Η Aegean θέτει υποψηφιότητα για την απόκτηση των OA

  • Thread starter Thread starter foxtrot181
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μακάρι να ευοδώσει η προτεινόμενη συγχώνευση. Είναι η πλέον ενδεδειγμένη, βάσει των διεθνών συνθηκών που ορθώς αναφέρονται. Παντού, όπως και στον τραπεζικό τομέα, λόγω της επικείμενης κρίσης, οι συγχωνεύσεις αποτελούν μονόδρομο. Ο ανταγωνισμός δεν θα πληγεί ιδιαίτερα, καθώς η ΟΑ δεν αποτελούσε εδώ και καιρό αξιόπιστο παίκτη (εξ'ου και οι σχετικά υψηλές τιμές των δυο εταιρειών). Κάλλιο ένας, αλλά δυνατός παίκτης, όπως συμβαίνει και σε όλες τις "μικρές" χώρες. Και η MIG μπορεί να ενισχύσει την προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη.

Αν υπάρξει κενό στην αγορά, μην ανησυχείτε, κάποιος θα βρεθεί να το καλύψει - σε συνθήκες ελεύθερης οικονομίας. Και μακάρι να ακολουθήσει κάποιου είδους μετοχική συνεργασία και με τη Lufthansa, μόνο καλά θα δούμε από αυτό (όπως και με ΟΤΕ/DT) άσχετα αν κράζουν όλοι οι κρατικοδίαιτοι ελληνάρες.

Κάποια στιγμή θα προσαρμοστούμε στις διεθνείς συνθήκες, με το καλό (εύχομαι) ή με το κακό. Τέρμα τα ψέματα και οι κλανομαγκιές.

ΥΓ: Αν βρεθεί και κάποια κυβέρνηση με cojones να αποκρατικοποιήσει τα αεροδρόμια, ακόμα καλύτερα. Μπας και υπάρξουν κίνητρα να εισέλθουν στα εσωτερικά δρομολόγια easyjet και Ryan, να δούμε κανέναν ναύλο της προκοπής.
 
Ραδιοφωνική κουβέντα Χατζηνικολάου με Ευτύχη Βασιλάκη και Ανδρέα Βγενόπουλο από τον Real FM περί των εξελίξεων.

Ο Βασιλάκης δεν φαίνεται να επιθυμεί την Μαρφίν στα πόδια του, σε ερώτηση ΝΧ απαντά ότι προτιμά καθαρη ανάληψη από την AEE της ΟΑ.

Ο δε Βγενόπουλος, το σημαντικότερο που είπε είναι για το deadline της προσφοράς του, το οποίο βλέπει να είναι την επόμενη Παρασκευή (ήτοι αύριο) "ή θα αποφασίσουν ότι συνεχίζουμε μαζί και υπογράφουμε αύριο, ή ότι θα πάνε με την ΑΕΕ". Ξεκαθαρίζει ότι δεν προτίθεται να συνεχίσει περεταίρω τις διαπραγματεύσεις, ούτε να αυξήσει την προσφορά του, ενώ ρίχνει και σαφή καρφιά για το θέμα του μονοπωλείου που θα δημιουργηθεί σε περίπτωση προτίμησης της ΑΕΕ. Την δε Crysler Aviation οι δύο φαίνεται να την έχουν λίγο... "χεσμένη"!
 
Συγνωμη αλλα διαβασα σε εφημεριδες οτι προτιθεται η Α3 να αλλακει ονομα και να παρει το ΟΑ!Δεν ειναι λιγο παραλογο αυτο?
Κατα τη γνωμη μου αυτη η λυση παντως ειναι η χειροτερη και μακαρι να μη προχωρησει γιατι αλλο ενας μεγαλος παιχτης και αλλο 2....Η Α3 βεβαια κραταει ως ατου οτι θα λειτουργει ως ΟΑ σε 2 μηνες απο την αποδοχη της προτασης...Περιεργα πραγματα!
 
