Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων
Καραμήτρος Air":2tiq21ez said:
Μη γελοιοποίησε άλλο σύντροφε γράφοντας οτι σου κατεβαίνει στο κεφάλι.
Ζήτα οδηγίες απο το Κυρίτση και τα υπόλοιπα πληρωμένα τρολς του κόμματος!
Μαζέψτε λίγο και τον Αλεβιζόπουλο γιατί μόνο γέλιο προκαλεί εδω και πολλά χρόνια.
Τοσα post που έχεις γράψει, μονοπωλεί η εμπάθειά σου στους εργαζόμενους- κακούς, τεμπέληδες και οτι άλλο - της ΥΠΑ και τους συνδικαλιστές της. Δεν έχω διαβάσει και ένα σοβαρό επιχείρημα, πέρα απο το οτι πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν τα α/δ επειδή βρωμάνε οι τουαλλέτες και καποια δεν έχουν χαρτί υγείας... λές και για αυτά φταίνε οι εργαζόμενοι... αυτοί οι οποίοι , επι χρόνια- γιατί προσλήψεις δεν γίνονται ,αντίθετα φεύγει κόσμος με σύνταξη και δεν αντικαθίσταται - βγάζουν τη δουλειά... αύξηση στους επιβάτες. ρεκόρ κίνησης διαβάζουμε, τρίβουν τα χέρια τους οι ασχολούμενοι με τον τουρισμό, χαράς ευαγγέλια, ολα αυτά όμως στην πλάτη των όλο και λιγότερων υπαλλήλων της ΥΠΑ. Βεβαίως και υπάρχουν τεμπέληδες, ευθυνόφοβοι κλπ, αλλά πού δεν υπάρχουν, μήπως ο κρατικοδίαιτος ιδιωτικός τομέας δεν έχει απο αυτούς ?? Πήγες μήπως στα πολιτικά γραφεία βουλευτων να δείς οτι πλέον εδώ και χρόνια εχουν στραφεί να βολεύουν ψηφοφόρους σε εταιρείες ( σουπερ μαρκετ, security, κλπ κλπ) και οχι στο Δημόσιο ?
Μιλάς για βολεμένους, με μέσο κλπ.... που τους είδες ? απο το 1995 οσοι έχουν μπεί στην ΥΠΑ- εκτός μετατάξεων απο ΟΑ- είναι με ΑΣΕΠ και όχι πλαγίως, αλλά καθαρό ΑΣΕΠ !! Ισωςνα είχες προσπαθήσει και να μην τα κατάφερες καποια στιγμή και για αυτό το μένος που έχεις ! Γεγονός είναι οτι τα εκατομύρια των επιβατών- ρεκόρ που γράφεται με μεγάλα γράμματα- διακινήθηκε απο αυτούς τους υπαλλήλους τους τεμπέληδες , τους άχρηστους !!
Οσον αφορά το ιδιωτικό μονοπώλιο της Aegean, δεν έχεις παρα να δείς τις τιμές των εισιτηρίων σε προορισμούς που δεν πάει άλλη εταιρεία ( Ryanair) και θα καταλάβεις.. αν δεν μπορείς , πές το να σε βοηθήσω !! Κακή, στραβή η ΟΑ, διακινούσε τσάμπα τις εφημερίδες, κουβαλούσε φορεία, χωρίς να χρειάζεται ενα C130 με 50000 ευρώ την ώρα και εφερνε την ελληνική σημαία στην Αμερική, τη Νότια Αφρική και την Αυστραλία, για όσους αυτό έχει σημασία !
Τέλος, για τους κακούς υπαλλήλους της ΟΑ, να γνωρίζεις οτι αυτοί είχαν ήδη φύγει πρίν την εξαγορά και άρα δεν τους εκδικήθηκες οταν πουλήθηκε, αυτοί πήραν παχυλές συντάξεις και νωρίς μάλιστα, πιθανόν να γελανε αν διαβάζουν αυτά που γράφεις, αυτοί που την πληρωσαν ήταν -οπως λέει και ο AirServ - με συμβάσεις και με μισθούς των 900-1100 ευρώ που είχαν μείνει και τους έτρεχαν μέχρι το κλείσιμο !!
Ηρέμησε λοιπόν και δες με επιχειρήματα το όλο θέμα, για παράδειγμα αν σου αρέσει πως η σύμβουλος του ελληνικού Δημοσίου για την ιδιωτικοποίηση , η Lufthansa είναι - τυχαία πάντα- και μέτοχος της εταιρείας που πήρε το διαγωνισμό.. Κανένα πρόβλημα σίγουρα, όπως και κανένα πρόβλημα με την απορρόφηση της ιδιωτικής ΟΑ απο τη Aegean... δεν υπάρχει κανενα μονοπώλιο μαλλον και όσοι το βλέπουν να υπάρχει πρέπει να είναι παλαιοκομματικοί, κρατιστές, κομμουνιστές και οτι άλλο χαρακτηρισμό μπορείς να τους προσάψεις.