Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
COMPUTERISE":kobzrv2i said:
'Οταν εγώ έλεγα ότι του χρόνου αρχίζει την Piongyang κοροϊδεύατε και απειλούσατε με μηνύσεις... φάτε την τώρα... και Piongyang και Ηavana και Harare!! Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΚΡΥΑ!!

sorry, αλλα ακομα και η Air Koryo ειναι σαφως πιο αξιοπιστη στα δρομολογια της αλλα και με νεοτερο στολο πλεον...που να τα βαλει μαζι της η καημενη η ΗΙΑ :lol:
 
Μόλις επικοινώνησα με ειδικό και μου επιβεβαίωσε δεν υπάρχει περιορισμός για το B747-200 ως αεροσκάφος, αλλά μόνο ως προς τους παλαιούς κινητήρες (λόγω θορύβου).
 
Belavia":22psvh3a said:
Ας έρχονταν φτηνές εταιρείες στον ΕλΒεν και δεν πειράζει που μερικοί εδώ θα τις κατηγορούσαν. :mrgreen:
Όπως και με τις Αυτοκρατορικές, πολύ μίσος εδώ μέσα για αυτές. Προσοχή μην δαγκώσει ο ένας τον άλλο και δηλητηριαστούμε.
Ας υπάρχουν και οι Αυτοκράτορες και όποιος θέλει να πετάξει φτηνά – ας πετάει και όποιος θέλει να έχει την καλοπέρασή του ας πληρώνει παραπάνω. Εγώ αυτό που είμαι πεπεισμένος είναι ότι δεν θέλουμε ανταγωνισμό, γιατί μας χαλάει την ησυχία μας και τα δεδομένα έσοδά μας. Ότι έγινε με την Α3 και την νΟΑ που κοντρολάραμε την αγορά έτσι και με τους Αυτοκράτορες δεν τους θέλουμε γιατί μας χαλάνε την πίτα..

ρε φιλε Belavia μας δουλευεις? ποιο μισος και ποια πιτα, 3 πτησεις καναν οι ανθρωποι και μετα τα παρατησαν συξιλα. τα ιδια περσι και προπερσι. δημιουργια πιτας το λεμε αυτο? αυτες ειναι οι προσπαθειες που χρειαζομαστε για φτηνες πτησεις σε αυτη την χωρα? ή ειστε τελικα μερικοι τοσο πια αφελεις που νομιζετε οτι βρισκομαστε ενωπιον της δημιουργιας low cost εταιριας στην Ελλαδα και μαλιστα με στολο 747-200? ωραιο το thread αλλα αν το διαβαζε κανενας σοβαρος ανθρωπος θα εχανε πασα ιδεα με αυτα που θα βλεπε εδω μεσα...
 
Belavia":1z4jcjfe said:
Ας υπάρχουν και οι Αυτοκράτορες και όποιος θέλει να πετάξει φτηνά – ας πετάει και όποιος θέλει να έχει την καλοπέρασή του ας πληρώνει παραπάνω. Εγώ αυτό που είμαι πεπεισμένος είναι ότι δεν θέλουμε ανταγωνισμό, γιατί μας χαλάει την ησυχία μας και τα δεδομένα έσοδά μας. Ότι έγινε με την Α3 και την νΟΑ που κοντρολάραμε την αγορά έτσι και με τους Αυτοκράτορες δεν τους θέλουμε γιατί μας χαλάνε την πίτα..

Κατανοώ ότι έσφιξαν οι ζέστες και σας πληροφορώ ότι το Π/Σ/Κ έρχεται μεγάλος καύσωνας... προσοχή λοιπόν... επαναλαμβάνω τις ίδιες οδηγίες προς θερμόπληκτους ή σουρωμένους για να μην έχετε παραπάνω προβλήματα...

viewtopic.php?f=46&t=3663&p=136485#p136485
 
sv1xv":ogrjpp9f said:
MD-11ER":ogrjpp9f said:
Δεν ξέρω αν το γνώριζε κανείς από εσάς αλλά τα Β747-200 δεν επιτρέπονται να πετάξουν στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγου ηλικίας. Είναι κάτι καινούργιο που αρχίζει να εφαρμόζετε σιγά σιγά και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Όχι, πρώτη φορά το ακούω. Αυτό περιλαμβάνει τα δυο Air Force One και τα τέσσερα E-4 της USAF ?

