Η Aegean θέτει υποψηφιότητα για την απόκτηση των OA

  • Thread starter Thread starter foxtrot181
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
mourou":112qb1yk said:
Προφανως και η AEGEAN θα δημιουργουσε μονοπωλιο αν την επαιρνε και ευτυχως που δεν την πηρε. Κανουν ομως καποιοι λες και την ΟΑ την αγορασε κανενας εθνικος ευεργετης. Η μηπως πιστευετε οτι σε λιγο που θα γινει εκκαθαριση στην νεα ΟΑ δε θα αρχισουν να βγαινουν στους δρομους παλι ? Το δημοσιο – υπαλληλικι της ΟΑ τελειωσε, o ΒΓΕΝΟ μπορει να ειναι βαζελος αλλα ειναι σοβαρος επιχειρηματιας, ξεχαστε αυτα που ξερατε!
Εκτος βεβαια αν δωσουν παλι καμια εθελουσια οπως στον ΟΤΕ, οποτε τα τσεπωνουμε και δε μιλαμε.

Πραγματικα θελω να μου πεις τι ξερεις για δημοσιο – υπαλληλικι .Και γενικα να μου πεις οι εργαζομενοι συμβασιουχοι που δε ξερουν που πατανε γενικοτερα και ποιο θα ειναι το αυριο τι πρεπει να ξεχασουν.Ετσι κουβεντα να γινεται...Γιατι εγω μπορω να σου πω παραπανω.Αν θες για να μη χαλαμε το θεμα δεκτο και το ΠΜ.

Τωρα για τις τιμες,οι ΟΑ δεν ειναι ακριβες,υστερουν ομως σε θεμα μαρκετινγκ καιι γενικα ναυλων προσφορας περα απο τα x/class 138.48 round-trip στο εσωτερικο.Επισης ειναι ανεπιτρεπτο να πεταει η AirVia και η Astra για την ΟΑ και γενικα ειναι αρνητικη διαφημιση απο μονη της αυτη,Αυτα φυσικα και θα αλλαξουν, καθως προκειμενου να κερδισει η ΟΑ οσα εχασε θα πονταρει πολλα στο μαρκετινγκ και γενικα στην εικονα.Αλλωστε εχει τα υλικα:
-Δυνατο ονομα στην Ελλαδα(Ολυμπιακη,που παντα εχει τον Ελληνα μαζι της,παρολο που τον ειχε κανει να στραφει αλλου με τη κακοδιαχειρηση)
-Μεγαλη ρευστοτητα,και δυνατοτητα να δημιουργησει πακετα μεταξυ των εταιριων του που η Α3 δε μπορει με τιποτα να προσφερει!

Πιστευω οτι απο Δεκεμβρη θα εχουμε ολοκληρη την εικονα για τον τροπο που θα προχωρησει η εταιιρια,καθως ακομα και σεπτεμβρη ειναι νωρις.
 
Εχετε δει ποτε κορακα να βγαζει ματι σε κορακα ????? Υπαρχει χωρος για 2 παιχτες και πολις μαλιστα.
 
Ενα εχω να σας πω-

Εαν η ΟΑ ξαναγινει εταιρια και φερει καινουργιο στολο συμφωνα με αυτα που λεει ο Βγενο η Αιτζιαν θα γινει μια περιφεριακη εταιρια κατι σαν δορυφορος της ΟΑ οπου θα μεταφερει τους επιβατες και αντιστοιχα.
Το 1992 ηταν η χρηση περιοδος της ΟΑ με δρομολογια οπως Συδνευ-Τοκυο-Σικαγο
Το 2009 λετε να ειναι η τυχερη χρονια???
 
