Η πώληση των ΟΑ και η Pantheon

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Pantheon Airways

imaginas":1l896746 said:
τις εθνικοποιήσεις στην πρώτη στραβή.
Να μου δώσεις μερικά παραδείγματα εθνικοποίησης σε κάποια χώρα της Ε.Ε????

imaginas":1l896746 said:
Όσον αφορά τα κομματικά κλπ του ΤΕΕ,δεν τα ξέρω και δεν με ενδιαφέρουν.
Τα γνωρίζουν όμως άλλοι (όπως και εγώ) και δίνω την ανάλογη βαρύτητα στις κομματικές αυτές ανακοινώσεις......

imaginas":1l896746 said:
Μήπως όμως εσύ υποστηρίζεις τις κινήσεις του ΥΜΕ,εξαιτίας των πολιτικών σου πεποιθήσεων και μόνο;
Μα φυσικά. Αφού είμαι κατά των κρατικών επιχειρήσεων τι άλλο θα μπορούσα να υποστηρίξω???
Ακόμα και αυτό το σπάταλο σχέδιο είναι καλύτερο από το να μείνουν τα πράγμα ως έχουν.

imaginas":1l896746 said:
Και κάτι ακόμα.Δεν εμποδίζει κανείς όποιο επιμελητήριο θέλει,να εκφέρει γνώμη για να προασπίσει τα συμφέροντα των μελών του.Όπως δεν εμποδίζει κανείς το κάθε επιμελητήριο να έχει και επιστήμονες από άλλες ειδικότητες.Και το ΤΕΕ,έχει και οικονομολόγους και νομικούς.
Φυσικά και δεν το εμποδίζει κανείς.
Εξ ού και το διάγγελμα.....

Υ.Γ : Αυτό είναι το τελευταίο μου post σε αυτό το thread που απαντά επί προσωπικών σχολίων.
Έχουμε ξεφύγει τελείως από τι θέμα Pantheon / O.A και θα έχουν κάθε δίκιο οι διαχειριστές να σβήσουν τα μηνύματα αυτά.
Το ΠΜ μου στην διάθεσή σου.
 
Re: Pantheon Airways

imaginas":192og7it said:
....Όπως δεν εμποδίζει κανείς το κάθε επιμελητήριο να έχει και επιστήμονες από άλλες ειδικότητες.Και το ΤΕΕ,έχει και οικονομολόγους και νομικούς.
Εάν δεν ξέρετε κάτι στα σίγουρα, μην εκτίθεστε.
...Προϋπόθεση για την εγγραφή μέλους στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας είναι η κατοχή άδειας άσκησης επαγγέλματος μηχανικού......
Από εδώ για όποιον αμφιβάλει.

Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ είναι ο αδελφός προέδρου κόμματος που θέλει κρατική Ολυμπιακή.
Στην Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ η πλειοψηφία είναι, είτε κομματικά στελέχη, ή πολιτικά προσκείμενοι στα κόμματα που θέλουν κρατική Ολυμπιακή.

Η ανακοίνωση του ΤΕΕ είναι μία γενική θεωρητική προσέγγιση, που επαναλαμβάνει τίς γνωστές "δημοφιλείς" ασχετοσύνες για κερδοφορίες, χαμένα slots που τα παίρνει η Aegean, Εθνικό Αερομεταφορέα και στυλοβάτη της τουριστικής ανάπτυξης μας για να προτείνει τελικά :
......ανασυγκρότηση της Διοικητικής Δομής της μέσα από τεχνοκρατικές και όχι κομματικές επιλογές.....
......Την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και υπεραξιών της, την αξιοποίηση της τεράστιας τεχνογνωσίας .....
.....Αξιοποίηση της τεράστιας εμπειρίας και τεχνογνωσίας των Διπλωματούχων Μηχανικών και γενικότερα του προσωπικού της εταιρείας και την διασφάλιση του εργασιακού τους μέλλοντος......

Το πρόβλημα θα μας το λύσουν οι θεωρητικές γενικότητες περί ανάδειξης πλεονεκτημάτων,αξιοποίησης εμπειρίας κλπ, που δεν έχουν καμία δυνατότητα πρακτικής εφαρμογής, ενώ τα εκατοντάδες εκατομμύρια μας χάνονται στην θάλασσα.
 
Re: Pantheon Airways

Για να μην παίρνετε τοις μετρητοίς το παραλήρημα του σ. Ι. Αλαβάνου, ρωτήστε κάποιον μηχανικό να σας εξηγήσει τον "αντιπροσωπευτικό" τρόπο εκλογής διοικούσας επιτροπής στο ΤΕΕ. Μετά το ξανασυζητάμε.
 
Re: Pantheon Airways

Λοιπον τι θα γινει? Θα πειτε τπτ πανω στο θεμα η παλι τα ιδια? υπαρχουν ατομα που θελουν να διαβασουν νεα κλπ και οχι τι πιστευει ο καθενας. Τα τελευταια ποστς ουδεμια σχεση εχουν. Προσωπικα θα σταματησω να παρακολουθω το θεμα διοτι εχω γεμισει με emails που λενε οτι υπαρχει νεο ποστ και μπαινω και βλεπω να λεει συνεχεια ο καθενας τα δικα του.
 
