Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu":1o8in1vc said:
Επίσημη ανακοίνωση για 15 Μαρτίου παραλαβή των α/δ απο τη Fraport...η σαιζόν σε αρκετά ξεκινάει 11 μέρες μετά !!

http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... erodromion

Επίσημη ανακοίνωση δεν το λές αυτό. "Ένα στέλεχος ......δήλωσε στο Reuters". Θα κοιτάξω και εκεί. Συμωφωνώ απόλυτα με το προηγούμενο πόστ σου.

Gonso
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu":10acgl0l said:
Καραμήτρος Air":10acgl0l said:
Μη γελοιοποίησε άλλο σύντροφε γράφοντας οτι σου κατεβαίνει στο κεφάλι.
Ζήτα οδηγίες απο το Κυρίτση και τα υπόλοιπα πληρωμένα τρολς του κόμματος!
Μαζέψτε λίγο και τον Αλεβιζόπουλο γιατί μόνο γέλιο προκαλεί εδω και πολλά χρόνια.
:banana:
Τοσα post που έχεις γράψει, μονοπωλεί η εμπάθειά σου στους εργαζόμενους- κακούς, τεμπέληδες και οτι άλλο - της ΥΠΑ και τους συνδικαλιστές της. Δεν έχω διαβάσει και ένα σοβαρό επιχείρημα, πέρα απο το οτι πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν τα α/δ επειδή βρωμάνε οι τουαλλέτες και καποια δεν έχουν χαρτί υγείας... λές και για αυτά φταίνε οι εργαζόμενοι... αυτοί οι οποίοι , επι χρόνια- γιατί προσλήψεις δεν γίνονται ,αντίθετα φεύγει κόσμος με σύνταξη και δεν αντικαθίσταται - βγάζουν τη δουλειά... αύξηση στους επιβάτες. ρεκόρ κίνησης διαβάζουμε, τρίβουν τα χέρια τους οι ασχολούμενοι με τον τουρισμό, χαράς ευαγγέλια, ολα αυτά όμως στην πλάτη των όλο και λιγότερων υπαλλήλων της ΥΠΑ. Βεβαίως και υπάρχουν τεμπέληδες, ευθυνόφοβοι κλπ, αλλά πού δεν υπάρχουν, μήπως ο κρατικοδίαιτος ιδιωτικός τομέας δεν έχει απο αυτούς ?? Πήγες μήπως στα πολιτικά γραφεία βουλευτων να δείς οτι πλέον εδώ και χρόνια εχουν στραφεί να βολεύουν ψηφοφόρους σε εταιρείες ( σουπερ μαρκετ, security, κλπ κλπ) και οχι στο Δημόσιο ?
Μιλάς για βολεμένους, με μέσο κλπ.... που τους είδες ? απο το 1995 οσοι έχουν μπεί στην ΥΠΑ- εκτός μετατάξεων απο ΟΑ- είναι με ΑΣΕΠ και όχι πλαγίως, αλλά καθαρό ΑΣΕΠ !! Ισωςνα είχες προσπαθήσει και να μην τα κατάφερες καποια στιγμή και για αυτό το μένος που έχεις ! Γεγονός είναι οτι τα εκατομύρια των επιβατών- ρεκόρ που γράφεται με μεγάλα γράμματα- διακινήθηκε απο αυτούς τους υπαλλήλους τους τεμπέληδες , τους άχρηστους !!
Οσον αφορά το ιδιωτικό μονοπώλιο της Aegean, δεν έχεις παρα να δείς τις τιμές των εισιτηρίων σε προορισμούς που δεν πάει άλλη εταιρεία ( Ryanair) και θα καταλάβεις.. αν δεν μπορείς , πές το να σε βοηθήσω !! Κακή, στραβή η ΟΑ, διακινούσε τσάμπα τις εφημερίδες, κουβαλούσε φορεία, χωρίς να χρειάζεται ενα C130 με 50000 ευρώ την ώρα και εφερνε την ελληνική σημαία στην Αμερική, τη Νότια Αφρική και την Αυστραλία, για όσους αυτό έχει σημασία !
Τέλος, για τους κακούς υπαλλήλους της ΟΑ, να γνωρίζεις οτι αυτοί είχαν ήδη φύγει πρίν την εξαγορά και άρα δεν τους εκδικήθηκες οταν πουλήθηκε, αυτοί πήραν παχυλές συντάξεις και νωρίς μάλιστα, πιθανόν να γελανε αν διαβάζουν αυτά που γράφεις, αυτοί που την πληρωσαν ήταν -οπως λέει και ο AirServ - με συμβάσεις και με μισθούς των 900-1100 ευρώ που είχαν μείνει και τους έτρεχαν μέχρι το κλείσιμο !!
Ηρέμησε λοιπόν και δες με επιχειρήματα το όλο θέμα, για παράδειγμα αν σου αρέσει πως η σύμβουλος του ελληνικού Δημοσίου για την ιδιωτικοποίηση , η Lufthansa είναι - τυχαία πάντα- και μέτοχος της εταιρείας που πήρε το διαγωνισμό.. Κανένα πρόβλημα σίγουρα, όπως και κανένα πρόβλημα με την απορρόφηση της ιδιωτικής ΟΑ απο τη Aegean... δεν υπάρχει κανενα μονοπώλιο μαλλον και όσοι το βλέπουν να υπάρχει πρέπει να είναι παλαιοκομματικοί, κρατιστές, κομμουνιστές και οτι άλλο χαρακτηρισμό μπορείς να τους προσάψεις.

