Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν χρειάζεται δεύτερη σκέψη. Οταν βγαίνει στον Τριανταφυλλόπουλο συνταξιούχος κυβερνήτης από ΟΑ και λέει: Είμαι ευτυχής και υπερήφανος που εργάζομαι ως κυβερνήτης δια τας Ελληνικάς Αυτοκρατορικάς Αερογραμμάς αν και προέρχομαι από την Ολυμπιακήν Αεροπορίαν δια την οποίαν δεν είμαι καθόλου υπερήφανος μετά από 30 έτη υπηρεσίας...είναι φιλε 727forever να το σκέφτεσαι?
 
καλημερα,αυτο που θα ηθελα εγω να πω ειναι το εξησ,οσο αφορα τη πορτα αγαπητε φιλε δεν στα μεταφερανε τοσο καλα
και στο λεω αυτο γιατι εγω ημουνα το πληρωμα που του συνεβει ουτε μασκεσ πεσανε εγινε στην 5r και το πιλοτηριο το καταλαβε.
αποσυμπιεση δεν εγινε γιατι απλα εκανε unlock το handle δεν ανοιξε η πορτα και το πιανου φταιξιμο ηταν και κατω απο πιοεσ συνθηκεσ εγινε ασε να το κρινουν αυτοι που ηταν εκει και ξερουν και κατι τελευταιο η εταιρια ενημερωθηκε δεν θα μπω ομωσ σε περισσοτερεσ λεπτομερειεσ
απλα οταν λετε κατι να μην το κανετε χαλασμενο τηλεφωνο κριμα ειναι.
καλεσ πτησεισ σε ολουσ
 
Dear Angela,
ευχαριστούμε που κάποιος τόσο αναμεμειγμένος στην συγκεκριμένη ιστορία αποφάσισε να μας μιλήσει. Εγώ όπως είπα ήδη στο σχόλιο μου ήμουν επιφυλακτικός για τα συμβάντα και περίμενα κι εγώ όπως και όλοι, περισσότερα. Ούτε κι εσύ όμως μας ξεκαθαρίζεις τι έγινε. Δεν έπεσαν οι μάσκες,και δεν άνοιξε η πόρτα: ΟΚ. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπήρξε αποσυμπίεση. Δεν ξέρουμε σε ποιο ύψος ήσασταν για να χρειαστεί να πέσουν οι μάσκες, ούτε ξέρουμε πόσο ανοιχτή ήταν η πόρτα. Σχετικά με την ευθύνη του κλεισίματος της πόρτας, παγκοσμίως είναι καθήκον των ΜΠΘΕ, και αν και πιθανον καθαρισμός ή τροφοδοσία να εμπλέκονται με τις R πόρτες, παραμένει ευθύνη των ΜΠΘΕ το σωστό κλείσιμο, πράγμα που και πάλι θα έπρεπε να είχε δει το κόκπιτ πριν την απογείωση, αν το λάθος έγινε στο έδαφος. Ένας μηχανικός θα μπορούσε να μας πει λεπτομέρειες,και προσωπικά θα ήθελα να ξεκαθαριστεί αυτό. Αν κάποιος έχει περισσότερες γνώσεις ας μας διαφωτίσει. Στην περίπτωση που το λάθος δεν έγινε στο έδαφος, τι ήταν αυτό που έγινε; Γιατί δεν μας λες; Εϊναι λογικό να σκεφτούμε όλοι τα ΜΠΘΕ σε μια τέτοια περιπτωση, και αν ξέρεις ποιος έφταιξε και δεν μας το λες, εσύ αδικείς τα ΜΠΘΕ και όχι εμείς. Τέλος, δεν είπα ότι η εταιρεία δεν ενημερώθηκε, αλλά ότι δεν διέρρευσε στην υπόλοιπη εταιρεία. Σαφώς και οι managers θα ενημερώθηκαν, γιατί αυτό μας έλειπε αν το κάθε πλήρωμα κράταγε τα περιστατικά για πάρτη του. Εννοώ, ότι δεν κυκλοφόρησε στο υπόλοιπο προσωπικό, για προφανείς λόγους.
Περιμένουμε λοιπόν angela, διευκρινίσεις και φως angelικό, για τα γεγονότα. Μέχρι τότε θα παιζουμε μοιραία σπασμένο τηλέφωνο.
 