Μη σκάτε για το ποια θα είναι πρώτη..και η ολυμπιακή θα ορθοποδήσει και η αιγαίου θα συνεχίσει την πορεία της, και οι 2 τους θα συνεχίσουν να μονοπωλούν (πνίγουν)την ελλ.αγορά εσωτερικού,οπότε δεν πρόκειται ποτέ να δούμε φτηνά εισιτήρια εσωτερικού όπως στην υπόλοιπη ευρώπη,καθότι αμφιβάλλω αν ποτέ θα έρθει η "εύκολη" να να ανοίξει βάση στο μπανανιστάν,θα συνεχίσουν και οι 2 να είναι αθηνοκεντρικές, η θεσ/νίκη θα παραμείνει "πύλη"...της Γερμανίας και μόνο,το Ελ Βελ θα παραμείνει πανάκριβο, το σπατόσημο θα συνεχίσουμε να το πληρώνουμε για άλλα 450 χρόνια, τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια θα παραμείνουν αεροδρόμια..των οπισθίων (εξαίρεση του Καστελίου αν ποτέ χτιστεί), και όπως πάντα όλα γύρω μας θα αλλάξουν και όλα τα ίδια θα μείνουν..Το Live your myth in Greece ήταν για τους ξένους που έρχονται στην Ελλάδα, όχι για τους έλληνες-χαϊβάνια...
 
Hastaroth":17rtmyok said:
Cross":17rtmyok said:
xristos, δεν έπρεπε να το πεις αυτό! Νιώθω συντετριμμένος! Μετά την αποκάλυψη ότι δεν υπάρχει ο Άη Βασίλης, είναι τα χειροτερα νέα που ακούω στη ζωή μου! Κι εγώ που νόμιζα ότι όλες αυτές τις φορές που βραβεύτηκε ξεπέρασε τη Lufthansa, την Air France και τη British Airways... :cry:

Κι'όμως,κάποιες από τίς αναφερόμενες εταιρείες (π.χ.KLM cityhopper,Lufthansa CityLine) έχουν από πίσω τους το brand name τών "μεγάλων",οπότε είναι λογικό οτι θα λειτουργούν καί μέ τίς ίδιες συνθήκες.Αλλες δέ (π.χ. Luxair, Malmö Aviation,εSwiss European Air Lines) πιχειρούν από χώρες που αντιμετωπίζουν τίς αερομεταφορές μέ σοβαρότητα.Οπότε θεωρώ ότι τό βραβείο που παίρνει η Aegean έχει κάποια αξία (δέν είναι καί το Νόμπελ βέβαια...).
Δηλαδή το βραβείο είναι για την καλύτερη δευτεροκλασάτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρία. Και μάλιστα η Α3 το πήρε αξιοκρατικά. Pas mal, το δέχομαι.

Ο πνιγμένος απ'τα μαλλιά του πιάνεται, οπότε δικαιολογείται η A3 που τελευταία στιγμή ενδιαφέρθηκε για την ΟΑ.
 
Επιφυλακτικοί οι αναλυτές για την επιτυχία του εγχειρήματος
ΤΟ ΒΗΜΑ - Κυριακή 8 Μαρτίου 2009


