Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Η τελευταία ενημέρωση απο τον κ. Πιτσιόρλα του ΤΑΙΠΕΔ, είναι οτι τελικά η παράδοση των 14 α/δ στη Fraport θα γίνει τέλη Γενάρη του 2017.,... απο 1η Νοέμβρη, πήγαμε στο Δεκέμβρη, μετά οτι θα γινοταν σταδιακά και τώρα ολα στα τέλη Γενάρη... χμμμμμ !!
 
Κίνδυνος να τιναχθεί στον αέρα η παραχώρηση των αεροδρομίων!

Εάν δεν λυθούν τα προβλήματα που προκαλούν τα έργα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «η Fraport είναι υποχρεωμένη όταν παραλάβει το αεροδρόμιο Μακεδονία να το κρατήσει κλειστό όχι μόνο γιατί δεν έχουν τηρηθεί τα συμφωνηθέντα, αλλά κυρίως γιατί δεν θα μπορεί να το λειτουργήσει όπως πρέπει και με ασφάλεια», αναφέρουν κύκλοι με ενδελεχή γνώση των όσων συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες στην εταιρεία.

«Μια τέτοια εξέλιξη θέτει σε κίνδυνο ματαίωσης όλη τη συμφωνία παραχώρησης των 14 αεροδρομίων, καθώς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο αεροδρόμιο από τα 14 και σημαντικός πυλώνας της επένδυσης», προσθέτουν. Μιλούν δε για επιμονή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας «να υλοποιήσει το έργο μεσούσης της τουριστικής περιόδου αντί να αναβάλει την έναρξή του έργου, που ούτως ή άλλως δεν έχει γίνει 10 χρόνια τώρα, για μια εποχή με λιγότερη κίνηση στο αεροδρόμιο, όπως είναι ο Σεπτέμβρης».

http://www.kathimerini.gr/887463/articl ... th-fraport


Αυτά δεν γίνονται πουθενά στο κόσμο.... :wall:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

http://www.capital.gr/story/3179866"

η ιδιωτικοποίηση δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί νωρίτερα από το πρώτο τρίμηνο του 2017

Δεν είναι πολύ αργά; Τι κάνουν πια και καθυστερούν τόσο;;;
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

ας μην θέτει η Fraport το θέμα του "Μακεδονία" ώς το μείζον επιχείρημα για την καθυστέρηση παραλαβής των 14 α/δ. Είναι γεγονός οτι ΔΕΝ είναι έτοιμη και αυτό θα φανεί μόλις αρχίσει να τα λειτουργεί.
Είχε στοχεύσει στην προσέλκυση έμπειρων στελεχών, ιδιαίτερα απο την ΥΠΑ, νομίζω οτι αυτό δεν της βγήκε.
Η ερχόμενη σαιζόν θα βγεί πάνω κάτω με τις υφιστάμενες υποδομές, αν και είχαν- και έχουν το χρόνο- να κάνουν τις όποιες βασικές αλλαγές. Μένει επίσης να καταβληθεί και το τσέκ των 1,2 δις, αλλά και τα εκατομύρια που έχουν δηλώσει οτι θα ρίξουν στην αναβάθμιση. Εκτός αν περιμένουν να εισπράξουν πρώτα απο τα έσοδα, χωρίς δηλαδή να βάλουν δικά τους κεφάλαια !
Το ερώτημα είναι αν όσοι "έβριζαν" την μέχρι τώρα κατάσταση στα α/δ - οχι άδικα- θα συνεχίσουν να το κανουν ή θα το βουλώσουν επειδή θα είναι πλέον σε ιδιωτικά χέρια.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αμάν με το οπαδιλίκι σας (δημόσιος vs ιδιωτικός τομέας).
Όποιος κάνει δουλειά θα επικροτείται όποιος δεν κάνει θα "τα ακούει".

Όσο για το αν έχει έμπειρα στελέχη κάτσε να ξεκινήσουν και θα δούμε.
Γιατί από όσα έχω μάθει μάλλον καλές προσθήκες έχουν κάνει.

ΥΓ:
satcorfu":3uvvknlh said:
Είναι γεγονός οτι ΔΕΝ είναι έτοιμη και αυτό θα φανεί μόλις αρχίσει να τα λειτουργεί.
Είχε στοχεύσει στην προσέλκυση έμπειρων στελεχών, ιδιαίτερα απο την ΥΠΑ, νομίζω οτι αυτό δεν της βγήκε.
Λες και οι της ΥΠΑ είναι τα φοβερά στελέχη που δεν μπορεί να λειτουργήσει αεροδρόμιο χωρίς την παρουσία τους...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