Re: Pantheon Airways

Εγω παντως πιστευω οτι θα ειταν καλυτερα να ενωθουν οι ΟΑ/Pantheon με την Aegean οπως ετοιμαζονται οι Jet/Kingfisher στην Ινδια και Alitalia/Air One στην Ιταλια. Τα τακτικα δρομολογια θα πραγματοποιουνται με το ονομα Olympic ενω τα charter με το ονομα Aegean. Ετσι θα υπαρχη μια δυνατη Ελληνικη αεροπορικη εταιρια, αυτο που ολοι εδω μεσα θελουμε. Φυσικα θα λειτουργη με τους ορους και συνθηκες της Α3 και οσων αφορα της τιμες των εισητιριων συντομα καποια αλλη εταιρια θα ξεκινηση δρομολογια στο εσωτερικο και θα συνεχηση να υπαρχη ανταγωνισμος, ο οπιος και τωρα υπαρχη απο τα πλοια απο-προς τα νησια και απο τα τρενα και το ΚΤΕΛ στη στερια αλλα τελως παντων καποια EasyJet, Sky Express η Astra Airlines θα ξεκινηση δρομολογια στο εσωτερικο μιας και θα δημιουργηθουν οι συνθηκες απο το "μονοπολιο" της ΟΑ/Α3 εαν ενοθουν. Στο εξωτερικο ο ανταγωνισμος υπαρχη και υπερτερη. Τουλαχιστο θα εχουμε μια "μεγαλη" και δυνατη εταιρια Ελληνικη. Δεν πιστευω οτι θα βρεθουν επενδητες να βαλουν λεφτα στην ΟΑ οσο ελκιστηκη και να την κανει η Κυβερνηση, οι καιροι ειναι δυσκολοι για τετοιες επενδησεις. Μια συνχωνευση με την Α3 θα μπορουσε να συνεχιση και το ονομα Ολυμπιακη και τους κυκλους να υπαρχουν και την Ελληνικη υπερηφανεια να κρατηση ψηλα. Τι λετε?
 
Re: Pantheon Airways

Οχι βεβαια. Αφου λες οτι δεν υπαρχει επενδυτης σε τετοιους καιρους για μια εταιρια σαν τις ΟΑ γιατι αυτο τον αχαρο ρολο να τον παιξει η Α3;
Η Α3 τα τελεταια χρονια καταγραφη κερδη, οποτε αυτο που τη συμφερει απιστευτα ειναι να συνεχισει την αναπτυξιακη της πορεια οπως ειναι τωρα. Ποιος ο λογος να κληρονομησει παλια αεροσκαφη,συνδικαλιστες κλπ;Κανενας!Δε νομιζω να γινουν κοροιδα καταστρεφοντας οτι καλο εχουν φτιαξει μεχρι τωρα.
Στην Ιταλια η συγχωνευση δεν ειναι σιγουρη ακομα,αλλα ακομα και να γινει υπαρχουν πολυ παικτες. Εδω;
 
Re: Pantheon Airways

jetflight ο συνδικαλισμός είναι νόμιμος,και υποχρεούνται όλες οι εταιρείες να έχουν σωματεία εργαζομένων.Αν δεν έχουν,είναι για άλλους λόγους...Φυσικά,είναι κερδοφόρος εταιρεία η Α3.Με 5-6 προορισμούς,και χωρίς ανταγωνισμό,θα ήταν παράξενο να μην είναι.Και μακάρι να συνεχίσει έτσι.
 
Re: Pantheon Airways

Πώς το ξέρεις οτι η Aegean δέν έχει ανταγωνισμό;Εγώ απ'ό,τι βλέπω συμβαίνει το αντίθετο.

Η διαφορά είναι οτι η Aegean είναι ιδιωτική,άρα ο ιδιοκτήτης της ενεργεί μέ κίνητρο το κέρδος,διότι άν παρουσιάση ζημιές,κανένα Ελληνικό κράτος δέν θα τού δώση επιχορηγήσεις,ούτε εγγύηση υπέρ αυτού γιά να δανειστή από τίς τράπεζες.Μόνος του,εκ τού ιδικού του θυλακίου (δηλαδή απ'την τσέπη του) καί μέ σωστή οικονομική διαχείριση τής εταιρείας του θά πρέπη να καλύψη αυτές τίς ζημιές,αλλιώς θά πτωχεύση,θά βαρέση κανόνι και θά βάλη λουκέτο,όπως έβαλαν καί βάζουν κατά καιρούς άλλες ιδιωτικές εταιρείες.

Τό ερώτημα είναι:θά μπορέση η ΟλυμποΠάνθεον νά λειτουργήση μέ τους ίδιους όρους και συνθήκες που λειτουργούν οι ιδιωτικές εταιρείες;
 
Re: Pantheon Airways

Έχεις δίκιο,έχει ανταγωνισμό.Μια εταιρεία που βάλλεται από παντού,έχει αφεθεί να κάνει πτήσεις με παλιά α/φη,με μικρό αριθμό α/φων που δεν καλύπτουν τις ανάγκες του προγράμματος της,με δυσφήμιση συνεχώς...
 
Re: Pantheon Airways

Πιστεύω ένα χρήσιμο ηχητικό που βοηθάει να σχηματίσει κάποιος μια εικόνα για τον κ.Πατέστο. Αν και διαφωνώ με αυτού του τύπου την Ελληνική δημοσιογραφία των ανακρίσεων (τι να κάνεις αφού είμαστε χύμα) φαίνεται το πόσο στημένες απαντήσεις έχει αλλά και μη απαντήσεις σε μερικές ερωτήσεις έχει ο εν λόγω κύριος. Όσπου που τελικά του βγαίνει ο αληθινός εαυτός του εργατοπατέρα σκύλου. Απολαύστε. http://www.e-tipos.com/multimedia_popup?id=1567
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top