Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αποκλείεται να γίνονταν αυτά στα αεροδρόμια-ασημικά μας!
Αισχρή προπαγάνδα τηλεθεατών του Αδώνιδος είναι σίγουρα!
 
Φίλε σε όλα φταίει η Φράπορτ, γιατί αν τα φτιάξει όλα αυτά μετά θα βγάζει δελτία τύπου (για απάντηση στον κύριο με τα δάκρυα) και θα λέει "φτιάξαμε το υπόστεγο, την οροφή" και θα το θεωρούν ως εργασία! Δε φτάνει που γι' αυτά τα στολίδια έδωσαν μόλις 1,2 δις αντί να δώσουν τουλάχιστον 300 δις και να ξεχρεώναμε σαν χώρα μόνο με τα αεροδρόμια, σου βάζω και τον ΟΣΕ (άλλα 5 δις) και έχουμε και πλεόνασμα.

Άσχετο αλλά υπάρχει μία θέση στο υπουργείο οικονομικών της Γερμανίας. Όλοι οι Έλληνες έχουν κοστολογήσει τα ελληνικά αεροδρόμια (μερικοί σίγουρα από αυτούς δεν έχουν δει από κοντά ούτε τα μισά), οπότε άνετε μπορούν να πάνε εκεί. Απαραίτητη προσόντα : να συνεννοηθούν με τον κύριο με την κόκκινη τσάντα να πουλήσουν και τα υπόλοιπα αεροδρόμια
 
O ταλαίπωρος πάλι ramper νομίζει πως για τις δηλώσεις του διευθύνοντος σύμβουλου της Φραπορτ φταίει ο... Αδωνης Γεωργιάδης!!! Μιλάμε για I.Q. Πολάκη και βγάλε...
πρωην ramper(εως το 2001) ιδ.υπαλληλος τουριστικου γραφειου απο τοτε αγαπητε Καραμητρο... οχι PR Fragaport οπως αναπαραγουν ολα τα σαιτ copy paste απο το email.. Αληθεια εσυ με τι ασχολεισαι περαν του να κραζεις εδω και να χλευαζεις ανευ επιχειρηματων ; Πρεπει να εχεις σοβαρο θεμα με καθε τι δημοσιο... Οπως προειπα δεν ειναι ολοι λαμογια... Απλως αυτοι που αποκαλουμε ολοι λαμογια σου δινουν το επιχειρημα-πατημα να κραζεις δικαιους - αδικους οπως νομιζεις οτι σωστα κανεις... Προβληματα υπηρχαν παντα , ναι εχουμε παιξει σαν χωρα οτι εχουμε απο τα χειροτερα αεροδρομια της Ευρωπης δεν διαφωνω σε αυτο...Αν ομως μετα απο αυτο το καλοκαιρι και το επομενο συνεχιζουμε να παιζουμε ως προειπα τι θα λες μετα; ο κακομοιρος ιδιωτης που εμπλεξε με το ελληνικο δημοσιο και εχασε τα λεφτακια του; Οτι εχεις μεσα σου βγαζεις.. η Σοβιετια που τοσες φορες εχεις αναφερει δεν ερχεται,ειναι εδω αλλα απο την αλλη πλευρα του οικονομικου μοντελου... Αντε το εβγαλες το μεροκαματακι σου ταλαιπωρε και σημερα.. και εσυ και ο αλλος ο ταλαιπωρος που το εχετε παρει εργολαβια..
 
dtrach":352ax8ei said:
Τι να πει??

http://khon2.com/2017/02/17/leaky-roofs ... rs-to-fix/

https://www.irishtimes.com/news/airport ... s-1.473817

http://metro.co.uk/2017/07/04/mancheste ... f-6755191/


Ποιος μιλησε για 300 δις?? Ποιος ειπε οτι είναι λίγα τα λεφτα που έδωσε η fraport?