Μην ασχολείστε με τις κοτσάνες που γράφουν οι πανικόβλητοι υπάλληλοι του Ταλαλη.
Έφτασαν στο σημείο να εφευρίσκουν "κανονισμούς" μπας και δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα σε κάναν άνθρωπο άσχετο με το αντικείμενο...
Έτσι και φάνε καμιά απαγόρευση πτήσεων ΞΑΝΑ για Ευρώπη να δείτε σενάρια που θα φτιάχνουν και θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι.
Βεβαία το πιθανότερο είναι πως μέχρι τότε θα έχει μείνει απλήρωτη ΚΑΙ η καινούργια φουρνιά υπάλληλων και θα γλυτώσουμε για λίγο καιρό από την αρλουμπολογία των αυλικών του ξεβράκωτου Αυτοκράτορα.
Τουλάχιστον μέχρι να βρει καινούργια κορόιδα...

sv1xv":ogrjpp9f said:
Μόλις επικοινώνησα με ειδικό και μου επιβεβαίωσε δεν υπάρχει περιορισμός για το B747-200 ως αεροσκάφος, αλλά μόνο ως προς τους παλαιούς κινητήρες (λόγω θορύβου).

Είμαι κατά 99,9% βέβαιος ότι έχουν βάλει hush kits στα 747 τους όποτε ούτε αυτό μπορούν να έχουν ως δικαιολογία.
 
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα εδώ. Σαν φόρουμ κάνουμε συζητήσεις και ενημερώσεις για το θέμα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει κανίς να επιτίθεται στον καθέναν. Μια ενημέρωση σας έδωσα, αυτό μόνο. Το αν εργάζομαι για την εταιρία η την υποστηρίζω δεν νομίζω να έχει σχέση αλλά αντί να κρίνετε απλά ρωτήστε με. Πάντως, Όχι δεν εργάζομαι στην ΗΙΑ. Όχι δεν νομίζω πώς είναι σωστή εταιρία, και όχι δεν την υποστηρίζω, όπια και νάνε αυτή η εταιρία είτε λέγετε Hellenic είτε Aegean είτε Olympic…..

Όσο αφορά για τα 742 αν μπορούν να πετάξουν στο ΗΒ το διάβασα εδώ: http://news.sky.com/skynews/Home/Sky-Ne ... 0641254120

Το αν πετούσαν Αγγλία τώρα τελευταία με τα 742 μάλλον είναι γιατί ήταν τσάρτερ και όχι προγραμματισμένες πτήσεις όπως του LGW.
 
Από την είδηση που παραθέτεις σε καμία περίπτωση δεν προκύπτει ότι το ΗΒ δεν δέχεται τις πτήσεις με 742. Η είδηση λέει ότι τέθηκαν περιορισμοί μόνο στα αεροσκάφη της ΡΙΑ (που έχει και 742).
 
Αυτό το δημοσίευμα αφορά συγκεκριμένα αεροσκάφη (B747, A310) συγκεκριμένης εταιρείας (PK/PIA). Η απαγόρευση δεν αφορά τον τύπο Boeing 747-200 γενικά, ιδίως μάλιστα αεροσκάφη εταιρειών με έδρα στην Ευρωπαϊκη Ένωση. Όπως δεν αφορά βέβαια και τα A310 των ευρωπαϊκών εταιρειών.
 
και μια ειδηση :o
η σημερινη πτηση για JFK εγινε κανονικα, ετυχε και βρισκομουν κοντα και ειδα την αναχωρηση του πανεμορφου 742 (με το πανασχημο livery). απο το σημειο που εκανε rotation δεν το λεγες και γεματο, καθε αλλο. εν πασει περιπτωσει καλη πτηση και ας ελπισουμε τουλαχιστον τα 2 εβδομαδιαια να καθιερωθουν και να βρεθει και ο μαγικος τροπος να γεμιζουν κιολας. οσο ζω ελπιζω κατασταση...
 
Ναι μακάρι έστω και με 2 φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο να πάει καλά……..

Ας κάνει Focus η ΗΤ σε αυτό και μόνο το δρομολόγιο….. και βλέπουμε και για τα άλλα..
 
Top