Η Aegean μεταξύ των ενδιαφερόμενων για την εξαγορά της Croatian

  • Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.344
Likes
676
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Δεν νομίζω ότι η Κροατία είναι ακριβός προορισμός, κάθε άλλο μάλιστα. Οι ανατολικοευρωπαίοι κατεβαίνουν με τα αυτοκίνητα τους ακριβώς επειδή είναι φτηνός προορισμός (πολύ φτηνότερος της αφεντιάς μας).

Για το θέμα, θα μου έκανε εντυπωση αν μια ελληνική εταιρεία έκανε μπιζνες σε μια χώρα που η ελληνική παρουσία είναι ανύπαρκτη - σε αντίθεση πχ με Σερβία, Μαυροβούνιο, Αλβανία, Σκόπια ακόμα και Γεωργία που οι μισές τράπεζες, σουπερ μαρκετ, βενζινάδικα είναι ελληνικά - και οι Αυστριακοί (ή Γερμανοί) που ελεγχουν αντιστοίχως διαφόρους τομείς στην χώρα θα μέναν αδιάφοροι. Γιατί για να μην γελιώμαστε, αν η Croatian έχει κάποιο ενδιαφέρον, η Α3 δεν έχει τον πρώτο λόγο, θα την πάρει άλλος. Αν υπάρχουν ειδικοί λόγοι που η Α3 ενδιαφέρεται για την συγκεκριμμένη, δεν το ξέρω.
 

nsap

Business-Class-Member
Εγγραφή
29/10/2007
Μηνύματα
287
Likes
107
Περιοχή
London
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLC
Για εμένα που μένω Αγγλία, η Κροατία είναι ακριβός προορισμός..πιστεύω το ίδιο και για τις υπόλοιπες βορειοδυτικές ευρωπαϊκές χώρες..
 

ckabi

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/10/2006
Μηνύματα
273
Likes
48
Website
taxidiaris.gr
flesland":ltyk6o8t said:
Δεν νομίζω ότι η Κροατία είναι ακριβός προορισμός, κάθε άλλο μάλιστα. Οι ανατολικοευρωπαίοι κατεβαίνουν με τα αυτοκίνητα τους ακριβώς επειδή είναι φτηνός προορισμός (πολύ φτηνότερος της αφεντιάς μας).

Συγνώμη για το off topic, αλλά η Κροατία (Μιλάω για τις ακτές που έχω άποψη) είναι ακριβός προορισμός. Ειδικά τα διάσημα μέρη (dubrovnic, hvar, brac, split) αλλά και σε β διαλογής μέρη πάλι ακριβή είναι (μιλάω από την εμπειρία μου 2 ταξίδια που έκανα το 2019 καλοκαίρι). Ενδεικτικά θα σου πω ότι για να περπατήσεις στα τείχη του Ντουμπρόβνικ το εισιτήριο είναι 29€ (της ακρόπολης είναι 20€). Ακριβή είναι (σε σχέση με Ελλάδα) η διαμονή, το φαγητό, το σούπερ μάρκετ, ενώ παραπλήσια η ενοικίαση αυτοκινήτου και τα καράβια (πιο κοντινές αποστάσεις από εμάς). Αυτό που με εξέπληξε είναι ότι ακριβές είναι (αναλογικά) και οι ακτές του Μαυροβουνίου. Δεν έχω εξήγηση για αυτό. Μία εξήγηση ίσως είναι πως οι ακτές είναι σχετικά λίγες για πολύ κόσμο.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.344
Likes
676
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Καλό είναι να μην σκεπτόμαστε πώς φαίνεται σε εμάς η Κροατία σε σχέση με την χωρας μας. Προφανώς στην Ελλάδα ξέρετε πού να βρείτε "φτηνότερες" λύσεις και δεν νομίζω ότι κανείς από εσάς πάει σε all inclusive στο Φαληράκι ή στον Λαγανά. Η ζωή στην Ελλάδα είναι στο 7-10% πιο ακριβή (με ένα από Google) και αν συγκρίνουμε τα καλά και ακριβα της Κροατίας με αυτά της Ελλάδας (Μύκονο,Σαντορίνη, Μύλο και Λευκάδα) και όχι με την Χαλκιδική και τα Καμμένα Βούρλα, τότε ναι είναι πιο ακριβή. Και η Κροατία παραμένει ότι πιο φτηνό με πρόσβαση στην Μεσόγειο που μπορείς να πας με αυτοκίνητο στην Ευρώπη (μετα το μικροσκοπικό Μαυροβούνιο που ακόμα δεν έχει μονάδες).
 

menelaos

First-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2009
Μηνύματα
833
Likes
113
flesland":3t3928et said:
Προφανώς στην Ελλάδα ξέρετε πού να βρείτε "φτηνότερες" λύσεις και δεν νομίζω ότι κανείς από εσάς πάει σε all inclusive στο Φαληράκι ή στον Λαγανά.

