Iberia

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
IBERIA Α Ι Σ Χ Ο Σ

Καλησπέρα! Προσπαθώ εδώ και δύο μέρες να κλείσω πτήση Αθήνα-Las Palmas ή Αθήνα-Tenerife! Στο ΕΝΤΕΛΩΣ απαράδεκτο site της Iberia βγάζει προσφορά με 294€. Ελέγχω ημερομηνίες, βρίσκω κάποιες που όντως βγάζει στο ημερολόγιο 294€ και προχωράω να τα κλείσω. Με το που πάει στην επόμενη σελίδα που βγάζει όλους τους ναύλους για τη συγκεκριμένη διαδρομή και τη συγκεκριμένη ημέρα βλέπω ότι τελικώς τα εισιτήρια κοστίζουν 550!!! Κάνω search για άλλες ημερομηνίες και βλέπω ότι γενικώς κάθε φορά που κάνω search μου βγάζει άλλα αποτελέσματα. Και δεν εννοώ φυσικά ότι ανέβηκαν οι τιμές, αλλά ότι μου βγάζει τώρα 294€, αν πατήσω refresh 330, μετά 580, μετά πάλι 294 κλπ. Τελικά με τα πολλά καταφέρνω να βρω μια ημερομηνία που ΟΝΤΩΣ υπάρχουν εισιτήρια που κοστίζουν 294€. Αμ δε!!! Μόλις πας να γράψεις όνομα επιβάτη σου λέει "we could not confirm some of the segments of your flight, either change the segment or try again". Περιττό να σας πω πως όσες φορές και να δοκιμάσεις βγάζει το ίδιο. Είναι ενδιαφέρον δε ότι το ίδιο ακριβώς συμβαίνει για ΟΛΕΣ τις προσφορές τους που δοκίμασα, δλδ προς Tenerife, Las Palmas, Palma de Mallorca κλπ.

Πήρα λοιπόν στο calling center τους και η (εξυπηρετικότατη κατά τα άλλα) υπάλληλος μου είπε ότι "όντως υπάρχουν τα εισιτήρια, αλλά όχι οι αντίστοιχες θέσεις" (!!!!) και το σύστημά της έβγαζε τιμή στα 600 περίπου €.

Το ερώτημα λοιπόν...... πού μπορώ να απευθυνθώ για να καταγγείλω αυτό το ΑΙΣΧΟΣ;;;; Είναι ποτέ δυνατόν να βγάζουν ως κράχτες προσφορές που ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ;;;; Δε γράφει πουθενά τον οποιονδήποτε περιορισμός (nights abroad κλπ) και επιπλέον το πρόβλημα υπάρχει για όλους τους προορισμούς που δοκίμασα να κλείσω και για τουλάχιστον 4-5 ημερομηνίες για κάθε προορισμό!!! Δηλαδή μπαίνεις στο site σου βγάζει το ημερολόγιο με την καλύτερη τιμή κάθε μέρας και όταν πας να δεις λεπτομέρειες βλέπεις πως τελικά αυτός ο ναύλος δεν υπάρχει καν στη λίστα με τις τιμές!!! Και μετά από ΑΠΕΙΡΟ ψάξιμο βρίσκεις μέρα που ΟΝΤΩΣ βγάζει στη λίστα αυτά τα εισιτήρια..... και σε γειώνει το σύστημα ότι και καλά κάποιο segment που διάλεξες είναι λάθος (σημείωση: δεν αναφέρει καν ΠΟΙΟ!!!! ATH-MAD? MAD-TFS? TFS-MAD? MAD-ATH????).

Συγνώμη για τη νευρική διατύπωση, αλλά πραγματικά είμαι εκτός εαυτού!!! Έφαγα δυο μέρες να κοιτάω αυτές τις ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ, κανόνισαν άνθρωποι την άδειά τους για να μας ΔΟΥΛΕΥΕΙ η Iberia!!! Φυσικά όποιο τηλέφωνο και να πάρω στην Ελλάδα με βγάζει στο ίδιο help center και είναι αδύνατο να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο ή τέλος πάντων κάποιον υπεύθυνο!!! Θα ήθελα να μάθω πού μπορώ να καταγγείλω το θέμα, ΙΝΚΑ, κάποιον αντίστοιχο οργανισμό ειδικά για αεροπορικές εταιρίες στο εξωτερικό κλπ, τέλος πάντων ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ γιατί αυτά τα πράγματα είναι ΑΙΣΧΟΣ.