1. Μια αεροπορικη εταιρια για να λειτουργησει θελει λεφτα. Και με τους κανονισμους της ΕΕ, δεν πρεπει να λαμβανει κρατικη χρηματοδοτηση. Η ΟΑ που εκανε ολες αυτες τις φιλανθρωπιες και πηγαινοεφερνε εφημεριδες στα νησια και ομογενεις στο Αμερικα, ειχε ζημιες και εμπαινε μεσα. Και επειδη ηταν κρατικη, τις ζημιες τις πληρωναμε εσυ κι εγω. Εσυ μπορει να το θεωρεις σωστο το κρατος να χρηματοδοτει μια εταιρια που μπαινει μεσα οπως κανει ο Τουρκος. Δεν γινεται ομως πλεον. Ασε που και να γινοταν, ενα κρατος που δεν εχει γαζες στα νοσοκομεια ειναι αθλιο να στελνει αεροπλανα στη Μελβουρνη. Αν η ΟΑ ξεκινουσε να λειτουργησει ως ιδιωτικη εταιρια, πολυ αμφιβαλλω οτι θα εκανε τα πατριωτικα ταξιδια στην Αυστραλια που σας γεμιζαν τοση υπερηφανια...

2. Αν δεν ειχε κλεισει ο Ολυμπιακη, πολυ απλα δεν θα ειχε επεκταθει η Aegean τοσο πολυ. Τα δρομολογια εσωτερικου δεν ειναι τιποτα χρυσωρυχεια που τα εκμεταλλευεται μονος του ο Βασιλακης. Σε αυτα που παιζει μονος του τωρα, πιθανοτατα θα επαιζε μονη της η ΟΑ (καθως ειναι αδυνατον να ανταγωνιστεις τη μπανκα του κρατους). Και οι ζημιες στην κρατικη, πληρωνονται απο εμενα και απο εσενα. Στο τελος θα τα πληρωσεις, ειτε πληρωσεις ενα εισιτηριο ειτε πληρωσεις τις ζημιες μεσω των φορων σου. Τελος, αν τα δρομολογια εσωτερικου (πλην Θεσ/νικης, Ηρακλειου, Χανιων, Σαντορινης, Ροδου) ηταν οι κοτες με τα χρυσα αυγα, οποιαδηποτε εταιρια θα μπορουσε να φερει ενα στολο με 737, να τον εγκαταστησει στον Βενιζελο και να κανει 7 φορες τη μερα το Αθηνα-Σαμος. Εκει που η αγορα αντεχε δυο παικτες, ο δευτερος μπηκε. Στις αλλες γιατι δεν εχει μπει; Food for thought
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

σε αυτό το thread αναφερόμαστε στις ιδιωτικοποιήσεις των α/δ.. ανέφερα το θέμα της ΟΑ, γιατί σε αυτό "κόλλησε" ο Karamitros Air...
Οπως και ναχει, ξέχασες τα χρήματα απο τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές, τα οποιά πληρώνεις εσύ και εγώ...Αυτά πρίν , τα έκανε η ΟΑ χωρίς επιδότηση και είχε και μικρά α/φ μόνο και μόνο για αυτό το λόγο !! και τώρα που το "σπατόσημο" απο το οποίο αντλούνταν οι πόροι που πλήρωνε η ΥΠΑ τις αεροπορικές εταιρείες για αυτά τα δρομολόγια, θα το παίρνει η Fraport, θα δούμε πραγματικά ποιός θα πληρώνει,,, ποιός είπατε? ο έλληνας φορολογούμενος ?... όπως και ποιός θα πληρώνει τα κονδύλια απο τα εκατομύρια που εισέπρατε η ΥΠΑ απο τα α/δ και βούλωναν τρύπες αλλού -'οχι στα αεροδρόμια πάντως- και πλέον δεν θα υπάρχουν... γιατί το ετήσιο μισθωμα που θα καταβάλλεται απο αύριο για όλα τα α/δ , είναι πολύ λιγότερο απο τα έσοδα του α/δ της Θεσσαλονίκης σήμερα. Οποιος κατάλαβε, κατάλαβε !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Παραβλέπω (όσο μπορώ) τον Άδωνι και το αντίπαλο δέος του, που μέχρι και εδώ βρήκαν στασίδι και συνεχίζω με το θέμα μας.

Ναυτεμπορική λοιπόν (από το λίνκ του satcorfu)

Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2017 10:24

Στις 15 Μαρτίου αναμένεται να αναλάβει και επισήμως, τη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων η  Fraport Greece, σύμφωνα με δηλώσεις ανώτερου στελέχους της γερμανικής εταιρείας.
«Δημόσιο και Fraport συμφώνησαν ότι η εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης έχει προγραμματιστεί για τις 15 Μαρτίου» δήλωσε ενδεικτικά, το γερμανικό στέλεχος, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters............

naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters

Εδώ και πολλή ώρα χωμένος στο Reuters, ψάρεψα μόνο ένα bullet point σε briefing για μετοχές χρηματιστηρίου.

