Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
den ksero ama ehei matheutei, sorry ama grafo gnosta pragmata:

sto germaniko touristiko peridiko FVW graftike oti o logos pou o Hans-Rudolf-Wöhl edose telika prosfora gia tis OA einai oti kapios antagonistis gia tin agora tis OA - o opios eitan kiolas ektos diagonismou- tou ekane protasi na dosoun mazi prosfora gia tin agora. O Wöhl mehri ekini tin stigmi den eithele pia na dosei kainouria prosfora.

opios endiaferete: eho to dimosieuma sta germanika kai mporo na to steilo meso mail.
(den to dimosieuo edo sto topic logo tis gnostis apagoreusis ton germanikon)
 
Παζάρια και με τους 5 μνηστήρες των Ο.Α.

Δεν θα συγκροτηθεί, τελικά, νέα short list μεταξύ των υποψήφιων αγοραστών των Ολυμπιακών Αερογραμμών (Ο.Α.), καθώς η κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε επιμέρους διαπραγματεύσεις και με τους πέντε «μνηστήρες» (Intro-Deutsche ΒΑ, Sures, Aegean, Olympic Investors, NPV-Sertice) που κατέθεσαν δεμευτικού χαρακτήρα προτάσεις -χωρίς εγγυητική επιστολή- για την απόκτηση της εταιρείας.

Η κυβέρνηση φέρεται να πείσθηκε από τον σύμβουλο Lazard ότι όλες οι προτάσεις έχουν αρκετές πιθανότητες να οδηγήσουν στην πώληση των Ο.Α. Ετσι, η Lazard πήρε εντολή να «τσεκάρει» το οικονομικό σκέλος των προσφορών και να υποβάλει την τελική της εισήγηση στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου.

Η Lazard, ωστόσο, φέρεται αιφνιδιασμένη από την απαισιοδοξία που εκφράστηκε μετά τη συνεδρίαση της επιτροπής αποκρατικοποιήσεων. Στέλεχος που παρακολουθεί από πολύ κοντά τη διαδικασία πώλησης εκτιμούσε ότι -πιθανότατα- το υπ. Μεταφορών έσπευσε να καλύψει τα «νώτα» του σε περίπτωση που η διαδικασία οδηγηθεί σε ναυάγιο. Παράλληλα, κυβερνητικά στελέχη εκφράζουν έντονες επιφυλάξεις, καθώς οι πέντε προτάσεις είναι πολύπλοκες και δεν μπορούν να αποτιμηθούν απλώς και μόνο από το τίμημα που προσφέρουν οι υποψήφιοι.

Εν αμφιβόλω, ωστόσο, τίθεται η πραγματική οικονομική δυνατότητα των πέντε υποψηφίων καθώς επιβεβαιώθηκαν, ανεπισήμως, οι πληροφορίες της «Οικονομίας» ότι ένας από αυτούς (η Sures) είχε ενδιαφερθεί για την αγορά της Hellas Jet (θυγατρική των Κυπριακών Αερογραμμών) αλλά απέτυχε να αποδείξει την οικονομική του δυνατότητα να ολοκληρώσει την αγορά.


enet.gr
 
ta teleutaia news sxetika me to thema,simera ap to in.gr:




Στα τέλη Μαΐου αναμένει η κυβέρνηση εξελίξεις στις Ολυμπιακές Αερογραμμές (5/5/2005)

Σε εκκαθάριση εν λειτουργία θα οδηγηθούν πιθανότατα μετά το καλοκαίρι οι Oλυμπιακές Αερογραμμές, καθώς οι προοπτικές να βρεθεί σοβαρός επενδυτής στον τελευταίο διαγωνισμό πώλησης είναι δυσοίωνες και οι σύμβουλοι ιδιωτικοποίησης (Lazard, Εθνική Τράπεζα, Εμπορική και Alpha Finance) δυσκολεύονται να συντάξουν ακόμη και τη λεγόμενη «short list» με τις καλύτερες προσφορές.

Όπως αναφέρει Το Βήμα, το σενάριο της εκκαθάρισης της εταιρείας και της πώλησης περιουσιακών στοιχείων «αναδύθηκε» στην επιφάνεια μετά τη συνάντηση την οποία είχε η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών με τα σωματεία εργαζομένων στις Oλυμπιακές Αερογραμμές την Πέμπτη.

Παρ' ότι κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο υπουργός Μεταφορών Μ.Λιάπης αναφέρθηκε μόνο στην ανάγκη εξεύρεσης επενδυτών και ιδιωτικοποίησης της εταιρείας και ζήτησε τη συναίνεση των εργαζομένων, στη συνέχεια διέρρευσαν πληροφορίες ότι αν δεν προχωρήσει θετικά η διαδικασία οι OΑ θα περάσουν στην ιστορία.

