Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Avior":2glmefky said:
Ναι βέβαια... Και φροντίζει οι Γερμανοί/Γάλλοι/Άγγλοι φορολογούμενοι να πληρώνουν το development cost του Α380 και του κάθε νέου Airbus που είναι μάλλον αμφίβολο αν θα βγάλει τα λεφτά του!!!

Άσε μας ρε OveLix με την "καλή" και "ενσυνείδητη" κομισιόν!!!

Toulaxiston oi Germanoi, oi Aggloi, oi Ispanoi kai oi Galloi hdh exoun arxisei kai eisprattoun apto A380...peritto na sou pw oti oi theseis ergasias pou exoun dimiourgithei se autes tis xwres aptin mera pou anakoinwthike to programma exoun fovera oikonomika ofelh. Gia na min milisoume gia ta simvolaia ekatommiriwn pou exei kanei i Airbus me merikes dekades etaireies stis parapanw xwres.

Aptin OA ti oikonomika ofelh exoun oi Ellines Polites? As afisoume ton strouthokamilismo loipon kai as doume tin pragmatikotita...
 
Οι «συνήθεις ύποπτοι» υποψήφιοι διεκδικητές των Ολυμπιακών Αερογραμμών επανεμφανίστηκαν στην πέμπτη και τελευταία προσπάθεια ιδιωτικοποίησής τους. Επτά όμιλοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την απόκτηση του συμπλέγματος των ΟΑ, της τεχνικής βάσης, των εμπορικών μεταφορών, του handling κ.ά.

Επισήμως η κυβέρνηση εκφράζει συγκρατημένη αισιοδοξία για την πορεία της τελευταίας αυτής προσπάθειας, καθώς παρότι δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος από μεγάλη αεροπορική εταιρεία εντούτοις κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει μια θετική εξέλιξη δεδομένων των ασφυκτικών χρονικών ορίων που υπάρχουν για την ιδιωτικοποίηση της επιχείρησης.

Η λίστα με τους υποψηφίους που εκδήλωσαν ενδιαφέρον σύμφωνα με τη Lazard, η οποία ανέλαβε το εγχείρημα της αναζήτησης επενδυτών σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, την Εμπορική και την Alpha Finance, περιλαμβάνει τις:

1. Deutsche BA, θυγατρική αεροπορική εταιρεία της British Airways που εκτελεί δρομολόγια εσωτερικού στη Γερμανία. Είναι μεγέθους μικρότερου των Oλυμπιακών Αερογραμμών και παρουσιάζει ζημιογόνες χρήσεις.

2. To σχήμα Britannica που αποτελείται από τράπεζες της Νοτιοανατολικής Ασίας.

3. O όμιλος Λασκαρίδη, μέτοχος και της Aegean Airlines.

4. O Αλεξ Σπάνος, ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας.

5. H Chrysler Aviation, γνωστή και από τους προηγούμενους διαγωνισμούς.

6. Επενδυτικό σχήμα από το Λουξεμβούργο.

7. O δικηγόρος Αλεξάκης, εκπρόσωπος της Olympic Investors, γνωστής και από άλλους αποτυχημένους διαγωνισμούς της OΑ.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας «Το Βήμα», υπάρχει και μια επιστολή της Aegean Airlines με την οποία εκφράζεται ενδιαφέρον, με τον όρο να προχωρήσει η ουσιαστική εξυγίανση των Oλυμπιακών Αερογραμμών, καθώς και μιας ασιατικής αεροπορικής εταιρείας η οποία διερευνά τη δυνατότητα συμμετοχής της ή εξαγοράς της τεχνικής βάσης της παλαιάς Oλυμπιακής.

Κατά τη διάρκεια της δεύτερης φάσης της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης, η Lazard θα δημιουργήσει μια short list ώστε να ζητηθούν προσφορές και να ξεκαθαρίσει το τοπίο των υποψηφίων, όποτε και θα ξεκινήσει η διαδικασία ενημέρωσης(data room) για τα στοιχεία του συμπλέγματος των εταιρειών του εθνικού αερομεταφορέα.

Η δεύτερη φάση του διαγωνισμού θα διαρκέσει έναν έως ενάμιση μήνα και κατόπιν θα πρέπει να κατατεθούν οι τελικές προσφορές.


source:
in.gr


-----------------------------------------------------------------

Kapote eixa pei oti n A3 8a parei tnv OA kai egiva kakos... To sxolio bebaia gia tnv Deutsche BA deixvei alln mia fora oti merikoi dev skampazouve idea kai oti areskovtai sto va petave blnmata sto internet kai opoiov parei o xapos... :? ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!
 
