Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων
Τελείωσα με τις σοβαρές δουλειές για σήμερα. Ας ασχοληθώ λοιπόν κ με τους ασόβαρους!
@satcorfu
Ζητας "ένα σοβαρό επιχείρημα οτι πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν τα α/δ" της ΕΛΛΑΔΟΣ και να φύγει το μανατζαρισμα τους απο τους υπαλλήλους της ΥΠΑ?
Σοβαρά τώρα? Εν ετη 2017, στην Ελλάδα εσυ ακομα απορείς γιατι τα αεροδρόμια πρέπει να γλυτώσουν από το Ελληνικό δημόσιο και τους υπαλλήλους του?
Βγάζουν τη δουλειά ποιοι? Οι μονιμάδες της ΥΠΑ στα αεροδρόμια? Ή οι συμβασιούχοι που τρέχουν για να ξύνεστε εσείς παίζοντας το "εμένα αυτη είναι η θεση μου, δεν ξέρω κάτι παραπάνω" και να επιστρέφετε στο κωλοβάρεμα? Μήπως πάλι κρύβεσαι πίσω απο τους καινούργιους που τρέχουν για να λουφαρετε οι παλιοί?
Οπως γινόταν και με την κρατική Ολυμπιακή δηλαδή?
Ιδιωτικό ή οποιουδήποτε άλλου είδους μονοπώλιο πλέον δεν υπάρχει. Παρα τις απεγνωσμένες σας προσπάθειες επι χρόνια οι αερομεταφορές απελευθερώθηκαν. Όποιος θελει πετάει όπου θέλει και όσο συχνά θέλει! Επαναλαμβάνω, μονοπώλιο πλεον δεν υπάρχει.
Εαν κρίνεις πως οι τιμές για την Χιο φερ ειπείν ή τη Σαντορίνη είναι ακριβές και η Aegean βγάζει πολλα μπες στη μπιζνα αυτή να κονομήσεις. Αν παλι θέλεις να πετάξεις τελευταία στιγμή σε κοστος εισιτήριου οικονομικής με κρατημένη θεση στην Blue Star πάρε την ...Blue Star. Απλό, Κατανοητό?
Αντίστοιχα για την ηπειρωτική Ελλάδα πάρε Κτελ ή ΟΣΕ.
Μονοπώλιο πάντως τέλος! Οι τελευταίοι νταβατζήδες ηταν δημόσιοι υπάλληλοι και όπως σκύλιασαν όταν έχασαν το νταβατζιλίκι τους στις αερομεταφορές ετσι λυσσάνε και τωρα που το χάνουν στα αεροδρόμια... Σόδα για τη χώνεψη!
Μη γράψεις ξανά την κοτσάνα για τη Λουφτχάνσα που παίρνει τα αεροδρόμια για να κάνει τι ακριβώς, να βάζει τη Raynair μετά την έδρα της στη Φρανκφούρτη να ανοίγει βασεις και στην Ελλάδα? ΜΑΚΑΡΙ!
Η οποία LH εχει μολις το 8,75% της Φραπορτ, βάλε και τι ποσοστό απο το Ελληνικό κονσόρτσιουμ εχει ο Κοπελούζος και καταλαβαίνεις τι αστείος είναι ο ισχυρισμός σου...
Αλήθεια, σε πόσα από αυτά τα αεροδρόμια πετάει η LH και κάθε ποτε?
Ή μήπως το τίμημα σου φαίνεται μικρο οταν ο δεύτερος προσφοριοδότης έδωσε 40% λιγότερα? Ποσα λέγανε οι της ΥΠΑ πως αξίζουν στην αρχή της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης και πως δεν θα βρισκόταν κανένας να τα δωσει? :twisted: :twisted: :twisted:
Το ανέκδοτο με τις εφημερίδες που αν πληρώνονταν στην ώρα τόση απο την Αργο θα φυσούσαν οι ισολογισμοί της ΟΑ το λες και παραέξω ή μονο σε εμάς?
Εκτος αν εννοείς πως θα έπρεπε να σκάει το κάθε νησι κάνα πενταευρο για το κάθε φύλο εφημερίδας που μεταφέρατε μπας και βουλώνατε τις τρύπες σας...
Προσωπικά τρέμω στη σκέψη του πόσα θα είχαμε δώσει στην κρατική ΟΑ ετσι και υπήρχε ακόμα τα τελευταία 6 χρόνια εν μεσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, βαρελι πετρελαίου στα 100$ και κλείσιμο δεκάδων αεροπορικών εταιριών στην Ευρώπη...
Για να μην βάλω την ανανέωση του παρωχημένου της στόλου... Γιατι δεν θα μπορούσατε να πετάτε εσαεί με τα νοικιάρικα της HOLA.
@Gonso, o Αδωνης δεν νομίζω να έγλειψε ποτέ κατουρημένη ποδιά για να ζήσει. Μπερδεύεσαι με τους μια ζωή κρατικοδίαιτους που ψήφιζες.
Ελπίζω μόνο να μην θαυμάζεις αυτούς που χρειάστηκαν να κάνουν οτι και η Αχτσιόγλου στο Κατρούγκαλο για να τρουπώσουν στο κράτος και να το θηλάσουν γατζωμένοι χειροπόδαρα απο το μαστάρι του.
Εν κατακλείδι καταλαβαίνω τον τρόμο του μια ζωη βολεμένου που ξαφνικά του ανοίγουν τη πόρτα του κλουβιού και πρέπει να παλέψει με τις δικες του δυνάμεις πλέον για την επιβίωση του στη ζούγκλα αλλα νισάφι.
Ο μίτος αυτός άνοιξε το 2008 και 9 χρόνια αργότερα ακομα προσπαθούμε να γλυτώσουμε τα αεροδρόμια και το τουρισμό από τους νταβατζήδες των τοπικών οργανώσεων και κλαδικών επιτροπών.