Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το τραγουδάκι στην αναμονή του τηλεφωνικού κέντρου δεκαετίας ’80 (τύπου Μπρακούλιας )τους μάρανε «…ταξίδι στο όνειρο…..»
 
Aγαπητ intokr, δεν ρίχνεις ένα τηλέφωνο στην ΥΠΑ για καλό και για κακό... Ρίξε πρώτα μια ματιά και προχώρα...

http://www.hcaa.gr/content/index.asp?tid=563

δικός σου

ΥΓ: με το πολύ ζόρι κρατώ το στόμα μου κλειστό λέμε.... :evil:
 
Απιστοι Θωμάδες όλοι σας!

Airbus A321 -211 761 F-WTAV Macquarie AirFinance ferried 12jul11 AUH-LCA-MPL, for Hellenic Imperial ex A9C-AT

Ορίστε ρε! Ερχονται και τα 321! Θα ακολουθήσουν και τα 330 και τα 777 σε λίγο καιρό (τώρα αν θα έχουν έρθει τα 340 μέχρι τότε δεν ξέρω :P) :D :D
 
Εγώ έχω την εξης απορία. Εσείς όλοι που ο καθένας σας έχει απο 3-4 ΜΒΑ και είναι expert στο aviation management γιατί δε κάνετε τη δική σας εταιρεία αλλά κάθεστε και κοροιδεύετε τους άλλους;

Στο κάτω κάτω τα δικά τους λεφτά χαλάνε όχι τα δικά σας.

Οι παλιοι έλεγαν οτι εξω απο το χορό πολλά τραγούδια λεει κανείς...

Με τιμή,

Prof. Tom Kserolas
 
"Γιατί έτσι μας αρέσει" που έλεγε και μια διαφήμιση γνωστής μπύρας :)

Σοβαρά τώρα περιμένεις απάντηση; Γιατί η εταιρία είναι για γέλια απο μόνη της και το τραβάει η ψυχή της το δούλεμα. Αλλωστε δεν συζητάμε και στην Βουλή, σε ένα αεροπορικό forum είσαι που ο καθένας γράφει ότι θέλει. Εδώ "σοβαρές" εταιρίες λένε οτι θέλουν και κοροιδεύουν τον κόσμο, δεν μπορούμε και εμείς να κάνουμε τον χαβαλέ μας μαζί τους;
 
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να διαμαρτύρεται έτσι και χειρότερα.

Ο χομπίστας της αεροπορίας (αν και κάποιοι εδώ μέσα είναι και επαγγελματίες) έχει κάθε λόγο και δικαίωμα να κριτικάρει. Δεν ήξερα ότι χρειάζεται PhD στις αεροπορικές συγκοινωνίες για να κράξει κάποιος μια εταιρεία που οι επιδόσεις και οι πράξεις της είναι όπου φυσάει ο άνεμος (pun intended). :mrgreen:

Δεν είναι ακριβές ότι χαλάνε μόνο τα λεφτά τους. «Χαλάνε τα λεφτά» όσων αποφάσισαν να πετάξουν μαζί της και βρέθηκαν αντιμέτωποι με καθυστερήσεις, ακυρώσεις, αδιαφορία και ψέματα.

Οπως λέει και ο Mernion, η εταιρεία είναι για γέλια και το τραβαει ο οργανισμός της το δούλεμα. Και σε αυτό συμφωνούμε σχεδόν όλοι εδώ μέσα, είτε έχουμε Phd είτε όχι.
 
Εξκιούζ μι,αλλά έχω μιά απορία:αφού η εταιρία ανέστειλε τίς πτήσεις πρός Gatwick (πρίν κάν τίς αρχίση),δέν σημαίνει αυτό ότι έχασε και το/τά slots διά παντός και εις τους αιώνας τών αιώνων;Γιατί βέβαια τώρα πλέον οι ιθύνοντες τού LGW θά ακούνε HIA και θα βγάζουν...φλύκταινες.

Γιά το Κουβεϊτ δέν ξέρω,οι σεϊχαι (πληθυντικός τού "σεϊχης" εις την καθαρεύουσαν) μπορεί να δείχνουν περισσότερη κατανόηση και να περιμένουν υπομονητικά πότε θα ανασχεδιάσουν το πτητικό τους πρόγραμμα οι αυτοκράτορες-άλλωστε ιεραρχικά ο αυτοκράτωρ είναι ανώτερος τού σεϊχη......

