Υπάρχει κάποια σημαντική ανακρίβια στο δημοσίευμα της "Καθημερινής" που αλλοιώνει σημαντικά την πραγματική εικόνα. Συγκεκριμένα, αναφέρει τα εξής: Σε πρώτη φάση αποπειράθηκαν να προσγειώσουν το αεροσκάφος στην Κύπρο, αίτημα το οποίο όμως δεν έγινε αποδεκτό, καθώς η Air Universal βρισκόταν από τις 22 Μαρτίου 2006 στη μαύρη λίστα με το αιτιολογικό της ελλιπούς συντήρησης και της μη τήρησης των προδιαγραφών ασφαλείας. Η ένταξη σε μαύρη λίστα συνεπάγεται αυτομάτως απαγόρευσης εκτέλεσης πτήσης στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος, ενώ ήταν ακόμα εν πτήση, πήρε κατεύθυνση προς την Αθήνα και επικαλούμενος ο κυβερνήτης βλάβη ζήτησε και έλαβε από τον πύργο ελέγχου του «Ελ. Βενιζέλος» άδεια εκτέλεσης αναγκαστικής προσγείωσης. Το αεροσκάφος Β747-230Β, με αριθμό νηολογίου τότε 5T-AUE προσγειώθηκε στο «Ελ. Βενιζέλος», όπου και έμεινε ακινητοποιημένο για έξι περίπου μήνες".
Ομως, το αεροσκάφος δεν ήταν με αριθμό νηολογίου τότε 5T-AUE, αλλά 5Β-AUE. Οπότε όλοι αντιλαμβάνεστε ότι επρόκειτο για αεροσκάφος όχι της Σιέρα Λεόνε, αλλά της Κύπρου, εγγεγραμένο σε εταιρεία στην οποία ο κύριος μέτοχος - ο ίδιος με αυτόν της Air Universal - ήταν πλέον και ευρωπαίος πολίτης αφού η κυβέρνηση της Κύπρου του έδωσε Κυπριακή υπηκοότητα, ενώ και άλλοι σημαντικοί σε ποσοστά μέτοχοι ήταν ευρωπαίοι. Οπότε, ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε μετέπειτα εξελίξεις, το θέμα είναι ότι δεν επρόκειτο για αεροπλάνο της Σιέρα Λεόνε, αλλά της Κύπρου, το οποίο η Κύπρος λόγω τους δικού της παρατεταμένου και έντονου αλαλουμ ενώ έγραψε το αεροπλάνο μερικές μέρες πριν και εξέδοσε όλα τα πιστοποιητικά, δεν του επέτρεψε προσγείωση στη Κύπρο. Γιαυτό και προσγειώθηκε στην Ελλάδα. Αυτά για την ακρίβεια των γεγονότων.