Seven companies submitted non-binding bids for Greek flag carrier Olympic Airlines, the successor of debt-laden Olympic Airways, a Finance Ministry source said on Friday.
"There are more than four bids from Greece and abroad and from airline companies and also from financial investors," the source said. No details were provided.
Sources close to financial firm Lazards names the seven companies interested in OA as:
Dba ltd, the German low cost airline owned by Intro Verwaltungs Gmbh. Former owner, British Airways sold the airline to Intro for only 1 euro!
Olympic Investors, represented by Mr. Alexakis, lawyer, the group has submitted proposals on all privatization tenders of Olympic in the past, and is interested in acquiring 100% of the company with the Ground Handling and Maintenance units included. British charter airline Exel Airways is involved this time with Olympic Investors.
Chrysler Aviation, a Los Angeles based executive jets leasing company owned by Stamatis Rapis a Greek-American Business man (have submitted proposals on earlier privatization tenders, also),
Aegean Airlines, Greece’s largest private airline, it is heard that the airline likes to take control of the state carrier only if it’s free from depths!
Westwood leasing and Laskarides Group. Westwood is a aircraft leasing company based in the USA and Mr. Laskarides is former co-owner of Cronus Airlines and now shareholder of Aegean Airlines, which has also expressed its interest in the company.
BAS (Britannia Aviation Services), an aircraft brokers company based in the Channel Islands, with headquarters in Miami. Two former executives of Olympic are involved in this group Mr. L. Kanellopoulos and K. Angelou. A Chinese Bank is involved also in this group.
Sure Estates from Netherlands. A financial and real estate company.
Greece, which is targeting privatization revenues of about EUR1.6 billion (USD$2.05 billion) this year to pay down public debt, launched a fresh attempt to privatize Olympic and its ground handling and technical services in December.
Transport Minister Michael Liapis has said this privatization attempt is the last chance for the airline's survival.
The source said the bids will be examined by the government, with a short list expected to be announced shortly.
Early this month, a senior advisor to the European Court of Justice said Greece has not done enough to recover EUR194 million in illegal aid given to Olympic Airways.
 
Showtime!!!

Trelo gelio
Exoume kai leme. Ellines epixeirimaties, 2 tis Aegean, i kostizw-ena-eyrw-dba. kai nomizoun oti etsi tha ginei douleia...

ypenthimizw oti einai i teleytaia apopeira idiwtikopoiisis, kai me aytous tous pithanous investors den tha doume prokopi. isws mia hellenicba mono.

se enamisi mina kleinoun oi diadikasies tis deyteris fasis, so cross your fingers
 
Κάθε καρυδιάς καρύδι... Υποτίθεται ότι στo σχήμα της Chrysler Aviation συμμετέχει κι αεροπορική εταιρία της ’πω Ανατολής (φήμες θέλουν τη Singapore Airlines).
Το μόνο που μένει να κάνουμε είναι λίγη ακόμα υπομονή (τόσα χρόνια κάνουμε και τίποτε άλλο; ). Fingers crossed!
 
Giati teleytaia fora?
Kathe fora poy kanoyn diagonismo etsi lene kai mallon tha doyme kai allon...Elpizo na peso ekso.
Oi diekdhkhtes einai mia apo ta idia.
Aporo me thn aisiodoksia toys oti tha vrethei megalos agorasths.
Mono me thayma to vlepo.
H Aegean na fantasthte einai o pio aksiopistos ypopshfios alla den tha thn agorasei ean den apodektoyn oloi stis OA toys oroys ths poy sigoyra einai <<sklhroi>> gia to dhmosio!
H Dba sigoyra paei kalytera oikonomika apo oti otan htan sth BA alla proton logo idiothtos(Low Cost) kai megethoys den kanei h mallon apokleietai na exei ta lefta na agorasei mia etairia poly megalyterh ths.
 
alexander":3nq5a7gw said:
Showtime!!!

Trelo gelio
Exoume kai leme. Ellines epixeirimaties, 2 tis Aegean, i kostizw-ena-eyrw-dba. kai nomizoun oti etsi tha ginei douleia...

Κατσε ρε συ Αλεξανδρε! Οταν ο Georg Wöhrl αγορασε την Deutsche BA (για 1EUR + 70.000.000 EUR "δωρακι" απο την ΒΑ) και την εκανε flydba η εταιρεια δεν ειχε γραψει ΠΟΤΕ "συν" στην ιστορια της! (πες μολυ ΠΟΤΕ ητανε η τελευταια χρονια που εγραψε "συν" η ΟΑ!) και μεσα σε 18 μηνες την εκανε κερδοφορα, προσλαμβανει κοσμο (οχι αραδην στο στυλ της ΟΑ, αλλα μονο 50 ατομα), παιρνει αεροσκαφη, ανοιγει νεους προορισμους! Η flydba εχει μεγαλυτερα κερδη απο την ΟΑ και αυτο τα λεει ολα! (Ασε τις αρλουμπες που γραφει στο λινκ - εκει την εχει ακομα υπο ιδιοκτησιακο καθεστως ΒΑ! :evil: )

Και δηλαδη στο που χαλιεσαι αμα την αναλαβει η Α3? Τουλαχιστον μενει σε ελληνικα χερια και δεν θα γινει hellenicba που λες και συ
 
makedonas":1hjf507w said:
alexander":1hjf507w said:
Showtime!!!