ΥΓ.Ε ρε σκίαστρα που θα'χουν οι πισταδόροι τού Ελ Βέν τώρα με τους καύσωνες.....
 
dimis_air":2w80uowg said:
Εγώ έχω την εξης απορία. Εσείς όλοι που ο καθένας σας έχει απο 3-4 ΜΒΑ και είναι expert στο aviation management γιατί δε κάνετε τη δική σας εταιρεία αλλά κάθεστε και κοροιδεύετε τους άλλους;

Στο κάτω κάτω τα δικά τους λεφτά χαλάνε όχι τα δικά σας.

Οι παλιοι έλεγαν οτι εξω απο το χορό πολλά τραγούδια λεει κανείς...

Με τιμή,

Prof. Tom Kserolas

Κύριε προφέσορα,με όλο τον σεβασμό αλλά έχετε κάποιο συμφέρων από την εν λόγο εταιρεία???

Σας ανήκει η εταιρεία?σας πληρώνουν για να γράφετε αυτά που γράφετε?ή εσείς όπως και η εταιρία μας κοροϊδεύετε?

Η εταιρία χρωστάει σε όλους...τρανό παράδειγμα το ποστ του intokr (4 ποστ πιο πάνω απο το δικό σας..)που ψάχνει ακόμα τα λεφτά του όπως και πολλοί άλλοι.

Βάζει και βγάζει προορισμούς στο πρόγραμμα της που τα μισά δεν γίνονται ποτέ,και τα άλλα μισά κόβονται μέσα σε διάστημα βδομάδων...

Πετάει με 747 (όπως όλες οι αυτοκρατορικές εταιρίες άλλωστε...) 25+ ετών,διαφημίζοντας τα,υπερπολυτελή και είναι σκέτα ερρείπια αλλά κατά τ΄άλλα την κοροϊδεύουμε κιόλας....ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!!!!!!

Εχετε δίκιο...θα σταματήσουμε να μιλάμε και θα ξεκινήσουμε να ψαρεύουμε με τις ώρες και θα αφήσουμε τους "ΕΙΔΙΚΟΥΣ" να μας μιλάνε εφόσων έχουν σπουδάσει aviation management.

Αλλά θα αφήσουμε να μιλίσουν αυτούς που την πάτησαν και τώρα κλαίνε τα λεφτά τους...να δούμε τι θα μας πουν....
:with:
 
ενταξει, μην ειμαστε υπερβολικοι, οπως φαινεται υπαρχει και κοσμος που ειναι ενθουσιασμενος απο τις τελευταιες κινησεις της εταιριας και ισως ψαχνεται να δει ποτε θα ανακοινωθει ο επομενος "προορισμος" προκειμενου να κλεισει θεση.
μεχρι στιγμης το target group επικεντρωνεται σε 2 κατηγοριες, τον ανεργο φιλο μας που στρατοπεδευει στο αεροδρομιο για 5-6 μερες περιμενοντας να πεταξει γιατι ετσι νομιζει οτι εξοικονομει μερικα ευρω απο το ναυλο και τους αλλους με τα 3-4 MBA και τους expert στο aviation management που προφανως θεωρουν οτι για την καταρευση του προγραμματος της ΗΙΑ φταιει ο ανηλεος πολεμος απο αυτο το φορουμ και αναλογοι σημαντικοι παραγοντες.
οι υπολοιποι ως ασχετοι και εμπαθεις προφανως θα προτιμησουν μια νορμαλ εταιρια για να ταξιδεψουν και να φτασουν στον προορισμο τους χωρις σασπενς και απροοπτα.
 
Έγκυρες -λέμε τώρα- πληροφορίες από το ΑΣΚ (Αυτοκρατορικό Σύστημα Κρατήσεων) αναφέρουν πως μετά τη συμπλήρωση ενός μήνα επιτυχημένης παρουσίας στην αμερικανική αγορά, η Αυτοκράτειρα θα ξεκινήσει πτήσεις με το ολοκαίνουργιο και απαστράπτον ιπτάμενο ανάκτορο Α340. Υπομονή μέχρι τις 25 Ιουλίου (ίσως και λίγο αργότερα).
 
Top