IBERIA Α Ι Σ Χ Ο Σ
Καλησπέρα! Προσπαθώ εδώ και δύο μέρες να κλείσω πτήση Αθήνα-Las Palmas ή Αθήνα-Tenerife! Στο ΕΝΤΕΛΩΣ απαράδεκτο site της Iberia βγάζει προσφορά με 294€. Ελέγχω ημερομηνίες, βρίσκω κάποιες που όντως βγάζει στο ημερολόγιο 294€ και προχωράω να τα κλείσω. Με το που πάει στην επόμενη σελίδα που βγάζει όλους τους ναύλους για τη συγκεκριμένη διαδρομή και τη συγκεκριμένη ημέρα βλέπω ότι τελικώς τα εισιτήρια κοστίζουν 550!!! Κάνω search για άλλες ημερομηνίες και βλέπω ότι γενικώς κάθε φορά που κάνω search μου βγάζει άλλα αποτελέσματα. Και δεν εννοώ φυσικά ότι ανέβηκαν οι τιμές, αλλά ότι μου βγάζει τώρα 294€, αν πατήσω refresh 330, μετά 580, μετά πάλι 294 κλπ. Τελικά με τα πολλά καταφέρνω να βρω μια ημερομηνία που ΟΝΤΩΣ υπάρχουν εισιτήρια που κοστίζουν 294€. Αμ δε!!! Μόλις πας να γράψεις όνομα επιβάτη σου λέει "we could not confirm some of the segments of your flight, either change the segment or try again". Περιττό να σας πω πως όσες φορές και να δοκιμάσεις βγάζει το ίδιο. Είναι ενδιαφέρον δε ότι το ίδιο ακριβώς συμβαίνει για ΟΛΕΣ τις προσφορές τους που δοκίμασα, δλδ προς Tenerife, Las Palmas, Palma de Mallorca κλπ.
Πήρα λοιπόν στο calling center τους και η (εξυπηρετικότατη κατά τα άλλα) υπάλληλος μου είπε ότι "όντως υπάρχουν τα εισιτήρια, αλλά όχι οι αντίστοιχες θέσεις" (!!!!) και το σύστημά της έβγαζε τιμή στα 600 περίπου €.
Το ερώτημα λοιπόν...... πού μπορώ να απευθυνθώ για να καταγγείλω αυτό το ΑΙΣΧΟΣ;;;; Είναι ποτέ δυνατόν να βγάζουν ως κράχτες προσφορές που ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ;;;; Δε γράφει πουθενά τον οποιονδήποτε περιορισμός (nights abroad κλπ) και επιπλέον το πρόβλημα υπάρχει για όλους τους προορισμούς που δοκίμασα να κλείσω και για τουλάχιστον 4-5 ημερομηνίες για κάθε προορισμό!!! Δηλαδή μπαίνεις στο site σου βγάζει το ημερολόγιο με την καλύτερη τιμή κάθε μέρας και όταν πας να δεις λεπτομέρειες βλέπεις πως τελικά αυτός ο ναύλος δεν υπάρχει καν στη λίστα με τις τιμές!!! Και μετά από ΑΠΕΙΡΟ ψάξιμο βρίσκεις μέρα που ΟΝΤΩΣ βγάζει στη λίστα αυτά τα εισιτήρια..... και σε γειώνει το σύστημα ότι και καλά κάποιο segment που διάλεξες είναι λάθος (σημείωση: δεν αναφέρει καν ΠΟΙΟ!!!! ATH-MAD? MAD-TFS? TFS-MAD? MAD-ATH????).
Συγνώμη για τη νευρική διατύπωση, αλλά πραγματικά είμαι εκτός εαυτού!!! Έφαγα δυο μέρες να κοιτάω αυτές τις ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ, κανόνισαν άνθρωποι την άδειά τους για να μας ΔΟΥΛΕΥΕΙ η Iberia!!! Φυσικά όποιο τηλέφωνο και να πάρω στην Ελλάδα με βγάζει στο ίδιο help center και είναι αδύνατο να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο ή τέλος πάντων κάποιον υπεύθυνο!!! Θα ήθελα να μάθω πού μπορώ να καταγγείλω το θέμα, ΙΝΚΑ, κάποιον αντίστοιχο οργανισμό ειδικά για αεροπορικές εταιρίες στο εξωτερικό κλπ, τέλος πάντων ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ γιατί αυτά τα πράγματα είναι ΑΙΣΧΟΣ.
