Οι "ειδήμονες" δεν θα δώσουν την απάντηση, γιατι απλά ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΝ (σε αντίθεση με πολύ κόσμο που δέν την ξέρει κι όμως τη δίνει). Οι "ειδήμονες" όμως όταν βλέπουν λάθη, είναι αναφαίρετο δικάιωμά τους να τα διορθώνουν. Όσο κι άν χαλάει αυτό μερικούς.Προσωπικά στους "ειδήμονες" δέν καιγεται καρφάκι. Ούτε κάν του ενός πόντου,απ αυτα που κρεμάμε τα κάδρα.
Λοιπόν,μπάκ του δε τόπικ. Άν υποθέσουμε οτι ο Βασιλάκης παίρνει τις αερογραμμές, την "Αεροπορία-Υπηρεσίες ΑΕ" τί θα την κάνει? Ποιός θα του εκδίδει εισητήρια,ποιός θα θέτει στόχους και τιμολογιακές πολιτικές,ποιός θα κάνει τελική τιμολόγηση,ποιός θα βγάζει τις προσφορές, ποιός θα συνεννοείται με όλους τους σταθμούς για να συντονίζει τα ground ops, ποιός θα παρέχει catering, ποιός θα παρέχει handling, ποιός θα παρέχει διαχείριση/διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού,ποιός θα παρέχει νομικές υπηρεσίες,ποιός θα παρέχει δημόσιες σχέσεις,ποιός,ποιός,κλπ κλπ κλπ... Τα αντίστοιχα τμήματα της Α3 με την μηδαμινή τους εμπειρία για υπηρεσίες τόσο μεγάλης έκτασης (όπως και να το κάνουμε,οι ΟΑ είναι πολύ μεγαλύτερη εταιρέια απο την Α3) ???
Μπάαααα.... (υπόθεση ειδήμονα, ευχαριστώ)