Oι αναλυτές πάντως εξακολουθούν να θεωρούν ότι το εγχείρημα της ΜΙG να «τρέξει» την Ολυμπιακή και να βγάλει κέρδη είναι πολύ δύσκολο να στεφθεί με επιτυχία. Η ανυπαρξία προσφορών πριν από την πρόταση της ΜΙG καταδεικνύει, σύμφωνα με τους αναλυτές, ότι η Ολυμπιακή είναι πολύ δύσκολο να πατήσει στα πόδια της, ιδίως τώρα με την αρνητική συγκυρία λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Εκτιμούν μάλιστα ότι η προσφορά Βασιλάκη έγινε από ανάγκη της Αegean να μην αποκτήσει ξαφνικά αντίπαλο και όχι από επιχειρηματική λογική. Η μείωση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια και η επικείμενη πτώση της τουριστικής κίνησης είναι δύο σοβαρά προσκόμματα για οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία, πόσο μάλλον για την «ταλαιπωρημένη» Ολυμπιακή. Το μόνο θετικό στοιχείο για ένα turn around story είναι η πτώση της τιμής των καυσίμων, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό, αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Επισημαίνουν ότι ο ανταγωνισμός από την Αegean είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπισθεί, αφού η εταιρεία έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις και έχει δρομολογήσει πτήσεις εξωτερικού σε μια ακτίνα 3-4 ωρών. Το ατού της Αegean, όπως χαρακτηριστικά τονίζουν, είναι η επιτυχημένη ως τώρα τήρηση των αφίξεων και των αναχωρήσεων, αφού δεν παρατηρούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Αναφέρουν μάλιστα ότι η πρόταση της ΜΙG να επιστρέψει σε ένα με δύο χρόνια (όποτε γίνουν εκλογές) την Ολυμπιακή στο Δημόσιο- αν λάβει όσα έχει ξοδέψει ως τότε- είναι μια έμμεση παραδοχή ότι είναι αδύνατον να επιτευχθούν κέρδη. Εκτιμούν μάλιστα ότι με 200 εκατ. ευρώ που είναι διατεθειμένη η ΜΙG να επενδύσει για την Ολυμπιακή θα μπορούσε, δεδομένης της συγκυρίας, να αποκτήσει κερδοφόρα assets με καλύτερες προοπτικές απ΄ ό,τι η αεροπορική εταιρεία. Εκτιμούν ότι με την κίνηση αυτή ο κ. Βγενόπουλος έριξε σωσίβιο στην κυβέρνηση, η οποία είχε επενδύσει πολλά στο project «απεμπλοκή του κράτους από την Ολυμπιακή» με αντάλλαγμα τη θετική αντιμετώπιση της ΜΙG στο επικείμενο consolidation των τραπεζών. Οι αιτιάσεις των ειδικών δεν στερούνται λογικής, αλλά ο κ. Βγενόπουλος έχει αποδείξει ότι βρίσκει τον τρόπο να βγάζει λαγούς από το καπέλο του, ακόμη και αν η εταιρεία λέγεται Ολυμπιακή και σήμερα χάνει 1 εκατ. ευρώ την ημέρα.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mark my words: αργά ή γρήγορα θα υπάρξει συγχώνευση των δύο παικτών... Δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες.


ΥΓ: Και πιστεύω ότι μόνο με τη δημιουργία βάσης και εσωτερικά δρομολόγια από low-cost παίκτη θα δούμε άσπρη μέρα στους ναύλους. Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρξει απελευθέρωση των αεροδρομίων... πού τέτοιες καινοτομίες στο μπανανιστά
ν :roll:
 
Δημοσιογραφία…

Δώστε βάση στις παρακάτω λέξεις / εκφράσεις κλειδιά……

Αναλυτές , εξακολουθούν , πολύ δύσκολο να στεφθεί με επιτυχία , αρνητική συγκυρία , παγκόσμιας οικονομικής κρίσης , θετικό στοιχείο , δύσκολο να αντιμετωπισθεί , έμμεση παραδοχή , λαγούς από το καπέλο.

Απομονώνοντας αυτές τις λέξεις/φράσεις και βάζοντας άλλο θέμα (δηλαδή την σάλτσα) θα μπορούσες να διάβαζες μία «περισπούδαστη» ανάλυση για την πορεία των χρηματιστηρίων , η μία ανάλυση για τα ποσοστά των κομμάτων στις σφυγμομετρήσεις , η για την οικονομική πολίτικη , η ακόμα ακόμα και για την πορεία μιας ποδοσφαιρικής ομάδας.

Αυτή είναι η δημοσιογραφία σήμερα. :wall:

Ανώνυμοι αναλυτές , που «φοβούνται» ότι ……. Και που αν………………. τότε θα………..

ΕΛΕΟΣ


Επί του συγκεκριμένου , το άρθρο «ξεχνά» ότι η νέα εταιρεία υπό την διοίκηση της MIG θα ξεκινήσει από ΜΗΔΕΝΙΚΗ βάση (χωρίς χρέη η υποχρεώσεις ) με προσωπικό που θα είναι (αριθμητικά και μισθολογικά) σύμφωνο με το σημερινό μοντέλο λειτουργίας των ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ (δηλαδή ΚΕΡΔΟΦΟΡΩΝ) αεροπορικών εταιρειών που φυσικά δεν θα εξακολουθήσει να χάνει 1 Εκ. € την ημέρα……………….
 
