Η Aegean μεταξύ των ενδιαφερόμενων για την εξαγορά της Croatian

  • Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας

airzena

First-Class-Member
Εγγραφή
21/03/2012
Μηνύματα
954
Likes
28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
UGTB
Μπορεί η Α3 και η ΤΚ να μην έχουν διαψεύσει ακόμη ότι ενδιαφέρονται να αγοράσουν την ΟU αλλά η LH διέψευσε ότι ενδιαφέρεται να αγοράσει την εταιρεία.
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.876
Likes
1.472
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Έχει πολύ ενδιαφέρον, εάν ισχύει. Πού το διάβασες;
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS

ale3

Business-Class-Member
Εγγραφή
17/07/2011
Μηνύματα
493
Likes
333
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Επανέρχονται οι αναφορές για την εξαγορά των Κροατικών αερογραμμών από την Aegean. Σημερινό άρθρο στο exyuaviation.com , αναφέρει ότι έχει υπάρξει ενδιαφέρον από την Aegean και την ισπανική Air Nostrum.
 

SkyHawk

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
756
Likes
90
Περιοχή
HELL
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Δεν μπορω να πω οτι το αποκλειω γιατι θα ημουν πολυ καθετος. Αυτο που πιστευω εγω παρακολουθωντας την πορεια της Αιγαιου ολα αυτα τα χρονια νομιζω οτι οι πιθανοτητες να αγορασει μια αλλη αεροπορικη εταιρια ειδικα σε ενα αλλο κρατος ειναι πολυ χαμηλες. Η Αιγαιου παντα κινουνταν με πολυ περιορισμενες κινησεις (εκτος απο την περιοδο 2005-2008 που εκανε το μεγαλο expansion). Επισης δεν μπορω να βρω πως θα βοηθουσε η αγορα της Croatian τον ομιλο αφου δεν φαινεται ποτε ακομα και σημερα καποιου ειδους συνεργασια.
 

Aris1979

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/08/2017
Μηνύματα
125
Likes
98
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Πολλές φορές έχει γραφτεί στο φόρουμ ότι η aegean έχει εξαντλήσει όποια περιθώρια είχε για επέκταση του δικτύου της.
Από την άλλη, ίσως η απόκτηση της croatia να είναι το κλειδί για περαιτέρω επέκταση.
Η croatia δεν είναι Alitalia ούτε AirBerlin. Έχει μόνο 12 αεροπλάνα αυτή τη στιγμή από τα οποία τα μισά είναι DH8. Φαντάζομαι το επενδυτικό ρίσκο δεν είναι τόσο υψηλό, άρα γιατί όχι;
 

ale3

Business-Class-Member
Εγγραφή
17/07/2011
Μηνύματα
493
Likes
333
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σε αυτό θα συμφωνήσω και εγώ...τα περιθώρια στο εσωτερικό έχουν φτάσει ταβάνι.Στο εξωτερικό έχει και άλλο μέλλον αλλά σίγουρα το να επενδύσει σε μια άλλη φόρα θα της φέρει και περισσότερα έσοδα. ( η LOT , που βρίσκεται σε μια μεγαλύτερη αγορά και έχει κάνει κινήσεις επεκτάσεις σε άλλες χώρες )
Μην ξεχνάμε ότι η Κροατία "ταιριάζει" με την αγορά της Ελλάδας τουριστικά, η Croatian είναι μικρή εταιρία με ίδιο στόλο -6 Airbus και 6 Dash- και τα κύρια αεροδρόμια της Κροατίας έχουν μεγάλη αύξηση τουρισμού.
Αναμένουμε νέα...
 

Aris1979

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/08/2017
Μηνύματα
125
Likes
98
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Ακριβώς. Θα συμπληρώσω ότι Split, Dubrovnik, Pula, Zadar αν και εποχικοί τουριστικοι προορισμοί ( οι δύο πρώτοι έχουν κίνηση όλο το χρόνο) είναι πολλά υποσχόμενοι. Επίσης η Κροατία είναι γεωγραφικά σε πολύ πλεονεκτικο σημείο ανάμεσα σε Βαλκάνια και δυτική Ευρώπη.
 

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
511
Likes
619
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Και όχι μόνο... Θα μπορούσε να είναι μια λύση για την Αιγαίου να κάνει σιγά σιγά ένα βήμα προς τα υπερατλαντικά δρομολόγια.
Της δίνει την δυνατότητα να δοκιμάσει τις δυνάμεις της με ένα "μετρημένο" δρομολόγιο Αθήνα-Ζάγκρεμπ-Νέα Υόρκη και / ή Φιλαδέλφεια ( μεγάλη κροατική κοινότητα ).
Της κόβει γύρω στα 500νμ ( Αθήνα - Νέα Υόρκη 4280.02 nmi ) ( Ζάγκρεμπ - Νέα Υόρκη 3728.75 nmi ) .

Άνετα καλύπτεται με ένα Α321XLR. Και με επιβατική δεξαμενή από δύο χώρες. Λέω εγώ τώρα.... :great:
 
Top