Μακάρι να ευοδώσει η προτεινόμενη συγχώνευση. Είναι η πλέον ενδεδειγμένη, βάσει των διεθνών συνθηκών που ορθώς αναφέρονται. Παντού, όπως και στον τραπεζικό τομέα, λόγω της επικείμενης κρίσης, οι συγχωνεύσεις αποτελούν μονόδρομο. Ο ανταγωνισμός δεν θα πληγεί ιδιαίτερα, καθώς η ΟΑ δεν αποτελούσε εδώ και καιρό αξιόπιστο παίκτη (εξ'ου και οι σχετικά υψηλές τιμές των δυο εταιρειών). Κάλλιο ένας, αλλά δυνατός παίκτης, όπως συμβαίνει και σε όλες τις "μικρές" χώρες. Και η MIG μπορεί να ενισχύσει την προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη.
Αν υπάρξει κενό στην αγορά, μην ανησυχείτε, κάποιος θα βρεθεί να το καλύψει - σε συνθήκες ελεύθερης οικονομίας. Και μακάρι να ακολουθήσει κάποιου είδους μετοχική συνεργασία και με τη Lufthansa, μόνο καλά θα δούμε από αυτό (όπως και με ΟΤΕ/DT) άσχετα αν κράζουν όλοι οι κρατικοδίαιτοι ελληνάρες.
Κάποια στιγμή θα προσαρμοστούμε στις διεθνείς συνθήκες, με το καλό (εύχομαι) ή με το κακό. Τέρμα τα ψέματα και οι κλανομαγκιές.
ΥΓ: Αν βρεθεί και κάποια κυβέρνηση με cojones να αποκρατικοποιήσει τα αεροδρόμια, ακόμα καλύτερα. Μπας και υπάρξουν κίνητρα να εισέλθουν στα εσωτερικά δρομολόγια easyjet και Ryan, να δούμε κανέναν ναύλο της προκοπής.
Αν υπάρξει κενό στην αγορά, μην ανησυχείτε, κάποιος θα βρεθεί να το καλύψει - σε συνθήκες ελεύθερης οικονομίας. Και μακάρι να ακολουθήσει κάποιου είδους μετοχική συνεργασία και με τη Lufthansa, μόνο καλά θα δούμε από αυτό (όπως και με ΟΤΕ/DT) άσχετα αν κράζουν όλοι οι κρατικοδίαιτοι ελληνάρες.
Κάποια στιγμή θα προσαρμοστούμε στις διεθνείς συνθήκες, με το καλό (εύχομαι) ή με το κακό. Τέρμα τα ψέματα και οι κλανομαγκιές.
ΥΓ: Αν βρεθεί και κάποια κυβέρνηση με cojones να αποκρατικοποιήσει τα αεροδρόμια, ακόμα καλύτερα. Μπας και υπάρξουν κίνητρα να εισέλθουν στα εσωτερικά δρομολόγια easyjet και Ryan, να δούμε κανέναν ναύλο της προκοπής.