Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Διάβαζα χθες σε ποστ του airport123 το οποίο μάλλον σβήστηκε γιατί δεν το βρίσκω το εξής.

Ανέφερε για τις πύλες των αεροδρομίων σε κάποιες έγραφε για παράδειγμα: θα αυξηθούν κατά 33% οι πύλες στο τάδε αεροδρόμιο απο 1-2,συγγνώμη αλλά πως γίνεται αυτό απο 1 σε 2 πυλες τέτοια αύξηση,την ωρα που γράφει ανάλογες αυξήσεις τις ταξης του 35% σε πύλες που απο 3 θα φθάσουν τις 7,μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί εχω σπάσει το κεφάλι μου για να καταλάβω τι γίνεται;
 
LEKPO1A":vjgarmm2 said:
spotterakis":vjgarmm2 said:
-μερικα οπως της Σκιαθου,Σάμου,Ζακυνθου δειχνουν σαν να κραταν την ελληνικη αρχιτεκτονικη του 80 με μερικες βελτιώσεις λειτουργικές...

Δεν είναι 80s αυτά τα κτίρια. Το 00s έχουν γίνει. :roll:

Κλασσικά πάντως μου αρέσει που οι περισσότεροι που είδαν τις μακέτες ψαρώνουν. Σε αρκετές περιπτώσεις τα ίδια κτίρια που υπάρχουν βλέπουμε (πχ Ακτιο, Καβαλα, Σαμο, Ζακυνθο, Ρόδο, Σκιάθο) αφού πρόκειται για αεροσταθμούς που φτιάχτηκαν την τελευταία 10-15ετία. Τα Χανιά ολοκληρώθηκαν μόλις.

Νέα κτίρια θα κατασκευαστούν σε Κεφαλονιά, Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Μυτιλήνη, Κω. Σημαντικές επεκτάσεις θα γίνουν σε Σαντορίνη και Μύκονο.

Στα υπόλοιπα αεροδρόμια οι αεροσταθμοί εξωτερικά μένουν ως έχει. Θα γίνουν ανα-διαμορφώσεις εσωτερικές και μικροεπεκτάσεις.

Μπορει ναχουν γινει τα 00s αλλά η αισθητική τους δεν εχει ξεφυγει απτα 80s...
 
sv1xv":7c0rm9ix said:
Αν κατάλαβα καλά η λογική του gonzo πάει ως εξής: "Αφού το κράτος δεν μπορεί λόγω ανικανότητας. αδιαφορίας ή/και διαφθοράς να ελέγξει ικανοποιητικά μια επιχείρηση που εκμεταλλεύεται ένα δημόσιο προνόμιο, τότε είναι καλύτερα να αναθέσουμε στο (ανίκανο, αδιάφορο και διεφθαρμένο) κράτος την άμεση επιχειρηματικό διαχείρηση της προνομιακής δραστηριότητας." Αυτή ακριβώς είναι η λογική του Σπίρτζη και του Φλαμπουράρη.

Και αντί να σκεφτείς ότι μεταξύ του να ξεπουλήσουμε στα αρπακτικά ή να αφήσουμε τα κομματόσκυλα να διαφεντεύουν, υπάρχει και το ενδεχόμενο να ξαποστείλουμε όλη αυτή τη σπείρα που κυβερνά εδώ και 50χρόνια και να φτιάξουμε κράτος, βρίζεις εμένα λέγοντας ότι έχω λογική Σπίρτζη ! Λες και έγραψα εγώ πουθενά ότι το Ελληνικό κράτος με τη σημερινή του μορφή είναι ικανό να διοικήσει επιτυχώς, έστω και περίπτερο. Κρίνε με και κατάκρινέ με για όσα λέω. Όχι όμως και για πράγματα που δεν έχω πεί.

Gonso
 
Το ενδεχόμενο της ανασύστασης του κράτους σε υγιή βάση είναι πρακτικά αδύνατον, για τον λόγο ότι δεν θέλει το εκλογικό σώμα. Άρα θα πρέπει να επιλέξουμε ένα από τα άλλα δυο, Ποιό από τα δυο επιλέγει ο καθένας εξαρτάται από το προσωπικό του συμφέρον σε άλλους τομείς. Εσύ τα γραφόμενα σου επιλέγεις "κράτος και καρακράτος".
 
Όντως, με καριέρα 20 ετών στο εξωτερικό, περιμένω τον Σύριζα να με διορίσει υδραυλικό στο αεροδρόμιο Χανίων και η Φραπόρτ μπαίνει εμπόδιο.