Reuters :

(84 λεπτά πριν της Ναυτεμπορικής, οπότε δικαιούμαι να πιστεύω ότι σε αυτό αναφέρεται)


Wed Feb 8, 2017 | 9:00pm GMT
Germany's Fraport will start operating 14 regional airports in Greece next month, an official at Fraport Greece said, as part of a 1.2 billion euro ($1.28 billion) deal in 2015.

Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο οι ρεπόρτερς της Ναυτεμπορικής να δουλεύουν πολύ πιο μεθοδικά και να αλιεύουν τέτοιες δηλώσεις. Αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο να ΜΑΣ δουλεύουν και να αλιεύουν θύματα. Το συμπέρασμα δικό σας.

Gonso
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Τελείωσα με τις σοβαρές δουλειές για σήμερα. Ας ασχοληθώ λοιπόν κ με τους ασόβαρους!

@satcorfu
Ζητας "ένα σοβαρό επιχείρημα οτι πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν τα α/δ" της ΕΛΛΑΔΟΣ και να φύγει το μανατζαρισμα τους απο τους υπαλλήλους της ΥΠΑ?
:lol: :lol: :lol:
Σοβαρά τώρα? Εν ετη 2017, στην Ελλάδα εσυ ακομα απορείς γιατι τα αεροδρόμια πρέπει να γλυτώσουν από το Ελληνικό δημόσιο και τους υπαλλήλους του?
:thx:

Βγάζουν τη δουλειά ποιοι? Οι μονιμάδες της ΥΠΑ στα αεροδρόμια? Ή οι συμβασιούχοι που τρέχουν για να ξύνεστε εσείς παίζοντας το "εμένα αυτη είναι η θεση μου, δεν ξέρω κάτι παραπάνω" και να επιστρέφετε στο κωλοβάρεμα? Μήπως πάλι κρύβεσαι πίσω απο τους καινούργιους που τρέχουν για να λουφαρετε οι παλιοί?
Οπως γινόταν και με την κρατική Ολυμπιακή δηλαδή?

Ιδιωτικό ή οποιουδήποτε άλλου είδους μονοπώλιο πλέον δεν υπάρχει. Παρα τις απεγνωσμένες σας προσπάθειες επι χρόνια οι αερομεταφορές απελευθερώθηκαν. Όποιος θελει πετάει όπου θέλει και όσο συχνά θέλει! Επαναλαμβάνω, μονοπώλιο πλεον δεν υπάρχει.
Εαν κρίνεις πως οι τιμές για την Χιο φερ ειπείν ή τη Σαντορίνη είναι ακριβές και η Aegean βγάζει πολλα μπες στη μπιζνα αυτή να κονομήσεις. Αν παλι θέλεις να πετάξεις τελευταία στιγμή σε κοστος εισιτήριου οικονομικής με κρατημένη θεση στην Blue Star πάρε την ...Blue Star. Απλό, Κατανοητό?
Αντίστοιχα για την ηπειρωτική Ελλάδα πάρε Κτελ ή ΟΣΕ.
Μονοπώλιο πάντως τέλος! Οι τελευταίοι νταβατζήδες ηταν δημόσιοι υπάλληλοι και όπως σκύλιασαν όταν έχασαν το νταβατζιλίκι τους στις αερομεταφορές ετσι λυσσάνε και τωρα που το χάνουν στα αεροδρόμια... Σόδα για τη χώνεψη!

Μη γράψεις ξανά την κοτσάνα για τη Λουφτχάνσα που παίρνει τα αεροδρόμια για να κάνει τι ακριβώς, να βάζει τη Raynair μετά την έδρα της στη Φρανκφούρτη να ανοίγει βασεις και στην Ελλάδα? ΜΑΚΑΡΙ!
Η οποία LH εχει μολις το 8,75% της Φραπορτ, βάλε και τι ποσοστό απο το Ελληνικό κονσόρτσιουμ εχει ο Κοπελούζος και καταλαβαίνεις τι αστείος είναι ο ισχυρισμός σου...
Αλήθεια, σε πόσα από αυτά τα αεροδρόμια πετάει η LH και κάθε ποτε? :lol:

Ή μήπως το τίμημα σου φαίνεται μικρο οταν ο δεύτερος προσφοριοδότης έδωσε 40% λιγότερα? Ποσα λέγανε οι της ΥΠΑ πως αξίζουν στην αρχή της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης και πως δεν θα βρισκόταν κανένας να τα δωσει? :twisted: :twisted: :twisted:

Το ανέκδοτο με τις εφημερίδες που αν πληρώνονταν στην ώρα τόση απο την Αργο θα φυσούσαν οι ισολογισμοί της ΟΑ το λες και παραέξω ή μονο σε εμάς?
Εκτος αν εννοείς πως θα έπρεπε να σκάει το κάθε νησι κάνα πενταευρο για το κάθε φύλο εφημερίδας που μεταφέρατε μπας και βουλώνατε τις τρύπες σας...

