Hellas Airlines!

  • Thread starter Thread starter pilotathens
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γιατί πιστεύω ότι είναι μία φούσκα
1ον: Θα έχει βάση Βόλο και θα ξεκινήσει Ιανουάριο,έλεος εδώ κόβονται μισθοί,δώρα,ανεργία και ο άλλος θα κάνει ταξίδια αναψυχής για να ξεχάσει την πείνα του;.Ο Ιανουάριος έχει τις χαμηλότερες πληρότητες είναι η χειρότερη εποχή να κάνεις ξεκινήματα με μια αεροπορική,είναι βέβαιο ότι η εταιρεία θα μπει μέσα από την πρώτη μέρα.
2ον:Κανένα στρατηγικό σχέδιο για τις πτήσεις εξωτερικού,που είναι η διαφήμιση στο εξωτερικο;Γιατί ο Ευρωπαίος να πάει στον Βόλο και όχι σε άλλους δημοφιλέστερους προορισμούς όπως είναι η Κρήτη,Ρόδο;
3ον:Οι τρελες υποσχέσεις της εργοδοσίας για αστρονομικούς μισθούς(δύο φίλες μου μου το επιβεβαίωσαν).Μιλάμε για μισθούς πιο πάνω και από αυτούς της LUFTHANSA!!!
4ον:Έχουν προαναγγείλει και υπερατλαντικές πτήσεις!!!!!!Εδώ τις έχουν κόψει εταιρείες μεγαθήρια γιατί μπαίνουν μέσα και θα τις ξεκινήσουν αυτοι;
5ον:Θα πάρει δύο air bus αλλά προαναγγέλει δρομολόγια που χρειάζονται τουλάχιστον δέκα.
6ον:Είναι καθαρή αντιγραφή της υπόθεσης της hellenic imperial,και τότε τα παχιά λόγια ήταν εύκολα αλλά στο τέλος η εταιρεία βρίσκεται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
7ον:Αν θέλουν να κάνουν μια low cost εταιρεία έπρεπε να ξεκινήσουν από έναν δημοφιλείς προορισμόπ,χ Ρόδο να κάνουν βάση και να κλείσουν συμβόλαια με πρακτορεία και όχι να πηγαίνουν στον Βόλο και να ξεκινήσουν με την διαλυμένη αγορά της Ελλάδας.Τουλάχιστον στα νησιά θα έβγαζε και κάποιο κέρδος εδώ τι κλερδος θα βγάλει;
8ον:Ακόμα άδεια από την ΥΠΑ δεν πήρανε και μιλάνε για την τεράστια επιτυχία που θα έχουν.Οι μεγάλες εταιρείες γίνονται με έξυπνες κινήσεις και όχι με παχιά λογια,χορτάσαμε πια αλλωστε αν κοιτ΄΄αξουμε στο παρελθόν θα βρούμε πολλές κλειστές αεροπορικές.
Αν έχουμε δίκιο όσοι είμαστε απαισιοδοξοι θα δείξει ο χρόνος.
 
Ο χρονος θα δειξει τι θα γινει ας μην κανουμε τα μεντιουμ και τι πιστευουμε γιατι και οι δυο μεγαλοι Α3 και ΟΑ μεσα μπαινουν αρκετα χρηματα και δεν ξερουν αν θα βγαλουν τον επομενο χρονο γιατι το 2012 το εβγαλαν με χιλια ζορια.
 
Ούτε μάντες είμαστε ούτε τίποτα,βάση λογικής μιλάμε.Δυστυχώς την αεροπορία την κατέστρεψε παγκοσμίως η άνοδος τπυ πετρελαίου.Είναι πάρα πολύ δύσκολο για οποιαδήποτε εταιρεία να ορθοποδήσει πόσο μάλλον εταιρείες που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια και υπόσχονται από το πουθενά τρελούς μισθούς και πληθώρα δρομολογίων.Οσο για την ΟΑ και aegean το πολύ πολύ να συγχωνευθούν απολύωντας προσωπικό για να επιβιώσουν.
Με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα των Ελλήνων η hellas airlines δεν εχει καμία τύχη στο εσωτερικό αυτή είναι η αλήθεια όσο και να μην αρέσει εκτός και γίνει ένα θαύμα(οικονομικο)

