Hellas Airlines!

  • Thread starter Thread starter pilotathens
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν τα αεροπλανα προερχονται απο την Hermes Airlines οπως μας λεει η Προεδραρα :thx:
τοτε μπορουν ανετα να πετανε με το AOC της Hermes και τα χρωματα της Ηellas (ΑΝ εχουν αποφασισει ποια θα ειναι τα λογοτυπα).
Να σας θυμησω την SkyBus (operated by Venus) κ.α.
Αλλα η Προεδραρα ειναι μορφη :great:
 
SpirosART":29qno5kl said:
Βλέποντας όλα τα σχόλια εδώ και πολύ καιρό, δίνω δίκιο σε όλους αυτούς που ανησυχούν, για το "Ανοιγμα της Εταιρίας".... ο καθένας για τον δικό του λόγο.
Ολοι έχουν δίκιο, όπως είπα αλλά μάλλον ΔΕΝ έχετε ανοίξει κάποια εταιρία (από καφενείο ώς πολυκατάστημα ας πούμε...) και φυσικά δεν έχετε δει τι τρέξιμο έχει.
Άστοχο το παράδειγμα, εδώ μιλάμε για ίδρυση αεροπορικής που θα εκτελεί δημόσιες μεταφορές κι όχι συνταγές φραπουτσίνο, αυτό έλειπε να μην υπάρχει παραπάνω τρέξιμο όταν αφορά μεταφορά ανθρώπων αλλά και διεθνείς κανονισμούς που πρέπει να τηρούνται...

Απ' τα λίγα που γνωρίζω κι εγώ, όταν θέλεις να επενδύσεις κάπου, πρώτα φτιάχνεις ένα επιχειρηματικό σχέδιο στο οποίο θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται και οι γνωστές καθυστερήσεις του ελληνικού δημοσίου καθώς στοιχίζουν χρόνο και το βασικό χρήματα απ' το κεφάλαιο. Ίσως η εταιρεία θα έπρεπε να είναι πιό φειδωλή ώστε να προστατέψει την εικόνα της και να μην ψάχνει έπειτα δικαιολογίες για τη γραφειοκρατεία κτλ, ούτε η πρώτη είναι ούτε η τελευταία που θα χρειαστεί να τα βγάλει πέρα με τον ελληνικό δημόσιο τομέα...

Anyway, για να δούμε... 8)
 
Ναι συμφωνώ ότι υπάρχει ατελείωτη γραφειοκρατία ναι πράγματι το ελληνικό κράτος είναι τριτοκοσμικό συμφωνώ σε όλα,ωστόσο ο Ραλάκης ο ίδιος με τις δηλώσεις του ρίχνει λάδι στην φωτιά.
Ας μην επαναλάβουμε τα ίδια πάλι για την βιοσιμότητα της εταιρείας η ουσία είναι ότι ο καιρός περνάει και δεν υπάρχουν αεροπλάνα, άσε την άδεια πες ότι θα την πάρουν τον Απρίλη.
Πότε θα στηθεί η εταιρεία;Πότε θα γίνουν οι προσλήψεις πιλότων;Πότε θα στηθεί η βάση και το τεχνικό τμήμα της εταιρέιας; Πότε θα ξεκινήσουν οι εκπαιδεύσεις της καμπίνας;Πότε;;Επίσης ένα άλλο πολύ σημαντικό το σημαντικότερο για μένα,όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό ξέρουν ότι οι συμφωννίες για τα πακέτα του τουρισμού κλείνονται ΤΩΡΑ!!!! που η εταιρεία είναι ανύπαρκτη.
Πιστεύω πως τα επιχειρήματά μου είναι "δυνατά" για να σου δώσω να καταλάβεις ότι οι ανησυχίες μας εδώ είναι δικαιολογημένες.
 
Μου θυμίζει την περίπτωση της Air Greece στα μέσα της δεκαετίας του '90. Ενώ υπολόγιζαν να ξεκινήσουν πτήσεις τον Μάϊο, τελικά λόγω γραφειοκρατίας ξεκίνησαν Σεπτέμβριο, χάνοντας ένα καλοκαίρι.
 
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του tl η εταιρεία είναι ακόμη ανύπαρκτη για την ΥΠΑ
...Ρωτήσαμε και ξαναρωτήσαμε, με επιμονή, για να είμαστε σίγουροι και η απάντηση κάθε φορά είναι η ίδια.
Για την ΥΠΑ, υπηρεσιακά και διαδικαστικά, ως προς το πιστοποιητικό AOC - που είναι και η αρχή των πάντων για μία αεροπορική εταιρεία - Hellas Airlines δεν “υφίσταται”!
Επομένως, αδυνατούμε να κατανοήσουμε και τα περί “γραφειοκρατικών εμποδίων” για τα οποία έκανε λόγο η εταιρεία σε ανακοίνωσή της στις 17 Δεκεμβρίου...
 