Ευχαριστώ πολύ,
Μενέλαος
 
Re: IBERIA Α Ι Σ Χ Ο Σ

Μετάφρασε ολα αυτά πού μάς λές μέ τήν ακρίβεια των γεγονότων καί κατ ευθείαν στήν αρμόδια υπηρεσία τής Ευρωπαικής Ενωσης πιστεύω οτι κάποια ακρη θά βγάλης! :great:
 
Re: IBERIA Α Ι Σ Χ Ο Σ

τα ίδια μου έκανε πέρσι και η myair
 
Re: IBERIA Α Ι Σ Χ Ο Σ

Φίλε Μενέλαε δεν είναι μόνο η ΙΒ αλλά κ πολλές άλλες...πριν από 3-4 μέρες η ΒΑ κ η ΑF συμφώνησαν σε επίπεδο ΕΕ να μην παραπλανούν το κοινό με εισητήρια σικέ, κρυφές χρεώσεις, φόρους, προεπιλεγμένες ασφάλειες κ άλλα τέτοια αγαπημένα, λες κ ενδιαφέρει κανένα αν στα 300Ε τα 50 είναι που θα πάρει η εταιρεία...για ΙΝΚΑ δεν γνωρίζω αφού το θέμα μάλλον ελέγχεται εκτός Ελλάδας.
 
Re: IBERIA Α Ι Σ Χ Ο Σ

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά! Το γνωρίζω ότι αυτό το πράγμα γίνεται συχνά και από πάρα πολλές εταιρίες, αλλά αυτό είναι ένα βήμα παραπέρα! Δε μιλάμε για διαφήμιση "50€" και μετά να σου βάλει και 100€ φόρους. Δε μιλάμε για διαφήμιση "50€" και να μη βρίσκεις ούτε ΜΙΑ μέρα εισιτήριο με 50€. Εδώ γράφει "προσφορά 300€", ΒΡΙΣΚΕΙΣ τα εισιτήρια και δε σε αφήνει να τα κλείσεις!!! Δηλαδή τι να πω πλέον, έχουν ξεπεράσει κάθε όριο! Γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο αρμόδιος φορέας στην Ευρωπαϊκή ένωση; Πραγματικά θα καταγγείλω επώνυμα το γεγονός, διότι ο μόνος λόγος που συνεχίζουν αυτή την πρακτική είναι ότι δεν έχουμε ξεσηκωθεί με τις γελοιότητές τους!! Αν κάποιος γνωρίζει παρακαλώ να με ενημερώσει κ εμένα :)

Update: μόλις μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο τους στην Ισπανία, όπου και πάλι μου έδωσαν τιμές που ούτε κατά διάνοια δεν προσεγγίζουν τα 293€. Εξηγώντας τους ότι η τιμή των 293€ εμφανίζεται ΤΩΡΑ στο site τους, μου είπαν να απευθυνθώ στο τηλέφωνο του Iberia.com και όχι στην Iberia. Το τηλέφωνο του Iberia.com όμως μου βγάζει ότι δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή....

Update 2: επικοινώνησα πάλι με το ισπανικό help center τους για να τους ενημερώσω ότι δε μπορώ να μιλήσω με το τηλέφωνο του Iberia.com διότι ο αριθμός είναι μάλλον χωρίς χρέωση ή κάτι τέτοιο και δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί από Ελλάδα. Μου είπαν ότι δεν υπάρχει άλλο νούμερο (δεν καταλάβαινε και πολλά με την άθλια γραμμή που είχαμε) και μου είπε ότι βλέπει το πρόβλημα κ εκείνη στο computer της αλλά το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ενημερώσει το Iberia.com και να δούμε τι θα γίνει......
 
Re: IBERIA Α Ι Σ Χ Ο Σ

Ενδιαφέρον έχει ότι η Iberia είναι στη λίστα με τις "καθαρές"........... :shock: :shock:
 
Ίσως οφείλεται σε μία απόκλιση ανάμεσα στο availability που βλέπει το σύστημα κρατήσεων της ιστοσελίδας με το in house σύστημα της Iberia (Amadeus Altéa Sell). Αυτό είναι πολύ απίθανο γιατί η Iberia έχει εγκαταστήσει τη σχετική εφαρμογή της Amadeus και στην ιστοσελίδα της.


Σε κάθε περίπτωση όμως εμένα με καλύπτει το disclaimer:

The prices shown correspond to recent searches made by clients, these may vary according to availability, possible fare variations, taxes and other surcharges applicable at the time of making the request.