Τα είπες όλα.

Μόνο το προσωπικό συμφέρον μπορείς να φανταστείς σαν κριτήριο. Είναι αδιανόητο οποιοδήποτε άλλο. Δεν με παραξενεύει. Όντως τελικά ο άνθρωπος έχει πλέον μοναδικό του κριτήριο το τί συμφέρει τον ίδιο. Και βλέπει και ΟΛΟΥΣ τους άλλους δίπλα του υπό το ίδιο πρίσμα. Να μας χαιρόμαστε!

Από την άλλη, η λογική του "δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο". Η λογική που αν είχε επικρατήσει πρίν 200 χρόνια, θα είμασταν και οι δυό μας γιουσουφάκια τώρα.

Τα λάθη 40 χρόνων, πάμε να τα διορθώσουμε με νέα λάθη. Αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα.

Καλά να περνάτε.
 
Δεν χρειάζεται να χαλάτε τις καρδιές σας παιδιά. Όλοι θα είναι ευχαριστημένοι με τη διαχείριση του ιδιώτη;

1. Ο ιδιώτης γιατί θα εισπράττει χρήμα 8) .
2. Οι εργαζόμενοι του ιδιώτη γιατί θα έχουν δουλειά :) .
3. Οι εργαζόμενοι ΥΠΑ ( πρώην τεχνικοί, οδηγοί, κ.λ.π. ) γιατί θα εξακολουθούν να έχουν δουλειά ( δεν τους διώχνουν όπως διακαώς θα επιθυμούσαν ορισμένοι, αλλά παραμένουν με υποστηρικτικά καθήκοντα σε ΥΠΑ -ΑΠΑ).
4, Οι εργαζόμενοι ΥΠΑ που θα συνεργάζονται με τον ιδιώτη ( αεροναυτιλία κ.α.) γιατί ορισμένα πράγματα εντός των αεροδρομίων επιτέλους θα φτιαχτούν ( χρόνια προβλήματα - ελλείψεις), τουλάχιστον σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα σχέδια του ιδιώτη, ενώ θα υπάρχει ενδεχομένως επαρκέστερη αντιμετώπιση των διαφόρων καθημερινών τεχνικών προβλημάτων ( αντίθετα με την εντύπωση που υπάρχει και το τεχνικό - βοηθητικό προσωπικό που υπηρετούσε στα περιφερειακά αεροδρόμια ήταν ελάχιστο).
5. Οι δανειστές γιατί θα έχουν καταφέρει να παραχωρηθούν τα αεροδρόμια ( φυσικά δεν είναι τυχαίο αν θυμάστε που τόσο η Κα Καγκελάριος της Γερμανίας, όσο και ο Κος Γερμανός Υπουργός Οικονομικών, έχουν αναφερθεί επανειλημμένως σε δηλώσεις τους, ειδικά στην παραχώρηση των αεροδρομίων) .
6. Οι επιβάτες, γιατί θα βλέπουν τη νέα εικόνα των αεροδρομίων ( ενδεχομένως να υπάρξουν ορισμένα παράπονα για τις εξτρά χρεώσεις, αλλά μπροστά στην... απαλλαγή από το "μισητό¨δημόσιο, θα μετριαστούν οι αντιδράσεις :) ). Κάτι ανάλογο έχει γίνει με τον Ελ. Βενιζέλο αλλά και με την παλιά Ολυμπιακή :roll:
7. Οι Ελληνικές αρχές, γιατί θα έχουν ικανοποιήσει επιτέλους ένα "προαπαιτούμενο", θα έχουν απαλλαγεί από τον "πονοκέφαλο" - ευθύνη της διαχείρισης των συγκεκριμένων αεροδρομίων και θα εισπράττουν τα θετικά σχόλια από τη νέα εικόνα των αεροδρομίων.

Μένει βεβαίως να "γίνει ταμείο", μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να διαπιστωθεί με νούμερα, το ακριβές οικονομικό όφελος που θα έχει το Ελληνικό δημόσιο από τη συγκεκριμένη παραχώρηση 8) .

Y.Γ.
Δημοσιεύθηκαν ήδη οι χρεώσεις:
http://www.fraport-greece.com/uploads/page_art/0/26//Pricelist 2017 - KOS Airport_(KGS) - GR.pdf
 
gonso":28qbpnm9 said:
Όντως, με καριέρα 20 ετών στο εξωτερικό, περιμένω τον Σύριζα να με διορίσει υδραυλικό στο αεροδρόμιο Χανίων και η Φραπόρτ μπαίνει εμπόδιο.
gonso":28qbpnm9 said:
Τα λάθη 40 χρόνων, πάμε να τα διορθώσουμε με νέα λάθη. Αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα.

