Heathrow Airport

Δεν υπήρξε και ούτε θα υπάρξει ποτέ νέο αεροδρόμιο ή νέος αεροσταθμός που θα ξεκινήσει την λειτουργία του απροβλημάτιστα. Μάλιστα, για να παινέψουμε και το σπίτι μας το LGAV, αποτελεί το μοναδικό αεροδρόμιο που δεν έκλεισε ούτε για μία ώρα την πρώτη μέρα λειτουργίας του, παρά τα σοβαρότατα προβλήματα που αντιμετώπισε. Είναι καλό ρεκόρ ;)
 
Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να δωθεί απο την Βρετανική Κυβέρνηση το "πράσινο" φως για την δημιουργία τρίτου διαδρόμου στο Heathrow. Υπάρχουν όμως έντονες αντιδράσεις απο βουλευτές της ίδιας της κυβέρνησης αλλά και την αντιπολίτευση. Προβλέπεται να γίνει κανονική μάχη..

Μερικά στοιχεια:
..a 2,200 metre-long third runway constructed by about 2019/20 to run parallel to and north of the existing runways.

Μη λέμε ότι μόνο στην Ελλάδα αργούν τα έργα..Το θέμα συζητείται πριν απο το 2003!

Είναι γνωστή η στενότητα χώρου γύρω απο το αεροδρόμιο όποτε θα χρειαστεί:
Building the new runway will effectively destroy the village of Sipson..
Όμως θα υπάρξει άυξηση των πτήσεων:
..will increase the number of flights at Heathrow from about 480,000 a year to 700,000.

Άντε να δούμε..
ΠΗΓΗ
 
Πιθανότητα Εθνικοποίησης του Heathrow?

Στις 5 Απριλίου 2009, οι Κυριακάτικοι Times του Λονδίνου αποκάλυψαν πως η κυβέρνηση των Εργατικών ζήτησε από την επενδυτική τράπεζα Merrill Lynch να διερευνήσει την "ευρωστία" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η κυβερνητικη πηγή, των οικονομικών στοιχείων της ιδιοκτήτριας του Χίθροου BAA (British Airports Authority) αλλά και της ιδιοκτήτριας της BAA, Ισπανικής Ferovial. Η εταιρία Fitch μείωσε, παράλληλα, τις χρηματοπιστωτικές προοπτικές της BAA σε "αρνητικές".

Σύμφωνα με αναλυτές, η BAA αντιμετωπίζει έλλειψη ρευστού ύψους 500 εκατομμυρίων λιρών ενόψει της προθεσμίας το 2011 για την αποπληρωμή δανείου ύψους 1,5 δισεκατομμυρίων λιρών. Η - αναγκαστική - πώληση του Gatwick (μεταξύ άλλων) ίσως δώσει ανάσα στην εταιρία, αλλά τα μειωμένα κέρδη από το Χίθροου και τα υπόλοιπα αεροδρόμια (συμπεριλαμβανομένου και του Gatwick) δεν βοηθούν. Καλά όλα αυτά, θα πείτε, αλλά τι σημασία έχουν? Έχουν σημασία όσον αφορά το μέλλον του Χίθροου το οποίο σε περίπτωση αδυναμίας της εταιρίας να αποπληρώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις ίσως χρειαστεί να εθνικοποιηθεί. Παραθέτω από το κέιμενο προτάσεων σχετικά με την Ρύθμιση των Οικονομικών Στοιχείων των Βρετανικών Αερολιμένων που κατέθεσε το Βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών στις 9 Μαρτίου 2009:

The main purposes of a Special Administration regime would be to ensure that – where the continued operation of an airport is important for the effective operation of the UK transport system and therefore to the UK economy – there is provision to ensure this airport will continue to operate in the event of it failing financially

Με άλλα λόγια, αν μια εταιρία διαχείρισης βρετανικών αερολιμένων - δηλαδή η BAA :rolleyes: - χρεωκοπήσει, τότε ο έλεγχος των αεροδρομίων Κατηγορίας 1 (Tier 1) όπως το Χίθροου θα περάσει σε κρατικό έλεγχο.