Τι μπορεί να συμβαίνει λοιπόν:

Εσύ αναζητάς το ναύλο με βάση υπολογισμού PAPGRES σε RBD "P" που έχει υποχρεωτική προαγορά 7 ημερών, ελάχιστη παραμονή Σάββατο βράδυ και μέγιστη τις 10 ημέρες. Ο ναύλος προσφέρεται στην τιμή των 135 ευρώ + φόροι για ελάχιστες θέσεις σε κάθε πτήση (ίσως και κάτω του 3%) και όταν το σύστημα σου λέει ότι κάποιο από τα segments δεν ήταν δυνατό να επιβεβαιωθεί, σημαίνει ότι εκείνη τη στιγμή, κάποιος πιο γρήγορος από σένα, κατάφερε και έκλεισε το εισιτήριο πριν από σένα ή ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμες όλες οι θέσεις που που ζητάς (μπορεί να υπήρχε επαρκής αριθμός όταν έκανες αναζήτηση της τιμής, αλλά όταν έκανες επικύρωση της επιλογής, να είχαν μείνει λιγότερες από όσες ήθελες). Όλα αυτά τα δικαιολογεί απολύτως το παραπάνω disclaimer που έχουν στην ιστοσελίδα τους.
 
Re: IBERIA Α Ι Σ Χ Ο Σ

Πρώτα απ'όλα θεωρώ γελοίο το σύστημά τους να βγάζουν τις τιμές από recent searches. Ισχύει, αλλά το θεωρώ γελοίο. ΟΜΩΣ: αυτό ισχύει στο αρχικό search! Όταν μετά μπαίνω να ΔΙΑΛΞΩ εισιτήρια, μου βγάζει κανονικά availability για κάποια εισιτήρια, οπότε και διαλέγω αυτά που θέλω. Δε γίνεται ΚΑΙ αυτό να είναι based on recent searches! Πλέον έχω φύγει από το calendar που βγάζει results based on recent searches και έχω περάσει στο να "βλέπω" πραγματικές πτήσεις που είναι διαθέσιμες - και εκεί δε βλέπω κάποιο disclaimer. Και μετά από 10" λοιπόν ΔΕΝ είναι πλέον διαθέσιμες. Και θα μου πεις, κάποιος τα έκλεισε εκείνη τη στιγμή. Σύμφωνοι. Αλλά μετά από άλλα 10" μου ΞΑΝΑΒΓΑΖΕΙ available ticket σε αυτήν την τιμή. Το ξαναεπιλέγω και ΠΑΛΙ μου βγάζει πρόβλημα. Και πάλι από την αρχή. Αν έχουν τελειώσει οι θέσεις τιμής 130€ και συνεχίζει να μου βγάζει την επιλογή τους, χαίρω πολύ disclaimer ξdisclaimer είναι παραπλανητικό και απαράδεκτο! Έλεος δηλαδή, μου βγάζει 10 tickets για κάθε μέρα. Πρέπει να πάω να κάνω αγορά σε κάθε ένα από αυτά και μάλιστα σε συνδυασμό με άλλα που σίγουρα είναι διαθέσιμα για να βρω ποια υπάρχουν ακόμα;

Είναι σαν να πάω να αγοράσω μια τηλεόραση να τη βρω στο ράφι 500€ και στο ταμείο να μου πουν ξέρετε 2000€ γιατί είχαμε μόνο μία σε προσφορά. Ok, αλλά εφ'όσον δεν υπάρχει πλέον η προσφορά σταμάτα να μου την εμφανίζεις! Δε γίνεται να παίρνω κάθε τηλεόραση στο ταμείο για να μάθω αν ισχύει η τιμή που έγραφε στο ράφι ;)

edit: να προσθέσω και κάτι ακόμα.... Έχω μια κράτηση με 4 segments.... είναι λογικό το μήνυμα λάθους να λέει "κάποιο segment είναι λάθος";; Πώς ξέρω ποιο να αλλάξω δηλαδή; Αρχίζω τις δοκιμές; Θα καταλάβαινα να γίνει κάποια στιγμή κάτι περίεργο, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Αλλά το να πηγαίνει 2 μέρες τώρα αυτό το πράγμα.... έλεος δηλαδή, τους έχουν τελειώσει τα εισιτήρια δυο μέρες και τα εμφανίζουν ακόμα; Τι λογική έχει αυτό;;;;;
 
Re: Iberia News

tupolev":ddgck5oo said:
British Airways (BA) has confirmed that it is part of a consortium looking at bidding for Spanish airline Iberia. The UK airline said it had joined forces with private equity groups TPG Capital, Vista Capital, Inversiones Ibersuizas and Quercus Equity.

Sorry για το quote στο αμέσως προηγούμενο αλλά είναι παλιό post και πλέον "διδακτικό" αφού ρόδα είναι και γυρίζει...

Σύμφωνα λοιπόν με το reuters αναμένεται αναθέρμανση του ειδυλλίου αλλά αντίστροφα πλέον. Η ΙΒ πάει για την (χρεωκοπημένη?μπάαα-απλά της λείπει cash) ΒΑ...
:arrow: http://www.reuters.com/article/rbssAirlines/idUSL955895420090709
 
Top