Προσωπικά τρέμω στη σκέψη του πόσα θα είχαμε δώσει στην κρατική ΟΑ ετσι και υπήρχε ακόμα τα τελευταία 6 χρόνια εν μεσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, βαρελι πετρελαίου στα 100$ και κλείσιμο δεκάδων αεροπορικών εταιριών στην Ευρώπη...

Για να μην βάλω την ανανέωση του παρωχημένου της στόλου... Γιατι δεν θα μπορούσατε να πετάτε εσαεί με τα νοικιάρικα της HOLA.

@Gonso, o Αδωνης δεν νομίζω να έγλειψε ποτέ κατουρημένη ποδιά για να ζήσει. Μπερδεύεσαι με τους μια ζωή κρατικοδίαιτους που ψήφιζες.
Ελπίζω μόνο να μην θαυμάζεις αυτούς που χρειάστηκαν να κάνουν οτι και η Αχτσιόγλου στο Κατρούγκαλο για να τρουπώσουν στο κράτος και να το θηλάσουν γατζωμένοι χειροπόδαρα απο το μαστάρι του.

Εν κατακλείδι καταλαβαίνω τον τρόμο του μια ζωη βολεμένου που ξαφνικά του ανοίγουν τη πόρτα του κλουβιού και πρέπει να παλέψει με τις δικες του δυνάμεις πλέον για την επιβίωση του στη ζούγκλα αλλα νισάφι.
Ο μίτος αυτός άνοιξε το 2008 και 9 χρόνια αργότερα ακομα προσπαθούμε να γλυτώσουμε τα αεροδρόμια και το τουρισμό από τους νταβατζήδες των τοπικών οργανώσεων και κλαδικών επιτροπών.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Καραμήτρος Air":3pm34wk3 said:
Βγάζουν τη δουλειά ποιοι? Οι μονιμάδες της ΥΠΑ στα αεροδρόμια? Ή οι συμβασιούχοι που τρέχουν για να ξύνεστε εσείς παίζοντας το "εμένα αυτη είναι η θεση μου, δεν ξέρω κάτι παραπάνω" και να επιστρέφετε στο κωλοβάρεμα? Μήπως πάλι κρύβεσαι πίσω απο τους καινούργιους που τρέχουν για να λουφαρετε οι παλιοί?
Οπως γινόταν και με την κρατική Ολυμπιακή δηλαδή?

Φαίνεται αγαπητέ, οτι έχεις πληρη άγνοια περι της λειτουργίας των ελληνικων α/δ σήμερα.. Αναφέρεσαι σε συμβασιούχους της ΥΠΑ, κάτι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ !!! Υπήρχαν πρίν 10-15 χρόνια περίπου σε κάποιες ειδικότητες, όπως παροχής πληροφοριών, υδραυλικοί αλλά δεν υπάρχουν πιά !!! Αρα όλα αυτά περί ξυσίματος, στα επιστρέφω. Εν έχεις κάποια παραδείγματα με παλιούς που λουφάρουν και νέους- συμβασιούχους που τρέχουν, να μας το πείς να το μαθουμε και εμείς που προφανώς δεν έχουμε τις δικές σου εμπειρίες.

Ιδιωτικό μονοπώλιο λές οτι δεν υπάρχει στην Ελλάδα ?? μα που ζείς αλήθεια, θέλεις προορισμούς που πάει μόνο η Aegean- OA Και κανείς άλλος ??? σε διαβάζουν και άλλοι εδώ μέσα και προφανώς είτε γελούν είτε νευριάζουν !!

