Η LH κόβει από ΣΕΠ04 τις προμήθειες & εισάγει νέο τέλος!

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.148
Likes
420
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Η γερμανική Lufthansa κόβει από τις 1 ΣΕΠ04 τις προμήθειες των ταξιδιωτικών γραφείων. Η εταιρεία δίνει σήμερα από 5 - 9% προμήθεια στα ταξιδιωτικά γραφεία (ανάλογα με το δρομολόγιο). Πλέον κάθε γραφείο θα παίρνει αυτά τα χρήματα από τον επιβάτη απ΄ ευθείας, και κάθε γραφείο θα έχει διαφορετικό κοστολόγιο.

Τώρα θα έλεγε κανείς ότι άμα κάνεις κράτηση απ΄ ευθείας στην εταιρεία δε θα έχεις επιπλέον επιβάρυνση. Ένα ντε... στη Γερμανία είμαστε. Έτσι, από τις 1 ΣΕΠ04, επίσης, η εταιρεία θα ζητά για κρατήσεις στο εσωτερικό και ευρωπαϊκό δίκτυο ένα επιπλέον τέλος της τάξης των € 30,-- και στο διεθνές της δίκτυο των € 45,-- . Μάλιστα δε παίζει ρόλο από που έγινε η κράτηση. Είτε έγινε από το ίντερνετ, είτε μέσο του call centre της εταιρείες, είτε από γραφείο της, είτε από το counter του αεροδρομίου... το ποσό θα είναι πάντα το ίδιο :stupid:
 
30 kai 45 euro?????
re sy master mas, san polla den einai???
edo yparhoun eisitiria prosfores 80 euro - tha plironeis 30 telos?
kai pos to dikaiologoune? ti telos tha einai, pos tha legetai?
 
Έλα ντε... δεν είναι και λίγα. Από ότι άκουσα θα λέγετε "Service-Entgelt", στα ελληνικά "κόστος εξυπηρέτησης" :!: Ήθελα να ξέρω ποιος την σκαρφίστηκε αυτή την ιδέα, γιατί κανονικά αυτό το "κόστος" πρέπει να είναι ήδη μέσα στην τιμή του εισιτηρίου :no:

Από την άλλη όμως τα ταξιδιωτικά θα την βρουν άσχημα... Για ένα first class εισιτήριο που κοστίζει ας πούμε 5000 €, το ταξιδιωτικό έπαιρνε 9%, άρα 450 € :!: Τώρα δηλ. τι θα κάνει το γραφείο, θα γράψει έναν λογαριασμό για επιπλέον 450 € :?: Το αμφιβάλλω... άρα θα μειωθούν δραματικά τα έσοδα. Από την άλλη πάλι, σε ένα ticket που κοστίζει μόλις 100 € έπαιρνε μέχρι σήμερα μόλις ούτε 5 €, ενώ πλέον άνετα θα μπορεί να πάρει μέχρι 30 € :!: :!: :!: Αυτή η λογική κάπως δε στέκει στα μάτια μου, γιατί πάλι βαμμένη θα τη βρουν οι επιβάτες που κόβουν φτηνά εισιτήρια, άρα το ευρύ κοινό :evil:
 
Πραγματικά, ακούγεται σαν πρωταπριλιάτικη φάρσα :P

Τρελάθηκαν οι Γερμανοί :?: :?: Ακούς εκεί επιπλέον "τέλη εξυπηρέτησης"....
 
Den pame kala mou fainetai....elpizo na teleioso apo'do pano prin akolouthisoun kai alles etaireies autin tin stratigiki.......
OA277
 
Diavaza sto forum tou airliners.net oti auto isxuei mono gia eisitiria apo germania ???? isxuei auto???? An nai tote den xreiazete na anisixoume paaara polu ( :wink: ante paidia kairos na gurisete stin patrida)


En to metaksu..Ti sas fainete periergo???to oti o pelatis tha plirosei ti nifi?? pali??? akoma den plironoume xtra forus gia asfaleia ?? apo tin 11/09??

Pote enas xtra foros pou exei mpei....upotithete gia ligo kairo.....exei vgei???
 