Re: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Θ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Ο πανικός στο πρόσωπο του κύριου Ευτύχη Βασιλάκη στα δελτία ειδήσεων ηταν κατι παραπάνω απο εμφανής. Οποιος δεν το παραδεχεται εθελοτυφλεί....
Η ωρα ηρθε για την μεγαλη κρίση.....τωρα αν δικαιωνεται η Αιγαιου..(αληθεια τι μου θυμιζει αυτο το ονομα?) ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.Δημοκρατια εχουμε , και ο ψυχιατρος λεει να λεμε σε ολα "ναι".
Πως γινεται μια εταιρεια που εδω και χρονια με αλαζονεια και υβρις κατα της αεροπορικης ιστοριας της χωρας μας, την Ο.Α , που την σερνει στα Ευρωπαικα Δικαστηρια, την κατηγορει ευθεως , προσπαθει να κρατηθει σαν εταιρεια...και να δημιουργησει γοητρο (κατι για το οποιο απετυχε παταγωδως η Α3) τωρα θελει θρασυτατα να την αγορασει? Θα ριξει τα μουτρα της Η Αιγαίου? θα αγορασει μια "ξεφτιλισμενη" εταιρεια οπως την αποκαλουν οι πολιτισμενοι ?
Παρτε το χαμπαρι στην Αιγαιου ,.....εχετε γινει ρομπες!!!
Οι εξελιξεις ερχονται....
Ευχαριστω πολυ. Φιλικα. :)
 
Το να αλλάξει μία εταιρία το όνομα της δεν είναι παράδοξο .
Έχει συμβεί και άλλες φορές (στην Ελλάδα και το εξωτερικό).

Η προσφορά της Aegean μόνο σαν κίνηση στρατηγικής μπορεί να εκληφθεί.

Ο βασικός κορμός της έχει αρκετά σκέλη:

1- Η Aegean παίρνει την ΟΑ και δημιουργεί μία μεγάλη (για τα Ελληνικά δεδομένα) εταιρεία που εν καιρώ μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον (για αγορά μικρού η μεγαλύτερου πακέτου ) από κάποια Γερμανική εταιρεία….

Αυτό θα είναι το χειρότερο σενάριο για τον Έλληνα καταναλωτή.
Η δημιουργία στην πράξη ενός μονοπωλίου (άντε ολιγοπωλίου λόγω της ύπαρξης 2-3 μικρών αεροπορικών εταιρειών στην χώρα μας) θα δώσει μεγαλύτερα κέρδη (και φυσικά πανάκριβα εισιτήρια εσωτερικού ) και σύντομη απόσβεση της επένδυσης.

2- Η Aegean ΔΕΝ παίρνει την ΟΑ (γιατί δεν είναι συμβατή η αγορά λόγω δημιουργίας μονοπωλίου και αρνείται η Επιτροπή ανταγωνισμού και η Ευρωπαϊκή Ένωση) και η Aegean αντιδρά με Πολιτικά (βλέπε μυστικό γεύμα Αρχ. Αντιπολίτευσης με Βασιλάκη και μερικούς ακόμα επιχειρηματίες προ μερικών ημερών) και Νομικά (βλέπε κατάθεση προσφυγής και ασφαλιστικών μέτρων κατά της πώλησης) λόγω πώλησης με μικρότερο τίμημα στην ΜΙG……..

Αυτό είναι άλλο ένα κακό σενάριο για τον Έλληνα καταναλωτή.
Η πώληση θα καθυστερήσει για κάποιο χρονικό διάστημα με πιθανό αποτέλεσμα ή να αποχωρήσει η ΜΙG λόγω άλλου business plan και να ξαναρχίσει από την αρχή ένας άλλος κύκλος πώλησής της , η να αναγκαστεί η κυβέρνηση (η όποια κυβέρνηση υπάρχει τότε…..)να την κλείσει αφού δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει τα χρέη της .

Από την πλευρά του καταναλωτή/επιβάτη η προτιμότερη λύση είναι η ΟΑ να πάει σε κάποιο αγοραστή που θα την αναπτύξει και θα την ΞΑΝΑκάνει leader της αγοράς.
Προσωπικά νομίζω ότι η πρόταση της MIG τείνει προς αυτή την κατεύθυνση , θα προτιμούσα αυτή την λύση και σαν καταναλωτής και σαν συμπαθών την ΟΑ.
 
