Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και όχι πιθανής εώς σίγουρης αλλαγής στο κυβερνών κόμμα και της αναμπουμπούλας που επικρατεί τώρα? Άλλωστε οι καλύτερες μοιρασιές γίνονται προεκλογικά, λίγο πριν την κάλπη, όταν η χώρα πάει με autopilot mode...

Ήθελα να ήξερα αν μας θεωρούν τόσο #$%#%^($ και πετάνε τέτοια...

Είναι τσεκαρισμένο αυτό Στεφ? :7:
 
1000% Παναγιωτη! (δες πμ)

-EDIT-
Αν και δεν μπορω να καταλαβω τι εμποδιζει τον Ρεστη να κανει αιτηση για AOC για την Hellas Aviation (ή τελος παντων με καποιο αλλο ονομα που να μην ακουγεται σαν την Hellas Jet), να κρατησει τα Φοκκερ και να ανεξαρτητοποιθει απο την Τ4. Ο καιρος θα δειξει...
 
Απλά θα πρέπει να στήσει την εταιρία από την αρχή,πράγμα αρκετά πιο χρονοβόρο και δύσκολο,μιας και θα πρέπει να ξεκινήσει σχεδόν από το μηδέν.
Αδύνατο φυσικά δεν είναι,θέληση και γνώσεις πρέπει να υπάρχουν...
 
Τα αεροπλανα υπαρχουνε (θεωρητικα μιλαω παντα) και με αυτα το βασικοτερο για να παρει την αδεια απο την ΥΠΑ (αν ισχυει το οτι η καθε εταιρεια πρεπει να αποδειξει οτι εχει αεροπλανα, κατι που θεσπιστηκε καπου το 1991-92 νομιζω, αλλα δεν ξερω αν ισχυει ακομα - ινννννποοουυτττ!! :P ) Στελεχη θα βρεθουν, οπως και πληρωματα, σε συντομο χρονικο διαστημα, με την ζητηση εργασιας που υπαρχει σημερα.

Το θεμα ειναι να εχει διαρκεια μεχρι την αδειοδοτηση, γιατι 1. η ΥΠΑ δεν φημιζεται οτι δινει την αδεια μεσα στο προβλεπομενο νομικο χρονοπλαισιο, ακομα και οταν ΟΛΑ ειναι οκ, κατι που εχει οδηγησει πολλες εταιρειες στο 2. να τα παρατησουν πριν καν ξεκινησουν. (θελετε παραδειγματα; Armadora, Iris Airlines, Lamda Airlines - που ειχε δωσει μαλιστα παραγγελιες για 2 εργοστασιακα νεα MD-83 λεπτομεριες οταν ερθει η στιγμη και αλλου, Cretan Airways ως πιο γνωστο παραδειγμα σε πολλους εδω) και και και και υπαρχουν πολλα παραδειγματα που η ΥΠΑ εκανε σμπαραλια τα νευρα των ανθρωπων. Θυμηθειτε την AirSeaLines οπου η ΥΠΑ ειχε και βοηθεια απο υπουργεια. Σιγουρα δεν ηταν ολες οι προσπαθειες σοβαρες η αξιοπιστες (δεν ειναι λιγες οι φουσκες που πηραν αδεια απο την ΥΠΑ και κλεισαν μεσα σε το πολυ 2 χρονια) αλλα ειναι αδικο και εσφαλμενο μαζι με τα ξερα να καιγονται και τα χλωρα. Απλα πιστευω οτι αν ο κ. Ρεστης ΤΟ ΘΕΛΕΙ, θα το κανει. Ειτε με την Τ4, ειτε με την ολοδικια του.
 
Μακάρι να το κάνει,μιας και αυτό θα είναι καλό για όλους.Συμφωνώ και με αυτά που γράφεις για την ΥΠΑ.
Πάντως η στελέχωση και η οργάνωση-προετοιμασία γραφείων όπως τα πτητικά πρότυπα,ασφάλειας πτήσεων,εκπαίδευσης κλπ,που απαιτούνται για να ξεκινήσει τη λειτουργία της μια νέα εταιρεία ,είναι αρκετά δύσκολη υπόθεση.
 
Άρθρο της Hellenic Business πριν από δύο ημέρες που αναφέρεται στην αποχώρηση του Ρέστη:
http://www.hellenicbusiness.gr/index.ph ... 15115.html

Μετά την εξέλιξη αυτή και την αρνητική θέση της εταιρίας από την EOSA για το θέμα ασφάλειας, να δούμε πόσο καιρό ακόμα θα είναι στη λίστα των Ελληνικών εταιριών εν ενεργεία. Μόνο ένα θαύμα τους σώζει!
 
Δυσκολα τα πραγματα δηλαδη...Και τι θα γινει με τα fokker και το καινουριο προσωπικο που εκπαιδευει?
 
Το αρθρο που αφορα την EASA ειναι απο τον Απριλιο. Οποτε σε αυτον τον τομεα αν ηταν να γινει κατι θα ειχε γινει. Σε ο,τι αφορα την ερωτηση της Σονιας για τα πληρωματα, τι να πω, ισως εαν δεν διακοπει η εκπαιδευση τις επομενες μερες να ειναι ενα σημαδι οτι ο Ομιλος Ρεστη προσανατολιζεται στην ιδρυση δικιας του εταιρειας (τον χρονο και το χρημα το εχει). Κουραγιο μονο σε ολους τους εργαζομενους. (μαλλον και σε σενα Σονια γιατι κατι με λεει οτι δουλευεις ηδη στην Τ4)
 
Ναι πραγματι εργαζομαι σ'αυτην την εταιρεια και μολις διαβασα το παραπανω αρθρο..Ισχυει οτι εχουν γινει ελεγχοι απο τη SAFA αλλα δεν ξερω κατα ποσο αρνητικα εχει επηρεαστει η εταιρεια..Τωρα αγνωστο το τι θα γινει..
 
Τελικα τα Φοκκερ που εφερε ο Ρεστης αρχισαν τις πτησεις η΄ ειναι ακομα καθηλωμενα εν αναμονη εξελιξεων?
 
Top