NFEEFE":2eftqnjs said:
Αμάν με το οπαδιλίκι σας (δημόσιος vs ιδιωτικός τομέας).
Λυπάμαι αν αυτό κατάλαβες απο τα γραφόμενά μου. Δεν έχω καμία εμπάθεια ούτε κάνω "αντίσταση" στους κατακτητές..Ούτε δημόσιο vs ιδιωτικό και όλα τα υπόλοιπα.
Αυτό που λέω είναι οτι ξεκινάει σύντομα - σε 2 μήνες απο όταν πάρουν τα κλειδιά- η νέα τουριστική σαιζόν, δεν προβλέπεται να γίνει κάτι σημαντικό ώς αναβάθμιση για φέτος και τα πράγματα θα κυλίσουν πάλι με τα ψέματα.
Τωρα, όσον αφορά την εμπειρία, θα ηθελα να μου πείς αν ένας καλός ηλεκτρολόγος που θα προσληφθεί απέξω και αναλάβει τα ηλεκτρικά του α/δ, θα μπορεί να κάνει δουλειά αν δεν έχει κάποιον έμπειρο να του δείξει τα κατατόπια.. γιατί δεν μιλάμε για το σπίτι μας, αλλά μια βιομηχανική εγκατάσταση. Δεν μίλησα μόνο για διοικητικά στελέχη..
Για να μην κατηγορηθώ για κρατισμό και επειδή τα γραπτά μένουν, θα περιμένουμε το τέλος της σαιζόν και θα δούμε τα αποτελέσματα και αν αυτά θα είναι σύμφωνα με τις προσδοκίες όσων περίμεναν ώς μεσία την ιδιωτικοποίηση για να βελτιωθούν ΑΜΕΣΑ τα πράγματα !!
Να δούμε επίσης πόσα εκατομύρια θα "πέσουν" φέτος για αναβαθμίσεις και εκσυγχρονισμό, απο αυτά που γραφόταν στα δελτία τύπου και αν δεν πέσουν λεφτά είναι σίγουρο οτι θα "φταίει" το θέμα του εργου στο "Μακεδονία" . Σε αυτό αναφέρθηκα εγώ και ας μην στοχεύουμε αλλού !
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ακόμα κλαίνε το μακαρίτη οι ΥΠΑτζήδες? Ακόμα?

Τα 5 στάδια της αποδοχής μιας δυσάρεστης κατάστασης:

Η αποδοχή μιας δυσάρεστης κατάστασης είναι μεγάλο θέμα. Διαφέρει απο άνθρωπο σε άνθρωπο σύμφωνα με το χαρακτήρα του. Υπάρχουν όμως πέντε βασικά στάδια για να καταλήξεις να αποδεχθείς έναν χωρισμό, μία αρρώστια ακόμα και τον θάνατο.

Άρνηση

Η άρνηση μιας κατάστασης είναι ουσιαστικά η μόνη λύση για να αποφύγουμε τον πόνο. Ασυναίσθητα αρνούμαστε την πραγματικότητα, και είτε θέλουμε πολύ κόσμο γύρω μας για να νιώσουμε ασφάλεια και να μη σκεφτόμαστε, είτε απομονωνόμαστε. Πρόκειται για έναν μηχανισμό άμυνας που μας επιτρέπει να μειώσουμε την έντονη αρχική φάση του πόνου. Είναι μία προσωρινή ψυχολογική αντίδραση.

Θυμός

Όταν η άρνηση της αλήθειας αρχίζει να υποχωρεί, η πραγματικότητα και ο πόνος που κουβαλάει μαζί της επιστρέφουν. Έμεις όμως δεν ήμαστε έτοιμοι να το αποδεχθούμε. Σε αυτό το σημείο κάνει την εμφάνισή του ο θυμός , μία έκρηξη συναισθημάτων που ψάχνει να βρει την αιτία. Αρχίζουμε να διερωτόμαστε πολλά πράγματα, να νιώθουμε την ανάγκη να ρίξουμε σε κάποιον το φταίξιμο και να έχουμε ενοχές για πράξεις που κάναμε ή όχι.

Διαπραγμάτευση

Σε αυτό το στάδιο προσπαθούμε να αποφύγουμε τις αρνητικές συνέπειες της κατάστασης την οποία πρέπει να δεχτούμε. Ψάχνουμε να βρούμε λύσεις και μέσα μας έχουμε μια ελπίδα ότι η κατάσταση μπορεί να είναι αναστρέψιμη, επομένως την δεχόμαστε υπό όρους.

Κατάθλιψη

Μετά από τα τρία στάδια της άρνησης, του θυμού, και της διαπραγμάτευσης, περνάμε στο στάδιο της κατάθλιψης, όπου δεν βλέπουμε καμία ελπίδα για την κατάστασή και όλα είναι μαύρα. Το μόνο που νιώθουμε είναι θλίψη, ξεσπάμε σε κλάματα και αρνούμαστε πεισματικά να φάμε. Επιπρόσθετα έχουμε έντονη νευρικότητα και μειωμένη ικανότητα νοητικής συγκέντρωσης.