Re: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Θ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Παιζετε μεγαλο παιχνιδι, σωστα ο πανικος στα ματια του Ευτυχη ηταν χαρακτηριστικός. Δεν δειχνει λογικο να προσφερει τα διπλα λευτα απο την MIG τοσο απλοχερης δεν ειναι ο Βασιλικης για αυτο να ειστε σίγουροι.Πιο πολυ μοιαζει με κινηση εντυπωσιασμού προς τονωση της μετοχης η ακομα απλα για να κερδισει χρονο μεχρι τις εκλογες.
 
Re: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Θ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

chrispilot":qaqqs2hy said:
Ο πανικός στο πρόσωπο του κύριου Ευτύχη Βασιλάκη στα δελτία ειδήσεων ηταν κατι παραπάνω απο εμφανής.

αυτο ειναι αληθεια.η αιγαιου κανει απελπιδεσ προσπαθειες οι οποιες ομως ειναι καταδικασμενες να αποτυχουν λογω του προτερου βιου της(πριν λιγα λεπτα οι πιλοτοι ειπαν οχι στις διαπραγματευσεις με αιγαιου)
αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι εξακολουθουν να το παιζουν υπερανω στην αιγαιου.χτες διαβασα πως σχολιασαν την αποχωρηση των στελεχων τους και διαπιστωσα μια απαξιωση στα λογια τους(ναι μεν καταλαβαινω οτι ηθελαν να το υποβαθμισουν,αλλα αυτοι ουτε λιγο ουτε πολυ ειπαν οτι ηταν σαν να μην υπολογιζαν καθολου σαυτους στην εταιρια)
Τελος θεωρω οτι με τις δεδομενες οικονομικες συνθηκες που αντιμετωπιζει η αιγαιου(εκτος απο την κριση,τη μειωμενη κερδοφορια εχει να πληρωνει και τα νεα 320)και με δεδομενη την ασυγκρητη οικονομικη ρευστοτητα της mig μην απορησετε αν η αιγαιου παει απατη(κλεμενη φραση απο το jetflight που να μην ξεχνιομαστε απεβληθη αναιτια..ακη)
 
Re: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Θ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

manaras":241bua5p said:
chrispilot":241bua5p said:
Τελος θεωρω οτι με τις δεδομενες οικονομικες συνθηκες που αντιμετωπιζει η αιγαιου(εκτος απο την κριση,τη μειωμενη κερδοφορια εχει να πληρωνει και τα νεα 320)και με δεδομενη την ασυγκρητη οικονομικη ρευστοτητα της mig μην απορησετε αν η αιγαιου παει !απατη

1)Τότε ας δώσει η ασυγκρητη οικονομικη ρευστοτητα τα διπλά κ ας την πάρει
2) Την κρίση την αντιμετωπίζει μόνο η Α3 κ όχι άλλες εταιρείες κ κυρίως τράπεζες
4) Στα ΗΑΕ δεν υπάρχει καμία κρίση, αλλά πάλι τι σχέση έχει η Μig...?
3)Όταν έχεις οικονομικά προβλήματα παραγγέλνεις καινούργια 320
5) η κερδοφορία σε περίοδο κρίσης πρεπει να πανικοβάλει τη Α3
6) :wall:
 
Re: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Θ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Δεν είδα τον Βασιλάκη στα κανάλια ακόμα αλλά δυο πράγματα διέκρινα εδώ που είμαι σίγουρος οτι είναι πιο εμφανή απο τον "πανικό" του Βασιλάκη: η χαιρεκακία των ΟΑδιτών τώρα που φαινομενικά τουλάχιστον πέρνει κεφάλι η ΟΑ και επίσης το οτι μερικοί ΟΑδίτες ανακάληψανε οτι υπάρχει δημοκρατία ξαφνικά. Αυτοί που παρακολουθούν τι γίνεται έξω απο τη σφαίρα και δε φανατίζονται καταλαβαίνουν τι σοϊ δημοκρατία και ανταγωνισμός υπάρχει σε μια χώρα που είμαστε μέλος της Ευρώπης σαν τη τάξη που όλα τα παιδιά παίζουν μαζί αλλά η μικρή Ελλάδα δεν καταδέχεται και έχει τη δική της παρέα. Μωρέ καλά μας βρίζει ο Καλαμούκης. Φιλικά ένας πρώην θαυμαστής της ΟΑ (αυτό το φιλικά έχει γίνει πιο ειρωνικό και απο τους Άγγλους που το λένε) :evil:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top