Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ακόμα κάτω είναι??? :oops:
Αυτή η ΗΙΑ συνεχίζει να μας εκπλήσσει. Από όσο γνωρίζω πάντως είναι να πάνε κάτω για το Hadji (φαντάζομαι ότι το περιμένουν πως και πως για να ξαναπετάξουν). Απλά δεν ξέρω αν αυτή η φήμη περί προσωρινής αφαίρεσης του AOC έχει να κάνει κάτι με αυτό!
 
παιδια επειδη εχω πεταξει παλιοτερα Hajj δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Μιλαμε για το λιγοτερο 12 εκατομυρια επιβατες σε διαστημα 3 μηνων!!!! Φυσικα και περιμενουν να πεταξουν... μια περιοδος hajj με ενα αεροπλανο μπορει να τους βγαλει σχεδον τα λεφτα ενος χρονου!!! ενα εχεις 4 εχεις και πολυ καλο κερδος!

Τωρα μαλλον δεν ειναι φημη η ανακληση του AOC τους, αλλα συνηθως βασιζετε σε παρατηρησεις της ΥΠΑ που διορθωνονται, αλλιως θα ειχε οριστικη αναστολη!!!
 
σημερα είδα ενα 747 της HIA να περνα την γεφυρα πισω απο το ΙΚΕΑ να πηγαινει στον 03L γυρω στης 0730. Τελεικα τι γντ? Τα στελνουμε προς αφρικη μερια?
 
Δεν την περνουσε. Εκει ειναι σταθμευμενο (taxiway Z) εδω και μερες. Ο λογος που το εβαλαν εκει ειναι οτι το υποστεγο της Αιγαιου ειναι σχεδον ετοιμο, και πλεον το SX-TIE ηταν ενα ογκωδες εμποδιο. Τα υπολοιπα 3 εννοειται οτι ειναι ακομα κατω.
 
Κανενα νεο υπαρχει για την εταρεια? Τελικα πηραν πισω την αδεια?
 
Το μόνο που ξέρω εγω & μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωσηε είναι οτι στο αγγλικό περιοδικό " Airliner World " έχει 4σέλιδο αφιέρωμα στη ΗΙΑ μιλώντας με κολακευτικά (!) λόγια για την εταιρεία . Μεταξύ άλλων αναφέρει οτι μέσα στα σχέδια της είναι η αγορα boeing 737 & 767 ενώ στόχος είναι ως το 2010 να έχει 15 (!!!) αεροπλάνα.
 
και τώρα που έχει 4 747 τι κατάλαβε. Τα αφήνει να κάθονται στο Βενιζέλο :D
 
Παντως, οτι και να λετε αν δεν υπηρχαν τα 747 της Ηellenic στο αεροδρομιο, δεν θα υπηρχε ουτε μια σκια το καλοκαιρι στην πιστα.
 
Παντως, εδω και 2-3 μερες τα 3 απο τα 4 λειπουν (η τουλαχιστον ετσι μου ειπαν, καθόσον βρισκομαι σε αδεια και εχω χασει επαφη)

30W":2fdvpu0h said:
Παντως, οτι και να λετε αν δεν υπηρχαν τα 747 της Ηellenic στο αεροδρομιο, δεν θα υπηρχε ουτε μια σκια το καλοκαιρι στην πιστα.

Καλα, αυτο να λεγεται. Απειρες φορες εχω πιει το καφεδακι μου κατω απο τα φτερα τους. Εστω και σε αυτο, χρησιμα ειναι! :lol:
 
Το άρθρο είναι πράγματι εντυπωσιακό(η λέξη έχει πολλές έννοιες) και είναι χαρακτηριστικό και άλλων άρθρων που γράφει το airliner world εκθειάζοντας εταιρείες και το "έργο" τους.

Ξεκινάει με αναφορά στο ναυάγιο της excel και στο πόσο γρήγορα ανταποκρίθηκε η IMP στην έκκληση της Monarch και στο πόσο... αποδοτικά ήταν τα αεροσκάφη της που με μία πτήση μόνο (μεταφέροντας 500 άτομα) εξασφάλισαν την μεταφορά όλων των επιβατών.

Ο Talal Abu Reyel (is that the boss?) αναφέρεται στις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την προσπάθεια έναρξης της εταιρείας στην Κύπρο και τονίζει πως οι πτήσεις Hadj αποτελούν την κορωνίδα των εσόδων(?) της εταιρείας.

Κάτι άλλο που προξενεί εντύπωση στο μέσο αναγνώστη είναι ότι εντός 6 ωρών(!) η εταιρεία διαθέται αεροσκάφος έτοιμο για ACMI μίσθωση. Φυσικά αυτό δεν προξενεί εντύπωση στο μέσο έλληνα enthusiast που γνωρίζει ότι τα αεροσκάφη τις περισσότερες μέρες κάθονται στο LGAV.

Φυσικά ο Talal μιλάει για σχέδια εισόδου σε προγραμματισμένες πτήσεις (όχι δεν αναφέρθηκε στα σχέδια που υπάρχει στο site για κούβα, καναδά κλπ) αλλά μίλησε για μίσθωση 744 και 737NG(ή 734). Τα 737 θα είναι διαμορφωμένα all business (2-2) και θα εξυπηρετούν προορισμούς στη Σαουδική Αραβία, Αλγερία, Μαρόκο κλπ και φυσικά ευρωπαικούς.

Τέλος, υπάρχει αρκετό φωτογραφικό υλικό και με πληρώματα της εταιρείας.

p.s. μα φυσικά δε μπορώ να ξεχάσω την αναφορά του αρθογράφου στην ατυχή νηολόγηση του αεροσκάφους ως SX-DIE με την απολογία από τον Talal πως ως άνθρωποι της αεροπορίας το διάβαζαν πάντα σαν Delta India Echo...
 
Top