Σύμφωνα με το σενάριο που εξετάζει η κυβέρνηση, μεγάλο μέρος των εργαζομένων στις Oλυμπιακές Αερογραμμές (νέα Oλυμπιακή) και στην Oλυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες (παλαιά Oλυμπιακή) θα αποχωρήσει με νέα προγράμματα εθελουσίας εξόδου, αλλά και μετατάξεις.

Ειδικότερα το σχέδιο της εκκαθάρισης σημαίνει ότι το κράτος, που είναι ο μέτοχος της εταιρείας, θα πουλήσει κομματιαστά περιουσιακά στοιχεία, όπως το πτητικό έργο, το χάντλινγκ, την τεχνική βάση ή τα σλοτ των αεροπλάνων, τα οποία οι αγοραστές θα αποκτήσουν χωρίς να επιβαρυνθούν μέρος των χρεών.

Από το υπουργείο Μεταφορών ανακοινώθηκαν τα εξής: « O υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης εκφράζεται πάντοτε ο ίδιος είτε με δημόσιες δηλώσεις ή γραπτές ανακοινώσεις. Ό,τι είχε να πει περί των Oλυμπιακών Αερογραμμών το ανακοίνωσε δημόσια κατά τη σημερινή σύσκεψη με τους εκπροσώπους των εργαζομένων των OΑ. Όλα όσα περί του αντιθέτου ψιθυρίζονται είναι παντελώς ανυπόστατα».

O κ. Λιάπης φέρεται να είπε στους εργαζομένους ότι στις αρχές Ιουνίου θα ξεκαθαριστεί το θέμα του διαγωνισμού πώλησης, ενώ υπογράμμισε και το πρόβλημα που υπάρχει με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Στη συζήτηση με τον κ. Λιάπη πήραν μέρος εκπρόσωποι της Oμοσπονδίας Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας (OΣΠΑ), της Ένωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ) και της Ένωσης Ιπταμένων Συνοδών Φροντιστών (ΕΙΣΦ). O πρόεδρος της OΣΠΑ Μ.Πατέστος εξέφρασε την αντίθεση της Oμοσπονδίας στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των Oλυμπιακών Αερογραμμών και επανέλαβε την πρότασή για ανασυγκρότηση της εταιρείας και παραμονή της υπό τη σκέπη του Δημοσίου, κάτι που απορρίπτουν κατηγορηματικά η κυβέρνηση και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Oι «διαρροές» για το θέμα εκκαθάρισης της εταιρείας προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις. O βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χρ.Βερελής τόνισε τα εξής: «Η κυβέρνηση πρέπει να θυμάται ότι αγαπημένη λύση των ανταγωνιστών της Oλυμπιακής είναι η ονομαζόμενη εκκαθάριση εν λειτουργία. Η λύση αυτή σημαίνει κατ' ουσίαν ότι δρομολογείται η πώληση επί μέρους περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, όπως είναι το σήμα, τα δικαιώματα προσγείωσης και απογείωσης σε διάφορα αεροδρόμια του κόσμου, τα αεροπλάνα, κ.ο.κ».

»Αυτό το οποίο στην περίπτωση αυτή διατίθεται δωρεάν είναι το μερίδιο αγοράς της εταιρείας, το οποίο έχει εκτιμηθεί ότι αξίζει άνω των 200 εκατ. ευρώ. Και τέλος φαίνεται ότι μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία σκέψη και προσπάθεια αντιμετώπισης για τις τύχες των 5.000 εργαζομένων».
 
Πτήσεις υπό προθεσμία...
Ως τον Oκτώβριο θα παραταθεί το «φιλί ζωής» για τις Oλυμπιακές Αερογραμμές

Δίχως «αναταράξεις» θα κυλήσει το επόμενο τετράμηνο για τις Oλυμπιακές Αερογραμμές, προκειμένου να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό τους θερινούς μήνες και να αποφευχθούν οι συνέπειες για τον τουρισμό.

Oι υπουργοί Oικονομίας και Oικονομικών Γ.Αλογοσκούφης, Μεταφορών Μ.Λιάπης και Τουριστικής Ανάπτυξης Δ.Αβραμόπουλος, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, συμφώνησαν να «παγώσουν» οι εξελίξεις ως τον Οκτώβριο στον εθνικό μας αερομεταφορέα, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του διαγωνισμού πώλησης.

