Hellenic Imperial Airways

Πολλές μεγάλες εταιρείες,όχι κατ'ανάγκη αεροπορικές,έχουν σελίδες που δεν είναι 'σούπερ ντούπερ",αλλά οι εταιρείες είναι καλές στο αντικείμενο τους.Και η κρατική Ο.Α δεν είχε ωραία σελίδα,αλλά για την ασφάλεια της την προτιμούσαν πολλοί,ακόμα και όταν είχε κατασυκοφαντηθεί με τα α/φη της Hola κλπ.Η ιδιωτική Ο.Α έχει ωραία σελίδα,αλλά τι να το κάνεις,αφού δεν πάει σχεδόν πουθενά.Μόλις αρχίσει δρομολόγια η νέα εταιρεία,και περάσει μικρό χρονικό διάστημα θα δούμε πόσο καλή εταιρεία είναι.
Ποιες σοβαρές εταιρείες δεν τα κατάφεραν;Η Athens Airways;Γιατί αυτή ήταν σοβαρή εταιρεία;Δεν ταξίδεψα ποτέ με αυτήν,αλλά απορώ πώς βγαίνει ένα συμπέρασμα για μια σοβαρή ή όχι εταιρεία.
 
Είναι διαθέσιμα τα δρομολόγια για LGW και με τιμές €208 ΤΡΕΜΕ Εύκολη που με €190 (με επιστροφή + βαλίτσα €34) φτηνότερη τιμή μας στοιβάζεις σαν σαρδέλες ούτε φαγητό….. και μας μπουχτίζεις με διαφημίσεις…...*
Αχ.. πόσο θα ήθελα να εδραιωθεί αυτό το δρομολόγιο…..
:thx:
ΗΤ211 ATH-LGW 08:00-10:10 & HT212 LGW-ATH 10:50-16:50


* Α…. Ξέχασα που τρέχουμε σαν μακακες για να βρούμε θέσεις …αυτός είναι πολιτισμός.
 
190 φαντάζομαι εννοείς στο πρόγραμμα flexi, γιατί σε απλά εισιτήρια, αν επιλέξεις μετά το καλοκαίρι βρίσκεις και με 55 ευρώ... αυτό ήταν άλλωστε και ανέκαθεν το καλό με την εύκολη...
Αν πας τελευταία στιγμή να βρεις εισιτήριο και με Air Koryo να πας θα το πληρώσεις ανάλογα. Αλλά αν θες απλά να ταξιδέψεις φτηνά, η Easyjet δεν συγκρίνεται. Τέλος πάντων, αν είναι να πάω Λονδίνο, θα επιλέξω τη ΗΙΑ που ως τότε μπορεί να έχει βάλει και διαστημικό λεωφορείο στο δρομολόγιο.
 
Γιατί όμως να την συγκρίνουμε μια (πραγματικά επιτυχημένη) low-cost εταιρεία? Νομίζω πως η HIA δεν απευθύνεται στο ίδιο κοινό.
 
Ε καλά, νομίζω πως η οποιαδήποτε σύγκριση των εταιριών προκαλεί την κοινή λογική. Αλλά η σύγκριση των ΤΙΜΩΝ τους προφανώς είναι κάτι διαφορετικό και μου φαίνεται μια χαρά valid. Άλλωστε η Easy αν και την αγαπάω σαν εταιρία δεν έχει σχεδόν ποτέ ΤΙΣ προσφορές. Τέλος πάντων, ας ξεκινήσουν ΕΝΑ δρομολόγιο οι HIA και θα πάρω εισιτήριο έτσι για να βοηθήσω :D Μακάρι να γίνει και να πάει καλά το πράγμα γιατί δεν παλεύεται η κατάσταση Αθήνα-Λονδίνο (δε συζητάμε για JFK που δίναμε $3000 :p). Οι ιδέες τους πάντως δεν είναι κακές νομίζω, απλώς το τραβάνε πολύ το πράγμα....
 
menelaos":125ukrb9 said:
Μακάρι να γίνει και να πάει καλά το πράγμα γιατί δεν παλεύεται η κατάσταση Αθήνα-Λονδίνο (δε συζητάμε για JFK που δίναμε $3000 :p). Οι ιδέες τους πάντως δεν είναι κακές νομίζω, απλώς το τραβάνε πολύ το πράγμα....

Θα προσπαθήσω για μια μόνο φορά να αντιμετωπίσω σοβαρά το θέμα ΗΙΑ...

Όταν λέτε δηλαδή ότι η κατάσταση με το Λονδίνο δεν παλεύετε τι ακριβώς εννοείτε? Οι τιμές τις τελευταίες δύο χρονιές είναι ελκυστικότατες... η μεν ΕΖΥ ειδικά στη νεκρή περίοδο το έχει λιώσει τελείως , βρίσκεις ακόμα και με κάτω από 100€ το r/t , η Α3 βγάζει συνέχεια προσφορές με αποτέλεσμα εύκολα να το βρίσκεις ακόμα και στα 150€ και η ΒΑ σταθερά το πουλάει λίγο κάτω από 200€... με τέτοιο συναγωνισμό τι διάολο πάνε να κάνουν οι Αυτοκράτορες ο Αλλάχ μόνο γνωρίζει... Θα στέλνουν ένα τεράστιο και κοστοβόρο αεροπλάνο να κάνει ένα δρομολόγιο την μέρα και θα πουλάνε 208€ την στιγμή που η ΕΖΥ έχει δύο δρομολόγια με την μισή σχεδόν τιμή και η Α3 με την ΒΑ τρία δρομολόγια για LHR με κάτω από 200€? Aν βέβαια μιλάμε για την αρπαχτή του Αυγούστου και του Σεπτέμβρη τότε αλλάζει το θέμα... Αυτοκρατορική ειδικότητα η αρπαχτή... μαζεύουμε ότι κάτσει μέχρι τον Οκτώβρη ,λέμε τώρα και μετά έχει ο Αλλάχ...