Αυτά που περιγράφονται στα τελευταία ποστ είναι γεγονότα συνηθισμένα και συμβαίνουν σε όλες τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Προφανώς λόγω της έλλειψης εμπειρείας απο τα πληρώματα της Hellenic Imperial το παραμικρό τεχνικό πρόβλημα ή φήμη περι τεχνικού προβλήματος φαίνονται στα μάτια τους σαν κατι σημαντικό. Θα σας συμβούλευα να κουτσομπολεύετε λιγότερο και να να κοιτάξετε να ωργανωθείτε συνδικαλιστικά μια και φαίνεται οτι τα πληρώματα καμπίνας έχουν μεγάλα προβλήματα συνθηκών και όρων εργασίας σ αυτή την εταιρεία.
Και με την ευκαιρία,
το ΙΝS, δεν είναι απαραίτητο για νq πετάξει το αεροπλάνο αρκεί να μην χρειαστεί να διασχίσει ωκεανό διότι στη μέση του ωκεανού VOR δεν υπάρχει. Σ αυτή τη περίπτωση πόσα INS χρειάζεται να λειτουργούν καθορίζεται απο το MEL (Minimum equipment list). Το σύστημα αυτό αυτόνομης ναυτιλίας θεωρείται πια ξεπερασμενο και έχει αντικατασταθεί απο συστήματα που βασίζονται στο GPS. Πιθανόν τα 747 της εταιρείας να έχουν και GPS συμπληρωματικό του ΙΝS οπότε το πρόβλημα θα το χαρακτήριζα ασήμαντο.
η "αποσυμπίεση" αν γίνει (που εύχομαι να μην σας τύχει ποτέ γιατι είναι πολύ δυσάρεστο συναίσθημα) θα πέσουν οι μάσκες και το αεροσκάφος θα αρχίσει μια πολύ απότομη κάθοδο για να φθάσει γρήγορα σε ασφαλές ύψος. Τα 2 αυτά γεγονότα εκ των πραγμάτων προκαλούν δυσφορία και πολλές φορές πανικό στούς επιβάτες γιατι πολλοί νομίζουν οτι το αεροπλάνο "διαλύθηκε" και "πέφτει" (2-3 ταινίες και μερικά δελτία ειδήσεων να έχεις δεί δεν θες και πολύ...). Με λίγα λόγια γίνεται της τρελλής και το γεγονός δεν περνάει απαρατήρητο, άρα "αποσυμπίεση" δεν έγινε, θα το μάθαινε όλη η Ελλάδα. Αυτό που μπορεί να έγινε είναι: ή να μην μπόρεσε να συμπιεστεί το αεροσκάφος επειδή κάποια πόρτα όπως αυτή του electronics compartment ξεχάστηκε ανοικτή οπότε τα αεροπλάνο θα γύρισε πίσω, ή ο μοχλός κάποιας πόρτας επιβατών έφυγε απο τη θέση closed κατα τη διάρκεια της πτήσης. Στην πρώτη περίπτωση oi συνέπειες είναι οικονομικές για την εταιρεία και ίσως και γι αυτόν που ξέχασε την πόρτα ανοιχτή. Στη δεύτερη αν και το θέαμα είναι "φοβιστικό" πρόβλημα ασφάλειας δεν υπάρχει, η πόρτα δεν ανοίγει με τίποτα γιατι την πιέζουν κάποιοι τόνοι βάρους απο την συμπίεση της καμπίνας (σημειώστε επίσης οτι η καμπίνα συμπιέζεται πριν απογειωθεί το αεροπλάνο).
 
