Η πώληση των ΟΑ και η Pantheon

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Pantheon Airways

Αντί να πάρουν ή τεσπα να νοικιάσουν ένα 73NG ή ένα Α320 να μας δείξουν ότι κάτι θα γίνει με την νέα ΟΑ πάνε και νοικιάζουν ένα ''''''ολοκαίνουριγιο'''''' ATR42!! Ε Λ Ε Ο Σ
Πάντως πιστεύω πως θα βααφτεί με τίτλους και σήμα ΟΑ, απλώς θα έχει κάπου κάπως ένα διακριτικό Pantheon Group ή κάτι τέτοιο.
 
Re: Pantheon Airways

Ε βέβαια.... Έπρεπε να νοικιάσουν ένα 737NG που άλλωστε και τα πληρώματα της ΟΑ έχουν type rating, και η τεχνική βάση τα ξέρει...

Περί ειρωνίας πρόκειται, αλλά μήπως να σταματούσε το wishful thinking;

Κάτσε να βρεθεί αγοραστής και μετά συζητάμε για ανανέωση στόλου κλπ...
 
Re: Pantheon Airways

Μέχρι τέλος του μήνα θα πρέπει οι όποιοι ενδιαφερόμενοι να έχουν ήδη καταθέσει προσφορές για το κάθε ένα από τα τρία "κομμάτια" που θα τους ενδιαφέρει. Αν όσο πλησιάζουμε προς τον Νοέμβρη δεν ακούγεται τίποτα ή προκύψει παράταση, νομίζω πως θα πρόκειται για κακό σημάδι αναφορικά με τα σχέδια της κυβέρνησης. Και βέβαια μου έχουν γεννηθεί δύο ερωτήματα σχετικά με την Pantheon. Αν δεν καταθέσει κάποιος πρόταση τί θα απογίνει; (νομίζω πως ακούγονται διάφορα και έχει ξανασυζητηθεί). Επιπλέον, αν προκυρηχθούν εκλογές, τί πρόκειται να συμβεί με το όλο σχέδιο; οι ξένοι επενδυτές θα επιμείνουν ή θα λακίσουν φοβούμενοι εμπλοκή τους με το ελληνικό δημόσιο;

Προφανέστατα το ATR που έρχεται δεν έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία, το αν θα το δούμε παράλληλα με τις ΟΑ σε πτητικό έργο είναι κάτι που μόνο οι εγκέφαλοι του Υπουργείου Μεταφορών γνωρίζουν.
 
Re: Pantheon Airways

Όσο για το ATR που πολλοί αναρωτήθηκαν (γιατί ATR, γιατί παλιό κλπ), o σκοπός του αεροσκάφους αυτού είναι πιθανώς για να πάρει το AOC η Pantheon.
 
Re: Pantheon Airways

Το σίριαλ της Ο.Α θα κρατήσει πολύ κατά την άποψη μου.Τα πράγματα στην κυβέρνηση είναι πολύ ρευστά,και ίσως οδηγηθούμε σε πρόωρες εκλογές,οπότε η νέα κυβέρνηση όποια και αν είναι αυτή θα αποφασίσει για το μέλλον της Ο.Α.Οπότε μην περιμένετε να δείτε 737-NG A321 κλπ σύντομα.Άλλωστε η κυβέρνηση δε θέλει να την κρατήσει,να την ξεφορτωθεί θέλει.
 
Σχέσεις Υπ. Μετ. με Ανθρώπινο Δυναμικό ΟΑ 2008

Μετά την συνάντηση των πιλότων 04/10/2008 με τον Υπουργό Μεταφορών κύριο Κ. Χατζηδάκη, οι πιλότοι που ήταν τόσο αδιάλλακτοι στις τοποθετήσεις τους μπήκαν σε επικοινωνία και διάλογο… σωστά; Ακολουθούν βέβαια και τα πληρώματα καμπίνας σήμερα στο τραπέζι του διαλόγου και άλλοι. Μήπως κανένας γνωρίζει επακριβώς ποιες ήταν οι εγγυήσεις που επικαλέστηκε ο Υπουργός και ποιες ήταν οι ακριβείς απαντήσεις που έλαβε από τους πιλότους;
 
Re: Pantheon Airways

Σήμερα οι αεροσυνοδοί και λοιποί έφυγαν πολύ ευχαριστημένοι από το γραφείο του κυρίου Χ., σύμφωνα με το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ. Καθώς πέτυχαν να διαπραγματευτούν ότι τα ένσημά τους θα μετρήσουν διπλά, και θα μπορούν με μόλις 6000 ένσημα να βγούν στη σύνταξη. (καθώς θα μετράνε για 12.000).
Άρα σύντομα θα "ηρεμήσουν", όπως προβλεπόταν!
Εγώ απορώ με τόσο κακές διεθνείς οικονομικές συνθήκες πώς προχωράει το σχέδιο? Ποιος θα επενδύσει αυτή την περίοδο?

Υ.Γ.: Είδατε ότι όταν κινδυνέψει το "κεφάλαιο" επιτρέπεται η κρατική βοήθεια, άμα πρόκειται όμως για το κοινό όφελος τότε απαγορεύεται...
 
Re: Pantheon Airways

flightnumber":2t0du1z0 said:
άμα πρόκειται όμως για το κοινό όφελος τότε απαγορεύεται...


Στην συγκεκριμένη περίπτωση που βρίσκεται το "κοινό όφελος" ??????????????
 
Re: Pantheon Airways

aas59":mc76w145 said:
Στην συγκεκριμένη περίπτωση που βρίσκεται το "κοινό όφελος" ?
Στη χώρα αυτή οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους και χρησιμοποιούνται όπως βολεύει κάθε φορά τους λαϊκιστές.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top