Εαν το θέμα της σύγκρουσης συμφερόντων με την Lufthansa για σενα είναι ενα τίποτα, το καταλαβαίνω, δεν θα περίμενα κάτι παραπάνω. Πλήν όμως υπάρχουν νόμοι, αλλά και η κοινή λογική που το απαγορεύει.... δεν έχει σημασία αν η Lufthansa κανει πτήσεις σε αυτά τα α/δή οχι.. θα μπορούσε να είναι σύμβουλος του Ελληνικου Δημοσίου και το "κρατιδιο της Εσσης" ΑΕ, αλλά είναι και μέτοχος της Fraport... Δεν εγραψα πουθενά οτι ο Κοπελούζος είχε οριστεί σύμβουλος του Ελληνικού Δημοσίου για την αποκρατικοποίηση των α/δ. Εγραψα για τη LUFTHANSA !!! Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς αστείο τον ισχυρισμό μου και πραγματικά προσπαθώ να κρατήσω το επίπεδο της ανταλλαγής απόψεων σε κόσμιο επίπεδο !!
Αν όμως επικαλείσαι τη νομιμότητα, τότε δεν έχεις επιλογή παρά να δεχτείς οτι εδώ μιλάμε για σκάνδαλο.. Αν δεν σε ενδιαφέρει και τόσο , τότε πάω πάσο !!
Τις αερομεταφορές στην Ελλάδα συνεχίζεις να τις πληρώνεις και θα τις πληρώνεις περισσότερο σε λίγο καιρό, οταν τα έσοδα του "σπατόσημου" απο τα οποια αρκετά εκατομμύρια πληρώνονται για τις αγονες γραμμές των "ανταγωνίστριων" εταιρειών της Aegean, θα πανε στη Fraport και συνεπώς το κόστος θα μετακυλιστεί άμεσα στον Ελληνα φορολογούμενο, όπως επίσης και οι τρύπες που βουλώνονταν απο τα έσοδα των α/δ και τώρα θα σταματήσουν... δεν πειράζει για σενα βέβαια, πιθανόν να μην πληρώνεις και φόρους, άρα μιλάς εκ του ασφαλούς !!
Τέλος, τα ελληνικά α/δ ιδιωτικοποιούνται γιατί εδώ και χρόνια πάρθηκε η απόφαση να φύγουν απο τον έλεγχο του κράτους ότι προσοδοφόρο υπήρχε...δεν νομίζω οτι υπάρχει κανείς σε αυτό το φορουμ που να πιστεύει αλήθεια οτι τα α/δ που δίνονται είναι παθητικά και τα πληρώνει ο ελληνας φορολογούμενος. Ετσι, οταν επι χρόνια και συνειδητά δεν υπάρχει- π.χ. ΚΑΝΕΝΑΣ υδραυλικός στο α/δ της Κέρκυρας, πώς να μην είναι στην κατάσταση που είναι οι τουαλέτες... γιατί άραγε δεν θέλησαν να προσληφθεί κανένας ύστερα απο τη συνταξιοδότηση 2 υδραυλικών ?? γιατί στην παροχή πληροφοριών ΔΕΝ θέλησαν να φέρουν κόσμο να επανδρώσει το γραφείο για να δίνει πληροφορίες σε 24ωρη βάση, όπως σε κάθε σοβαρό αεροδρόμιο ?
Συνέχισε λοιπόν να κοιτάς το δέντρο και να μη βλέπεις το δάσος...
Και το κερασάκι στη τούρτα... βλέποντας το μένος που έχεις για τους ΥΠΑτζήδες.( πραγματικά είσαι ο μόνος που βγάζει τέτοια απέχθεια) , να σε διαβεβαιώσω οτι ΚΑΝΕΙΣ τους δεν θα χάσει τη δουλειά του, ίσως τώρα κάποιοι πραγματικά να αρχίσουν να "ξύνονται" !!!
Περιμένουμε λοιπον την 15η Μαρτίου , την παράδοση- παραλαβή και ύστερα τις πρώτες πτήσεις, που σημειωτέον, όπως λένε οι τουριστικοί πράκτορες, θα είναι μια χρονιά ρεκόρ φέτος, να δούμε πώς θα βγεί η σαιζόν !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αναφέρομαι όπως πολύ καλά κατάλαβες στους εξαφανισμένους υπαλλήλους της ΥΠΑ που ειτε κάνουν βάρδιες απο το σπίτι τους, ειτε εμφανίζονται μονο στη κατάσταση μισθοδοσίας.
Ελπιζω να μην μυγιάστηκες λόγω της μύγας.

Ιδιωτικό μονοπώλιο στις αερομεταφορές της Ελλάδας ΔΕΝ υπάρχει. Θα υπήρχε αν ηταν όπως το ΚΤΕΛ όπου μονο μια εταιρεία εχει δικαίωμα να εκτελεί δρομολόγια. Οποια, μα όποια εταιρεία της Ευρώπης γουστάρει μπορεί να βάλει ενα 777 και να πετάει 5 φορές τη μέρα το Αθήνα Αλεξανδρούπολη.
Είπαμε, αν κρίνεις πως εχει ψωμί βρίσκεις χρηματοδότη για το καταπληκτικό και σίγουρο σου business plan και ξεκινάς να κονομάς. Παρε και τον Air Serv να ξεφορτώνει τις βαλίτσες!
Αλλιώς ΚΤΕΛ, ΙΧ, ΟΣΕ ή Blue Star.

Ποια σύγκρουση συμφερόντων και ποια παρανομία ακριβώς λές? Ένας ανταγωνιστής ή έστω κρατικοδίαιτος αγωνιστής δεν βρέθηκε να καταγγείλει το ..σκάνδαλο?
Μάλλον ομως κατέληξαν στο ιδιο συμπέρασμα με το Τσιπρα και με ολους τους άλλους. Το τίμημα ηταν παραπάνω απο δίκαιο εως και υπερβολικό για το τι παίρνει και τι υποχρεώσεις αναλαμβάνει.

Πλεον για να πετάξω πληρώνω μόνο οσα λέει το εισιτήριο μου. Οχι άλλα τοσα μέσω κρατικών επιδοτήσεων στον Εθνικο αερομεταφορέα. Το ιδιο επιθυμώ να γινει και με τα αεροδρόμια.
Ως πολίτης της χώρας και κυρίως ως φορολογούμενος θελω η οικονομία να δημιουργεί θέσεις εργασίας και φορολογητέα ύλη. Αυτο θα γινει με την ιδιωτικοποιηση και για αυτό γίνεται αυτη η διαδικασία.

