Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ρε παιδιά, ποια ΥΠΑ μας λέτε εδώ?η Υπα, όπως και όλοι οι υπόλοιποι ελεγκτικοί φορείς, υπάρχουν μόνο ώς σφραγίδες.ΕΚΤΟΣ στην ειδική περίπτωση που πρέπει να κλείσεις ραντεβού για να τους λαδώσεις.Αυτό είναι εξακριβωμένο και σίγουρο (το οτι τα παίρνουν εννοώ) γιατί αν κάνανε τη δουλειά τους σωστά, κάποιες εταιρίες δεν θα έπρεπε να πετάνε.Δεν έπρεπε για παράδειγμα να έρθουν στα haj να μας κάνουν έλεγχο όταν εκεί γίνονταν σημεία και τέρατα??
 
hellenicincompetence":3aqciw2u said:
Δεν έπρεπε για παράδειγμα να έρθουν στα haj να μας κάνουν έλεγχο όταν εκεί γίνονταν σημεία και τέρατα??




Δεσε, σβησε, βαλε τακο!


Τι παει να πει"Δεν επρεπε να ερθουνε τοτε!" Ποτε δλδ? Να εκλειναν και ραντεβου ισως? Οταν ειναι μια καταστααση χαωδης, τοτε φαινεται η οργανωση και η επιτυχια ενος concept (εαν υπαρχει καποιο!!!) Επειδη εχω μια καρτα ασφαλειας δικια σας (ση συλλογη μου) να σας την στειλω να καλυψετε κανενα κενο? Αλλα θελω στην τετραδα σειρας να υπαρχει η επιγραφη: "Your safety card is kindly sponsored by S. Sidiropoulos. Your 11Aviation provider in northern Greece" !!!!!!!!



.oO( :stupid: )
 
... θα μας διαβάζει ο συντάκτης του άρθρου άραγε;

Παίδες, έχω μερικές απορίες. Υπάρχουν -απλήρωτες- οφειλές της HIA προς το αεροδρόμιο λόγω τελών στάθμευσης; Γενικότερα, άλλα 'φέσια';
 
Ξερω απο εγκυρες πηγες οτι τα parking fees πληρωνονται μεχρι τελευταιας δεκαρας...

Ξεπλυμμα? :? :doubt:

Δεν εξηγειται αλλιως να αραζεις τεσσερα 747 σε ενα απο τα ακριβοτερα αεροδρομια της Ευρωπης...
 
ertyanna":2uratnl1 said:
Τέσσερα... φαντάσματα στο «Ελ. Βενιζέλος»
Μια εταιρεια από τη Σιέρα Λεόνε έχει καθηλωμένα τα Jumbo της ένα χρόνο στα Σπάτα, περιμένοντας άγνωστο τι
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 008_272198

"Jubmo" και "Hellenic Imperila Airways".
Πολύ τα προσέχουν τα άρθρα στην Καθημερινή πριν τη δημοσίευση...
 
Μπορεί ο διορθωτής κειμένων να είναι δυσλετκικός. :lol:
 
Υπάρχει κάποια σημαντική ανακρίβια στο δημοσίευμα της "Καθημερινής" που αλλοιώνει σημαντικά την πραγματική εικόνα. Συγκεκριμένα, αναφέρει τα εξής: Σε πρώτη φάση αποπειράθηκαν να προσγειώσουν το αεροσκάφος στην Κύπρο, αίτημα το οποίο όμως δεν έγινε αποδεκτό, καθώς η Air Universal βρισκόταν από τις 22 Μαρτίου 2006 στη μαύρη λίστα με το αιτιολογικό της ελλιπούς συντήρησης και της μη τήρησης των προδιαγραφών ασφαλείας. Η ένταξη σε μαύρη λίστα συνεπάγεται αυτομάτως απαγόρευσης εκτέλεσης πτήσης στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος, ενώ ήταν ακόμα εν πτήση, πήρε κατεύθυνση προς την Αθήνα και επικαλούμενος ο κυβερνήτης βλάβη ζήτησε και έλαβε από τον πύργο ελέγχου του «Ελ. Βενιζέλος» άδεια εκτέλεσης αναγκαστικής προσγείωσης. Το αεροσκάφος Β747-230Β, με αριθμό νηολογίου τότε 5T-AUE προσγειώθηκε στο «Ελ. Βενιζέλος», όπου και έμεινε ακινητοποιημένο για έξι περίπου μήνες".
Ομως, το αεροσκάφος δεν ήταν με αριθμό νηολογίου τότε 5T-AUE, αλλά 5Β-AUE. Οπότε όλοι αντιλαμβάνεστε ότι επρόκειτο για αεροσκάφος όχι της Σιέρα Λεόνε, αλλά της Κύπρου, εγγεγραμένο σε εταιρεία στην οποία ο κύριος μέτοχος - ο ίδιος με αυτόν της Air Universal - ήταν πλέον και ευρωπαίος πολίτης αφού η κυβέρνηση της Κύπρου του έδωσε Κυπριακή υπηκοότητα, ενώ και άλλοι σημαντικοί σε ποσοστά μέτοχοι ήταν ευρωπαίοι. Οπότε, ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε μετέπειτα εξελίξεις, το θέμα είναι ότι δεν επρόκειτο για αεροπλάνο της Σιέρα Λεόνε, αλλά της Κύπρου, το οποίο η Κύπρος λόγω τους δικού της παρατεταμένου και έντονου αλαλουμ ενώ έγραψε το αεροπλάνο μερικές μέρες πριν και εξέδοσε όλα τα πιστοποιητικά, δεν του επέτρεψε προσγείωση στη Κύπρο. Γιαυτό και προσγειώθηκε στην Ελλάδα. Αυτά για την ακρίβεια των γεγονότων.
 
το site της εταιρίας λέει πως θα έχει στο στόλο 6 αεροπλάνα. 4 747-200 και 2 tristar. Επίσης σκέφτεται να αγοράσει 2 Α320 ή 737 για domestic.

για να δούμε...
 
Top