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Σε αυτο θα συμφωνησω οτι καμια τυχη δεν εχει μια εταιρια που θα ασχοληθει μονο με το εσωτερικο γιατι ο Ελληνας απο οτι φαινεται δεν προτιμαει παρα πολυ το αεροπλανο για τις μετακινησεις του. Αλλα απο οτι μας αναφερε η hellas airlines θα κανει και πτησης εξωτερικου? και η Α3 και η ΟΑ αν συγχονευτουν δηλαδη θα λυθουν τα ελειματα που εχουν η θα αναζητησουν καποιον καινουργιο αγοραστη? Η Α3 ειδη στελνει τους χειριστε της σε αλλες εταιριες στο εξωτερικο που ειναι μια πολυ καλη κινηση να γλυτωσουν την απολυση.
 
Επειδή είμαι απασχολούμενη στον τουρισμό(πρακτορείο τουρισμοϋ) ξέρω κάτι παραπάνω σε αυτά τα θέματα.Αν θέλει η HELLAS AIRLINES να έχει τύχη πρέπει να κάνει συμβόλαια με πρακτορεία για πτήσεις τσάρτερ και βέβαια να αλλάξει βάση να παει π.χ Κρήτη που έχει 7μήνες τουρισμό.Εμένα πάντως με ξενίζει οι πολύ ψηλοi μισθοί που υποσχέθηκαν πραγματικά κάτι εκεί βρωμάει.Όσο για την ΟΑ και aegean αν θα κλείσουν ;μπορεί καθόλου απίθανο ωστόσο μπορεί να βρουν αγοραστή με εμπειρία .Πάντως η Hellas airlines δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τις δύο εταιρείες γιατί ούτε εμπερία έχει ούτε το χρήμα για να αντέξει σε τόσο μεγάλα έξοδα(προσωπικh άποψη μπορεί και να κάνω λάθος).

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
XXX συμφωνω κι εγω ότι κανει μπαμ απο μακρια για την Hellas οτι θα σκασει φουσκα..Τα παιδια λυπαμαι που εχουν αναγκη από δουλειά και θα φανε τα μουτρα τους εκει όπως και στην Hellenic..Σιγουρα όλα αυτα περι πτησεων αθηνα-βολο,βολο-θεσνκη με Α320 κτλ ειναι απο γελοια εως αστεια απο επιχειρηματικης/οικονομικης πλευρας όσο και το πλάνο αναπτυξης για...Ρωμη,Μαδριτη κτλ..Αν ηθελαν ενα σοβαρο ξεκινημα,οπως ειπες.επρεπε να διαλέξουν βαση σε HER.RHO,CFU.SKG, με συμβολαια και "υβριδικες" πτήσεις τσαρτερ/low-cost, σε μερη με κινηση και αναγνωρισιμότητα, να εδραιωθουν στο χωρο,να αποκτησουν ενα καλο ονομα για τις υπηρεσιες τους και τη σωστη δουλεια τους..Να εξυπηρετησουν και το Βολο εποχιακα φυσικα,δεν λεω οχι,το Πήλιο και οι παραλιες τραβανε αρκετο τουρισμό,ακόμα και τις Σποραδες..Ευχομαι να ειναι αβασιμοι οι φόβοι μου και να διαψευστω.ειδικα σε μια τοσο ασχημη εποχη για τη χωρα μας που χρειαζεται κατι θετικο..αλλά,,
 