φιλε νωντα μου,εγω ξεκαθαρισα απο την αρχη πως δεν ειμαι τεχνικος,αλλα το γεγονος οτι το αναφερω σημαινει οτι τουλαχιστον απο την αντιδραση του κοκπιτ,οι οποιοι ηταν μπροστα μου,φανηκε οτι εχει γινει χοντρη ζημια,κ οτι πρεπει να βρεθει οπωσδηποτε ενας τροπος να τα μπαλωσουμε "ελληνικα",ξερετε εσεις.
 
.Καταρχην να ζητησω συγνωμη γιατι ηταν η 5 L ορθογραφικο λαθος.Τα πραγματα δεν ειναι πολυπλοκα εμεις τα κανουμε,αποσυμπιεση δεν εγινε γιατι πολυ απλα δεν ανοιξε η πορτα απλα δεν ηταν ο μοχλος ασφαλησμενος.Μην κανουμε την τριχα τριχια.το πιλοτηριο αντεδρασε αμεσα και η πορτα ασφαληστηκε.Επιβατες δεν υπηρχαν και πανω απ ολα δεν θελω να δικαιολογηθω γι αυτο που συνεβει καποιους μηνες πριν.τωρα για το ποιος φταιει αφηστε να κρινουν αυτοι που πρεπει.Σε ολους μπορει να τυχει.καποια πραγματα πρεπει να μενουν εντος της εταιριας δεν εχω λοιπον το δικαιωμα να πω πολλα.
 
Εκτός από το ότι ήταν η αριστερή πόρτα δεν μας είπες κατι καινουριο. Προφανώς και μας ενδιαφερει ποιος εφταιγε, και γενικά αυτά που μας ενδιαφέρουν ειναι αυτά που θέλεις να μεινουν εντος της εταιρειας και αποσιωπείς.
 
Θεος φυλαξοι! 666 δημοσιευσεις! Κανω την #667 για να μη πεσει φωτια να μας καψει. Συνεχιστε, μη με υπολογιζετε. Ευχαριστω.
 
Αντι να κανουμε τους κριτες καλο θα ηταν σε αυτο το φορουμ τουλαχιστον εκτος απο κριτικη να περνουμε και καποια μηνυματα.Καθε αναφορα που γινεται,δεν γινεται απλα για να καταδικαζουμε μια εταιρεια αλλα για να ξερουμε στο μελλον πως να αντιμετωπισουμε παρομοιες καταστασεις.Στη δικια μου περιπτωση αυτο που πρεπει να δουμε ειναι οτι ποτε μα ποτε δεν ξεχναμε να ελεγχουμε το μοχλο ακομα και αν η πορτα μας δεν εχει ανοιχτει προς αποφυγειν δυσαρεστων προς ολους καταστασεις.Καλη η κριτικη αλλα να μενει και κατι καλο.Πανω απ ολα η ασφαλεια και η γνωση για μια καλη πτηση.
 
με συγχωρείς πολύ Α300 αλλά νομίζω πως η συνάδελφος έχει δώσει αρκετές πληροφορίες για το συμβάν ήδη......
και έχω την άποψη πως αν πρέπει να πεί κάτι περισσότερο για το συμβάν δεν ειναι και το καταλληλότερο μέρος εδώ ...(υπάρχουν τα αρμόδια άτομα στην εταιρία που πρέπει να απολογηθεί ενδεχομένος) σε ένα forum που αν μή τι άλλο έχει χρεώσει την ΗΙΑ παααααρα πολύ!!!!εφόσον εδώ μέσα τα ξέρετε όλα μην ζητάτε διευκρυνήσεις για το τί γίνετε!!!!φυσικά και υπάρχουν προβλήματα το έχουμε ξαναπεί αλλά δόξα το Θεό προβλήματα ασφάλειας δεν είχαμε ποτέ.....δεν είμαστε πια και τόσο άμυαλοι.....!ΑΚΟΥ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ!!!! πού το είπανε? ΑΝΤ1 MEGA?...!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :? :?
 
Top