Trelo gelio
Exoume kai leme. Ellines epixeirimaties, 2 tis Aegean, i kostizw-ena-eyrw-dba. kai nomizoun oti etsi tha ginei douleia...

Κατσε ρε συ Αλεξανδρε! Οταν ο Georg W&ouml;hrl αγορασε την Deutsche BA (για 1EUR + 70.000.000 EUR "δωρακι" απο την ΒΑ) και την εκανε flydba η εταιρεια δεν ειχε γραψει ΠΟΤΕ "συν" στην ιστορια της! (πες μολυ ΠΟΤΕ ητανε η τελευταια χρονια που εγραψε "συν" η ΟΑ!) και μεσα σε 18 μηνες την εκανε κερδοφορα, προσλαμβανει κοσμο (οχι αραδην στο στυλ της ΟΑ, αλλα μονο 50 ατομα), παιρνει αεροσκαφη, ανοιγει νεους προορισμους! Η flydba εχει μεγαλυτερα κερδη απο την ΟΑ και αυτο τα λεει ολα! (Ασε τις αρλουμπες που γραφει στο λινκ - εκει την εχει ακομα υπο ιδιοκτησιακο καθεστως ΒΑ! :evil: )

Και δηλαδη στο που χαλιεσαι αμα την αναλαβει η Α3? Τουλαχιστον μενει σε ελληνικα χερια και δεν θα γινει hellenicba που λες και συ


1995

Και η DBA είχε πολύ περισσότερους διεθνείς προορισμούς απ ότι έχει τώρα άρα το ανοίγει συνεχώς προορισμούς δεν στέκει.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι 2 μεγαλομέτοχοι της Α3 είναι σε διαφορετικά σχήματα :roll:

Α και παρεπιπτόντως η DBA δεν είναι τόοοοοσο μικρότερη απο την Ο.Α αφού η Ο.Α πωλείται χωρίς τα Α340 και τα Α300 (νομίζω για τα Α300)
 
dtrach":1n4v4ll7 said:
Και η DBA είχε πολύ περισσότερους διεθνείς προορισμούς απ ότι έχει τώρα άρα το ανοίγει συνεχώς προορισμούς δεν στέκει.

Και φυσικα στεκει! Ναι μεν ανοιγει στην εσωτερικη αγορα της Γερμανιας, αλλα εχει νεους προορισμους! Σιγουρα πετουσε και στην Ευρωπη παλιοτερα, αλλα μιλαμε οτι τωρα ειναι στο σταδιο αναπτυξης! To φθινοπωρο ανοιξε Μοναχο-Δρεσδη και Μοναχο-Αμβουγο, και η πιο προσφατη ειναι Μοναχο-Münster! Και για την ωρα στο εξωτερικο πεταει για Ibiza και Nizza! Στα υποψην, μιλαμε για τη ΝΕΑ DBA, μετα, την πωληση της στον Wöhrl και ΟΧΙ πριν! Και η DBA πηρε και πριν απο ενα μηνα ενα βραβειο ως η καλυτερη εταιρεια για εσω-γερμανικες πτησεις! Ποτε πηρε κατι αναλογο για Ελλαδα η ΟΑ τελευταια φορα???

Το καλο πραγμα αργει να γινει και εκει κολλαει η αντιληψη του Ελληνα.. Κατι ξερανε αυτοι πο\υ βγαλανε την παροιμοια "Αντρα θελω, τωρα τονε θελω!" Δεν ειναι διαφορετικα! Ο μεσος Ελληνας δεν κοιταει τι θα γινει μετα απο 6 μηνες - αφηνει την τυχη να τον οδηγησει και οταν φτασει το ωον στην.. εξοδο παει σε καμμια εκκλησουλα, αναβει κανενα κερακι και παρακαλαει τον τυπο απο πανω να τον βοηθησει να περασει το προβλημα! Αντε δινει και κανενα 50αρι στον παπα να του μουρμουρησει κανα 2 κουβεντες που ουτε ο ιδιος δεν καταλαβαινει και ελπιζει! Αλλα ΕΤΣΙ δε λυνονται προβληματα ρε παιδια! Αμα φοβομαστε να καουμε στα καστανα, ε, αντε, ας αφησουμε αλλους να τα βγαλουνε για εμας απο την φωτια! (λεγε με Wöhrl)

Kαι οτι αφορα την Aegean το ειχα πει καποτε και με ριξατε νταουλια! Παρτε πρεφα, "there is no businness like business" και οτι το χρημα εχει παντου το ιδιο χρωμα! Ας μεινουνε οι συναισθηματισμοι κατα μερος!!
 
pantws tha itan krima na agorasei h aegean tin oa oi ellines epixirimaties einai gnwstoi gia tin grusuzia tous egw tha ithela tina oa na tin agwrasei kamia megali etairia tou eksoterikou kati san tin lufthansa..kati legotan pro kairou oti h lufthansa oti endiaferete ....ti egine kai den edose prosfora :?:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top