Φίλε aas59,

γεγονός αδιαμφισβήτητο παραμένει ότι όντως η αγορά περνάει κρίση που δε θα αφήσει κανέναν ανεπηρέαστο. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα για κανέναν, ούτε τους γίγαντες, πόσο μάλλον για έναν παίκτη του βεληνεκούς της ΟΑ. Επίσης, το ΒΗΜΑ δεν είναι καμιά φυλλάδα του συρμού.

Σίγουρα το ότι ξεκινάει με καθαρό μητρώο είναι plus και νομίζω ότι κανείς μας δε θέλει να αποτύχει η προσπάθεια. Περί ορέξεως όμως κολοκυθόπιτα.

Κοντός ψαλμός αλληλούηα, ελπίζω να μην επαληθευτούν τα δυσμενή σενάρια, αλλά κράτα και μια πισινή. :thx:
 
Απλώς να υπενθυμίσω και εγώ (εντελώς OFF TOPIC βέβαια) πως η MIG δεν εξαγόρασε την ΟΑ (που χάνει 1εκ. ευρώ την ημέρα) αλλά την Pantheon που δεν έχει ούτε ένα ευρώ χρέος και ούτε ένα υπάλληλο (σχεδόν) να τη χρεώνει. Επιπλέον, το Βήμα δεν είναι καμιά φυλλάδα του συρμού, αλλά είναι μια από τις δεκάδες κομματικοποιημένες, "οπαδικές" εφημερίδες της χώρας αυτής που επιμένει να ζει με τις δημοσκοπήσεις, παρά με την πραγματική πολιτική!

Τέλος, αναφορικά με το topic, σαφώς και για μια εταιρεία είναι ανησυχητικό να χάνει ξαφνικά τόσα σημαντικά στελέχη. Σίγουρα, με βάση και τα χρήματα που ξοδεύει για να εξυγχρονιστεί και αναπτυχθεί, δε θα ήθελε ένα δεύτερο σημαντικό και υγιή επιχειρηματικά παίκτη. Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να δικαιολογήσει την άποψη πως δεν θα υπήρχε θέμα μονοπωλείου στην περίπτωση εξαγοράς της ΟΑ από την Α3. Ήδη έως τώρα ζούσαμε στα πλαίσια ενός κοστοβόρου (για τον επιβάτη) ολιγοπωλείου, σκεφτείτε τώρα ο παίκτης να ήταν ουσιαστικά ένας (ακόμα και αν είχε 2 διαφορετικά ονόματα...).
 
ToSofoPaidi":3lgpi50k said:
Επιπλέον, το Βήμα δεν είναι καμιά φυλλάδα του συρμού, αλλά είναι μια από τις δεκάδες κομματικοποιημένες, "οπαδικές" εφημερίδες της χώρας αυτής που επιμένει να ζει με τις δημοσκοπήσεις, παρά με την πραγματική πολιτική!

Και εγώ ο αδαής που νόμιζα ότι ο Πρωθυπουργός ήταν αυτός που έκανε πολιτική με τις δημοσκοπήσεις... :wall:

Σε κάθε περίπτωση, τα νούμερα και οι στατιστικές είναι χρήσιμοι δείκτες που δεν πρέπει να αγνοεί κανείς. Και έτσι, ναι μεν η νέα ΟΑ είναι debt-free αλλά θα κινηθεί σε μια προβληματική οικονομική πραγματικότητα, επαναλαμβάνω. Ευτυχώς, θα είναι ιδιωτική εταιρεία και έτσι έχει δυνατότητα ελιγμών πέρα από τους μπολσεβικισμούς των σημερινών κρατικοδίαιτων εργατοπατέρων της. Είθε να μεγαλουργήσει (ειδικά υπό αυτές τις συνθήκες, θα είναι επίτευγμα). :great:

ΥΓ: Επίσης, δεδομένων των ελλαδικών συνθηκών, ΒΗΜΑ και Καθημερινή ξεχωρίζουν από τον κιτρινισμό των υπολοίπων, επιμένω.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top