Κρίμα ειλικρίνα κρίμα!!!,έτσι τελειώνει πολύ σωστά το άρθο!!Όλες μας οι απορίες πλέον λύθηκαν.Πρόκειται απλά για έναν άνθρωπο ονειροπόλο που έπαιξε με εκατοντάδες ψυχές.Έναν άνθρωπο που δεν ξέρει τι του γίνεται,και εγώ θα ήθελα να ανοίξω αεροπορική να φέρω Α380 και να πετάω αλλά δεν βγαίνω στα μέσα να μιλάω για τα όνειρα μου ανοιχτά.Πολλοί άλλοι επίσης ονειρεύονται γιατί τα όνειρα δεν είναι κακά.
Το πρόβλημα είναι να βγαίνεις και να μιλάς να υπόσχεσαι χωρίς καν να έχεις την δυνατότητα να υλοποιήσεις αυτά που υπόσχεσαι.Λυπάμαι για τον Ραλάκη λυπάμαι όμως και για διάφορους πιλότους πρώην ολυμπιακάριους που με την γνωστή ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΑΝΔΡΕΟΠΑΠΑΝΔΡΕΪΣΤΙΚΗ συμπεριφορά έβγαιναν και έκραζαν όλους/ες εμάς που με λογικά επιχειρήματα τους λέγαμε ότι αυτά που λέει ο Ραλάκης δεν στέκουν,ούτε η βάση στέκει για ξεκίνημα εταιρείας ,ούτε τα λεγόμενα του για cargo εταιρεία που θα μεταφέρει μπρόκολα και μαϊντανούς στην Ευρώπη.
Η ΥΠΑ είναι σαφής δεν ήρθε κανένας από την ΕΛΛΑΣ επειδή απλά η εταιρεία είναι ένα φάντασμα που γυρωφέρνει στον εγκέφαλο του Ραλάκη,αυτός ίσως είναι ο μόνος που πιστεύει ότι η εταιρεία υπάρχει,βέβαια εδώ δεν είμαστε νευροψυχολόγοι για να αναλύσουμε το φαινόμενο,εδώ υπάρχουν νέα παιδιά που εξαπατήθηκαν απο μία εταιρεία φάντασμα.
Τέλος πως να βγάλει κανείς άδεια όταν πρέπει να βγάλεις μελλοντικούς ισολογισμούς,μελλοντικούς σχεδιασμούς να παρουσιάσεις τα αεροπλάνα τα οποία είναι ανύπαρκτα;
Η αλήθεια είναι μία,στην Ελλάδα επενδυτές σοβαροί δεν πρόκειται να έρθουν επειδή από το 1981 επικράτησε η λογική του δημοσίου της ρεμούλας από τον τότε μεγάλο ηγέτη με τις ροζ βίλες Ανδρέα Παπανδρέου.Οι επιχειρηματίες κυνηγήθηκαν και οι δημόσιοι υπάλληλοι πήγαν στο ένα εκατομμύριο.
Σήμερα αντί να φτιάξει η κατάσταση χειροτερεύει,κανείς δεν πρόκειται να επενδύσει με την καταστροφή της μεσαίας τάξης.Ποιος θα έρθει να ανοίξει αεροπορική όταν ξέρει ότι πλέον οι Έλληνες δεν έχουν λεφτα να ταξιδέψουν ,όταν ξεσκίζουν στην γραφειοκρατά όποιον θέλει να επενδύσει;Ποιος τρελός θα έρθει στην Ελλάδα όταν το δημόσιο είναι μες την σαπίλα;Μόνο ο Ραλάκης αλλά στα όνειρά του......
 
θα μεταφέρει μπρόκολα και μαϊντανούς στην Ευρώπη.
Θα διαφωνήσω μαζί σου.Γιατί όχι;Γιατί να μην υπάρχει δυνατότητα τέτοιων μεταφορών;Δε θα έχει κέρδη για όλους;Δε μιλάμε για νέες ιδέες,ευελιξία,εξωστρέφεια κ.α.;
Σίγουρα συγχέεις τη βασική ιδέα με την υλοποίησή της.Η ιδέα του είναι μια χαρά.Στην υλοποίηση υπάρχουν προβλήματα άλλης φύσεως.
 
Τα γεωργικά προϊόντα είναι μεγάλο θέμα δεν είναι κάτι απλό,απαιτεί νέες συμφωνίες συμβόλια δεν γίνονται έτσι απλά αυτά τα πράγματα,άσε που θέλει και αεροπλάνα ειδικά σχεδιασμένα.Πάντως δικαιώνομαι και εγώ και πολλοί άλλοι εδω μέσα.Το ότι υπερβάλουμε ωφείλεται στο γεγονός ότι μας έχουν πέσει τα μαλλιά με αυτά που ακούμε από τον Ραλάκη.
 
Όχι,δε θέλει "αεροπλάνα ειδικά σχεδιασμένα".Θέλει στοιχειώδη εξοπλισμό του αφους (λίγα δεν το διαθέτουν).
Θέλει όμως κυρίως υποδομές χειρισμού των ειδών αυτών στα αεροδρόμια.Αυτό είναι το πρόβλημα.Η τυποποίηση των προϊόντων για αεροπορική μεταφορά τους,ο έλεγχος ασφαλείας και οι αεροδρομιακές υποδομές,από το ωράριο λειτουργίας,τους χώρους αποθήκευσης κ.α.Αυτά δε διαθέτει η Ν.Αγχίαλος.Γιατί δε ρωτάς πρώτα αυτό;Άφησε το Ραλάκη.Αν θελήσει οποιαδήποτε άλλη εταιρεία,μπορεί να το κάνει στο αεροδρόμιο του Βόλου;
 
Αν είχε "ψωμί" η υπόθεση δεν θα υπήρχε ήδη μια Aegean Agricultural, μία Olympic Dairy ή έστω μια Farmers' Express? Ή, μιάς που ήδη έχουμε αεροπορικές με βάση τον Βενιζέλο, δεν θα εφάρμοζαν κι ένα agrihub&spoke σε συνδυασμό με χερσαίες μεταφορές?
 
Top