Το άρθρο είναι πράγματι εντυπωσιακό(η λέξη έχει πολλές έννοιες) και είναι χαρακτηριστικό και άλλων άρθρων που γράφει το airliner world εκθειάζοντας εταιρείες και το "έργο" τους.
Ξεκινάει με αναφορά στο ναυάγιο της excel και στο πόσο γρήγορα ανταποκρίθηκε η IMP στην έκκληση της Monarch και στο πόσο... αποδοτικά ήταν τα αεροσκάφη της που με μία πτήση μόνο (μεταφέροντας 500 άτομα) εξασφάλισαν την μεταφορά όλων των επιβατών.
Ο Talal Abu Reyel (is that the boss?) αναφέρεται στις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την προσπάθεια έναρξης της εταιρείας στην Κύπρο και τονίζει πως οι πτήσεις Hadj αποτελούν την κορωνίδα των εσόδων(?) της εταιρείας.
Κάτι άλλο που προξενεί εντύπωση στο μέσο αναγνώστη είναι ότι εντός 6 ωρών(!) η εταιρεία διαθέται αεροσκάφος έτοιμο για ACMI μίσθωση. Φυσικά αυτό δεν προξενεί εντύπωση στο μέσο έλληνα enthusiast που γνωρίζει ότι τα αεροσκάφη τις περισσότερες μέρες κάθονται στο LGAV.
Φυσικά ο Talal μιλάει για σχέδια εισόδου σε προγραμματισμένες πτήσεις (όχι δεν αναφέρθηκε στα σχέδια που υπάρχει στο site για κούβα, καναδά κλπ) αλλά μίλησε για μίσθωση 744 και 737NG(ή 734). Τα 737 θα είναι διαμορφωμένα all business (2-2) και θα εξυπηρετούν προορισμούς στη Σαουδική Αραβία, Αλγερία, Μαρόκο κλπ και φυσικά ευρωπαικούς.
Τέλος, υπάρχει αρκετό φωτογραφικό υλικό και με πληρώματα της εταιρείας.
p.s. μα φυσικά δε μπορώ να ξεχάσω την αναφορά του αρθογράφου στην ατυχή νηολόγηση του αεροσκάφους ως SX-DIE με την απολογία από τον Talal πως ως άνθρωποι της αεροπορίας το διάβαζαν πάντα σαν Delta India Echo...