Ευχαριστώ πολύ,
Μενέλαος
Καλησπέρα! Προσπαθώ εδώ και δύο μέρες να κλείσω πτήση Αθήνα-Las Palmas ή Αθήνα-Tenerife! Στο ΕΝΤΕΛΩΣ απαράδεκτο site της Iberia βγάζει προσφορά με 294€. Ελέγχω ημερομηνίες, βρίσκω κάποιες που όντως βγάζει στο ημερολόγιο 294€ και προχωράω να τα κλείσω. Με το που πάει στην επόμενη σελίδα που βγάζει όλους τους ναύλους για τη συγκεκριμένη διαδρομή και τη συγκεκριμένη ημέρα βλέπω ότι τελικώς τα εισιτήρια κοστίζουν 550!!! Κάνω search για άλλες ημερομηνίες και βλέπω ότι γενικώς κάθε φορά που κάνω search μου βγάζει άλλα αποτελέσματα. Και δεν εννοώ φυσικά ότι ανέβηκαν οι τιμές, αλλά ότι μου βγάζει τώρα 294€, αν πατήσω refresh 330, μετά 580, μετά πάλι 294 κλπ. Τελικά με τα πολλά καταφέρνω να βρω μια ημερομηνία που ΟΝΤΩΣ υπάρχουν εισιτήρια που κοστίζουν 294€. Αμ δε!!! Μόλις πας να γράψεις όνομα επιβάτη σου λέει "we could not confirm some of the segments of your flight, either change the segment or try again". Περιττό να σας πω πως όσες φορές και να δοκιμάσεις βγάζει το ίδιο. Είναι ενδιαφέρον δε ότι το ίδιο ακριβώς συμβαίνει για ΟΛΕΣ τις προσφορές τους που δοκίμασα, δλδ προς Tenerife, Las Palmas, Palma de Mallorca κλπ.
Πήρα λοιπόν στο calling center τους και η (εξυπηρετικότατη κατά τα άλλα) υπάλληλος μου είπε ότι "όντως υπάρχουν τα εισιτήρια, αλλά όχι οι αντίστοιχες θέσεις" (!!!!) και το σύστημά της έβγαζε τιμή στα 600 περίπου €.
Το ερώτημα λοιπόν...... πού μπορώ να απευθυνθώ για να καταγγείλω αυτό το ΑΙΣΧΟΣ;;;; Είναι ποτέ δυνατόν να βγάζουν ως κράχτες προσφορές που ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ;;;; Δε γράφει πουθενά τον οποιονδήποτε περιορισμός (nights abroad κλπ) και επιπλέον το πρόβλημα υπάρχει για όλους τους προορισμούς που δοκίμασα να κλείσω και για τουλάχιστον 4-5 ημερομηνίες για κάθε προορισμό!!! Δηλαδή μπαίνεις στο site σου βγάζει το ημερολόγιο με την καλύτερη τιμή κάθε μέρας και όταν πας να δεις λεπτομέρειες βλέπεις πως τελικά αυτός ο ναύλος δεν υπάρχει καν στη λίστα με τις τιμές!!! Και μετά από ΑΠΕΙΡΟ ψάξιμο βρίσκεις μέρα που ΟΝΤΩΣ βγάζει στη λίστα αυτά τα εισιτήρια..... και σε γειώνει το σύστημα ότι και καλά κάποιο segment που διάλεξες είναι λάθος (σημείωση: δεν αναφέρει καν ΠΟΙΟ!!!! ATH-MAD? MAD-TFS? TFS-MAD? MAD-ATH????).
Συγνώμη για τη νευρική διατύπωση, αλλά πραγματικά είμαι εκτός εαυτού!!! Έφαγα δυο μέρες να κοιτάω αυτές τις ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ, κανόνισαν άνθρωποι την άδειά τους για να μας ΔΟΥΛΕΥΕΙ η Iberia!!! Φυσικά όποιο τηλέφωνο και να πάρω στην Ελλάδα με βγάζει στο ίδιο help center και είναι αδύνατο να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο ή τέλος πάντων κάποιον υπεύθυνο!!! Θα ήθελα να μάθω πού μπορώ να καταγγείλω το θέμα, ΙΝΚΑ, κάποιον αντίστοιχο οργανισμό ειδικά για αεροπορικές εταιρίες στο εξωτερικό κλπ, τέλος πάντων ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ γιατί αυτά τα πράγματα είναι ΑΙΣΧΟΣ.
Ευχαριστώ πολύ,
Μενέλαος