Αποδοχή


Μετά την καταθλιπτική φάση τα συμπτώματα αρχίζουν να υποχωρούν και τείνουμε να επιστρέψουμε στην φυσιολογική μας κατάσταση. Προσπαθούμε να βάλουμε τη ζωή μας σε μια τάξη και να δεχθούμε τη βοήθεια που τόσο καιρό αγνοούσαμε απο το κοντινό μας περιβάλλον. Πολλοί άνθρωποι δεν καταφέρνουν να την προσεγγίσουν και καλό θα ήταν να μην τους πιέζουμε . Δεν πρέπει κανεις να καταπιέζει τα συναισθήματα που νιώθει αλλά να τα αφήνει να απελευθερώνονται. Και εδώ είναι το σημείο που ο καθένας μας βρίσκει ένα τρόπο να προχωρήσει…
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Το γεγονός ότι τα αεροδρόμια επιτέλους θα φύγουν από το δημόσιο είναι εξαιρετικά χαρμόσυνο. Να θυμίσω τις εικόνες ντροπής και αίσχους; Για δείτε εδώ : http://news247.gr/eidiseis/travel/t...-gia-to-2016-ta-tria-sthn-ellada.4328227.html , εδώ : http://www.huffingtonpost.gr/2015/10/20/-life-xeirotera-aerodromia-europis_n_8335894.html κι εδώ : http://www.protothema.gr/greece/art...dromio-tis-kerkuras-metatrapike-se-homateri-/

Επίσης, αυτό μας δείχνει (όπως και πολλά άλλα παραδείγματα της καθημερινότητάς μας) ότι το δημόσιο δυστυχώς είναι άχρηστο να διαχειρίζεται το οτιδήποτε. Τα αεροδρόμια όμως είναι η πρώτη και η τελευταία εικόνα ενός τουρίστα. Και αν ξεκινάει με άσχημες συνθήκες τις διακοπές του (ή αντίστοιχα τις ολοκληρώνει), τότε μην τον περιμένετε ξανά. Όπως επίσης θα κάνει και ότι άλλο μπορεί για να ενημερώσει κι άλλον κόσμο για την ...εμπειρία του και εδικά τους συμπατριώτες του.

Όσον αφορά την εταιρία, μπορούμε να δούμε εδώ τι έχει κάνει σ' άλλα αεροδρόμια στον κόσμο https://www.google.gr/search?q=fran...FAKHd67A8sQ_AUICigD&biw=1707&bih=817&dpr=1.13 κι εδώ : https://www.google.gr/search?q=Pulk...VAKHTOeD7MQ_AUICCgB&biw=1707&bih=817&dpr=1.13

Σαφώς και δεν είμαι ούτε εργαζόμενος ούτε τρελός υποστηρικτής της εταιρίας. Τα τελευταία 2 χρόνια την γνώρισα. Αν κάνει κάτι στραβό ή δεν φέρει τα αποτελέσματα που οφείλει βάση της σύμβασης, εννοείται πως θα την κρίνω αρνητικά. Όμως δε θα την κρίνω εκ των προτέρων.

