Η πώληση των ΟΑ και η Pantheon

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Pantheon Airways

Α,καί κάτι άλλο:λές πρέπει να υπάρχη και κρατική αεροπορική εταιρεία.Γιατί άραγε;Γιά να την χρησιμοποιούν οι εκάστοτε κυβερνώντες και διαχειριστές της κατά το δοκούν πρός εξυπηρέτηση κομματικών καί άλλων φίλων χωρίς να τους πολυενδιαφέρη το οικονομικό κόστος,αφού θά το επωμίζωνται ΟΛΟΙ οι φορολογούμενοι;

Μέ την ίδια λογική πρέπει να υπάρχη και κρατική βιομηχανία υποδημάτων,ρουχισμού,γάλακτος,κρατικά ξενοδοχεία,εστιατόρια κλπ κλπ.....

Παρεμπιπτόντως,ποιός από τους διατελέσαντες κατά καιρούς προέδρους ΔΣ τής Ολυμπιακής απολύθηκε ποτέ γιά κακοδιαχείριση;Ποιός πήγε στη φυλακή για τά χρέη τής Ολυμπιακής πρός το Δημόσιο;

Ενώ άν χρεωκοπήση κάποιος ιδιώτης επιχειρηματίας,όχι μόνο χάνει ΔΙΚΑ του λεφτά και όχι τών φορολογουμένων,όχι μόνο τού δημεύουν την περιουσία του,αλλά τόν χώνουν καΙ στην ψειρού γιά τά χρέη τής πτωχευσάσης εταιρείας του πρός το Δημόσιο........
 
Re: Το Σήμα και το Όνομα δε θα χαθούν!

Μήπως όμως χαθεί η ίδια η εταιρία? Ο κύριος Χ. δε μας απάντησε σε πολλά. Βασικά ούτε περίμενα προσωπικά, από ένα άνθρωπο που έκανε "αγώνα" ως Ευρωβουλευτής να κλείσει το ρημάδι (η γάγγραινα) και από μια κυβέρνηση που το μόνο "σχέδιο" που είχε παρουσιάσει προ τριετίας ήταν μια δήλωση του Πρωθυπουργού για κλείσιμο με συνοπτικές διαδικασίες σε "3 μήνες". Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σας για το "σχέδιο", δυστυχώς δε χρειάζεται να έχεις ειδικές γνώσεις, για να διακρίνεις ότι η παρουσίαση περιορίζεται σε 2 άξονες α)Αποκατάσταση εργαζομένων, β)Οι ζημίες της ΟΑ, με ότι συνεπάγεται για την κοινωνική πολιτική που ήθελαν να μας προσφέρουν (αλλά δε μπορούν). Μα εμείς κύριε Χ. θέλαμε και ένα πλάνο, δε πουλάς περίπτερο. Θέλαμε να ξέρουμε αν υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις, από επενδυτές, στη δύσκολη αυτή φάση των αερομεταφορών. Το να πεις σε 12 μήνες "ξεφορτώνομαι" την εταιρία δε μας λέει τίποτα. Οι εργαζόμενοι, όπως και πάντα άλλωστε , δε κατάφεραν να σταθούν στο ύψος τους. Το καταλάβαμε σας παίρνουν και το κουτάλι και το μέλι, αλλά καλύτερα να πάτε σπίτι σας γιατί είστε επικίνδυνοι και οι περισσότεροι δεν αξίζετε μία, φαταούλες γεννηθήκατε και παραμένετε. Η άποψή μου, το κράτος πρώτα απ΄όλα έπρεπε να μας εγγυηθεί ότι η εταιρία δε θα πάψει να υπάρχει, καθώς και τα περισσότερα δρομολόγιά της. Εδώ είμαστε βαλκάνια, είμαστε μακρυά από την "καρδιά" της Ευρώπης, ήδη έχουμε ένα πανάκριβο κεντρικό αεροδρόμιο, εγώ προβλέπω απομόνωση. Γιατί καλώς ή κακώς η ΟΑ είχε αναπτύξει ένα (αξιόλογο) δίκτυο, που δε αντικαθίσταται. Η Α3 έχει υποτυπώδες δίκτυο και εκεί που πετάει χωρίς ανταγωνισμό, είτε αυτή, είτε μέσω κόντσεαρ οι τιμές της είναι απλησίαστες(συμφέρει να πάς Αμερική). Οι αερομεταφορές τη σήμερον ημέρα είναι και αυτές ένα απαραίτητο κοινωνικό αγαθό, ειδικά για μια χώρα σαν την Ελλάδα με τις τόσες γεωγραφικές ιδιομορφίες της (νησιά και γύρω γύρω το χάος), συμβάλλουν στην ουσιαστική αποκέντρωση και πολλά άλλα. Δηλαδή εσείς φίλοι που υποστηρίζετε να κλείσει άμεσα η εταιρία πιστεύετε ότι με το κλείσιμο θα ανοίξει η αγορά? Εγώ ξέρω ότι αν ήθελε να έρθει η Ryan air, για παράδειγμα, θα ερχόταν γιατί πουλάει άλλο προϊόν. Εμείς κύριε Χ. περιμέναμε ένα σχέδιο για το αύριο της εταιρίας, δε φτάνει μια φθηνή κομματική παρουσίαση, δε πείσατε κανένα(δυστυχώς).
 
