panos81c
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/08/2008
- Μηνύματα
- 441
- Likes
- 38
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Αλλάζει σταδιακά η όψη της ανατολικής πλευράς του Heathrow.
Εκεί που κάποτε βρίσκονταν τα κτίρια του παλιού Terminal 2 και το Queens Building, θα ανεγερθεί το κεντρικό του νέου Terminal 2.
Στο Terminal 1, έχει κατασκευαστεί ένα νέο κτίριο με 6 gates για widebody αεροπλάνα, που αποτελεί ουσιαστικά επέκταση της Europier. Οι θέσεις αυτές έχουν αρίθμηση με πρώτο ψηφίο το 2, απηχώντας το ότι θα ενταχθούν στον νέο αεροσταθμό. Η σύνδεση του νέου κτιρίου με την Europier γίνεται με έναν διάδρομο που "κόστισε" την τελευταία πύλη στην βόρεια πλευρά της Europier. Για την κατασκευή του νέου αυτού κτιρίου είχε κλείσει προσωρινά ο τροχόδρομος Κ καθώς και όλα τα gates στην βόρεια πλευρά της Europier και στην νότια πλευρά του pier 3, μέρος του οποίου κατεδαφίστηκε λόγω μετατόπισης του τροχοδρόμου Κ.
Τώρα ο τροχόδρομος Κ και τα προαναφερθέντα gates έχουν ξαναδοθεί σε χρήση, και έχουν κλείσει όλα στην νότια πλευρά της Europier. Μια μεγάλη περιοχή που οριοθετείται δυτικά από το pier 6 του Terminal 3 (το οποίο χρησιμοποιούν τα Α380), βόρεια από το οδικό δίκτυο στην βόρεια πλευρά του παλιού Τ2 και την Europier, ανατολικά από τον τροχόδρομο Β και νότια από τον τροχόδρομο Β είναι κλειστό και αποτελεί το εργοτάξιο του νέου Τ2.
Απένταντι από τα νέα gates του Τ1 (επέκταση της Europier) έχουν γίνει τέσσερα remote stands, που το καθένα μπορεί να φιλοξενήσει είτε ένα widebody ή δύο regional jets. Και αυτά έχουν αρίθμηση με πρώτο ψηφίο 2. Τα αεροπλάνα σε αυτά σταθμεύουν με μέτωπο ανατολικά, παράλληλα προς τους διαδρόμους απο-προσγείωσης. Έτσι σταδιακά καταργούνται οι θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών που είναι διαγώνιες σε σχέση με τους διαδρόμους. Όταν ολοκληρωθεί το Heathrow East project το 2016, οι μόνες διαγώνιες θέσεις στο νέο Τ2 θα είναι αυτές της Europier, εφόσον βέβαια αυτή διατηρηθεί (ακόμα το μέλλον της Europier και της pier 4A είναι συγκεχυμένο, ειδικά της πρώτης).
Εκεί που κάποτε βρίσκονταν τα κτίρια του παλιού Terminal 2 και το Queens Building, θα ανεγερθεί το κεντρικό του νέου Terminal 2.
Στο Terminal 1, έχει κατασκευαστεί ένα νέο κτίριο με 6 gates για widebody αεροπλάνα, που αποτελεί ουσιαστικά επέκταση της Europier. Οι θέσεις αυτές έχουν αρίθμηση με πρώτο ψηφίο το 2, απηχώντας το ότι θα ενταχθούν στον νέο αεροσταθμό. Η σύνδεση του νέου κτιρίου με την Europier γίνεται με έναν διάδρομο που "κόστισε" την τελευταία πύλη στην βόρεια πλευρά της Europier. Για την κατασκευή του νέου αυτού κτιρίου είχε κλείσει προσωρινά ο τροχόδρομος Κ καθώς και όλα τα gates στην βόρεια πλευρά της Europier και στην νότια πλευρά του pier 3, μέρος του οποίου κατεδαφίστηκε λόγω μετατόπισης του τροχοδρόμου Κ.
Τώρα ο τροχόδρομος Κ και τα προαναφερθέντα gates έχουν ξαναδοθεί σε χρήση, και έχουν κλείσει όλα στην νότια πλευρά της Europier. Μια μεγάλη περιοχή που οριοθετείται δυτικά από το pier 6 του Terminal 3 (το οποίο χρησιμοποιούν τα Α380), βόρεια από το οδικό δίκτυο στην βόρεια πλευρά του παλιού Τ2 και την Europier, ανατολικά από τον τροχόδρομο Β και νότια από τον τροχόδρομο Β είναι κλειστό και αποτελεί το εργοτάξιο του νέου Τ2.
Απένταντι από τα νέα gates του Τ1 (επέκταση της Europier) έχουν γίνει τέσσερα remote stands, που το καθένα μπορεί να φιλοξενήσει είτε ένα widebody ή δύο regional jets. Και αυτά έχουν αρίθμηση με πρώτο ψηφίο 2. Τα αεροπλάνα σε αυτά σταθμεύουν με μέτωπο ανατολικά, παράλληλα προς τους διαδρόμους απο-προσγείωσης. Έτσι σταδιακά καταργούνται οι θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών που είναι διαγώνιες σε σχέση με τους διαδρόμους. Όταν ολοκληρωθεί το Heathrow East project το 2016, οι μόνες διαγώνιες θέσεις στο νέο Τ2 θα είναι αυτές της Europier, εφόσον βέβαια αυτή διατηρηθεί (ακόμα το μέλλον της Europier και της pier 4A είναι συγκεχυμένο, ειδικά της πρώτης).