Κάθε φορά που σας δείχνουμε μία κατάσταση των ελληνικών αεροδρομίων πριν την κατάκτησή τους, μας δείχνεται φωτογραφίες από την κατάσταση στη Χονολουλού! Αλήθεια σας είπε κανείς ότι δεν έχουμε κι εκεί αυτά τα προβλήματα; Αλλά οι φίλοι μας πάνω κράζουν τη Φράπορτ που σε 3 μήνες (γιατί το Ιούνιο την έκραζαν) δεν έβαλαν κλιματιστικά, δεν έφτιαξαν 14 τέρμιναλ, δεν δεν δεν! Όταν λέμε ότι δε γίνεται σε 3 μήνες να κάνουν κάτι, λέτε μα γιατί? Αφού μόνο παίρνουν λεφτά (αλήθεια τα 1,2 δις που έδωσαν τα ξεχάσατε?) και δεν φτιάχνουν ούτε μία τουαλέτα, όπως είπε και ο δακρυσμένος σας σύντροφος. Μετά απαντάει η Φραπορτ ότι έκανα αυτό κι αυτό και σε βάθος 4ετίας όπως ορίζει η σύμβαση θα κάνω και τα υπόλοιπα και λέτε ότι η εταιρία έβγαλε δελτίο τύπου που έφτιαξε μια λάμπα. Έβγαλε δελτίο τύπου για να απαντήσει στον υπουργό και να του δείξει ότι παρέλαβε χειρότερη κατάσταση απ' ότι η ίδια είχε διαπιστώσει πιο πριν. Να σας θυμίσω ότι η ΥΠΑ δεν άφηνε να ελέγξουν τα αεροδρόμια (παρά μονάχα μετά την υπογραφή της σύμβασης) και ότι όλες οι διαθέσιμες υπηρεσίες και ό,τι άλλο είχε το κάθε αεροδρόμιο ήταν γραμμένο στη σύμβαση (πχ 10 πυροσβεστήρες στο Μακεδονία κτλ). Οπότε με βάση αυτά λένε ότι από τους 10 βρήκαμε 5.

Τα 300 δις είναι για παράδειγμα, γιατί όλοι αν δεις παραπάνω και εδικά ο satorcfu λέει ότι τα πήραν τσάμπα.

Είμαστε πραγματικά πολύ τυχεροί που δεν είχαμε κάποιο ατύχημα τόσα χρόνια για να χρειαστούμε έναν πυροσβεστήρα.
 
Εχω το airliners στο bookmark bar καμια 5ετια και μπαινω καθημερινα.

Μολις διαβασα τις τελευταιες 2 σελιδες και απορησα αν ήμουν σε αεροπορικο φορουμ.

Η γνωστη γκρινια δημοσιου ιδωτικού απο τους μεν που δεν ξερουν πως λειτουργει ενας τεραστιος δημοσιος τομεας που μοιαζει με ελεφαντα στα αντανακλαστικα του και δεν περναει απο καμια αξιολογηση τους υπαλληλους αλλα χεστηκε για το κερδος της επιχειρησης αρκει να βγαζει το εργο που πρεπει να βγαλει, και τους δε που δεν ξερουν οτι ο αυτοσκοπος τους ιδωτικου τομεα ειναι το κερδος και παιζουν μητινγκ πανω στο μητιγκ για το πως θα βγαλουμε δουλεια 5 λεπτων στο ενα λεπτο.

Σαν να διαβαζω το παλιο φορουμ με την Ολυμπιακη.

τρεις τελειες . . .


Ελπιζω ο αντμιν μαζι με το δικο μου σχολιο να σβησει και τις τελευταιες 2 σελιδες.
 
Καραμήτρος Air":2ll00azk said:
Επανηλθα.
Τα αεροδρομι, η ΥΠΑ και ολο το δημόσιο λειτουργουν με τον τροπο που επιθυμουν οι υπαλληλοι τους να λειτουργουν.
Με μηδενικη αξιολόγηση, με μυδενικη προσωπικη ευθηνη του οποιουδήπ[οτε για οτιδηποτε συμβει και με βασικο στοχο την οσο το δυνατον μικροτερη προσπάθεια.
.

Συνεχίζεις να τσουβαλιάζεις αδιακρίτως, χωρίς να ξέρεις ή κάνοντας πως δεν ξέρεις. Υπάρχουν ορισμένοι δημόσιοι που το κερδίζουν επάξια το ψωμί τους και" ιδρώνουν την φανέλα" κάθε μερα, ακόμη και μέσα στην μισητή σου ΥΠΑ.
"Μάθε" λοιπόν ότι οι Έλληνες ΕΕΚ ( ακόμη ανήκουν στην ΥΠΑ 8) ) )

