Η Boeing προσφέρει το F/A-18E/F Super Hornet στην Π.Α.

plekkas

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2006
Μηνύματα
437
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Website
www.airpics.net
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

al.porto

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/10/2007
Μηνύματα
306
Likes
0
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Το F-18 είναι ένας από τους υποψήφιους τύπους μαχητικών για την ΠΑ εδώ και αρκετό καιρό, ουσιαστικά από τότε που εκφράστηκε η ανάγκη για νέο μαχητικό αεροσκάφος (ΝΜΑ). Η ΠΑ έχει εκφράσει την επιθυμία της για ένα αεροσκάφος 4ης γενιάς (Rafale, Gripen, Eurofighter) προκειμένου να εξισορροπήσει την ποσοτική και την (δυστυχώς) διαφενόμενη ποιοτική υπεροπλία της τουρκικής αεροπορίας.
Με βάση το παραπάνω, το F-18, είναι το outsider της υπόθεσης καθώς δεν είναι αεροσκάφος 4ης γενιάς, δεν προσφέρει το ποιοτικό προβάδισμα που επιθυμεί η ΠΑ και δεν λύνει το πρόβλημα της πολυτυπίας που ταλανίζει την ΠΑ, ακόμα και αν αντικαταστήσει παλιότερους τύπους (Α-7, F-4 κλπ).
Η επιλογή θα είναι κατά πάσα πιθανότητα το Eurofighter, εκτός και αν για μία ακόμη φορά αποκτηθούν επιπλέον F-16 block 52+.
 

Jass

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/10/2006
Μηνύματα
373
Likes
31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
YAHOO
jass_gr@yahoo.com
Δυστηχως η επιλογη του Νεου αεροσκαφους θα γινει και αυτη βασει πολιτκων κριτηριων και διεθνων ''υποχρεωσεων''.....και οχι βασει επιχειρησιακων κριτηριων.....οπως εγινε και με την τελευταια παρτιδα F-16.

Και η γνωμη μου ειναι οτι αυτη τη φορα η επιλογη θα ειναι ''ευρωπαικη'' γιατι θα γκρινιαξουν οι συμμαχοι.....
και συγκεκριμενα η μαχη θα γινει μεταξυ Τyphoon και Rafale....
;)
 

Nikitas

Economy-Class-Member
Εγγραφή
13/03/2006
Μηνύματα
177
Likes
0
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Απ'ότι γνωρίζω το Rafale έχει αποκλειστεί γιατί είναι και ακριβό αλλά και οι όροι απόκτησης ήταν ασύμφοροι. Ο Nikolas έλεγε ως επίσημος promoter να ανταλάξουμε τα νέα Mirage 2000 με το Rafale, πληρώνοντας τη διαφορά, ενώ το καλύτερο θα ήταν για μας να αποσυρθούν τα παλιότερα Mirage 2000.
Από ιπτάμενο άκουσα την άποψη ότι θα προμηθευτούμε και πάλι F16 όπως γίνεται συνήθως.

Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι μάλλον το Eurofighter είναι το καταλληλότερο ως 4ης γενιάς αεροσκάφος αν και δεν είναι ακόμα έτοιμο στο BVR (beyond visual range) οπλισμό του.
 

al.porto

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/10/2007
Μηνύματα
306
Likes
0
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Το Rafale έχει αποκλειστεί γιατί στους γάλλους θα δωθεί το πρόγραμμα των φρεγατών, οπότε "δεν γίνεται" να τους δωθεί και το μαχητικό και όχι για λόγους κόστους καθώς όλα τα μαχητικά 4ης γενιάς που θέλει η ΠΑ είναι πανάκριβα.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.312
Likes
613
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
επίσης το Ραφαλ έχει κ εσωτερικό ανταγωνισμό από το Εurofighter , αν την κάνεις στους Αμερικανούς (αντέχουμε άραγες;) θα κοιτάξεις να ικανοποιήσεις όσο περισσότερους εταίρους δυνατόν..

πάντως το ΝΗ90 ομόσταυλης του Εurofighter, δέιχνει να προχωράει κ με το σχετικό offset στην ΕΑΒ.. :great:
 

al.porto

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/10/2007
Μηνύματα
306
Likes
0
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Το Eurofighter έχει σχεδιαστεί με έμφαση στην αεροπορική υπεροχή και γι' αυτό τον λόγο προτιμάται από την ΠΑ η οποία επιθυμεί διακαώς να ενισχύσει αυτό τον τομέα προκειμένου να διατηρήσει την ισορροπία δυνάμεων μέσω της ποιοτικής και όχι της ποσοτικής υπεροπλίας καθώς οι εξελίξεις που έρχονται από την Τουρκία δεν έιναι καλές. Η γειτονική χώρα εκσυγχρονίζει τα F16 στο πρώτυπο του Block 52+ και σε μερικά χρόνια θα έχει και το F35, έτσι είναι απαραίτητη η εισαγωγή σε υπηρεσία ενός αεροσκάφους αεροπορικής υπεροχής ανώτερου του F16 και ικανού να τα "βάλει" με το JSF.
Η ιστορία έχει αποδείξει ότι ένα αεροσκάφος αεροπορικής υπεροχής μετατρέπεται εύκολα σε βομβαρδιστικό/ πολλαπλών ρόλων (βλέπε F15, F16, Su27) ενώ δεν ισχύει το αντίστροφο (βλέπε Tornado, F111 κλπ).
Το Rafale σχεδιάστηκε εξ' αρχής ως multirole αεροσκάφος (οι γάλλοι το διαφημίζουν ως omnirole) και γι' αυτό υστερεί του EF2000 στο dogfight ελαφρά.
Από την άλλη πλευρά, μέσω των εξοπλισμών πρέπει να επιτυγχάνονται και οικονομικά οφέλη, πρωτίστως μεταφορά τεχνολογίας/ τεχνογνωσίας, δημιουργία θέσεων εργασίας μέσω συμπαραγωγής ή άλλων ΑΩ και δεύτερον να αναγκάζεις τον αντίπαλό σου να ξοδεύει περισσότερα από εσένα.
Δεδομένου λοιπόν, ότι σε αντίθεση με τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του (Typhoon, Gripen) το Rafale δεν έχει πετύχει την πολυπόθητη εξαγωγή, ίσως η αγορά του να έχει μεγαλύτερα οφέλη σε οικονομικό/ βιομηχανικό/ τεχνολογικό επίπεδο σε σχέση με την αγορά του Eurofighter.
Είναι αναγκαίο λοιπόν να κατανοήσουμε σε αυτή την χώρα την αναγκαιότητα να γίνονται διαγωνισμοί για τους εξοπλισμούς, να σταματήσουν οι απ' ευθείας αναθέσεις και να εκμεταλευτούμε την ιδιότητα ότι είμαστε από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως πελάτες οπλικών συστημάτων, έτσι ώστε οι εξοπλισμοί να είναι επενδύσεις που θα ωφελούν τη χώρα, ειδικά την σημερινή εποχή που με την κρίση πρέπει να εξοικονομήται και το τελευταίο ευρώ.
 
Top