Σωστά αυτό το επιπλέον "τέλος" θα το πληρώνουν αρχικά μόνο όσο κόβουν εισιτήρια στη Γερμανία (sorry που ξέχασα να το γράψω :oops: )... αρχικά, γιατί ίσως το παράδειγμα αυτό να το ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες, μιας και αυξήσει κατά πολύ τα έσοδα της εταιρείας. Έτσι, αν η ΒΑ αλλάξει και αυτή το σύστημα στην Αγγλία, τότε και η LH θα το αλλάξει εκεί, αν η ΟΑ το αλλάξει στην Ελλάδα, τότε και η LH... και πάει λέγοντας. Την αρχή θα την κάνουν πάντοτε οι λεγόμενοι "flag carrier" κάθε χώρα, γιατί αλλιώς δε θα της συμφέρει. Σκέψου τώρα να φέρει η LH αυτό το σύστημα στην Ελλάδα... χαρές σε ΟΑ και Α3 και γεμάτα αεροσκάφη :!:
 
Irema re paidia, pia einai i diafora ama sto taksidiotiko grafeio bgazeis ena isitirio aksias 100,00 EUR i 2000,00 EUR ??? i doulia pou ehei to grafeio einai akribos i idia. mono gia to ena pernei 5,00 EUR promithia, gia to allo pernei 100,00 EUR gia tin idia douleia.
Se merika taksidiotika grafeia (propantos stin Ellada) eiha panta tin endiposi oti mou thelan na mou poulisoun ta pio akriba eisitiria, toulahiston gia mena theoro auto arketa kalo.

Apo tin alli min ksehante oti i Lufthansa tha kanei ykonomia tin promithia tin opia me kapio tropo tha tin dosei piso kapos ston epibati. Allios den tha mporesei na kratisi to epibatiko kino to opio ektos apo piotita kai asfalia kitazei bebea kai stin timi.

(nomizo oti einai i proti fora aminome tin Lufthansa stin zoi mou – pithanon eimai arostos)

Ama kapios apo mas agorazei ena eisitirio gia 100,00 EUR, pisteuete oti i Eteria kerdizi tipota plironontas kai promithia apo pano ??

Kai auto to systima den einai kai toso kainourio: kati thimame oti yparhei kiolas stin Elvetia, kapou stin Skandinavia kai stin Ameriki (??).

Prosopika pisteuo oti i megales eteries tha akolouthisoun to paradigma tis Lufthansa, alla ohi i OA i i A3: stin ellada tha ginotan tis pou…… blepo tora kiolas tous praktores na spane ta tzamia se ena ktirio stin Leoforo Sygrou.
 
Κοίτα να δεις όμως που η LH δε χάνει και τίποτε αν πληρώσει στα 100 € και προμήθεια 5 €. Από την άλλη, τώρα όχι μόνο δε θα δίνει αυτή την προμήθεια, αλλά θα παίρνει και επιπλέον 30 €. Άρα αύξηση των εισιτηρίων (και των εσόδων) κατά 35% (εαν δε ρίξει τις τιμές, το οποίο το αμφιβάλλω να τις ρίξει κατά 20-30%) :!:

Επίσης καλό για τη διαφήμιση. "Ταξιδέψτε Φρανκφούρτη - Βερολίνο με 70 € συν € 30,-- "τέλος εξυπηρέτησης" και € 55,-- φόρους αεροδρομίων " Και οι άλλες εταιρείες που δε παίρνουν αυτό το "τέλος" και πουλούν τα εισιτήρια με 120 € (incl. tax) θα την βρουν άσχημα... γιατί ο κόσμος ακουλουθεί σχεδόν πάντα τις διαφημήσεις, αυτό είναι τι κακό :!:
 
Κοίτα να δεις όμως που η LH δε χάνει και τίποτε αν πληρώσει στα 100 EUR και προμήθεια 5 EUR. Από την άλλη, τώρα όχι μόνο δε θα δίνει αυτή την προμήθεια, αλλά θα παίρνει και επιπλέον 30 EUR. Άρα αύξηση των εισιτηρίων (και των εσόδων) κατά 35% (εαν δε ρίξει τις τιμές, το οποίο το αμφιβάλλω να τις ρίξει κατά 20-30%)

sto eisitririo 100 EUR pantos den pisteuo na kerdizi kai tipota, eksartate apto dromologio, alla opio kai nane: ta kredi thane psihoula. I Lufthansa pantos tha anagastei na riksi tis telikes times i na tis afisi opos einai tora : alios tha to kanei auto i agora.

auto pou kanei i Lufthansa einai mia "strofi" pros to systima pouliseon pou ehoun i low cost eteries.

Pisteuo oti to neo systima einai kalo kathos kobete i megali promithia pou pernoun ta praktoria gia ta long-range taksidia ton A340/B747 (100 kai bale EUR). Kai apo auto tha kerdisoun oly i epibates me mikroteres i statheres times.
 
Top