Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Thanasis_U2":3scdzjub said:
λέτε τώρα που πέρασε η εθνική ελλάδος στο EURO της Πολωνίας/Ουκρανίας να δούμε τίποτα δρομολόγια ΑΤΗ-ΚΒΡ/WAW-ATH με τα ολοκαίνουργια Α340; :twisted: :mrgreen:
Τα ολοκαίνουργια B732 θές να πής...

Ποιός θα ρισκάρη να πάη να δή την εθνική και να ξεμείνη στην Πολωνία;Δέν λέω,ωραία χώρα (άν και δέν έχω πάει) αλλά τον χειμώνα κάνει πολύυυ κρύο μπρρρρρρρ...

ΥΓ.Εγώ λέω να πάρη την HIA ο Τσάκας,μπάς και δή προκοπή..
 
ε τώρα υπερβάλεις, με ένα οτοστοπ φτάνεις στην Αθήνα από την Πολωνία, δε είναι κι RSA :P:P
 
To tourismlobby δίνει κάποιες πληροφορίες για την κατάσταση της ΗΙΑ
...Ειδικά μετά τους ελέγχους που σύμφωνα με πληροφορίες μας, έκανε προ ολίγου καιρού η ΥΠΑ, αλλά και τις αυξανόμενες καταγγελίες για απλήρωτους εργαζόμενους και πληρώματα και γενικά σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, ήταν πια θέμα συζήτησης σε αεροπορικούς κύκλους ότι η παύση λειτουργίας ή αναστολή δραστηριότητας της εταιρίας ήταν "θέμα ημερών"...
:arrow: http://tourismlobby.blogspot.com/2011/10/hellenic-imperial.html#.TpgmD3KNdWU
 
Εγώ διερωτώμαι:τόσον καιρό που υπάρχει αυτή η εταιρία με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας,πώς και δέν έκανε κανέναν κόπο η ΥΠΑ να ερευνήση το θέμα;Μιά εταιρία που πετάει στην χάση και στην φέξη,που κρατάει ανενεργά τα αεροπλάνα της γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα και που δείχνει αυτήν την εικόνα αναξιοπιστίας που ξέρουμε και έχουμε συζητήσει επανειλημμένως εδώ μέσα (μέ αρκετές δόσεις χιούμορ,είναι αλήθεια...),δέν θα έπρεπε να έχη ήδη απασχολήσει τίς αεροπορικές αρχές τής χώρας;

Κρίμα πάντως γιατί άλλη μιά προσπάθεια δημιουργίας μιάς νέας αεροπορικής εταιρίας πέφτει στο κενό από λανθασμένες ενέργειες τού επιχειρηματία και έτσι μένουν άνεργοι τόσοι άνθρωποι που είχαν βασιστεί σ'αυτήν γιά την επαγγελματική τους αποκατάσταση......
 
Τα 747 πάντως (τα 2 που πετάνε δηλαδή), δεν τα περιμένουμε πίσω πριν το τέλος του χρόνου καθώς θα πετάνε μέχρι τότε για την PIA για το Hajji... Οπότε μέεεεχρι να έρθουν τα 340, κομμένη η NY ή οτιδήποτε άλλο.
 
Το θέμα είναι ποιά απ'όλα τα 340 θα έρθουν :mrgreen:

Η ειρωνεία δέ είναι ότι θα μπορούσε να είχε πάρει εξ αρχής ένα από τα τέσσερα τής πΟΑ,να τού ρίξη ένα βαψιματάκι και να κάνη την δουλειά του.Θα έπαιρνε έτσι και ένα σημαντικό έσοδο το ΥΠΕΘΟ που θα τού τα νοίκιαζε και δέν θα μάς έριχνε χαράτσια κατακέφαλα ο ύπαρχος Ευάγγελος.....
 
μα αμα τα νοικιαζε οντως δεν θα επερνε μετρα οποτε σιγα μην τα νοικιαζε!
 
Ετερη απορία:τα slots τί είναι;σώβρακα να τα φοράμε όποτε θέλουμε και να τα βγάζουμε πάλι όποτε θέλουμε;Η HIA πήρε ή δέν πήρε slots γιά να κάνη τα εκάστοτε διαφημιζόμενα ώς scheduled δρομολόγιά της;Αν τα πήρε και δέν τα χρησιμοποίησε ή τα χρησιμοποίησε γιά λίγο,δέν πρέπει να τής τα πάρουν και να μην τής τα ξαναδώσουν στον αιώνα τον άπαντα;
 
Να γιατί προτίμησαν να πετάξουν για την PIA παρά να κάνουν το ATH-JFK...
7.5 μύρια είναι αυτά... Ζεστό χρηματάκι...

The revelation is a new scam in the national flag carrier, which has now leased 25-year old Greek planes for a whopping rent of $7.5 million for 1,000 hours after grounding its two jumbos.
:arrow: http://www.pakistantoday.com.pk/2011/10 ... %99-worth/

:arrow: http://nation.com.pk/pakistan-news-news ... -operation
 
Αυτά εννοούσα στις 24/9 λέγοντας ότι τα καλύτερα έρχονται....και αρχίσατε την γκρίνια .Εγώ δεν εγκρίνω την εγκατάλειψη του JFK ειδικά εν όψει εορτών αλλά ούτε δική μου είναι ούτε με νοιάζει,ούτε θα ερωτηθώ.Μέ τέτοιες αρπαχτές θα μπορούσε να ''πετάει'' αλλά άλλες οι βουλές του Ταλάλ.
 
Top