Re: Pantheon Airways

jetflight":1w77gh2r said:
Καταρχην δεν ειπε κανενας οτι οι ΟΑ θα πρεπει να μεινουν ως εχουν.
Προφανως το δημοσιο ειναι ανεπαρκες να διαχειριστει και τις ΟΑ, οπως και ολες τις ΔΕΚΟ.
Οι ζημιες δεν καλυπτονται απο κανεναν λαο.

imaginas":1w77gh2r said:
Και να μην υπάρχει κρατική αεροπορική εταιρεία,οι κυβερνώντες θα χρεώνουν τον κρατικό προϋπολογισμό για τις μετακινήσεις τους.Γίνεται και τώρα.Μέχρι και πιστωτικές κάρτες άνευ ορίου έχουν,και αγοράζουν πράγματα για το σπίτι τους.Νομίζεις ότι θα ελέγξει κανείς αν ο γενικός γραμματέας του τάδε υπουργείου πάρει μέσω του υπουργείου 4-5 εισιτήρια business class για το Μόναχο με την Α3;

To να πιστεύει κανείς ότι πρέπει το κράτος να κάνει τον έμπορο , τον μεταφορέα , τον εστιάτορα κλπ, είναι μία άποψη που μπορεί να μην με βρίσκει σύμφωνο αλλά όμως την σέβομαι και την καταλαβαίνω.
Είναι εντός της πολιτικής πλατφόρμας που πιστεύουν πολλά κόμματα (και κατα συνέπεια και οι ψηφοφόροι τους).

Το να προσπαθείς όμως να πείσεις ότι τα ελλείμματα που δημιουργεί η επιχειρηματικότητα του κράτους δεν τα πληρώνει ο φορολογούμενος αλλά κάποιος άγνωστος που δεν κατονομάζεται αν μη τι άλλο υποτιμά την νοημοσύνη των συνομιλητών.

Δηλαδή όταν η commission αναφέρει την ΟΑ και την ΑΖ σαν τις μαύρες τρύπες των Ευρωπαϊκών αερομεταφορέων ψεύδεται και πρέπει να πιστέψουμε τον λόγο των συνδικαλιστών ότι η ΟΑ είναι "κερδοφόρα"???!!!

Οι αντίστοιχοι συνδικαλιστές της ΑΖ τουλάχιστον δεν τόλμησαν να υποστηρίξουν κάτι τέτοιο και μάλιστα χθες συμφώνησαν για την ιδιωτικοποίηση της με σημαντικές απώλειες θέσεων (και χωρίς το εξωφρενικό πακέτο του κ. Χ) .

Οι συνδικαλιστές της ΟΑ αποφάσισαν να μήν πάνε καν σε συνομιλία με του υπουργό...........