1. Λειτουργούν όλες τις μονάδες Ε.Κ. με τον τρόπο που έχουν ορίσει οι σύγχρονοι Ευρωπαικοί κανονισμοί και όχι όπως "θέλουν".
2. Πέραν της υποχρεωτικής περιοδικής αξιολόγησης, σύμφωνα πάλι με τους Ευρωπαικούς κανονισμούς, υπάρχει η καθημερινή αξιολόγηση από τους χρήστες του εναερίου χώρου: χειριστές, αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικοί οργανισμοί ( είναι πλέον ετήσιες οι δημόσιες ευχαριστίες του οργανισμού της TUI, σχετικά με την ασφαλή, ομαλή και ταχεία διαχείρηση του συνόλου της εναέριας κυκλοφορίας του Ελληνικού εναερίου χώρου).
3, Έχουν ολόκληρη την προσωπική ευθύνη του οποιαδήποτε συμβάντος, αφού ως γνωστόν τα πάντα καταγράφονται και το πλαίσιο των διερευνήσεων συμβάντων/ατυχημάτων εδώ και πολλά χρόνια είναι ιδιαίτερα αυστηρό.
3. Οι "βασικοί στόχοι" μας είναι η εξυπηρέτηση χιλιάδων πτήσεως ετησίως και δεν τους βάζουμε όπως μας βολέψει " ως δημόσιοι υπάλληλοι", τους ορίζει το eurocontrol, σε συνεργασία με τους χρήστες του εναερίου χώρου. Να σε ενημερώσω λοιπόν ότι οι στόχοι αυτοί, όχι μόνο καλύπτονται αλλά υπερβαίνονται ( φέτος μέχρι και τον Ιούλιο είχαμε ξεπεράσει το +15% από τους στόχους). Φαντάζομαι δεν θεωρείς το Eurocontrol... άντρο της δημοσιουπαλληλικής νοοτροπίας ε; :thx: ...

Σε ότι αφορά τους πλην Αεροναυτιλίας υπαλλήλους ΥΠΑ, εξακολουθείς να μην απαντάς στο γιατί φταίνε αυτοί για την κατάσταση των αεροδρομίων ( το ότι η μισθοδοσία τους έφταιξε που δεν γίνονταν οι επισκευές αντιλαμβάνεσαι ότι είναι εντελώς γελοίο επιχείρημα, αφού η ΥΠΑ όπως έχει αναφερθεί και πριν, δεν είχε ποτέ οικονομική αυτοτέλεια = τα έσοδα πήγαιναν στον γενικό.. κορβανά και τα έξοδα έβγαιναν από τον γενικό κορβανά επίσης . Ακόμη και κανέναν υπάλληλο να μην είχε η ΥΠΑ δηλαδή ( το γράφω για τους λοιπούς συμφορουμίστες, για εσένα δεν έχω ελπίδες να σου αλλάγω απόψεις...) , η ίδια διαδικασία θα έπρεπε να γίνει σε ότι αφορά τις δαπάνες, δεν υπήρχει ποτέ περίπτωση να έλεγε κανείς δηλαδή ότι "αα απολύσαμε φέτος 200 υπαλλήλους, άρα μας περισεύουν χ χρήματα, ας φτιάξουμε την τάδε βλάβη".
Το αν θα ήταν καλυτερο ( ή χειρότερο) να υπήρχε οικονομική αυτοτέλεια, είναι μια άλλη συζήτηση.
 
AirServ":2ahv1z7l said:
ιδ.υπαλληλος τουριστικου γραφειου απο τοτε αγαπητε Καραμητρο...
Μη μου τα γράφεις αυτά απότομα χαζούλη μου, πήζω!
Επειδή εσυ νομίζεις πως ολη η κοινωνία αντιπροσωπεύεται απο το τι γίνεται στο κόμμα σου δεν σημαίνει πως έχουμε καταντήσει όλοι έτσι. Μια θλιβερή και ευτυχώς μειούμενη μειοψηφία είστε!

george 150":2ahv1z7l said:
Συνεχίζεις να τσουβαλιάζεις αδιακρίτως, χωρίς να ξέρεις ή κάνοντας πως δεν ξέρεις. Υπάρχουν ορισμένοι δημόσιοι που το κερδίζουν επάξια το ψωμί τους και" ιδρώνουν την φανέλα" κάθε μερα, ακόμη και μέσα στην μισητή σου ΥΠΑ.
Το ποσοι στους 100 ειναι όντως ευσυνείδητοι υπάλληλοι ειναι αδιάφορο. Και είναι αδιάφορο επειδή το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ δεν διαμορφώνεται απο αυτούς. Διαμορφώνεται απο τον τρόπο λειτουργίας μιας υπηρεσίας που ειναι δομημένη ετσι ώστε να συνεχίζεται απρόσκοπτα και κυρίως ατιμώρητα το ξύσιμο και η εγκληματική αμέλεια.
Το τελικό αποτέλεσμα λοιπόν μας αφορά, οχι το ποιος χώνει ποιον στις υπηρεσίες.

