Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημερα, ο λογος που πεταει η SW πτησεις της ΟΑ ειναι γιατι αντιθιστα τα α/φοι της HJ σε περιπτωση που δεν μπορουν να εκτελεσουν τις πτησεις της ΟΑ.
Αυτη τη στιγμη το αφος της SW παιζει το ρολο του τριτου αφους της HJ.Η ΟΑ πολυ δυσκολα θα νοικιαζε md83 για δικες της πτησεις.
 
AirLaw":1aoaf892 said:
Καλημερα,

Σημερα το πρωι η SW κανει την OAL247 ATH-FCO για την HJ.
Η ΟΑ247 είναι προς Μαδρίτη, ενώ η πρωινή προς Ρώμη είναι η ΟΑ233.
 
Η απαντηση προς τον runner... Οντος ακυρωθηκε πτιση λογω ελλειψης προσωπικου ειναι γεγονος δεν χρειαζεται να σε παρουν τηλεφωνο να σου το πουν καθε φορα που το κανουν...Και ηδη εχασαν 3 χειριστες απο την αρχη του 2009,ο ενας απο αυτους ηταν και ο Chief Pilot,οσοι ειναι μεσα στο χωρο θα ξερουν οτι πηγε στην νεα ΟΑ για διηκητικη θεση.Ασε και το γεγονος πως με το που τελειωσει διαγωνισμος ΟΑ για φροντιστες θα υπαρχουν μαζικες αποχωρησεις.
 
Μιας και αναφερθηκες σε εμενα,προφανως εσενα σε περνουν.H HJ δεν ειχε ποτε chief pilot οσο για τις μαζικες αποχωρισεις δεξτε μου ενα εργαζομενο που θα εχει την
ευκαιρια να παει στη ΟΑ και δεν θα παει.Εδω χανει κοσμο η Αιγαιου.Οπως και να εχει ολα ειναι σχετικα με τις ακυρωσεις ,ισως και ο αριθμος των πτησεων που εχει δωσει η ΟΑ ειναι πολλες για τα τωρινα δεδομενα της HJ ποσο μαλον αν αρχισει το "παιδομαζομα" της ΟΑ.
 
Συγνωμη που δεν τον ειπαμε ΔΠΕ η αρχηγο των πιλοτων η κεφαλι των πτητικων δραστηριοτητων...το θεμα ειναι οτι εφυγε ο ανθρωπος,και οταν μια εταιρια χαροπαλευει για να επιβιωσει και χανει τον ''αρχηγο των πιλοτων της'' αν σου αρεσει αυτος ο χαρακτηρισμος, το μελλον δεν ειναι λαμπρο...αλλα να ξερεις πως πληρωματα της καμπινας αρνηθηκαν να πανε στη πτιση επειδη δεν πληρωθηκαν...γι αυτο και ακυρωθηκε,με το δικιο τους οι ανθρωποι

και ναι με περνουν τηλ τα παιδια φιλοι ειναι,μπορει με καθηστεριση λιγων ημερων αλλα τα λενε, στην Ελλαδα ειμαστε δεν μενει τιποτα κρυφο..ιδιως μεσα στα φορουμ
 
Δεν λεμε κατι διαφορετικο,ισως το λεμε με αλλα λογια.Δεν εχει φυγει ακομη ο ΔΠΕ και ηδη εχει βρεθει αντικαταστατης ενας εξισου ικανοτατος
ανθρωπος.Το οτι σχεδον η μιση καμπινα ειχε κανει επισχεση ειναι γεγονος και καλα εκαναν και δεν ηταν μονο η καμπινα.Το αστειο ειναι οτι δεν ειχε ακυρωθει πτηση λογο ελλειψης πληρωματων(τωρα το πως τα καταφεραν μην με ρωτας δεν ξερω) εγω μιλαω για τωρα που εχουν φουλ προγραμμα ΟΑ και ζοριζοντε να τα βγαλουν περα....οσο για το μελον σιγουρα ειναι ζοφερο αλλα οι λογοι ειναι αλλοι και αποτι μου λενε ζοφερο για την εταιρια καλο για τους εργαζομενους..... :wink:
 
Πραγματι ακουγετε εντονα το τελευταιο καιρο.

Θα πω και μια τρελη σκεψη...........

Μηπως εχουμε αλλο ενα υποψηφιο για τα επιδοτουμενα δρομολογια???Ειναι νοστιμη η πιτα και ηδη εχει 3
υποψηφιους μηπως αποκτησει και 4ο??? :with:
 
όλοι βλέπουν τον Ρέστη παντού
 
Για να δούμε...
Οι φήμες οργιάζουν αυτην την εποχή και θέλουν τον Ρέστη να φέρνει CRJ900 και να ξεκινά καθημερινά τακτικά δρομολόγια προς Θεσ/νίκη.Τα Α320 λέγεται θα παραμείνουν ως έχουν,WET lease δηλ. της Ο.Α. για όσο χρειαστεί.

runner":9othgjgp said:
.... εγω μιλαω για τωρα που εχουν φουλ προγραμμα ΟΑ και ζοριζοντε να τα βγαλουν περα....οσο για το μελον σιγουρα ειναι ζοφερο αλλα οι λογοι ειναι αλλοι και αποτι μου λενε ζοφερο για την εταιρια καλο για τους εργαζομενους..... :wink:

Έχουν πάρει άραγε χρήματα από την Ο.Α για την ενοικίαση,ή τους τα χρωστά ακόμη?
Είναι και αυτό ένα θέμα...
 
Top