Φιλε gonso, αν και πάντα η σκέψη σου ειναι δομημένη κλπ αυτή τη φορά έχεις υποπέσει σε ένα σφάλμα.

Μας λές πρώτα ότι είσαι 20 χρόνια στο εξωτερικό και μπαίνεις στο ίδιο "τσουβάλι" με εμάς με το "πάμε" που γράφεις.
Θα μπορούσα να γράψω πολλά αλλά θα περιοριστώ σε μια φράση.

"Όποιος είναι έξω απ το χορό πολλά τραγούδια ξέρει"
 
Ο gonzo το παίζει κομμουνιστής εκ του ασφαλούς. Σε πολλά άλλα θέματα αεροπορίας έχει δίκιο και συμφωνώ μαζί του αλλά διαχρονικά, όταν το θέμα προσφέρεται, πλασάρει μια συγκεκριμένη πολιτική γραμμή. Με γειά του αλλά απο Τσακαλώτους και Παρασκευεόπουλους έχουμε χορτάσει.
 
solro":2tkto34q said:
"Όποιος είναι έξω απ το χορό πολλά τραγούδια ξέρει"

Είμαι απόλυτα σύμφωνος με αυτό και καθημερινά "τσακώνομαι" με νεο-μετανάστες που θέλουν να ψηφίζουν στην Ελλάδα. Αν θέλαν κάτι τέτοιο, να έμεναν εκεί για να λουστούν και τις επιλογές τους. Είμαι απόλυτα συμβιβασμένος με το γεγονός (θέλοντας και μη) ότι για τους ξένους είμαι Έλληνας και για τους Έλληνες είμαι ξένος.

Οι απόψεις μου για το θέμα, δεν είναι απόψεις αυτού που θέλει να πεί πολλά τραγούδια εκτός χορού. Να προειδοποιήσω προσπαθώ ότι το στυλ ορχήστρας που πήρατε, το γνωρίζω καλά. Έχω πάει σε πολλούς χορούς που έπαιζε. Και έπαιζε για την πάρτη της. Δεν τους καιγόταν καρφί για όσους ήταν στον χορό.

Και επειδή μπορεί εγώ να μην είμαι στο χορό, αλλά έχω πιεί και ένα κρασί με αυτούς που είναι μέσα (ή μπορεί να ξαναπιώ στο μέλλον), έχω ένα ρομαντικό ενδιαφέρον.

Το πρώτο ή δεύτερο πρόσωπο στον λόγο, είναι εκ παραδρομής και συνηθείας.

Καμία πολιτική γραμμή sv1xv και είναι η δεύτερη φορά που με βρίζεις απρόκλητα. Με έχεις πεί κομμουνιστή, Σπιρτζη, Φλαμπουράρη, Παρασκευόπουλο και Τσακαλώτο. 'Εχω να ψηφίσω (σε οποιαδήποτε χώρα), από το 1993 και είναι από άποψη. Απάντησέ μου ειλικρινά. Ποιός από όσους ζουν Ελλάδα ξέρει πραγματικά τι πάει να πεί διαχείριση αγαθού κοινωνικού χαρακτήρα από πολυεθνική εταιρεία; Είναι ένα ΑΓΝΩΣΤΟ εν πολλοίς πράγμα το οποίο έχει πλασαριστεί ως πανάκεια από τα ΜΜΕ και με την αμέριστη "βοήθεια" των κυβερνώντων (ΟΛΩΝ) αλλά και των αντιπολιτευμένων (ΟΛΩΝ) που άφησαν την περιουσία που πλήρωσε ο φορολογούμενος (Έλληνας και Ευρωπαίος) να μαραζώσει σε ντροπιαστικό βαθμό. Για να έρθει τώρα σαν Άη Γιώργης πάνω στο άλογο ο ξένος επενδυτής.
 
Όχι δεν σε βρίζω, τιμή σου και καμάρι σου είναι αυτά τα σχόλια και ας κάνεις ότι δήθεν ενοχλείσαι. Συνηδειτά αποφεύγω να χρησιμοποιήσεω την χυδαία καθημερινή έκφραση που το περιγράφει. Και κάθε άλλο παρά απρόκλητα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top