Το δημόσιο και οι υπάλληλοι δεν μπορούν, δεν ξέρουν αλλα κυρίως δεν θέλουν να λειτουργήσουν με αυτη την λογική της αγοράς.
Ειναι απολύτως ευχαριστημένοι να συνεχίσουν να λειτουργούν οπως και σήμερα και τα αεροδρόμια μας να ζηλεύουν τα αντίστοιχα των Σκοπίων και της Βουλγαρίας...

Τα έσοδα του δημοσίου απο τη Φραπορτ-Κοπελούζο τόσα το στάνταρ κάθε χρόνο οσο και οι φορολόγηση επι τζίρου και κερδών δεν νομίζω να λες στα σοβαρά πως θα ειναι λιγότερα απο οσα του μένουν σήμερα απο τη διαχείριση των αεροδρομίων και την κάλυψη των δαπανών τους...
Εσυ βέβαια συνέχισε να ψάχνεις θεωρία συνωμοσίας πισω απο την χρόνια ανικανότητα του κράτους να αλλαξει μια λάμπα.

Εν ανάγκη βαλτε και τον γραφικό περιφερειάρχη Επτανήσων να κάνει ενα ακομα δημοψήφισμα-φιάσκο.


Το πως θα βγει η σεζον και τι κακό θα μας εβρει που χανουμε τις ...υπηρεσίες σας μην το πολυλες παραέξω. Γελάνε και τα τσιμέντα.
Και στη Κύπρο οι αντίστοιχοι συνδικαλιστές των Κυπριακων το 15 φώναζαν για το τι κακο θα βρει το τουρισμο του νησιού με το κλείσιμο τους και κανει κάθε χρόνο ρεκορ χωρίς να μετακινείται πλέον ουτε ενας τουρίστας με τη βοήθεια τους.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ως πολίτης της χώρας και κυρίως ως φορολογούμενος θελω η οικονομία να δημιουργεί θέσεις εργασίας και φορολογητέα ύλη. Αυτο θα γινει με την ιδιωτικοποιηση και για αυτό γίνεται αυτη η διαδικασία.
Πορτοσαλτε εσυ;
Ας το παρουμε ξανα-μανα..Δεν εχω καμια σχεση με ΥΠΑτζηδες κλπ...Ειχα εργαστει πριν καμια 20αρια χρονια ως Ramp Agent για 3-4 χρονια και πλεον εργαζομαι στον ιδ.τομεα.Βεβαια εχω κρατησει εναν κυκλο αξιολογων ανθρωπων απο εκεινη την εποχη που πραγματικα ηταν επαγγελματιες στον αεροπορικο χωρο ειτε ηταν στην ΥΠΑ ειτε στην πΟΑ.
Το μενος σου γενικα προς ολους οσους εχουν τις επιφυλαξεις τους ως προς την ιδιωτικοποιηση των αεροδρομιων μονο αν εχεις καθαρα προσωπικο συμφερον δικαιολογειται.
Η ιδιωτικοποιηση της ΟΑ εκ του αποτελεσματος κριθηκε fail.Το διαδοχο σχημα διελυθη εξ ων συνετεθη με το αεροπορικο να καταληγει στην Aegean δημιουργωντας καθαρα ιδιωτικο μονοπωλιο σε παρα πολλα αεροδρομια,η επιγεια εξυπηρετηση κατεληξε τελικα στον Γρυλλο και το μοναδικο κομματι που ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ προοπτικες αναπτυξης(Τεχνικη) αποψιλωθηκε και απαξιωθηκε με λανθασμενους χειρισμους.Ναι καταννοω την πεποιθηση σου (και εμμονη)για την ιδιωτικοποιηση καθε δημοσιου οργανισμου η εταιρειας αλλα το αποτελεσμα το αφηνεις απεξω απο την συζητηση(Κατι που εντεχνως σαν κολακας του αφεντικου σου το κανεις σε ολα τα ποστ επικαλουμενος σοβιετιες και διαφορα νεοφιλελευθερα εγχειριδια).Θα μου πεις τωρα γλυτωσαμε εκατομμυρια κλπ...αμ δε...η εταιρεια ειναι ακομα σε εκκαθαριση και την πληρωνουμε ολοι ακομα.
Ως προς το σκελος γιατι δεν αναπτυσσονται αλλες εταιριες στην Ελλαδα η απαντηση ειναι σαφεστατη:Η Ελλαδα ειναι ενας καλοκαιρινος τουριστικος προορισμος,ποτε δεν ειχε επαρκη εσωτερικη κινηση(ειδκα τωρα την εποχη των μνημονιων)για να γεμιζει α/φ των 180 θεσεων με τιμες Α3/ΟΑ στα ουρανια.Η FR ξεκινησε τα εσωτερικα της δρομολογια με μεγαλη δυσκολια λογω των κωλυματων που εθετε η γραφειοκρατια του δημοσιου και η A3 υπογειως(οπως κανει παντα) και σιγα σιγα πηρε ενα αρκετα καλο κομματι της αγορας μας μιας και προσφερε εισιτηρια σε πολυ χαμηλες τιμες ειδικα στην γραμμη ATH-SKG(Ρωτα τον Ευτυχη ποσα εισιτηρια εχασε ΜΟΝΟ σε αυτη την γραμμη).
Αυτα τα ολιγα και οι γιατροι μας εχουν πει να σου λεμε μονο ΝΑΙ...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ταλαίπωρε τσιπροΨεκασμένε αν ειναι να γράφεις αρλούμπες καλύτερα να μην γράφεις τίποτα.
Εκθέτεις το κόμμα, εκθέτεις το καθοδηγητή, εκθέτεις και τη συντεχνία....
Ή εστω αντέγραφε την Ακριβοπούλου και ολη την ΕΡΤ στο γλιτσερό γλείψιμο της κυβέρνησης.