Ο διαγωνισμός είναι σε ισχύ κυρίως για τυπικούς λόγους, αν και σύμφωνα με πληροφορίες έχει οδηγηθεί σε αδιέξοδο μετά και την καταδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, όπως υποστηρίζει το «Βήμα της Κυριακής».

O κ. Αλογοσκούφης δέχθηκε έντονες πιέσεις να διατηρηθεί η λειτουργία των Oλυμπιακών Αερογραμμών από επιχειρηματικούς φορείς, αλλά και από τους Γερμανούς του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Aλλωστε οι Oλυμπιακές Αερογραμμές είναι ο μεγαλύτερος χρήστης του αερολιμένος και σε περίπτωση που έκλεινε η εταιρεία το καλοκαίρι, θα δημιουργούσε σοβαρή οικονομική ζημιά και στο αεροδρόμιο.

Από την πλευρά του ο κ. Λιάπης δεν ήθελε να δημιουργηθεί πρόβλημα με τους εργαζομένους στις ΟΑ, ώσπου να προχωρήσει η κυβέρνηση σε ολοκληρωμένο σχέδιο για τα εργασιακά, αλλά ούτε και να μείνουν μέσα στο καλοκαίρι τα μικρά και μεγάλα ελληνικά νησιά χωρίς αεροπορική συγκοινωνία.

Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα είχε δυσάρεστες συνέπειες και για την τουριστική εικόνα της χώρας, που ενδιαφέρει τον κ. Αβραμόπουλο, ο οποίος επιπλέον ανησύχησε διότι η διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ θα τιναζόταν στον αέρα, σε περίπτωση που συνέβαινε κάτι δυσάρεστο με τα «μπλε χρώματα» των Oλυμπιακών Αερογραμμών.

news.in.gr


Σχετικά με το bold: Δηλ. αν μείνουν μέσα στο Χειμώνα τα νησιά χωρίς αεροπορική σύνδεση δεν έγινε και τίποτε, έτσι; :hello?: :stupid:
 
Από 01 Ιουλίου 2005 οι Ολυμπιακές Αερογραμμές αναπροσαρμόζουν τη βασική προμήθεια στην Ελλάδα.
Έτσι όλα τα ταξιδιωτικά έγγραφα των ΟΑ (050) συμπεριλαμβανομένων των MPDs & MCOs που εκδίδονται στην Ελλάδα και αφορούν διαδρομές εξωτερικού δικτύου, θα υπόκεινται σε βασική προμήθεια ύψους 7%.



source: uti.gr



Eivai ligo off isws edw, alla se movimn basn ta threads me vea tns OA kleivouve .... :evil:
 
Η κυβέρνηση διεξάγει διαπραγματεύσεις με τρεις υποψηφίους για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών δήλωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Γιώργος Αλογοσκούφης.

Η πορεία του διαγωνισμού για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές συζητήθηκε σήμερα σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, υπό την προεδρία του υπουργού Οικονομίας κ. Γιώργου Αλογοσκούφη και τη συμμετοχή των υπουργών, Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Σιούφα, Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη, Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου και του υφυπουργού Οικονομικών κ. Πέτρου Δούκα.


source: naftemporiki
 
makedonas":1t93m0h0 said:
Από 01 Ιουλίου 2005 οι Ολυμπιακές Αερογραμμές αναπροσαρμόζουν τη βασική προμήθεια στην Ελλάδα.
Έτσι όλα τα ταξιδιωτικά έγγραφα των ΟΑ (050) συμπεριλαμβανομένων των MPDs & MCOs που εκδίδονται στην Ελλάδα και αφορούν διαδρομές εξωτερικού δικτύου, θα υπόκεινται σε βασική προμήθεια ύψους 7%.



source: uti.gr



Eivai ligo off isws edw, alla se movimn basn ta threads me vea tns OA kleivouve .... :evil:

Μετά από διαμαρτυρίες των πρακτόρων, οι ΟΑ το ανέβαλαν για 1η Αυγούστου. Επιπλέον, μέχρι τις 13 Μαΐου ο επίναυλος καυσίμων (Q surcharge) συμπεριλαμβανόταν στο συνολικό ναύλο και τα γραφεία είχαν προμήθεια στο συνολικό ναύλο (όχι όμως στους φόρους). Από τις 13 Μαΐου και μετά, ο επίναυλος καυσίμων θεωρείται φόρος (ΥQ) και οι πράκτορες δεν μπορούν πλέον να παίρνουν προμήθεια από τον επίναυλο.
 
Tρεις «μνηστήρες» συνεχίζουν την κούρσα διεκδίκησης της O.A.