Παραθέτω το πολύ ενδιαφέρον λινκ για όποιον θέλει να διαβάσει περισσότερα.

http://www.dft.gov.uk/consultations/open/ukairports/

Η Βρετανική ΥΠΑ έχει ήδη εκφράσει την αντιθεσή της σε ένα τέτοιο μέτρο, σε περίπτωση που αυτό υιοθετηθεί. Από την πλευρά της η κυβέρνηση δήλωσε πως η (υποθετική) χρεωκοπία της BAA θα σήμαινε πως σε 1 εβδομάδα αδυναμίας λειτουργίας του Χιθροου περισσότεροι απο 1 εκατομμύριο επιβάτες δεν θα μπορούσαν να διακινηθούν, ενώ τα εναλλακτικά αεροδρόμια θα αδυνατούσαν να καλύψουν το κενό.

*EDIT*: Ευχαριστώ για την μεταφορά. I stand corrected. Παραλειψή μου πως υπάρχει ήδη τοπικ για το αεροδρόμιο!! Absent-minded...
 
Introducing Heathrow's new Terminal 2

Από τη σελίδα του αεροδρομίου το θέμα "Introducing Heathrow's new Terminal 2", και επειδή δεν είδα να γίνεται λόγος στο φόρουμ. Αποκαλύπτει τα σχέδια για την ανακατασκευή του Terminal 2 όπου θα είναι στεγάζεται και η ΑΕΕ με τους συμμάχους της μελλοντικά. Το τερμιναλ αναμένεται να κατασκευαστεί σε δυο φάσεις με την πρώτη να ολοκληρώνεται το 2013 και τη δεύτερη το 2019, οπότε και θα κλείσει και το Τ1. Τελικά το Τ2 θα εξυπηρετεί 30 εκ. επιβάτες.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταφέρει χρήστης του airliners.net σύντομα θα έχουμε τις εξής ενδιαφέρουσες εξελίξεις.

Η ΟΑ στις 10/11 μεταφέρετε επίσημα στο Τ4 :wall:

Το τέρμιναλ 2 παύει την λειτουργία του απο 1/12.

Πρίν λίγες μέρες που είχα βρεθεί στο Τ2 φαινόταν καθαρά πόσο άδειο ήταν με ελάχιστες πτήσεις. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε! :mrgreen:
 
Σαν κτίριο και υπηρεσίες κανένα πρόβλημα με το Τ4, το μόνο αρνητικό απο προσωπικής άποψης η απόστασή του από το κεντρικό σταθμό λεωφορείων και ο έξτρα χρόνος/κόπος για να φτάσεις εκεί. ;) Χάνουμε και και το Short Stay car park δίπλα απο το Τ2 για να κάνουμε λίγο χάζι. :?
 
Είμαι περίεργος να δω πώς είναι διαμορφωμένος ο τερματικός 4 αφού θα είναι επίσημα το ΄΄ σπίτι ΄΄ της SkyTeam τον Νοέμβρη θα μάθω γιατί θα πετάξω για Μιλάνο με Alitalia που μεταφέρετε από αρχές Νοέμβρη εκεί…. ;)
 
Re: HEATHROW TERMINAL 5

flying Doc":2hhz8o62 said:
Το νέο στολίδι του Λονδίνου, το Τ5 του LHR στην επίσημη ιστοσελίδα του. Άντε και ένα trip report από εκεί :D

Πέταξα από εκεί με BA και ομολογώ πώς είναι όλα τα λεφτά…. Με άπλετο χώρο όχι όπως η Τ2 που χρησιμοποιώ αφού πετάω με ΟΑ ελπίζω η νέα Τ4 οπού και θα μεταφερθεί η ΟΑ μαζί με όλες τις Sky Team εταιρίες, να μοιάσει στην Τ5 εκεί χαίρεσαι να ταξιδεύεις. Είναι ένα φωτεινό κτήριο αφού χρησιμοποιεί εκτεταμένα γυαλί (όπως και πολλά κτήρια στο Λονδίνο) με παραπάνω από αρκετά check –in counters.... και φυσικά με αμέτρητο κόσμο και πολλά καταστήματα για να σκοτώσεις την ώρα σου….
 
Το Τ4 δεν είναι σαν το Τ5 αλλά φυσικά δεν είναι σε καμία περίπτωση και στη κατάσταση του Τ2. Έχει πιο πολύ χώρο και πιο ευχάριστο για τους επιβάτες και λείπουν και τα χαμηλά ταβάνια! Βέβαια το καλοκάιρι που πέταξα απο εκεί ήταν σε μερικά σημεία γιαπί επειδή έκαναν πολλές αλλαγές/ανακαινίσεις. Ευτυχώς που εδρεύει και η Skyteam εκεί και γίνονται προσπάθειες αναβάθμισης.
 
Top