Η Aegean μεταξύ των ενδιαφερόμενων για την εξαγορά της Croatian

  • Thread starter Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν έχει αναφερθεί εώς τώρα πως ο μεγαλομέτοχος της Α3, η Autohellas, έχει επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα και κάποιες γειτονικές χώρες.
 
Καλά τα λέμε όλα βέβαια, αλλά αν θυμηθούμε και πόσοι έχουν καταθέσει μη δεσμευτικές προσφορές για την έρμη την Alitalia :lol:
 
κλασσική Α3 κάνει μη δεσμευτικη προσφορά-παίρνει όλα τα στοιχεία-πετάει μετά μόνη της ότι αξίζει-το έχουμε ξαναδεί το έργο χαχα
 
Πού το έχετε ξαναδεί το έργο; Γιατί εαν δεν το έχει δει κανένας άλλος μπορεί να ήταν όνειρο...
 
Ολυμπιακή πριν την πάρει η MIG κυπριακές το 14.
 
CHRISTOS55":1buqz48l said:
Μιας και όλοι γράφουν την άποψή τους, θα μου επιτρέψετε να γράψω και εγώ την δική μου. Φυσικά δεν είμαι κάτοχος PhD αλλά διαβάζω αυτά που γράφονται και προσπαθώ να μάθω. Μήπως το ερώτημα είναι διαφορετικό? δηλαδή η Croatia να επιθυμεί να αγοράσει την Aegean? Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο, έχει επαναλαμβανόμενες ζημιές, εξέδωσε ομολογιακό δάνειο και προσπαθεί να βρει επενδυτές για την αντικατάσταση των α/φων της. Η αντικατάσταση των α/φων θα αυξήσει εκ των πραγμάτων και το κόστος ενοικίασης αυξάνοντας περεταίρω και τις ζημιές. Μήπως είναι άραγε η ώρα να πουληθεί πριν να είναι αργά? Άποψή μου είπα !!!!!

Σωστός. Η Κυβέρνηση της Κροατίας θα ιδιωτικοποιήσει την αεροπορική της αγοράζοντας η ίδια μια ξένη ιδιωτική με πολλαπλάσιο μέγεθος.

Βγάζει νόημα; :roll:
 
Αγαπητέ Hellenic Imperial, για διαφώτισέ μας ποια εταιρεία έχει (επαναλαμβανόμενες) ζημιές, και πόσες;
 
Και κάπως έτσι, κανείς δεν ασχολείται πλέον με το νέο livery της Αιγαίου... :twisted:
 
Μία άλλη παράμετρος που ίσως παίζει και ένα ρόλο είναι πως η κροατική αγορά έχει και αυτή "άγονες γραμμές". Δείτε εδώ π.χ. ένα άρθρο.

Παραθέτω κάποια νούμερα:

The current PSO contracts in Croatia cover the national carrier's routes from Zagreb to Dubrovnik, Split, Zadar, Pula and Brač, as well as from Dubrovnik and Split to Osijek. It also includes Trade Air's services from Osijek to Dubrovnik, Split, Pula, Zagreb and Rijeka, as well as from Rijeka to Dubrovnik and Split. The Croatian national carrier receives 11.4 million euros in annual compensation for the domestic services. The largest amount, 4.2 million euros per year, goes towards maintaining flights between Split and Zagreb, where the airline is remunerated some 22 euros per passenger carried, although the largest compensation per traveller is on the Zagreb – Pula - Zadar service, totalling 177 euros. The value of Trade Air's PSO contracts amount to 2.5 million euros per year. The largest share of the subsidies goes towards the upkeep of the Osijek - Zagreb service (1.3 million euros per year), where the airline is compensated approximately 599 euros per passenger.
 
Top