Ο τουρισμός μας είναι η κύρια πηγή εσόδων μας και από εκεί μπορεί να έρθει υψηλή ανάπτυξη. Ακόμη όμως δεν έχει φτάσει στο ταβάνι του και δεν πρόκειται να φτάσει εφόσον τα αεροδρόμιά μας δεν μπορούν να υποδεχτούν παραπάνω κόσμο λόγω έργων αναβάθμισης που χρειάζονται και το ελληνικό κράτος δεν έχει χρήματα ν' αναλάβει. Μην ξεχνάμε ότι στο αεροδρόμιο Μακεδονία η επέκταση του διαδρόμου εκτιμήθηκε ότι θα τελειώσει το 2011 ! και πλέον πάμε για 7 χρόνια μετά... Και δίνω μόνο ένα παράδειγμα...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Φίλε airport, επειδή δεν γνωρίζω τι σκοπεύει να κάνει η νέα διαχειρίστρια των αεροδρομίων, φυσικά και πρέπει να την κρίνουμε στην πορεία της. Επέτρεψέ μου όμως να διαφωνήσω στα θέματα του τουρισμού. Πράγματι καταντήσαμε την Ελλάδα μας να έχει ως μόνη πηγή εσόδων της από το τουριστικό προϊόν. Κάποιοι μάλιστα τον αποκαλούν βαριά βιομηχανία και όχι παροχή υπηρεσιών. Όμως, τι εννοείς ανάπτυξη, να γίνουν ας πούμε και άλλα 1.000 ξενοδοχεία, αυτό είναι ανάπτυξη; Μετά τι; Πιστεύω ότι ο τουρισμός είναι ήδη στο ταβάνι του και ιδιαίτερα με την βοήθεια της γενικότερης γειτονικής ακαταστασίας – τρομοκρατίας. Μην ξεχνάς ότι ο τουρισμός είναι κατευθυνόμενος. Τι άλλο περιμένουμε, μπορούμε άραγε να χωρέσουμε και άλλους τουρίστες ή θα τους πούμε να έρχονται λίγοι -λίγοι και τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, αφού οι ξενοδόχοι δηλώνουν πλήρη πληρότητα τον Ιούλιο και Αύγουστο. Εμείς μπορούμε να κάνουμε διακοπές κάπου αλλού ή πρέπει να πληρώνουμε 100€ το δωμάτιο ενώ στους πράκτορες το κλείνουν με 20€ ή θα πρέπει να μένουμε σε αδήλωτες και παράνομες τρώγλες. Ήδη από φέτος κατάλαβαν οι πολιτικοί μας ότι παρά την αύξηση του αριθμού των τουριστών τα έσοδα μειώθηκαν. Φωνάζουμε από χρόνια ότι το all inclusive από την μια και το ότι πληρώνονται όλα έξω (πακέτα, αεροπλάνα, υποτίμηση-φοροδιαφυγή, ακόμη και τα λεωφορεία που τους πάνε στα ξενοδοχεία καθώς και οι καθαρίστριες είναι αλλοδαπές) θα συνεχίζουν να μειώνουν τα έσοδα. Πιστεύω ότι πρέπει να βγάζουμε κάθε πρωί τις τσίμπλες από τα μάτια μας και να σταματήσουμε να χειροκροτούμε.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αυτό λέω και 'γω πιο πάνω. Θα κρίνουμε την πορεία της, αλλά μετά από 2 χρόνια τουλάχιστον.

Τώρα το ότι δεν έχουμε άλλη πηγή εσόδων είναι μεγάλο θέμα, αλλά εκτός του συγκεκριμένου φόρουμ. Παρόλα αυτά συμφωνώ μαζί σου κι έχεις δίκιο ότι θα έπρεπε να είχαμε κι άλλη πηγή εσόδων.

Ακόμη και το να γίνουν 1000 ξενοδοχεία ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είναι ανάπτυξη. Θα σου δώσω κάποια παραδείγματα : νέες θέσεις εργασίας όχι μόνο στο ξενοδοχείο αλλά και σε κοντινά εστιατόρια, καφενεία κτλ, σε εργολάβους που θα κτίσουν το ξενοδοχείο και στην τελική στα έσοδα του κράτους-λόγω του ΦΠΑ. Αυτά είναι κάποια από τα έσοδα...

Δυστυχώς στην Ελλάδα μας αρέσει να μιζεριάζουμε και να μη βλέπουμε μακροπρόθεσμα για το πως θα φέρουμε περισσότερα έσοδα στο κράτος... Μας νοιάζει όλα να 'ναι δημόσια και να βάζουμε τους συγγενείς και φίλους μέσα και όλοι αυτοί επειδή είναι ΜΟΝΙΜΟΙ να μην κάνουν κάτι και κουραστούν!

Σύμφωνα με τα αυξανόμενα χρόνο με το χρόνο στοιχεία της κίνησης των αεροδρομίων της χώρας μας, ο τουρισμός μας δεν έχει φτάσει ταβάνι.

Το πότε θα έρθει ο τουρίστας είναι δικό του θέμα. Δε θα του πούμε εμείς, αλλά εμείς πρέπει να κάνουμε όλες τις υποδομές για να υποδεχτούμε όσους το θέλουν... Τα αεροδρόμιά μας έχουν ήδη ξεπεράσει το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και αν δεν γίνουν έργα δεν πρόκειται να δεχτούν παραπάνω τουρίστες... Τα αεροδρόμια λένε όχι σε μεγάλες εταιρίες, γιατί δεν μπορούν να δεχτούν επιπλέον αεροπλάνα!

Το δημόσιο δεν έχει λεφτά και δεν μπορεί ούτε τις βασικές υπηρεσίες να προσφέρει όπως κλιματισμό, υγιεινη κτλ.

Εφόσον βλέπει ο κόσμος ότι κατατάσσουν 4 αεροδρόμια μας στα χειρότερα της Ευρώπης, δεν νομίζω ότι θα τα προτιμήσει. Θα πάει Αθήνα, άντε και κάνα νησί με καλό αεροδρόμιο και μετά μην το είδατε... Δες στο ίντερνετ φωτογραφίες από τα αεροδρόμια Κέρκυρας, Σαντορίνης, Μυκόνου και Ηρακλείου. Ούτε με πλοίο μην περιμένεις να πάνε κάνοντας 10+ ώρες και να πληρώσουν 50+ ευρώ...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top