Προσωπικό συμφέρον απο τη συνέχιση του σημερινού αίσχους των αεροδρομίων της περιφέρειας οπως και η νοσταλγια για το ακομα μεγαλύτερο αισχος της κρατικής ΟΑ έχουν μόνο οσοι τρωγατε απο αυτά τα άντρα ανομίας. Κανένας αλλος πολίτης.
Οι υπόλοιποι πολίτες μονο κερδη έχουμε απο τις ιδιωτικοποίησης τους και το τελος της πρακτικής δεκαετιών του να χώνετε τη χερούκλα σας στις τσέπες μας μεχρι τον ομο για να καλύπτουμε τις ζημιές που έφερναν η ανικανότητα και οι ρεμούλες σας!

Το κλείσιμο της κρατικής ΟΑ και η οριστική απελευθέρωση των αερομεταφορών οχι μονο γλύτωσε τους Ελληνες πολίτες απο τα εκατοντάδες εκατομμύρια ζημιών της αλλα και εκρηκτική αύξηση της κίνησης. Τοσο εσωτερικού οσο και εξωτερικού.
Και χωρίς να πληρώνουμε πλέον δυο φόρες το εισιτήριο για να ταξιδέψουμε, και στις εταιρίες και στα λογιστήρια της ΟΑ για τις ζημιές τους...

Το τι εστι ανταγωνισμός, μονοπώλιο και ελεύθερη αγορα μην περιμένεις να το μάθεις απο τα κομματικά εγχειρίδια. Σανο μόνο σου προσφέρουν.
Αν βαριέσαι τελείως το διάβασμα δες πόσο αυξήθηκε η επιβατική κίνηση τα τελευταία χρόνια. Το γνωρίζεις βέβαια αλλα τι να πεις. Εκθετεις τον εαυτό σου γράφοντας αρλούμπες...

Οι μονο που ατύχησαν και μάλιστα κολοσσιαία ειναι οσοι προσδοκούσαν να ανταλλάξουν τα ένσημα αφισοκόλλησης ή τη συγγενική τους σχέση με ηδη υπαλλήλους με μια ωραιότατη πρόσληψη τους στο δημόσιο.
Μάθετε να συντάσσεται βιογραφικό, συνοδευτική επιστολή και μάθετε και τι εστι linkedin.


υγ: Πες μου τώρα το πόσο χειρότερα θα γίνουν τα αεροδρόμια με ιδιωτικό μανατζμεντ! Φερε και το παράδειγμα του Ελληνικού της ΥΠΑ με το ιδιωτικό Ελ. Βεν. :lol: :lol: :lol:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Καραμήτρος Air":8ooey87d said:
Αναφέρομαι όπως πολύ καλά κατάλαβες στους εξαφανισμένους υπαλλήλους της ΥΠΑ που ειτε κάνουν βάρδιες απο το σπίτι τους, ειτε εμφανίζονται μονο στη κατάσταση μισθοδοσίας.
Ελπιζω να μην μυγιάστηκες λόγω της μύγας.
Εγραψες περί συμβασιούχων και παλιών και νέων που τρέχουν...τώρα λές για εξαφνισμένους... καλά !!!


Ιδιωτικό μονοπώλιο στις αερομεταφορές της Ελλάδας ΔΕΝ υπάρχει. Θα υπήρχε αν ηταν όπως το ΚΤΕΛ όπου μονο μια εταιρεία εχει δικαίωμα να εκτελεί δρομολόγια. Οποια, μα όποια εταιρεία της Ευρώπης γουστάρει μπορεί να βάλει ενα 777 και να πετάει 5 φορές τη μέρα το Αθήνα Αλεξανδρούπολη.

Αυτό πες το στους κερκυραίους που φέτος το καλοκαίρι, λόγω απουσίας της Ryanair (Τυχαίο άραγε?) απο τη γραμμή Αθήνα- Κέρκυρ θα πληρώνουν το εισιτήριο στο "κόκκαλο" ώστε να ρεφάρει η Aegean απο τις χαμηλές τιμές στα δρομολόγια της Μυκόνου, Χανίων και Θεσ/κης, όπου έχει ανταγωνισμό.... γιατί στις υπόλοιπες είναι μονοπώλιο..