Στο καθοριστικότερο στάδιο έχει πλέον εισέλθει ο πέμπτος από το 1999 διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση των Oλυμπιακών Aερογραμμών, καθώς οι τρεις επιλεγέντες διεκδικητές της εταιρείας από τους πέντε που εκδήλωσαν ενδιαφέρον θα αρχίσουν τις διαπραγματεύσεις με τους συμβούλους της κυβέρνησης με προσδοκώμενο πριν από το τέλος Iουνίου να αναδειχθεί ο επικρατέστερος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στους τρεις «μνηστήρες» που συνεχίζουν την κούρσα της διεκδίκησης περιλαμβάνονται οι:

-> Deutsche B.A. με σύμβουλο την Barrons. Eίναι ο μοναδικός ξένος αερομεταφορέας που συνεχίζει με προφίλ διαφορετικό από αυτόν των O.A., καθώς συγκαταλέγεται στις εταιρείες φθηνών ναύλων και μέχρι στιγμής μάλλον υπερτερεί έναντι των άλλων ως προς το επιχειρηματικό πλάνο που έχει εμφανίσει.

-> Olympic Investors με σύμβουλο την Alle& Overy. Πρόκειται για την κοινοπραξία ελληνοαμερικανικών συμφερόντων που είχε μετάσχει και σε προγενέστερες απόπειρες ιδιωτικοποίησης της O.A. και λέγεται ότι προσφέρει τίμημα που προσεγγίζει τα 120 εκατ. ευρώ, υπό όρους και προϋποθέσεις και

-> Klesch & Company. Eίναι fund βρετανικών συμφερόντων που διαχειρίζεται πάνω από 3,5 δισ. ευρώ και ειδικεύεται στην εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων, τις οποίες μεταπωλεί μετά την ανασυγκρότησή τους.

H ολλανδική Sure Estates φέρεται ότι ετέθη εκτός της διαδικασίας διά της αποστασιοποίησής της το τελευταίο διάστημα, ενώ η πρόταση της AegeaAirlines για τις O.A. απερρίφθη ως ασύμβατη με την επιδιωκόμενη λύση, πιθανώς γιατί η εταιρεία οριοθετούσε το ενδιαφέρον της στην απόκτηση μόνο στοιχείων του ενεργητικού. Xθες, οι επίσημες ανακοινώσεις που έγιναν μετά την ενημέρωση της Διυπουργικής Eπιτροπής Aποκρατικοποιήσεων από τους χρηματοοικονομικούς συμβούλους του Δημοσίου Lazard, Eθνική Eμπορική και Alpha Bank ήταν ιδιαίτερα φειδωλές και κατέληξαν στο ότι η διαδικασία διαπραγματεύσεων συνεχίζεται. Kαταδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι η κυβέρνηση επιδιώκει να εμφανίζεται συγκρατημένη ως προς την τελική έκβαση του διαγωνισμού.

Oπως προκύπτει, έχει επιλεγεί μια διαδικασία ταυτόχρονης διαπραγμάτευσης και με τους τρεις ενδιαφερόμενους, από την οποία επιδιώκεται να αναδειχθεί ο επικρατέστερος μέχρι το τέλος Iουνίου και με αυτόν να υπογραφεί αρχικά μνημόνιο συνεργασίας και στη συνέχεια σύμβαση. Mάλιστα, ταυτόχρονα με τις O.A. (πτητικό έργο) επιδιώκεται και η πώληση τομέων της O.A. (handling, τεχνική βάση κ.ά.), κάτι που οι διαγωνιζόμενοι έχουν ζητήσει.

Πέραν του ενδιαφέροντος του ρίσκου, αλλά και της δυνατότητας χρηματοδότησης της εξαγοράς των Oλυμπιακών Aερογραμμών, κρίσιμη παράμετρος θα είναι το προσεχές διάστημα και η ανάληψη πολιτικής πρωτοβουλίας από την κυβέρνηση έναντι των όρων των εν δυνάμει επενδυτών για τη μεταβίβαση της εταιρείας δίχως όλο το προσωπικό ή και για περαιτέρω διασφαλίσεις ή ρυθμίσεις που θα απαιτηθούν. Tέλος, πρέπει να επισημανθεί ότι η ιδιωτικοποίηση των O.A. τελεί υπό την έγκριση της Kομισιόν, η οποία θα ελέγξει και το εύλογο του τιμήματος, αλλά και το αν πίσω απ’ αυτήν υποκρύπτονται κρατικές ενισχύσεις προς στον αγοραστή.

