μια έμμεση ανάγκη, όχι για τη γραμμή του HKG, στο οποίο θα πάει Α340, αλλά για την ορθολογική χρήση των Α340 στις γραμμές που πρέπει να χρησιμοποιούνται, δηλαδή στα long range και όχι στις γραμμές LHR, CDG, ...SKG κλπ. Τα Α310 θα μπορούν να καλύψουν άνετα τις ανάγκες για LHR, CDG, και όπου αλλού τα 734 δεν αρκούν, από άποψη χωρητικότητας να καλύψουν τις ανάγκες.
 
Σωστα, δικο μου λαθος :? . Οπως ειχα γραψει στο αλλο post η ενοικιαση θα γινει για να αποσυμφορηθουν τα Α340. ;)
Παντως το θεμα των Α310 παραμενει μυστηριο!!! :rolleyes:
 
sxetika me thn sindesi ath-hk se xthesino deltio eidiseon tis net anaferthike sidesi ath-hk k apo ekei se kapoies polis tis kinas.Gnorizoyme kati sxetika me auto??
 
Παιζει και το Πεκινο, αλλα προς το παρον ειναι ακομα στα χαρτια.
 
Σημερινό άθρο της Καθημερινής αναφέρεται στις πτήσεις για Χονγκ Κονγκ. Αποσπάσματα:

Σε μια περίοδο απόλυτης αβεβαιότητας αλλά και εξαιρετικής πίεσης, λόγω καυσίμων, στις ανελαστικές δαπάνες, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές επιχειρούν να κάνουν μια κίνηση ανάπτυξης του δικτύου τους σε μια πολλά υποσχόμενη αγορά. Το εγχείρημα θα γίνει με το μικρότερο ρίσκο, καθώς ο όμιλος Folli-Follie και ΚΑΕ θα μισθώσει τις πτήσεις τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της γραμμής δίνοντας το περιθώριο στις Ολυμπιακές Αερογραμμές να συνάψουν εμπορικές συνεργασίες αλλά και να συμβληθούν με τουριστικούς πράκτορες.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας θα οριστικοποιηθούν την επόμενη εβδομάδα και αν όλα εξελιχθούν ομαλά στο χειμερινό πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αερογραμμών (αρχίζει από τις 29 Οκτωβρίου) θα προστεθεί ο νέος προορισμός προς το Χονγκ Κονγκ με συχνότητα τριών πτήσεων την εβδομάδα.

Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές φαίνεται ότι θα δρομολογήσουν στη γραμμή αυτή ένα από τα τέσσερα Α340 που αναγκαστικά τα τελευταία χρόνια «σπαταλιέται» με επιβαρυντικό τελικό αποτέλεσμα για την εταιρεία, σε διευρωπαϊκούς προορισμούς (π.χ. Λονδίνο, Παρίσι κ.α.).

Πηγές αναφέρουν ότι ήδη οι Ο.Α. διαπραγματεύονται με την Cathey Pacific και την DragoAir (εταιρεία εσωτερικών πτήσεων της Κίνας) με σκοπό την εξασφάλιση εμπορικών συμφωνιών αμοιβαίου οφέλους στη βάση της τροφοδότησης της νέας πτήσης με επιβάτες από το εκτενές δίκτυο που οι δύο εταιρείες καλύπτουν και της ανταπόδοσης επιβατών από το ευρωπαϊκό δίκτυο των Ο.Α. που επιθυμούν να διακινηθούν σε ασιατικούς προορισμούς στην Ιαπωνία κ.α.

Από το χειμερινό πρόγραμμα της Ο.Α. πάντως, φαίνεται ότι δεν θίγονται προορισμοί, παρά μόνον γίνονται αλλαγές σε κάποια slots, ενώ προστίθενται και πέντε πτήσεις την εβδομάδα σε βαλκανικούς προορισμούς.
 
Υπεγράφη χτες στο Πεκίνο η συμφωνία για τις Γραμμές Πεκίνου και Χονγκ Κονγκ. Τις επόμενες εβδομάδες αναμένονται οι τελικές λεπτομέρειες με εκπροσώπους και της Air China στην Αθήνα.
 
Top