Νομίζω πως υπάρχει τεράστια διαφορά στην ποιότητα του συνδικαλισμού οταν συγκρίνει ο κάθε καλόπιστος την στάση τους.

Αγαπητέ imaginas ,

Θεωρείς ότι τα ελλείμματα στην ΟΑ τα δημιουργούν οι μετακινήσεις των κυβερνήσεων???

Αν θεωρείς κάτι τέτοιο τότε με χαρά πρέπει να δεχτής να χρεώνονται στον προϋπολογισμό και ας πετάνε με όποια εταιρεία θέλουν γιατί στον προϋπολογισμό εγγράφεται συγκεκριμένο ύψος κονδυλίων και ξέρεις εκ των προτέρων ότι μέχρι εκεί θα ξοδέψεις ενώ στην ΟΑ μάλλον δεν υπάρχει όριο ............
 
Re: Pantheon Airways

Τα συμπεράσματα που βγάζεις από τα γραφόμενα μου είναι εντελώς αυθαίρετα.Επικαλείσαι την comision,έχεις μονίμως πρόβλημα με τους συνδικαλιστές,με εντάσεις σε κομματική πλευρά,χωρίς να ξέρεις τις απόψεις μου σε όλο το φάσμα της πολιτικής ζωής,και γενικώς προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις.Πού προσπάθησα να σε πείσω ότι τα ελλείμματα δεν τα πληρώνει ο φορολογούμενος;Εσύ προσπαθείς να μας πείσεις ότι οι ιδιώτες θα φέρουν όλα τα καλά.Θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός υπέρ του καταναλωτή,και γενικά φαίνεται ότι τα καθημερινά παραδείγματα με καρτέλ,με κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες,δε σε έχουν διδάξει τίποτα
 
Re: Pantheon Airways

Αν πρόσεξες δεν επικεντρώνεται όλο το μήνυμά μου σε σενα....
Ποσώς με απασχολεί η όποια πολιτική σου τοποθέτηση , εγώ τα όποια σχόλια κάνω τα κάνω βάσει των δημοσιευμένων σχολίων που διαβάζω στο forum.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας ποτέ δεν υποστήριξα ότι οι ιδιώτες θα κάνουν την χώρα μας την " γή της επαγγελίας ".
Αυτό που υποστήριξα και συνεχίζω να υποστηρίζω είναι ότι δεν θέλω το "κράτος επιχειρηματία" αλλά το "κράτος μαέστρο" .

Δηλαδή το κράτος να δίνει την κατεύθυνση και τους κανόνες του παιχνιδιού (πάντα σύμφωνα με τους γενικούς κανόνες των οργανισμών που είναι ενταγμένη η χώρα ΕΕ, ΟΠΕ κλπ) και να ελέγχει την σωστή και χωρίς παραλήψεις εφαρμογή τους.

Δυστυχώς ακόμα και σε αυτό πάσχει το κράτος μας .
Φυσικό επακόλουθο μιας κομματικοποιημένης δημόσιας διοίκησης που προωθεί τους "δικούς" (αναλόγως ποιος ελέγχει την εξουσία) και όχι τους ικανούς.

Στο συγκεκριμένο θέμα η Πάνθεον (δηλαδή η νεα ΟΑ) ας ελπίσουμε ότι θα μεταβιβαστεί σε ικανούς επιχειρηματίες (Έλληνες η ξένους) που σκοπό θα έχουν το κέρδος (και κατά συνέπεια την περεταίρω ανάπτυξή της) και δεν θα μείνει στο κράτος με αποτέλεσμα να ΚΛΕΙΣΕΙ οριστικά και αμετάκλητα.
 
Re: Pantheon Airways

aas59 ποια είναι η θέση σου για το σχέδιο του ΥΜΕ;Συμφωνείς με την μετάταξη των υπαλλήλων που θα το επιθυμήσουν,σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες;Συμφωνείς με την εθελουσία αποχώρηση και τη σύνταξη στα 50 με πλήρη σύνταξη;Θεωρείς ότι με αυτά τα μέτρα σώνεται η εθνική οικονομία;
 
Re: Pantheon Airways

Συμφωνώ εν μέρει.