Η ιδέα της Ν.Υ είναι πράγματι πολύ καλή... τόσο καλή που η ΟΑ με δεκάδες ανταποκρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό έμπαινε σταθερά μέσα και φυσικά η Ν.ΟΑ αναγκάστηκε να το κόψει... δηλαδή πόσο ηλίθιους μας περνάνε δεν καταλαβαίνω... υπάρχει περίπτωση σε ετήσια βάση το συγκεκριμένο δρομολόγιο να βγάζει κέρδη?

Για την υπέροχη ιδέα του Κατάρ δεν θα πω τίποτε γιατί είπα ότι εδώ θα μιλήσω σοβαρά... αν μιλάμε στα σοβαρά ότι ένα δρομολόγιο για το Κατάρ χωρίς ουσιαστικά connections μπορεί να σταθεί θα βάλω κελεμπία και θα γίνω Εμίρης...

Αυτά με τα σοβαρά... για τα ρέστα όρεξη να έχουμε να γράφουμε...
 
Φίλε μου, δυστυχέστατα εγώ που έκλεισα πριν 20 μέρες εισιτήριο για Λονδίνο (απ'όπου και σου γράφω τώρα) έκανα συνδυασμό Aegean με BA και αναγκάστηκα να μείνω και μια μέρα και βρήκα την καθόλου ελυστική τιμή των 340€ σύνολο. Αν έφευγα αυθημερόν θα πήγαινε πάνω από 400 οπότε είπα καλύτερα να τα δώσω στο ξενοδοχείο τα έξτρα και να μείνω και μια μέρα παραπάνω. Πίστεψέ με δεν υπήρχε ΤΙΠΟΤΑ με κάτω από 250, ούτε με ανταποκρίσεις, ούτε με συνδυασμούς εταιριών ούτε τίποτα. Τώρα θα μου πεις ας έκλεινα 2 μήνες πριν. Έλα όμως που ήρθα για δουλειά και δεν το ήξερα. Όταν η Aegean μου έδινε το return ticket στα 350 περίπου και η BA μου έδινε το ATH-LHR στα 166 και το LHR-ATH από 300 μέχρι 400 νομίζω είναι σαφές πως υπάρχει γερή ζήτηση... Φυσικά υπάρχουν και ένα κάρο άλλοι παράγοντες για να πετύχει μια εταιρία (αναγνωρισιμότητα και συνέπεια πρώτα απ'όλα, δηλαδή το άκρο αντίθετο της HIA - για να μη μπούμε σε ζητήματα μεγέθους δικτύου και λοιπά που ούτως ή άλλος δε μπορεί να αντιμετωπίσει ως μικρή εταιρία), αλλά ότι αγορά υπάρχει νομίζω είναι γεγονός. Παρεμπιπτόντως μίλαγα με μια φίλη μου χθες εδώ στο Λονδίνο και μου έλεγε ότι κι αυτή ψάχνει εισιτήριο για καλοκαίρι και οι τιμές είναι στο θεό. Είναι προφανείς οι λόγοι (φοιτητές, ελληνική κοινότητα, τουριστικός προορισμός κλπ), το αποτέλεσμα όμως παραμένει πως οι τιμές είναι απαράδεκτες. ;)
 
εγώ πάντως θυμάμαι πως επί Ολυμπιακής τα αεροπλάνα από και προς Λονδίνο γέμιζαν συχνά!!
Πολλές φορές το 340 ήταν γεμάτο..δεν ξέρω κατά πόσο το κενό που άφησε η ΟΑ μετά την διακοπή των πτήσεων είναι μεγάλο αλλά είναι γεγονός πως αν δεν κλείσεις εισητήρια 2-3 μήνες πριν δεν βρίσκεις κάτω από 150-200 ευρώ...τουλάχιστον για την καλοκαιρινή περίοδο!
είναι καλό να υπάρξει κάποιος ανταγωνισμός..έστω και αν είναι από την ΗΙΑ...
απόδειξη σε αυτό που λέω...
θέλω να πάω 27 Αυγούστου με 3 Σεπτεμβρίου Λονδίνο..για δείτε τις τιμές της Easy!!
όχι πως εμπιστεύομαι να κλείσω με την ΗΙΑ φυσικά!προς το παρόν τουλάχιστον!
330 ευρώ με την βαλίτσα!!3 μήνες πριν!
 
Για τις ίδιες ημερομηνίες η Αιγαίου κοστίζει 278 ευρώ.
 
mrl_OA":1p8tg0er said:
όχι πως εμπιστεύομαι να κλείσω με την ΗΙΑ φυσικά!

Εννοείς από πλευράς έλλειψης αξιοπιστίας ή ασφάλειας? Βέβαια αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα απλά ρωτάω αν αξίζει να στείλει κανείς βιογραφικό. Εννοώ πάντα από πλευράς ασφάλειας πτήσεων
 
Top