Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
anax":3j3bd3ym said:
Φανταζομαι οτι συμφωνειτε ολοι σας πως ενας ομιλος ΟΑ υγιης,δυνατος και ιδιωτικος θα ειναι για καλο ολων , αρχης γενομενης απο τον ΑΙΑ.
Μακαρι! (αν και ειμαι σιγουρος πως 1-2 χρηστες του φορουμ ευχονται για το αντιθετο....)
Ένας υγιής όμιλος ΟΑ είναι απαραίτητος για το καλό των αερομεταφορών στην Ελλάδα γενικότερα, για να υπάρχει ανταγωνισμός (υγιής και χωρίς χτυπήματα κάτω από τη μέση), που θα οφελήσει εταιρίες, εργαζόμενους και επιβάτες.

Η μόνη εναλλακτική (δηλαδή το κλείσιμο των ΟΑ) -κατά την ταπεινή μου γνώμη που έχω αναλύσει και παλιότερα- μάλλον περισσότερα προβλήματα θα προκαλέσει. Κανείς δεν πρόκειται να οφεληθεί από ένα ιδιωτικό μονοπώλιο της Aegean (εκτός ίσως από τους μετόχους της, γιατί οι εργαζόμενοι δεν είναι σίγουρο ότι θα δουν καλύτερες μέρες...).

Πάντως, η τωρινή κατάσταση των ΟΑ με την ελλειματική λειτουργία και το καθεστώς μη υγιούς ανταγωνισμού δεν έχει νόημα να συνεχιστεί.

Ελπίζω μόνο να μην είναι ήδη αργά.
 
μα η Α3 δεν ειναι ικανη να σηκωσει μονη της το βαρος καλως η κακως.
Και αν δεν υπαρχουν χτυπηματα κατω απο τη μεση , με εναν υγιη ομιλο ΟΑ , θα ειναι σε ενα μικρο βαθμο και η Α3 κερδισμενη. Εγω πιστευω οτι δεν ειναι πολυ αργα.
 
A3-LH cooperation???? remember? i A3 einai kai paraeinai ikani.

alla ama ti dialysi twn OA, nees etairies tha anoiksoun sigoura.

twra, kai oi lytes provlimatikwn etairiwn, kai oi olympiakoi ependytes, den einai kai aparatiritoi. makari na petyxei mia apo tis dyo.

gia to onoma... oxi gia tipota allo. gia ton Onassi...
 
η συμφωνια αυτη δε νομιζω οτι κανει την Α3 ικανη να σηκωσει μονη της το βαρος. μιλαμε για μια regional εταιρια. δε μπορει απο τη μια μερα στην αλλη να γινει ΟΑ. Ειναι σα να λεμε οτι το περιπτερο -χωρις καμια εννοια κοροιδιας, απλα αναφορα μεγεθους κανω - γινεται ξαφνικα ΑΒ βασιλοπουλος
 
Δεν νομίζω ότι η Aegean μπορεί να αναλάβει το δίκτυο της ΟΑ διότι δεν έχει το στόλο που χρειάζεται να το κάνει! Δεν έχει μεγάλα αεροπλάνα ούτε μικρά όπως είχε στο παρελθόν (ATR)! Να μην ξεχνάμε ότι το όνομα της ΟΑ έχει και κάποια άξια και είναι γνωστό παγκοσμίως!! Για αυτό πρέπει οπωσδήποτε να πουληθεί η ΟΑ για να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα στο τουρισμό! Στο ΑΙΑ και σε σχεδόν όλα τα αεροδρόμια της χώρας η ΟΑ έχει δύναμη και τα πιο πολλά δρομολόγια!! Τέλος, εγώ πιστεύω ότι πρέπει η ΟΑ να σωθεί για να σωθεί ένα ακόμα κομμάτι της ελληνικής ιστορίας!! :)
 
:oops: .oO(sa va exete 3efugei apo to 8ema ligaki.. Olo gia tnv A3 blepw kai gia to ti mporei va kavei n A3!)


PS: Ta Avro ta 8ewreis megala dld, Dnmntpn? Ase dld pou ta ATR dev ntave dika tns alla lease tns Air Greece, opote ta avelabe kai auta!!

Back to topic! :3:

8) .oO(pou leei kai o Akis..)
 
Δημητρης Χατζηκυριακος":3lrv6nw8 said:
Τέλος, εγώ πιστεύω ότι πρέπει η ΟΑ να σωθεί για να σωθεί ένα ακόμα κομμάτι της ελληνικής ιστορίας!! :)

To θέμα δεν είναι η παρενθεντολογία, αλλά το μέλλον. Η διατήρηση του ιστορικού παρελθόντος είναι δουλειά των μουσείων. Δουλειά της εκάστοτε κυβέρνησης είναι η διασφάλιση του οικονομικού μέλλοντος της χώρας αυτής, η εξασφάλιση οικονομικής ανάπτυξης και όχι η διασπάθιση δισ για τη διατήρηση στις καρέκλες τους κάποιων που αγενέστατα έχουν εξισώσει τους εαυτούς τους με 'κομμάτια της ελληνικής ιστορίας'.
 
ειναι πολυ γενικο το σχολιο σου. αναφερεται σχεδον σε ολες τις κυβερνησεις ασχετως ΟΑ
 
Οχι η Α3 εχει δειξει μεγαλη αξιοπιστεια και σιγουρα μπορει να αναλαβει το μελλον των ΟΑ.Η αληθεια ειναι οτι ειναι σαφως μικροτερη,αλλα εχω την εντυπωση οτι το κανει εν αναμονη των εξελιξεων.
Ατυχες το σχολιο οτι η Α3 δεν εχει μικρα αεροπλανα.Εχει Avro και σιγουρα οι ΟΑ το εχουν πραγματικα παρακανει με τα ATR αν και θα μπορουσαν να πετανε σε καποια αεροδρομια τησ Ελλαδας με 737 οπως παλια.
Επισης πολυ μεγαλο λαθος ειναι και η μη αναβαθμιση της Θεσσαλονικης ως ενας δευτερος κομβος,κατι που δυστυχως δεν ισχυει,ακομα και απο την Α3.
 
jetflight":32phhebj said:
Οχι η Α3 εχει δειξει μεγαλη αξιοπιστεια και σιγουρα μπορει να αναλαβει το μελλον των ΟΑ.Η αληθεια ειναι οτι ειναι σαφως μικροτερη,αλλα εχω την εντυπωση οτι το κανει εν αναμονη των εξελιξεων.

Κάτι παρόμοιο είχε αναφέρει και ο πρόεδρος της εταιρείας σε κάποια συνέντευξη. Έλεγε ότι θα είναι καλό και για την Aegean να ιδιωτικοποιηθεί η ΟΑ και επιτέλους να μπει μια τάξη ώστε να μπορέσει να καθορίσει και η εταιρεία του τα μελλοντικά σχέδια της. Έχει δίκιο δε νομίζετε; Με το μπάχαλο που επικρατεί η όποια σκέψη για επέκταση έχει πολύ μεγάλο ρίσκο. Όπως έχουμε ξαναπεί μακάρι να πάνε όλα καλά με την ιδιωτικοποίηση μια και όλοι θα βγούμε ωφελημένοι απο αυτήν.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top