Η Aegean μεταξύ των ενδιαφερόμενων για την εξαγορά της Croatian

  • Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας

diontheo

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/01/2006
Μηνύματα
197
Likes
18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν έχει αναφερθεί εώς τώρα πως ο μεγαλομέτοχος της Α3, η Autohellas, έχει επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα και κάποιες γειτονικές χώρες.
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.083
Likes
687
Website
www.air-born.gr
Καλά τα λέμε όλα βέβαια, αλλά αν θυμηθούμε και πόσοι έχουν καταθέσει μη δεσμευτικές προσφορές για την έρμη την Alitalia :D
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
κλασσική Α3 κάνει μη δεσμευτικη προσφορά-παίρνει όλα τα στοιχεία-πετάει μετά μόνη της ότι αξίζει-το έχουμε ξαναδεί το έργο χαχα
 

diontheo

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/01/2006
Μηνύματα
197
Likes
18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πού το έχετε ξαναδεί το έργο; Γιατί εαν δεν το έχει δει κανένας άλλος μπορεί να ήταν όνειρο...
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Ολυμπιακή πριν την πάρει η MIG κυπριακές το 14.
 

joker2013

Economy-Class-Member
Εγγραφή
08/12/2013
Μηνύματα
236
Likes
234
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDB
CHRISTOS55":1buqz48l said:
Μιας και όλοι γράφουν την άποψή τους, θα μου επιτρέψετε να γράψω και εγώ την δική μου. Φυσικά δεν είμαι κάτοχος PhD αλλά διαβάζω αυτά που γράφονται και προσπαθώ να μάθω. Μήπως το ερώτημα είναι διαφορετικό? δηλαδή η Croatia να επιθυμεί να αγοράσει την Aegean? Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο, έχει επαναλαμβανόμενες ζημιές, εξέδωσε ομολογιακό δάνειο και προσπαθεί να βρει επενδυτές για την αντικατάσταση των α/φων της. Η αντικατάσταση των α/φων θα αυξήσει εκ των πραγμάτων και το κόστος ενοικίασης αυξάνοντας περεταίρω και τις ζημιές. Μήπως είναι άραγε η ώρα να πουληθεί πριν να είναι αργά? Άποψή μου είπα !!!!!

Σωστός. Η Κυβέρνηση της Κροατίας θα ιδιωτικοποιήσει την αεροπορική της αγοράζοντας η ίδια μια ξένη ιδιωτική με πολλαπλάσιο μέγεθος.

Βγάζει νόημα; :rolleyes:
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
138
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
Αγαπητέ Hellenic Imperial, για διαφώτισέ μας ποια εταιρεία έχει (επαναλαμβανόμενες) ζημιές, και πόσες;
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.841
Likes
1.346
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Και κάπως έτσι, κανείς δεν ασχολείται πλέον με το νέο livery της Αιγαίου... :twisted:
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.083
Likes
687
Website
www.air-born.gr
Μία άλλη παράμετρος που ίσως παίζει και ένα ρόλο είναι πως η κροατική αγορά έχει και αυτή "άγονες γραμμές". Δείτε εδώ π.χ. ένα άρθρο.

Παραθέτω κάποια νούμερα:

The current PSO contracts in Croatia cover the national carrier's routes from Zagreb to Dubrovnik, Split, Zadar, Pula and Brač, as well as from Dubrovnik and Split to Osijek. It also includes Trade Air's services from Osijek to Dubrovnik, Split, Pula, Zagreb and Rijeka, as well as from Rijeka to Dubrovnik and Split. The Croatian national carrier receives 11.4 million euros in annual compensation for the domestic services. The largest amount, 4.2 million euros per year, goes towards maintaining flights between Split and Zagreb, where the airline is remunerated some 22 euros per passenger carried, although the largest compensation per traveller is on the Zagreb – Pula - Zadar service, totalling 177 euros. The value of Trade Air's PSO contracts amount to 2.5 million euros per year. The largest share of the subsidies goes towards the upkeep of the Osijek - Zagreb service (1.3 million euros per year), where the airline is compensated approximately 599 euros per passenger.
 
Top