Ισχύει. Γενικώς στο 2019 ζούμε (για λίγες ακόμα μέρες), υπάρχουν μελέτες για όλα αυτά τα πράγματα, δε χρειάζεται να κάνουμε αναγωγή από τα περιορισμένα data points μας. Ούτε πάμφθηνη είναι η Κροατία, ούτε ακριβή. Παραμάνει φθηνότερη από Ελλάδα, συγκρίνοντας αντίστοιχα ξενοδοχεία/προορισμούς. Και ναι, θα πρέπει να συγκρίνουμε, όπως λέει κι ο flesland, με Μύκονο και Σαντορίνη και γενικώς τους μεγάλους προορισμούς όπου οι τιμές είναι αδιανόητες.
 

Aris1979

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/08/2017
Μηνύματα
125
Likes
98
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Το μοντέλο καλοκαιρινών διακοπών τύπου 'λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και το αγόρι μου' ή 10 μέρες πάνω σε μια ξαπλώστρα και φρεντο στο χέρι δεν ανταποκρίνεται στο μέσο ευρωπαίο τουρίστα. Βαριούνται. Ας μην κρίνουμε και συγκρίνουμε λοιπόν μόνο παραλίες για να αξιολογησουμε το τουριστικό προϊόν της Κροατίας και κάθε Κροατίας.
Και επειδή ξεφεύγουμε από το θέμα, ας δούμε πρώτα κατά πόσο αληθεύουν αυτές οι φήμες περί εξαγοράς, και αν ναι, εγώ θα ευχηθώ καλή επιτυχία στην aegean
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.215
Likes
897
Περιοχή
Elbonia
Θαυμάζω τη σιγουριά σας.
Ωστόσο, η έκθεση της Κομισιόν για τον κροατικό τουρισμό (λινκ σε προηγούμενο ποστ) λέει ότι ο κόσμος που πάει εκεί είναι ακριβώς το "Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου" και ότι είναι extremely price sensitive. Παραθέτω (με μπολντ δικά μου):

Croatia features a typical "sea and sun" tourism model with stays concentrated in coastal areas in the summer months. The accommodation offer is skewed towards relatively cheap structures (such as private vacation houses and camping grounds) and average tourist spending is below that recorded in EU peers.

Tourism revenue in Croatia – more than for other destinations – is driven by the increasing number of tourist arrivals and overnights, while average spending per tourist is stagnating.

Συγγνώμη κι εγώ για το offtopic, αλλά όπως έχω ξαναπεί, ο καθένας μπορεί να έχει τη δική του άποψη, αλλά όχι τα δικά του γεγονότα.
 

Aris1979

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/08/2017
Μηνύματα
125
Likes
98
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Γεγονός είναι επίσης ότι οι απόψεις παρεξηγουνται.
Σε κάθε τουριστικό προϊόν ανήκουν και τομείς που είναι υπό ανάπτυξη και σχεδιάζονται για το μέλλον.

Συγγνωμη για το off topic και πάλι.
https://financialobserver.eu/cse-and-ci ... stainable/
 

Montezouma

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/06/2011
Μηνύματα
44
Likes
14
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGBL
Υπάρχουν πολλά ενδεχόμενα γιατί κάνει την πρόταση.
Το προφανές είναι το κοινό επιχειρηματικό κ τουριστικό μοντέλο των 2 χώρων, η κοινή γεωγραφία, μια εξειδίκευση σε ένα ακριβό all inclusive μοντέλο που έχει αρχίσει να αχνοφαινεται κι εδώ (γήπεδα γκολφ, Costa Navarino, η επένδυση του Ελληνικού, κλπ).
Υπάρχει κ ένα μη προφανές που είναι οι οικονομίες κλίμακας που μπορεί να γράψει η Αιγαίου κ να είναι μια εταιρεία με φτηνότερους πιλότους που έχουν εκπαιδευτεί στο ίδιο τοπίο, μια βάση πιο φτηνή για επισκευές κ εκπαιδεύσεις, ίσως λιγότερους φόρους στα καύσιμα, ή ίσως κ μια επέκταση της Αιγαίου σε προορισμούς που χρήζουν ανάπτυξης όπως το Μαυροβούνιο κ η Βοσνία..όταν η Quantas έχει την τεχνική της βάση στην Ινδονησία καταλαβαίνετε γιατί οικονομιές κλίμακας συζητάμε...λίγη υπομονή κ θα δούμε!
 
Top