Και για αυτο βγαίνει το συμπέρασμα πως όσο λιγότερα αεροδρόμια βρίσκονται στα χερια μιας τέτοιας (αντιπροσωπευτικής του ευρύτερου δημοσίου) υπηρεσίας τοσο το καλύτερα για τις συγκοινωνίες, τους επιβάτες και την οικονομία.

Το οτι οι κύριοι αυτοί είχαν συμβατική υποχρέωση να παραδώσουν τα αεροδρόμια σε μια Χ κατάσταση αλλα τα παρέδωσαν σε Χ μείον Ψ και τώρα θα τρέχουμε οι υπόλοιποι να πληρώνουμε ρήτρες και αποζημιώσεις αποδεικνύει πόσο απαραίτητο ήταν να φύγουν τα αεροδρόμια απο τα χέρια τους!
 
Ανακυκλώνετε τα ίδια και τα ίδια χωρίς νόημα. Τα αεροδρόμια καλώς ή κακώς (καλώς κατ' εμένα, αλλά ίσως θα μπορούσε να γίνει με καλύτερο τρόπο, και κυρίως τα έσοδα από την παραχώρηση να πήγαιναν σε αναπτυξιακούς σκοπούς), έχουν παραχωρηθεί και αυτό που πρέπει να μας νοιάζει είναι το μέλλον.

Η Fraport ζητάει από το δημόσιο 70εκ βάσει της σύμβασης γιατί τα αεροδρόμια είναι σε χειρότερη κατάσταση από αυτήν που ήταν όταν διενεργήθηκε ο διαγωνισμός. Σε αυτό δε χωρά αμφιβολία. Με το πρόσχημα "αφού θα τα δώσουμε, γιατί να ξοδεύουμε λεφτά" τα τελευταία τρία χρόνια δεν υπήρχε σάλιο για τα αεροδρόμια, και κατά συνέπεια τα χάλια μας έγιναν ακόμα πιο χάλια. Δε νομίζω ότι μπορούν να καταλογιστούν ευθύνες στους υπαλλήλους για αυτό. Η ευθύνη βαρύνει τα τσακάλια που μας διοικούν, βασικά τον υπουργό υποδομών και τον υπουργό οικονομικών. Επίσης, για να μην τρελαθούμε κιόλας, πρόκειται για λεφτά που το κράτος θα έπρεπε να ρίξει ούτως ή άλλως στα αεροδρόμια τόσα χρόνια (ιδίως αν έμεναν κρατικά), οπότε μία ή άλλη για τους φορολογούμενους.

Αλλά ρε παιδιά μια ματιά να ρίξει κάποιος στην κοστολόγηση της Fraport θα πεθάνει στο γέλιο (ή στο κλάμα). Για παράδειγμα, για αγορά κλιματιστικού (απλού, επιτοίχιου, σαν αυτά που έχουμε στο σπίτι μας) ζητάει 1400 ευρώ, 1000 για την αγορά και 400 για την εγκατάσταση. Πάτε μια βόλτα στον κωτσόβολο να ρωτήσετε πόσο κάνει αυτή η δουλειά. Για απλή αντλία νερού που κάνει 500 ευρώ, ζητάει έως και 4000. Από ότι έχω ακούσει, το δημόσιο θα προσφύγει σε διαιτησία για το θέμα.

Τα πράγματα δεν είναι μαύρο άσπρο. Ξεκολλήστε. Έχει πολύ γκρι ανάμεσα. Ως συνήθως βέβαια στην Ελλάδα επιλέγουμε να δούμε το κομμάτι εκείνο της πραγματικότητας που συμφωνεί με την ιδεολογία μας και τα υπόλοιπα κάνουμε ότι δεν υπάρχουν. Και αυτό ισχύει για όλους.
 
Στα αεροδρόμια δε βάζουν απλά κλιματιστικά όπως εσύ στο σπίτι σου. Μπες στο σκρουτζ να δεις πόσο κάνει μία ντουλάπα-κλιματιστικό. Ξεκινάει από 900 € και σ' ένα φίλο μου που έβαλε 500 τους πήραν για την τοποθέτηση

Συμφωνώ μαζί σου ότι αντί για να ενδιαφέρει την κυβέρνηση αν θα δώσει 1.2 δις προκαταβολή έπρεπε να κοιτάξουν να γίνουν συγκεκριμένες επενδύσεις, όπως νέο τέρμιναλ με φυσούνες στο Μακεδονία κτλ
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top