Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τι λες ρε sphynx, δηλαδη επειδη δεν πληρονοντε σε αλλες εταιριες πρεπει στην Hellas jet να σκυψουν το κεφαλι και να το αποδεκτουν?να αποδεκτουν την εκμεταλευση?Και δεν ειπα κατι οτι δεν θα πετανε λογω ασφαλειας απλα οτι δεν θα πετανε λογω οτι οι ανθρωποι εκει δεν ειναι χαζοι και δεν θα πετανε για πολυ ακομα δωρεαν,για ακομα εναν ηλιθιο ιδιοκτητη που νομιζει οτι το να εχεις μια αεροπορικη εταιρια ειναι παιχνιδι στον υπολογιστη.
 
παντως ειναι λυπηρο ενω ειχαν ξεκινησει με καλες προδιαγραφες, να εχουν παλι προβληματα και να μενουν τα παιδια απληρωτα. και καλα πες οτι τωρα κατι γινεται με πτησεις απο οα που κανουν, μετα τον οκτωμβριο τι γινεται? η οα θα πεταει με τα δικα της φτερα πλεον και μπαινει και χειμωνας δηλ. νεκρη περιοδος. τι καταληξη θα εχουν ολες αυτες οι εταιρειες και ο κοσμος που δουλευει, παλι στο δρομο ολοι? :(
 
παντως περα απο ολα αυτα..πρεπει να θιξουμε και το θεμα των human factors οσοι σχετικοι θα καταλαβουν..ειναι ανεπιτρεπτο αεροπορικη εταιρεια να κανει operation δυο Α320 με συνεχεις πτησεις..με το μινιμουμ(λογω επισχεσης) προσωπικο απληρωτο..διχως καμια παρεμβαση...ολοι γνωριζουμε οτι τα λαθη γινονται υπο τετοιες ασχημες εργασιακες συνθηκες...

guys ας προσγειωθουμε λιγο στην πραγματικοτητα..δεν ειναι απλα ενα εργοστασιο που αφηνεις τους υπαλληλους απληρωτους..μιλαμε για ανθρωπους που πρεπει να ναι σε αρτια ψυχολογικη αλλα και σωματικη κατασταση...για να επιτελεσουν αυτο το εργο που λεμε "ασφαλες πτηση"..αυτο εχει να κανει και με προσωπικο εδαφους αλλα και με ιπταμενο σαφως..
 
σωστο αυτο που λες αλλα δυστυχως κανεις δεν τα κοιταζει αυτα! ποσες εταιρειες που εχουν βρεθει σε αυτη την κατασταση εχουν ασχοληθει με το συγκεκριμενο κοματι? καμια! και οσοι εχουν βρεθει σε αυτη τη θεση το γνωριζουν πολυ καλα αυτο! αλλα κανεις δεν κανει τιποτα γι αυτο. μηπως και σε αλλες εταιρειες τα ιδια δεν εγιναν? χωρις αυτο να σημαινει ολοι πρεπει να κατσουν με σταυρωμενα χερια. αυτες οι δουλειες φερουν αρκετη ευθυνη δεν ειναι παιχνιδι
 
οχι δε καταλαβες δεν το λεω εγω...το Easa απαιτει human factors...και φυσικα απαιτει και το αναλογο προσωπικο per aircraft οπως επισης και το σωστο duty και rest time..κατι το οποιο υπο τετοιες συνθηκες αμφιβαλλω αν τηρειται παντα..
 
Ούτε τα rest,ούτε τα duty τηρούνται τις περισσότερες φορές όπως πρέπει,ειδικά σε τσαρτεράκια και μικρές εταιρίες..Οι περισσότεροι κοιτούν να δουλέψουν με το μίνιμουμ των ατόμων που μπορούν.Μετά αναρωτιούνται πως και γιατί έγινε ατύχημα.
 
Καλα και αγια οσα λενε τα παιδια και συμφωνω αλλα πριν αρχισουμε να λεμε ορισμενα πραγματα καλο θα ηταν να ξεραμε τι ακριβως συμβαινει.Εν προκεμενης στη Hellas Jet.Αν ξερει καποιος σιγουρα οτι παραβιαζουν τα ωραρια να το πει.Γιατι εγω ξερω οτι τα τηρουν,και οτι αν δεν φτανανε τα πληρωματα τα αεροπλανα θα καθοντουσαν κατω.

Γενικοτερα ξερω οτι ευθηνη φερει η εταιρια αλλα και ο εργαζομενος πρεπει να ξερει τις ωρες του και να μην δεχετε να πετα αν τις εχει ξεπερασει
μπορει να χασει καποιος το πτυχιο του γι΄αυτο.
 
κι εγω απ οσο ξερω τα τηρουν τα ωραρια.
 
Το SX-BTG της Sky Wings θα φύγει εντος ολιγου σαν HJ8915 για Βαγδάτη και θα επιστρέψει αργά το βράδυ.. Τι περίεργα πράγματα είναι αυτά...;
 
Δηλ η hellas jet κάνει δρομολόγια για την οα και η sky wings κάνει για την hellas jet απ ότι κατάλαβα...
 
Top