Ποια σύγκρουση συμφερόντων και ποια παρανομία ακριβώς λές? Ένας ανταγωνιστής ή έστω κρατικοδίαιτος αγωνιστής δεν βρέθηκε να καταγγείλει το ..σκάνδαλο?
Εχουν γίνει προσφυγές, απο οσα έχω διαβάσει, εννοείται οτι στην Ελλάδα αυτές απορρίφθηκαν, δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς και προφανώς θα απορριφθουν και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. αφού οι δανειστές έτσι θέλουν !
Το δημόσιο και οι υπάλληλοι δεν μπορούν, δεν ξέρουν αλλα κυρίως δεν θέλουν να λειτουργήσουν με αυτη την λογική της αγοράς.
Ειναι απολύτως ευχαριστημένοι να συνεχίσουν να λειτουργούν οπως και σήμερα και τα αεροδρόμια μας να ζηλεύουν τα αντίστοιχα των Σκοπίων και της Βουλγαρίας...
Μηπως για αυτό το λόγο, που δεν ξέρουν δηλαδή να λειτουργουν τα α/δ, η Fraport έκανε "ντεμενάδες" για να πάρει κόσμο απο την ΥΠΑ, αλλά δεν της έκατσε ?? γιατί αυτό έχω μάθει !! πιθανόν, να είναι ψέματα και οι Managers που πάνε στα α/δ είναι αυτοδίδακτοι με εμπειρίες διαχείρισης α/δ, ή άφησαν τις θέσεις τους στο εξωτερικό για να έρθουν να αναλάβουν... και μια που γνωρίζεις πολλά απο μέσα, φαίνεται, μάθε για τη Μύκονο.. τί έγινε εκεί ?
Οσο για τη δημιουργία θέσεων εργασίας, πραγματικά θα ήθελα να μάθω τί μισθό θα παίρνει ο σεκιουριτάς που θα θέλήσει να δουλέψει στη Μύκονο, που με τα χχχ ευρώ θα πρέπει να νοικιάζει σπίτι και να τρώει "πάμθηνα" εν μέσω καλοκαιριού στο νησί !!! γιατί για Μυκονιάτη να δέχεται να δουλέψει εκεί και να παίρνει 500 ευρώ, χλωμό το βλέπω !! οι πυροσβέστες που θα κληθουν να επανδρώσουν το κλιμάκιο εκεί, αντί των οδηγών- πυροσβεστών της ΥΠΑ, των τεμπέληδων που λές, που θα μένουν ? σε αντίσκηνα ?? γιατί με τα λεφτά που παίρνουν μόνο εκεί θα μπορούν !!!

Τα έσοδα του δημοσίου απο τη Φραπορτ-Κοπελούζο τόσα το στάνταρ κάθε χρόνο οσο και οι φορολόγηση επι τζίρου και κερδών δεν νομίζω να λες στα σοβαρά πως θα ειναι λιγότερα απο οσα του μένουν σήμερα απο τη διαχείριση των αεροδρομίων και την κάλυψη των δαπανών τους...
Θα αστειεύεσαι βέβαια.... με πολύ συντηρητικά νούμερα τα έσοδα της Κέρκυρας περισυ ήταν περίπου 20εκ, χωρίς πολλα "κρυφά" έσοδα, ενώ τα εξοδα μισθοδοσίας,λειτουργικά δεν ξεπέρασαν τα 3,5εκ...περίπου 16 εκ κέρδος...αν βάλεις Θεσ/κη, Ρόδο, Κώ, Χανιά κλπ τα καθαρά κέρδη πρέπει να ξεπερνούν τα 200εκ, χωρίς το μερίδιο που αναλογεί απο τις υπερπτήσεις ( πολλά συστήματα και μισθοί που σήμερα βαρύνουν τα α/δ, υποστηρίζουν και τις υπερπτήσεις) Αυτά τα μικρά α/δ που θα μείνουν στο Δημόσιο θα συνεχίσουν να βαρύνουν τον φορολογούμενο, έστω και με το 1 ευρώ απο τα 13 που θα αποδίδεται για αυτά !!
Οσον αφορά τη φορολόγηση των κερδών, μένει να το δούμε, μην κρατάς και μεγάλο καλάθι βέβαια,, οι υπερτιμολογίσεις είναι στο λεξιλόγιο των ελληνικών εταιρειών.
Μην ξεχνάμε οτι τα προηγούμενα χρόνια χάριζαν οι υπουργοί μας τα τέλη προσγείωσης ΟΧΙ το χειμώνα, αλλά το καλοκαίρι, στερώντας πολύτιμους πόρους απο την ΥΠΑ. Μόνο αυτά να είχε, θα μπορούσε να κάνει αρκετές αναγκαίες συντηρήσεις. Προφανώς και για αυτό φταίνε οι ΥΠΑτζήδες...αλλά μας μάρανε ο Αλεβιζόπουλος, !!

Το πως θα βγει η σεζον και τι κακό θα μας εβρει που χανουμε τις ...υπηρεσίες σας μην το πολυλες παραέξω. Γελάνε και τα τσιμέντα.
scripta manent, αγαπητέ, εδώ θα είμαστε να δούμε την εικόνα μέσα στο καλοκαίρι, αν η λειτουργία τους θα είναι έστω και λίγο καλύτερη. Για το καλό του τουρισμού, πραγματικα το ελπίζω.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top