Source: http://www.kathimerini.gr [26/5/2005]
 
apo to traveldailynews

Λιάπης: Καθοριστικές οι επόμενες 2 - 3 εβδομάδες για την Ολυμπιακή
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2005






Όπως δήλωσε χτες, ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλης Λιάπης, εξερχόμενος από το Μέγαρο Μαξίμου, όπου πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, κ. Κώστα Καραμανλή, "οι επόμενες δύο - τρεις εβδομάδες θα είναι καθοριστικές για την έκβαση του διαγωνισμού πώλησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας".

Χαρακτηριστικά, μάλιστα, ο κ. Λιάπης είπε "με την Ολυμπιακή καταλήξαμε χθες και με τους χρηματοοικονομικούς συμβούλους μας ότι η πρώτη φάση τελείωσε. Έχει γίνει αξιολόγηση και μπαίνουμε πλέον με γρήγορους ρυθμούς στη δεύτερη φάση της διαπραγμάτευσης. Οι επόμενες δύο τρεις εβδομάδες θα είναι καθοριστικές".

Ερωτηθείς για το αντικείμενο της συνάντησής του με τον πρωθυπουργό, ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι επρόκειτο για μια τρέχουσα συνεργασία. "Ενημέρωσα τον πρωθυπουργό για όλα τα θέματα που αυτή τη στιγμή έχουμε στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών: για τη χθεσινή επιτυχία του ΟΤΕ, για το διαγωνισμό της Ολυμπιακής Αεροπορίας που `τρέχει` και για όλα τα άλλα θέματα της καθημερινότητας που για μας είναι πρώτη προτεραιότητα", σημείωσε ο κ. Λιάπης και πρόσθεσε ότι "ψηφιστήκαμε από τον ελληνικό λαό για συγκεκριμένο κυβερνητικό πρόγραμμα και αυτές τις δεσμεύσεις μας τις κάνουμε σήμερα πραγματικότητα. Το έργο της κυβέρνησης είναι μεγάλο, αλλά δεν θα διαφωνούσα ότι χρειάζονται εντατικότεροι ρυθμοί γιατί τα προβλήματα που κληρονομήσαμε είναι πολλά και οι απαιτήσεις του κόσμου εύλογα μεγάλες".
 
ena arthro apo to flash.gr me date 25/05/05 simfona me to opoio ta pragmata einai ligo diaforetika.

http://financial.flash.gr/epixeiriseis/ ... 5/23784id/




Τρεις υποψήφιοι γαμπροί απέμειναν για την ΟΑ

Η πορεία του διαγωνισμού για την Ολυμπιακή συζητήθηκε εκ νέου το πρωί της Τετάρτης σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Οικονομίας, υπό την προεδρία του Γιώργου Αλογοσκούφη και με τη συμμετοχή των υπουργών, Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Σιούφα, Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη, Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου και του υφυπουργού Οικονομικών κ. Πέτρου Δούκα.

Όπως δήλωσε μετά την ολοκλήρωσή της ο κ.Αλογοσκούφης, «η διαδικασία πώλησης συνεχίζεται, υπάρχουν τρεις ενδιαφερόμενοι», επιβεβαιώνοντας εμμέσως την απόρριψη των άλλων δύο προσφορών από τις πέντε αρχικές.

Όπως έχει εκτιμήσει στο πρόσφατο παρελθόν ο υπουργός Οικονομίας, η διαδικασία επιλογής και τελικής συμφωνίας θα έχει ολοκληρωθεί εντός διμήνου.

Υπενθυμίζεται ότι το απόγευμα της προηγούμενης Τετάρτης 13 Απριλίου ολοκληρώθηκε η διαδικασία κατάθεσης για τις δεσμευτικές προσφορές για την εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Εν τέλει δεσμευτικές προσφορές κατέθεσαν oι πέντε ήδη γνωστοί υποψήφιοι, δηλαδή οι:

Aegean Airlines
Olympic Investor
DBA
Sure και
Klesch
Σχετικά με το ύψος των προσφορών ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αν και δεν περιλαμβάνουν νούμερα, θέλουν τις διαπραγματεύσεις να ξεκινούν με την ελληνοαμερικανικών συμφερόντων Olympic Investors. Στη συνέχεια κλύτερη προσφορά φέρεται να κατέθεσε ο ολλανδικός οίκος Sure Estates, ενώ έπονται η γερμανική αεροπορική εταιρεία DBA, η Aegean Αirlines και το βρετανικό fund. Ωστόσο δεν είναι γνωστό ποιοί από τους υποψηφίους παραμένουν στη διεκδίκηση της ΟΑ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top