NFEEFE
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/12/2008
- Μηνύματα
- 1.343
- Likes
- 92
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
mourou":112qb1yk said:Προφανως και η AEGEAN θα δημιουργουσε μονοπωλιο αν την επαιρνε και ευτυχως που δεν την πηρε. Κανουν ομως καποιοι λες και την ΟΑ την αγορασε κανενας εθνικος ευεργετης. Η μηπως πιστευετε οτι σε λιγο που θα γινει εκκαθαριση στην νεα ΟΑ δε θα αρχισουν να βγαινουν στους δρομους παλι ? Το δημοσιο – υπαλληλικι της ΟΑ τελειωσε, o ΒΓΕΝΟ μπορει να ειναι βαζελος αλλα ειναι σοβαρος επιχειρηματιας, ξεχαστε αυτα που ξερατε!
Εκτος βεβαια αν δωσουν παλι καμια εθελουσια οπως στον ΟΤΕ, οποτε τα τσεπωνουμε και δε μιλαμε.
Πραγματικα θελω να μου πεις τι ξερεις για δημοσιο – υπαλληλικι .Και γενικα να μου πεις οι εργαζομενοι συμβασιουχοι που δε ξερουν που πατανε γενικοτερα και ποιο θα ειναι το αυριο τι πρεπει να ξεχασουν.Ετσι κουβεντα να γινεται...Γιατι εγω μπορω να σου πω παραπανω.Αν θες για να μη χαλαμε το θεμα δεκτο και το ΠΜ.
Τωρα για τις τιμες,οι ΟΑ δεν ειναι ακριβες,υστερουν ομως σε θεμα μαρκετινγκ καιι γενικα ναυλων προσφορας περα απο τα x/class 138.48 round-trip στο εσωτερικο.Επισης ειναι ανεπιτρεπτο να πεταει η AirVia και η Astra για την ΟΑ και γενικα ειναι αρνητικη διαφημιση απο μονη της αυτη,Αυτα φυσικα και θα αλλαξουν, καθως προκειμενου να κερδισει η ΟΑ οσα εχασε θα πονταρει πολλα στο μαρκετινγκ και γενικα στην εικονα.Αλλωστε εχει τα υλικα:
-Δυνατο ονομα στην Ελλαδα(Ολυμπιακη,που παντα εχει τον Ελληνα μαζι της,παρολο που τον ειχε κανει να στραφει αλλου με τη κακοδιαχειρηση)
-Μεγαλη ρευστοτητα,και δυνατοτητα να δημιουργησει πακετα μεταξυ των εταιριων του που η Α3 δε μπορει με τιποτα να προσφερει!
Πιστευω οτι απο Δεκεμβρη θα εχουμε ολοκληρη την εικονα για τον τροπο που θα προχωρησει η εταιιρια,καθως ακομα και σεπτεμβρη ειναι νωρις.