Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια βρήκα σήμερα στο Αυτοκρατορικό Σύστημα Κρατήσεων: είχα αναφέρει στο παρελθόν ότι οι πτήσεις προς την Αμερική (δηλ. ATHJFK) θα γίνονται με το ιπτάμενο ανάκτορο 747-200 μέχρι και τις 22/07. Από τις 25/07 και ύστερα, όλες οι πτήσεις εμφανίζονται ως εκτελούμενες με 340-300. Δε συμβαίνει το ίδιο και με τις πτήσεις της επιστροφής (JFKATH), οι οποίες εμφανίζονται όλες ως εκτελούμενες από το 747-200. Με πολύ απλά λόγια, βάσει του συστήματος κρατήσεων, όλες οι πτήσεις που υποτίθεται ότι θα φεύγουν από Αθήνα με 340-300, θα επιστρέφουν με το 747-200 :?
 
Πιθανότατα έχουν ήδη αγοράσει/μισθώσει πάρα πολλά 742 στην Αμερική και πάρα πολλά 343 στην Ευρώπη. :banana:
 
Ή γίνεται το κόλπο που βάζεις σε ένα καπέλο ένα κόκκινο μαντίλι και μετά τραβάς έναν λαγό: μεταμόρφωση. Φαντάζομαι πάντως ότι θα κάνουν το δρομολόγιο και με Α321ER, έτσι για περισσότερη φαντασία και μπρίο.
 
aakunz":2aff674u said:
Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια βρήκα σήμερα στο Αυτοκρατορικό Σύστημα Κρατήσεων: είχα αναφέρει στο παρελθόν ότι οι πτήσεις προς την Αμερική (δηλ. ATHJFK) θα γίνονται με το ιπτάμενο ανάκτορο 747-200 μέχρι και τις 22/07. Από τις 25/07 και ύστερα, όλες οι πτήσεις εμφανίζονται ως εκτελούμενες με 340-300. Δε συμβαίνει το ίδιο και με τις πτήσεις της επιστροφής (JFKATH), οι οποίες εμφανίζονται όλες ως εκτελούμενες από το 747-200. Με πολύ απλά λόγια, βάσει του συστήματος κρατήσεων, όλες οι πτήσεις που υποτίθεται ότι θα φεύγουν από Αθήνα με 340-300, θα επιστρέφουν με το 747-200 :?

Σύντροφε υπερπράχτωρ,το κόλπο είναι απλό:η πτήση θα φεύγη από Αθήνα με το 340,θα φτάνη στο JFK και εκεί,επιδέξιοι τεχνίτες θα μεταμορφώνουν εν ριπή οφθαλμού το 340 σε 742.Αλλωστε και τα δύο αεροπλάνα,τετρακινητήρια είναι.Στην καμπούρα διαφέρουν λιγάκι....
 
Εμένα μου θυμίζει το γνωστό παραμύθι (τυχαίο, ότι μόνο στα παραμύθια συμβαίνουν αυτά;), όπου η άμαξα μεταμορφωνόταν σε κολοκύθα μετά τα μεσάνυχτα.,

Code:
SUN 24JUL11 ATHENS      /NEW YORK CIT                       *HT 
1 ATH JFK 22/1730 2130  HT 411 J4 C4 Y9 M9 L4 K4 Q4 S4 U4#742B E
DEPARTURE ATH TERMINAL   / ARRIVAL JFK TERMINAL 1               
2 ATH JFK 25/1730 2130  HT 411 J4 C4 Y9 M9 L4 K0 Q0 S4 U1#340B E
DEPARTURE ATH TERMINAL   / ARRIVAL JFK TERMINAL 1               
3 ATH JFK 29/1730 2130  HT 411 J4 C4 Y9 M9 L4 K0 Q0 S4 U0#340B E
DEPARTURE ATH TERMINAL   / ARRIVAL JFK TERMINAL 1

Code:
SUN 24JUL11 NEW YORK CIT/ATHENS                             *HT 
1 JFK ATH 22/2330#1700  HT 412 J3 C0 Y9 M8 L4 K0 Q0 S4 U4#742B E
DEPARTURE JFK TERMINAL 1 / ARRIVAL ATH TERMINAL                 
2 JFK ATH 25/2330#1700  HT 412 J0 C1 Y9 M9 L4 K0 Q0 S4 U4#742B E
DEPARTURE JFK TERMINAL 1 / ARRIVAL ATH TERMINAL                 
3 JFK ATH 29/2330#1700  HT 412 J0 C0 Y9 M9 L4 K0 Q0 S4 U4#742B E
DEPARTURE JFK TERMINAL 1 / ARRIVAL ATH TERMINAL
 
Στον ισολογισμό του 2010, βλέπουμε πως η ΗΙΑ είχε κέρδη 1.257.160,37 ευρώ!
 
προφανως ειχαμε ολοι παρεξηγησει τις τεραστιες δυνατοτητες της γραμμης Αθηνα-Μπερμινχαμ με 747-200 και διαρκεια 20 μερες.
 
Το BHX είναι παλαιότερο, σε αυτόν τον ισολογισμό υπάρχει το "χρυσoφόρο" JNB :twisted:

O ισολογισμός περιλαμβάνει ενδιαφέροντα στοιχεία κ στο κάτω μέρος του, όπου ανάμεσα σε πολλά μαθαίνουμε ότι η ΗΙΑ έχει ανείσπρακτα ~8.000.000 ευρά απο σύμβαση της 5/10/10 με πελάτη της καθώς και ότι εκκρεμούν αγωγές απο πρώην εργαζομένους και τρίτους κατά της ΗΙΑ για ποσό 3.700.000 ευρώ με την εκτίμηση ότι τελικά θα πάρουν γύρω στο εκατομμύριο.

Περισσότερα εξπλανέισονς ίσως μπορεί να μας δώσει ο mxnk.
 
Καλησπέρα σάς! Είναι το πρότο μου post και χαίρομαι που υπάρχη αυτο το φορουμ. :banana:

Μένω μόνημα στην Γερμανία και αρχικά χαρίκαμε οι έλληνες του εξωτερικού για την προσπάθεια της Hellenic imperial, μετά την μεγάλη λύπη που ζούμε αφου οι αγαπημένη μας Olympic δεν μας συνδέει αλο με την πατρίδα μας Ελλάδα....

Παρακολουθούσα της συνομιλίες για την Hellenic imperial και περιμένω κάθε μέρα να έρθει το πρότο Airbus A340...

Ξέρετε μήπος εάν υπάρχουν προβλήματα? Τι συνέβει ? Γιατί δεν έρχονται ? Τι θα γίνει με τα A 321 ?

Ευχαριστώ πολύ !

Πολλούς χαιρετισμούς Τάσος
 
Εγώ φίλε Τάσο περιμένω εναγωνίως το δεύτερο Α340...το πρώτο το έχω ήδη ξεγράψει... 8)
 
Top