Η HELLAS AIRLINES ανακοίνωσε φτηνά εισητήρια για φοιτητές,στρατιωτικούς λέγωντας πως η εταιρεία θα συμπαρασταθεί στους φτωχούς Έλληνες.Προφανώς στην HELLAS AIRLINES αρχίζουν και προσγειώνονται στην πραγματικότητα της κατεστραμένης ελληνικής αγοράς.Ελπίζω ο κύριος Ραλάκης να διαβάζει τις κριτικές αυτού του φόρουμ που πραγματικά θα του ήταν πολύ χρήσιμες.Εμείς εδώ δεν είμαστε αυλοκόλακες κανενός επιχειρηματία και πολλά από τα μέλη του φόρουμ είναι έμπειρα στην αγορά της αεροπορίας και του τουρισμού.
Η επιλογή του Βόλου σαν βάση είναι λανθασμένη επιλογή ιδιαίτερα την περίοδο του χειμώνα,ο εσωτερικός τουρισμός είναι υπό κατάρρευση,όποιος δεν πιστεύει ας ρωτήσει ξενοδόχους της ηπειρωτικής Ελλάδας σας πληροφορώ δεν κουνιέται φύλλο.Ποιος θα πετάξει Ιανουάριο μήνα από Βόλο για Ρόδο;Και με τι λεφτά θα το κάνει;Δεν είναι μόνο τα εισητήρια είναι και τα ξενοδοχεία που πρέπει να πληρώσει στην Ρόδο,άσε που είναι σχεδόν όλα κλειστά.
Σε μία χώρα που καταρρέει οικονομικά, με δύο εκατομμύρια ανέργους, με πετσοκομένους μισθούς και με μία αβεβαιότητα που υπάρχει(δεν ξέρουμε πόσα μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση ακόμα!!!) έχεις ελάχιστες ελπίδες να σταθείς στα πόδια σου όχι επειδή είναι κακοί επιχειρηματίες στην HELLAS AIRLINES αλλά επειδή η Ελλάδα ζει ένα πόλεμο γιατί πόλεμος είναι όταν έχεις 3.000.000 έλληνες κάτω από το όριο της φτώχειας.Μόνη ελπίδα για την εταιρεία είναι οι πτήσεις για εξωτερικό που και πάλι για μένα βλέπω προχειρότητα.
Όσο για τους στρατιωτικούς και φοιτητές γιατί ο άλλος να ξεκινήσει από Θεσσαλονίκη Αθήνα να πληρώσει βενζίνες εισητήρια και να πετάξει για εξωτερικό και να να μην φύγει από τις πόλεις αυτές;Αναφέρομαι σε αυτές τις πόλεις γιατί ζει το 50% του πληθυσμού οπότε η πελατεία σου θα είναι κυρίως από αυτές τις πόλεις.
 
Αγαπητή ΧΧΧ έχεις απόλυτο δίκιο. Δυστυχώς όμως είμαστε στην Ελλάδα. Θα έπρεπε να κάνουν μικρότερα βήματα και όχι πολλά λόγια . Ας ξεκινούσαν με charter πτήσεις να δούνε πως θα πάει και μετά ας πάνε σε προγραμματισμένες πτήσεις. Πόσα άτομα πια θα πετάνε καθημερινά προς τον Βόλο/Λάρισα με τα A320 ; Είναι τύπος αεροπλάνου για την Ελλάδα;
Ας εκμεταλλευτούν ότι η περιοχή είναι άγνωστη τουριστικά και έχουν ένα καινούργιο αεροδρόμιο και να κοιτάξουν προς αγορές που έχουν μέλλον!
 
Αγαπητά μέλη, θα μου επιτρέψετε προσωπικά να εκφράσω την άποψη ότι το "Volos International" είναι σε στρατηγική θέση και προσωπικά θα το θεωρούσα μεγάλη πρόκληση να αποτελέσει ένα πραγματικό hub για την Ελλάδα. Στην καρδιά της χώρας, με προορισμούς όπως οι Σποράδες, το Πήλιο, οι Δελφοί, οι Θεροπύλες, τα Μετέωρα, ο Όλυμπος, ο πλούσιος αγροτικά θεσσαλικός κάμπος, με λογικά κόστη και μοιρασμένες αποστάσεις πτήσεων, χωρίς την ταλαιπωρία μεγάλων αεροδρομίων και μεγάλων πόλεων, χωρίς την ταμπέλα του "κλασικού προορισμού" που τελευταία απωθεί στους τουριστικούς σχεδιασμούς, και άλλα πολλά, που αποτελούν για τη χώρα αρκετά "δυνατά χαρτιά" σε μία αεροπορική επιχειρηματική δράση. Και εδώ βέβαια έρχονται και τα "ΑΛΛΑ" που πρέπει κάποιος να προσέξει εάν θέλει να έχει τα πλεονεκτήματα που θα μεταφραστούν σε αποδοτικότητα. Είναι εύκολο να πάρουν τα μυαλά αέρα και να καβαλήσουν το καλάμι, αλλά το ίδιο εύκολα σπάει και το καλάμι στον αέρα και χώνεται...! Ας το προσέξουν όλοι όσοι μπερδεύονται από τις θελήσεις τους. Καμμιά φορά αυτές είναι για επιτραπέζια ή ηλεκτρονικά παιχνίδια και όχι για επιχειρείν. :idea:

δικός σας
 
HUB με 9 check in counters και 5 parking positions????
 
Top