Δηλαδή , η μετάταξη σε άλλους κλάδους είναι εφικτή και χωρίς ιδιαίτερο κόστος για το δημόσιο.
Π.Χ : Ο οδηγός που μεταφέρει τους επιβάτες με λεωφορείο στα αεροπλάνα κάλλιστα θα μπορούσε να μεταταχθεί σε κάποιο άλλο κλάδο του δημοσίου κάνοντας πάλι την ίδια δουλειά.

Αντιθέτως η πρόωρη συνταξιοδότηση και τα bonus είναι λάθος και φυσικά δεν με βρίσκουν σύμφωνο (όπως δεν με έβρισκε σύμφωνο η πρόωρη στον ΟΤΕ κλπ).

Τελικά όμως (σαν συνολικό κοστολόγιο) ακόμα και αυτή η πολυέξοδη λύση ίσως είναι φθηνότερη από την συνέχιση της λειτουργίας της ΟΑ όπως μέχρι σήμερα.
Μένει να αποδειχθεί.

Η αγάπη μου προς την ΟΑ με κάνει να είμαι σκληρός και να επιθυμώ μία συνολική λύση (αλλά λύση και όχι μπάλωμα) μήπως την ξαναδούμε (σε 5 ,σε 10χρόνια ??) να είναι πάλι με την αίγλη και την ποιότητα που της αρμόζει.( Σαν όνομα κάτω από ικανή διοίκηση και εργαζόμενους που πονάνε για αυτή και όχι για τους παχυλούς τους μισθούς και τα δωρεάν ταξίδια)

Αυτά αγαπητέ imaginas, ελπίζω η Πάνθεον (που αν ισχύσει επ ακριβώς το σχέδιο είναι μία μεταβατική εταιρεία ) να δώσει το νέο ξεκίνημα που είναι απαραίτητο για μια υγιεί Ο.Α.
 
Re: Pantheon Airways

Συγγνώμη,όλοι δε φωνάζουν ότι το δημόσιο έχει υπεράριθμους;Γιατί να φέρει και άλλους;Επίσης,αν ο οδηγός της Ο.Α που παίρνει 2000€ το μήνα-παράδειγμα-πάει σε μια υπηρεσία που ο ίδιος οδηγός θα παίρνει 1500€,ο οδηγός της Ο.Α θα συνεχίσει να παίρνει 2000€ και θα κάνει λιγότερη δουλειά.Δεν είναι φόρτωμα στο δημόσιο;Η Ο.Α θα κλείσει και θα πεθάνει.Αυτό θέλουν το ΥΜΕ και η κυβέρνηση.Αλλιώς θα είχαν βρει καλύτερη λύση.Ας την έκλειναν και να την άνοιγαν εκ νέου ως Νέα Ο.Α ή Ο.Α.H (Olympic Airways Hellas) πάλι κρατική,και πάλι με τους ίδιους προορισμούς,αλλά με σύγχρονη διοίκηση.Και ας προσλάμβαναν το προσωπικό που πραγματικά χρειάζεται,με νέα συλλογική σύμβαση εργασίας.Γίνεται αυτό.Αλλά δε θέλουν να το κάνουν.Το πολύ πολύ να φορτωθούμε την Πάνθεον.Με διοικητή αυτόν που μέσα σε ένα χρόνο και πλέον την έβαλε μέσα 300δις ευρώ.Διάβασε το άρθρο της Ελευθεροτυπίας.Τα λέει ωραία.
 
Re: Pantheon Airways

Από αυτά που λές μάλλον δεν έχεις διαβάσει το σχέδιο.

ΞΕΧΝΑ το θα μείνει κρατική.

Η θα ιδιωτικοποιηθεί η θα κλείσει.

Μέση λύση δεν υπάρχει.

(Ευτυχώς που υπάρχει και η commission...)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top